Ik las het net op een Feyenoordforum waar ik elke dag wel even kom. Is geen betrouwbare bron eigenlijkquote:
http://www.gelderlander.n(...)dam-alsnog-1.3887759quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik las het net op een Feyenoordforum waar ik elke dag wel even kom. Is geen betrouwbare bron eigenlijk
Het zou in de krant De Gelderlander moeten staan.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Rozzje het volgende:
Isco > Madrid
Real Madrid welcome one of Spanish football’s best players into its new project. Francisco Roman Alarcon, Isco (21/04/1992, Benalmadena, Malaga), will play at the Bernabeu for the next five seasons.
On Wednesday 3rd July he will have medical examination and will be officially welcomed at the Santiago Bernabeu stadium.
Voor een modje ben je veel te vroeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar is die van?
Bony voor twaalf miljoen naar Swansea City
Allebei echt goede aanwinsten voor PSVquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Allebei echt goede aanwinsten voor PSV
oei oei oeiquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Allebei echt goede aanwinsten voor PSV
Heerlijk, die Ajacieden die afgeven op transfers van PSV. De arrogantie spat er vanaf.quote:
Kan iemand mij de logica van deze transfer uitleggen? Zeker aangezien hij eerst dichtbij Anderlecht stond en het grootste gedeelte van de wedstrijden bij Utrecht heeft gespeeld afgelopen seizoen?quote:
Marokkaan === geld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kan iemand mij de logica van deze transfer uitleggen? Zeker aangezien hij eerst dichtbij Anderlecht stond en het grootste gedeelte van de wedstrijden bij Utrecht heeft gespeeld afgelopen seizoen?
Top aankoop! Ik vind 27 miljoen euro nog wel meevallen ook voor zo'n geweldige speler!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Rozzje het volgende:
Isco > Madrid
Real Madrid welcome one of Spanish football’s best players into its new project. Francisco Roman Alarcon, Isco (21/04/1992, Benalmadena, Malaga), will play at the Bernabeu for the next five seasons.
On Wednesday 3rd July he will have medical examination and will be officially welcomed at the Santiago Bernabeu stadium.
jammer ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heerlijk, die Ajacieden die afgeven op transfers van PSV. De arrogantie spat er vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |