twitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 11-07-2013 om 14:37:08Officieel: Wilfried Bony van Vitesse naar Swansea City. reageer retweet
Kan nog oplopen tot 38 miljoen.twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:12:45BREAKING: Real Madrid voldoet aan de transferclausule van Real Sociedadspeler Asier Illarramendi: 30 miljoen euro. reageer retweet
Nog nergens bevestigd?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan nog oplopen tot 38 miljoen.twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:12:45BREAKING: Real Madrid voldoet aan de transferclausule van Real Sociedadspeler Asier Illarramendi: 30 miljoen euro. reageer retweet
twitter:tancredipalmeri twitterde op zondag 14-07-2013 om 13:46:52According to Sky Italy last night Julio Cesar signed for Napoli reageer retweet
Heel dom ja maar het bedrag is toch nog wat hoger uitgevalllen 24 ipv 18quote:Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Clausule toch? Hadden ze hem maar vaker moeten opstellen.
PSV doet echt goede zaken, zonder veel geld uit te geven halen ze spelers die een flinke verbetering zijn dan die van afgelopen seizoen op die positie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Leroy Fer -> Norwich City
Arias -> PSV
Bruma -> PSV
Schaars -> PSV
Bruma en Schaars zijn een verbetering ja?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV doet echt goede zaken, zonder veel geld uit te geven halen ze spelers die een flinke verbetering zijn dan die van afgelopen seizoen op die positie.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV doet echt goede zaken, zonder veel geld uit te geven halen ze spelers die een flinke verbetering zijn dan die van afgelopen seizoen op die positie.
Beter dan Bouma die al bejaard was en Van Bommel die er niets meer van kon vorig seizoen. Je wilt niet weten hoeveel puntverlies PSV te danken heeft aan die twee gasten die eigenlijk gewoon een seizoen te lang door zijn gegaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bruma en Schaars zijn een verbetering ja?
Hiljemark - Schaars als duo op het middenveld vind ik niet veel beter.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beter dan Bouma die al bejaard was en Van Bommel die er niets meer van kon vorig seizoen. Je wilt niet weten hoeveel puntverlies PSV te danken heeft aan die twee gasten die eigenlijk gewoon een seizoen te lang door zijn gegaan.
Dan overschat je Van Bommel behoorlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hiljemark - Schaars als duo op het middenveld vind ik niet veel beter.
Die was vorig seizoen toch nog erg belangrijk voor psv. Wel eens dat Bruma een verbetering is.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan overschat je Van Bommel behoorlijk
Vind jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:42 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Die was vorig seizoen toch nog erg belangrijk voor psv. Wel eens dat Bruma een verbetering is.
Maar een middenveld van Schaars - Maher - (en eventueel Duarte) is toch wel een heel aardig middenveld denk ik.
Vind ik wel ja. Sowieso ben ik een groot fan van de voetballers Duarte en Maher. Ik hoop nog steeds dat Ajax Duarte haalt. Mochten Eriksen en De Jong blijven, kan hij een jaartje wennen in Amsterdam en daarna denk ik dat hij klaar is voor een basisplaats. Prima speler.quote:
Ben jij het?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:50 schreef Jochie1900 het volgende:
Vind ik wel ja. Sowieso ben ik een groot fan van de voetballers Duarte en Maher. Ik hoop nog steeds dat Ajax Duarte haalt. Mochten Eriksen en De Jong blijven, kan hij een jaartje wennen in Amsterdam en daarna denk ik dat hij klaar is voor een basisplaats. Prima speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je eens oplet, weet je dat Frank heeft gezegd dat Duarte niet komt als de Jong en Eriksen blijven.............quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Sowieso ben ik een groot fan van de voetballers Duarte en Maher. Ik hoop nog steeds dat Ajax Duarte haalt. Mochten Eriksen en De Jong blijven, kan hij een jaartje wennen in Amsterdam en daarna denk ik dat hij klaar is voor een basisplaats. Prima speler.
Ik zeg toch dat ik er op hoop.. Niet dat ik er op reken of dat het gaat gebeuren. Of moet ik voortaan eerst aan jou vragen of ik op de komst van een speler mag hopen of niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je eens oplet, weet je dat Frank heeft gezegd dat Duarte niet komt als de Jong en Eriksen blijven.............
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 15:37:49OFFICIEEL: Edinson Cavani naar Paris Saint-Germain. reageer retweet
Maher is inderdaad we het type dat zichzelf al snel het beste en belangrijkste jongetje van het elftal vindt. Dan gaat hij naast zijn schoenen lopen en dat zal alleen maar irritatie opwekken bij andere spelers.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:07 schreef Jochie1900 het volgende:
Goede grap joh
Ik ben er helemaal niet rouwig om dat Maher niet naar Ajax is gekomen. Goede voetballer, maar ik denk dat hij uiteindelijk niet de goede mentaliteit heeft. Doet me een beetje aan El Hamdaoui denken. Maar qua speler kan ik wel genieten van hem. Duarte is goedkoper, dus die zie ik liever komen.
Amen to that.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik word een beetje moe van de Manchester Cities, Monaco's en Paris Saint Germannekes van deze wereld.
Dat was al zo bij Chelsea. Ik juich het niet toe maar nu is er tenminste weer iets meer diversiteit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik word een beetje moe van de Manchester Cities, Monaco's en Paris Saint Germannekes van deze wereld.
Schijnt dat Mino al weer aan het werk is ja. Real Madrid of City volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Merkie het volgende:
Gaat Ibrahimovic dan weg bij PSG? Kan me niet voorstellen hoe je Cavani en Ibrahimovic in 1 team kan laten spelen.
Gaat hij met z'n 8e club kampioen wordenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schijnt dat Mino al weer aan het werk is ja. Real Madrid of City volgens mij.
Alles beter dan de Franse competitiequote:
Flinke transfer som ook. In eerste instantie 17m euro, maar kan oplopen tot 19. Ik snap alleen niet waarom Strootman naar de serie A wilt.quote:
Geld...maar hij zal wellicht als bankzitter eindigen. Hij heeft het voordeel dat hij veel krediet heeft bij Louis Van Gaal dus zijn WK komt denk ik niet in het geding.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Flinke transfer som ook. In eerste instantie 17m euro, maar kan oplopen tot 19. Ik snap alleen niet waarom Strootman naar de serie A wilt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geld...maar hij zal wellicht als bankzitter eindigen. Hij heeft het voordeel dat hij veel krediet heeft bij Louis Van Gaal dus zijn WK komt denk ik niet in het geding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |