SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
PiPoquote:
Ja zo, s'avonds niet moe en overdag net een zombie.. Football Manager dit dat allesquote:
's avonds.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja zo, s'avonds niet moe en overdag net een zombie.. Football Manager dit dat alles
Dat.quote:
quote:
Broluvquote:
Moet je morgen niet werken en/of school?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja zo, s'avonds niet moe en overdag net een zombie.. Football Manager dit dat alles
Heb een eigen zaak, kan het zelf beetje inplannenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet je morgen niet werken en/of school?
Aight.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb een eigen zaak, kan het zelf beetje inplannen
Mogguh!quote:Op maandag 28 januari 2013 07:29 schreef Fargo het volgende:
Sejt, op mijn laatste screen staat dat ik 'on international duty' ben, 'with the Holland squad' en pas medio september terug wordt verwacht.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Zicht wel, in gang gezet nog niet. We/ik ben nog bezig om de regels te "calibreren", zoals Garrus zou zeggen, a.k.a. fijn te stellen, zodat de volgende game nóg beter wordt.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:11 schreef MaleDuck het volgende:
Is er al zicht op een nieuwe game of niet?
Begrijp ik, maar ik ben 25, zit ik dan bij het grote oranje?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mogguh!
Interland periode, dat je opgeroepen bent voor het Nederlands elftal (U19, U21 of Oranje) en dat je op die datum weer terugkeert bij je club.
Zal zo even kijken. Ben eerst wat aan het testen voor de nieuwe opzet/regels.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:23 schreef Fargo het volgende:
Met andere worden, ben ik mee naar het EK, of speelt het G-elftal ook ergens een toernooitje?
Super, ik hou het in de gaten, maar zou je de mededelingen daarover (ook) op http://www.forcedinduction.nl kunnen zetten, want hier gaat het zo hard qua topics, dat ik niet alles lees hierquote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zicht wel, in gang gezet nog niet. We/ik ben nog bezig om de regels te "calibreren", zoals Garrus zou zeggen, a.k.a. fijn te stellen, zodat de volgende game nóg beter wordt.
Ik verwacht één dezer dagen meer nieuws te hebben over de nieuwe game en de start daarvan. Het is nog een beetje afhankelijk van een paar dingen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef Introvert het volgende:
Uiteindelijk besloten bij de website hieronder fm te kopen, er staat overal "Snelle levertijd, binnen enkele seconden opgestuurd", maar nog niet eens een bevestigingsmail van de order oid ontvangen. Hoe ging dat bij jou Sejt?
http://www.gamecardmarkt.nl/
Je was wissel bij het grote Oranje, zo te zienquote:Op maandag 28 januari 2013 09:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar ik ben 25, zit ik dan bij het grote oranje?
Dat zal ik zeker doenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Super, ik hou het in de gaten, maar zou je de mededelingen daarover (ook) op http://www.forcedinduction.nl kunnen zetten, want hier gaat het zo hard qua topics, dat ik niet alles lees hier
Als je hem nu nog steeds niet hebt dan zou ik een mailtje sturen of even goed kijken in je spam folder. Daarnaast kan je ook evene kijken wat de max levertijd is.quote:
Ik woon in Denemarken, dus op een Deense site gekocht. Maar daar kocht ik simpelweg de key, kreeg 'm in mijn mailbox een paar minuten later en kon het spel downloaden via Steam.quote:
Er wordt expliciet aangegeven op de site dat de codes "24/7 en binnen enkele seconden" worden opgestuurd, staat verder geen max levertijd aangegeven. Al een mailtje gestuurd en facebook bericht achtergelaten maar nog steeds geen enige vorm van respons.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je hem nu nog steeds niet hebt dan zou ik een mailtje sturen of even goed kijken in je spam folder. Daarnaast kan je ook evene kijken wat de max levertijd is.
Bellen, ze bijten nietquote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef Introvert het volgende:
[..]
Er wordt expliciet aangegeven op de site dat de codes "24/7 en binnen enkele seconden" worden opgestuurd, staat verder geen max levertijd aangegeven. Al een mailtje gestuurd en facebook bericht achtergelaten maar nog steeds geen enige vorm van respons.
Misschien is er niemand aanwezig. Kan me bedenken dat zo'n website alles automatisch doen en dat er af en toe iemand is die klachtenafhandeling doet.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef Introvert het volgende:
[..]
Er wordt expliciet aangegeven op de site dat de codes "24/7 en binnen enkele seconden" worden opgestuurd, staat verder geen max levertijd aangegeven. Al een mailtje gestuurd en facebook bericht achtergelaten maar nog steeds geen enige vorm van respons.
Nicequote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Sejt het volgende:
Eerste transfer in zomer 2016!! Frederik Mmufc naar het Fulham van Óscar Da Costa Bernardi!
[ afbeelding ]
Ik had graag gebeld, ze geven helaas alleen de mogelijkhed om contact op te nemen door middel van mail.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Sejt het volgende:
Eerste transfer in zomer 2016!! Frederik Mmufc naar het Fulham van Óscar Da Costa Bernardi!
[ afbeelding ]
Matigquote:Op maandag 28 januari 2013 11:38 schreef Introvert het volgende:
Ik had graag gebeld, ze geven helaas alleen de mogelijkhed om contact op te nemen door middel van mail.
Graafschap gepromoveerd uiteindelijk?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:17 schreef Sejt het volgende:
Amsterdam naar de achterhoek?
[ afbeelding ]
Kun je hier vindenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef Introvert het volgende:
Graafschap gepromoveerd uiteindelijk?
Ja, zat te kijken in het verkeerde topic. Eerste stap naar de Eredivisie zou het dus zijn voor mijquote:Op maandag 28 januari 2013 11:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kun je hier vindenhttp://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=40
Dat kan je zelf vinden hèquote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef kvbeurden het volgende:
Is NAC nu weer gepromoveerd naar de Eredivisie?
Niet goed gekeken vanochtend, 't was nog vroegquote:Op maandag 28 januari 2013 11:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat kan je zelf vinden hèhttp://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=41
Hier het zelfdequote:Op maandag 28 januari 2013 11:47 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij is er nog nooit interesse geweest in mij
quote:
Mwa, heb toch alweer 98 wedstrijden (inmiddels vast wel 100+) voor GAE gespeeldquote:Op maandag 28 januari 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij speelt pas vanaf dit seizoen toch?
Oké ik heb een end of contract transfer naar NEC gehad. Noem ik amper interesse.
Oh ja,quote:Op maandag 28 januari 2013 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, heb toch alweer 98 wedstrijden (inmiddels vast wel 100+) voor GAE gespeeld
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef Sejt het volgende:
Veel Fok!ers in de belangstelling:
[ afbeelding ]
Bikkel: Norwich, Stoke, Zaragozo (allen huur)quote:Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef Sejt het volgende:
Veel Fok!ers in de belangstelling:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zicht wel, in gang gezet nog niet. We/ik ben nog bezig om de regels te "calibreren", zoals Garrus zou zeggen, a.k.a. fijn te stellen, zodat de volgende game nóg beter wordt.
Ik verwacht één dezer dagen meer nieuws te hebben over de nieuwe game en de start daarvan. Het is nog een beetje afhankelijk van een paar dingen.
Ben een groot ME fanquote:
Ik ben nu deel 2 aan het spelenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ben een groot ME fanEpische moment van Garrus tegen EDI over calibratie
![]()
Voor de onwetenden:
nohhquote:Op maandag 28 januari 2013 12:28 schreef Sejt het volgende:
Fuszy heeft wel oren naar ADO.
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op maandag 28 januari 2013 12:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal lui vandaag...
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=51
Oh snapquote:
3.6 miljoen inmiddels. Even een jaartje in de NpC bikkelen en mijn fysiek ontwikkelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef Sejt het volgende:
Jeboi uitgeleend aan Peterborough! (nPower Championship)
[ afbeelding ]
Vermeer een prachtige 4.3quote:Op maandag 28 januari 2013 12:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
2x scoren tegen de joden
Dacht ik ook, maar toch maar een extra dag thuis gebleven.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef kvbeurden het volgende:
Haha
Ik dacht dat je weer aan het werk was, dus geen updates overdag
Welnee, Garrus tekent gewoon bij, zoals de vorige kerenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:42 schreef Sejt het volgende:
Wil Garrus dan toch hogerop?
[ afbeelding ]
Genoeg voor een A6 met alle opties?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoeveel verdien ik nu? Liever NEC dan Ado trouwens
Wat een mooi verdedigend blok bij U23quote:Op maandag 28 januari 2013 13:01 schreef Sejt het volgende:
Bogdan leidt Oranje U23 langs USA U23 op de Olympische Spelen van 2016!
[ afbeelding ]
Zeker wetenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:05 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Wat een mooi verdedigend blok bij U23
Wie zitten bij de selectie?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:01 schreef Sejt het volgende:
Bogdan leidt Oranje U23 langs USA U23 op de Olympische Spelen van 2016!
[ afbeelding ]
De kans is zeker aanwezig dat het concreet wordt, we moeten afwachtenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:06 schreef SiebeJ het volgende:
Gaat Schalke nog concreet worden. Of was het meer een tussendoor berichtje?
Man man wat een kansloze knuppel ben ik ook. Speel al drie jaar amper een wedstrijd bij een degradatiekandidaat maar wel gewoon elk jaar braaf een nieuw contract tekenen. Wat een loser.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:09 schreef Sejt het volgende:
Carlos tevreden bij NEC Nijmegen.
[ afbeelding ]
Aue? Waar ligt datquote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef Sejt het volgende:
Ongelukkige Fokkema tekent bij Aue! (2. Bundesliga)
[ afbeelding ]
Kom hier met die centen! Niet onlogisch ook, waarschijnlijk de beste speler bij Nantes, dan mag daar ook naar verdiend worden. Of hij is een vertrek aan het forceren, zou ook niet slecht zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:44 schreef Sejt het volgende:
Park wil topverdiener worden bij Nantes.
[ afbeelding ]
Mooi, er staat daar met Ter Stegen ieder geval een goede keeper op doelquote:Op maandag 28 januari 2013 13:31 schreef Sejt het volgende:
Meer Duitse interesse voor Beton.
[ afbeelding ]
Blaatje speelt (nog steeds) bij de reserves. Hopelijk wordt hij nog uitgeleend.quote:
Op het moment niet, maar we hebben nog 16 dagen tot 1 septemberquote:Op maandag 28 januari 2013 13:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is er uberhaupt intresse in Ulfie?
quote:The city of Aue has a population of about 18,000 making it one of the smallest cities to ever host a club playing at the second highest level of German football. However, the team attracts supporters from a larger urban area that includes Chemnitz and Zwickau, whose own football sides are among Aue's traditional rivals.
Jij ook al zo lui? Staat hier gewoon in laatste bericht: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=30quote:Op maandag 28 januari 2013 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
FOK! naar de top. Hoe oud is Jackson inmiddels? 22?
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jij ook al zo lui? Staat hier gewoon in laatste bericht: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=30
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jij ook al zo lui? Staat hier gewoon in laatste bericht: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=30
Hij is nu bezig met processen tot 2 septemberquote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef SiebeJ het volgende:
Is de transferperiode bijna voorbij Sejt?
Jullie krijgen straks nieuwe screens van de attributesquote:
Hoe gaat het met de belangstelling voor Thad? Heeft ie al een wedstrijd mogen spelen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jullie krijgen straks nieuwe screens van de attributesJe staat nu in de basis van W2
Hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Thad zit toch bij de Tampa Bay Sissies ofzo?
Er stond LOA bij Thadje, zelfs bij de Tampa Bay Rowdies wordt hij nog uitgeleendquote:Op maandag 28 januari 2013 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de belangstelling voor Thad? Heeft ie al een wedstrijd mogen spelen?
Is hij daar al heen ja?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Thas het volgende:
[..]
Er stond LOA bij Thadje, zelfs bij de Tampa Bay Rowdies wordt hij nog uitgeleend
Speelt?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:54 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee, is niet doorgegaan, hij speelt bij Houstonreserves
Oke balenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:54 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee, is niet doorgegaan, hij speelt bij Houstonreserves
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:08 schreef Sejt het volgende:
Alle spelers hebben een nieuwe screen van hun attributes gekregen in hun topic voor september 2016! Check it out
http://forcedinduction.nl(...)der=asc&datecut=9999
Hopelijk einde van de week / komend weekend. Is nog wat afhankelijk van een paar dingen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:06 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Al enig idee wanneer de nieuwe game gestart gaat worden?
Bij mij is er een puntje van Positioning afgegaan, en er is een puntje bij Stamina bijgekomen. Jammerquote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef Thas het volgende:
Weinig bijgekomen afgelopen seizoen![]()
Ondertussen wel 4 miljoen waard, dat dan weer wel. Hopen dat hij z'n contract niet verlengt en aan het einde van z'n contract weggaat.. Hij verdient ondertussen wel aardig met 7750 per week, hoewel dat natuurlijk een schijntje is vergeleken met Kees Beton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze stats nu al
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
Natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 15:17 schreef kvbeurden het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ik al in NL onder 21 had gespeeld![]()
Kan je nog terughalen hoe ik het daarin deed Sejt?
Da's wel wat weinig. Hier: Anticipation, Composure, Creativity, Determination, Flair, Balance +1 maar Agility, Stamina -1. Hoewel jouwe ook nog een half jaar jonger isquote:Op maandag 28 januari 2013 15:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij is er een puntje van Positioning afgegaan, en er is een puntje bij Stamina bijgekomen. Jammer
Mischien komt dat nog als Fokke wat meer speelt. Hij is nooit vaste waarde geweest in een elftal.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Da's wel wat weinig. Hier: Anticipation, Composure, Creativity, Determination, Flair, Balance +1 maar Agility, Stamina -1. Hoewel jouwe ook nog een half jaar jonger is
Verdient wel wat beter ja, wat dat betreft beter voor elkaar, maar waarde is niet erg veel
Bij Aue zou dat toch wel moeten lukken?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mischien komt dat nog als Fokke wat meer speelt. Hij is nooit vaste waarde geweest in een elftal.
Ik denk het wel ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:26 schreef Thas het volgende:
[..]
Bij Aue zou dat toch wel moeten lukken?
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:39 schreef Sejt het volgende:
Ik ben er even vandoor 1-1,5 uur. Zal de game door laten lopen tot december 2016. Dus ik zal veel updates hebben als ik terug kom
Ja balen, nu is Thad zeker de faalhaas van deze gamequote:Op maandag 28 januari 2013 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Eindelijk een transfer voor Petr, na vier jaar aan te modderen bij WBAEn nu speelt ie ook nog in de BPL ipv de NpC
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja balen, nu is Thad zeker de faalhaas van deze game
Nou fab de koning kan er ook niks van xD 2e seizoenen almere nu 2 seizoen vitesse en maar iets van 10 wedstrijden gespeelt waarvan 3 basis :'Dquote:
komt wel goed Thadjequote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja balen, nu is Thad zeker de faalhaas van deze game
Keept nog redelijk wat wedstrijden zo te zien. Daarnaast is 'ie meer waard geworden.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dieter Dengler heeft toch ook nog helemaal niks gepresteerd?
Wat een heldquote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef Sejt het volgende:
Miguel Goncales international voor Portugal!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef Sejt het volgende:
Ook Carlos mist steun van de fans.
[ afbeelding ]
Ja hij is er 1 vergeten.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef Sejt het volgende:
Rutten mist een linksback, of ...?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wel aardige stats toch
Dat ze maar lekker opschietenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Introvert het volgende:
Pff ik wil zo graag zelf fm spelen nu, om twee uur dit mailtje teruggekregen:
Beste Abel,
Wij zijn nu bezig met het oplossen van dit probleem. Onze excuses voor het ongemaak. Zodra ik informatie over uw code krijg, laat ik u weten.
Met vriendelijke groet,
Anneke Thijs,
gamecardmarkt.nl
Hahaha, ik ben die recordhouder qua assists, maar ik ben er wel meteen drie maanden uit.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef Sejt het volgende:
Juan officieel recordhouder.
[ afbeelding ]
En een blessure gooit roet in het eten van Juan.
[ afbeelding ]
Wel het goede nieuws dat je nu al je wedstrijden speeltquote:
Kijkquote:Op maandag 28 januari 2013 18:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Wel het goede nieuws dat je nu al je wedstrijden speelt5 goals, 4 assists in 20 wedstrijden!
He eindelijk een aardig salaris.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:05 schreef Sejt het volgende:
Boss komende 2 jaar bij Southampton.
[ afbeelding ]
Het is niet meer tot een transfer gekomen. Maar we gaan nu de transferperiode winter 2016/2017 in, dus wie weetquote:Op maandag 28 januari 2013 18:06 schreef Introvert het volgende:
En hoe is het met Amsterdam, zit er nog enigszins vooruitgang in? En nog iets gehoord van De Graafschap?
Ook geen interesse meer?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het is niet meer tot een transfer gekomen. Maar we gaan nu de transferperiode winter 2016/2017 in, dus wie weet
Alvast veel plezierquote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef Introvert het volgende:
Jaaa, binnen 40 minuten krijg ik de code
9.7quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Sejt het volgende:
Park laat zien waarom hij topverdiener moet zijn bij Nantes.
[ afbeelding ]
Is toch juist leuk om de leeftijdskeuze open te houden? Of zijn de PA waarde's dan niet voor iedereen gelijk?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Sejt het volgende:
Even iets heel anders, aangezien er even wat deelnemers aanwezig zijn.
Voor de volgende ronde speel ik met de gedachte om iedereen dezelfde leeftijd te laten hebben aan het begin. Als we dan allemaal een vaste PA waarde hebben (is besloten), dan heeft iedereen gelijke kansen vanaf het begin.
Zou iemand hier specifiek problemen mee hebben? Dat we allemaal op, zeg, 18-jarige leeftijd starten?
Lijkt me een goed plan, maar als iedereen dezelfde PA heeft en bij hetzelfde land zit dan heb je wel heel erg veel concurrentie bij de nationale elftallen of je teamsquote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Sejt het volgende:
Voor de volgende ronde speel ik met de gedachte om iedereen dezelfde leeftijd te laten hebben aan het begin. Als we dan allemaal een vaste PA waarde hebben (is besloten), dan heeft iedereen gelijke kansen vanaf het begin.
Zou iemand hier specifiek problemen mee hebben? Dat we allemaal op, zeg, 18-jarige leeftijd starten?
Liefst gewoon 17.. Dan heb je meer carriere als het ware.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Sejt het volgende:
Ik heb de situatie getest met een gelijke PA op een bepaalde vaste waarde en de CA op 0. Wat inhoudt, dat FM dus je CA gaat berekenen. Nu bleek, dat een speler van 17 veel meer potentie had dan een speler van 21 (scout report), terwijl ze beide dezelfde PA hadden. Vraag me niet waarom, het zijn puur test resultaten.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef Introvert het volgende:
[..]
Is toch juist leuk om de leeftijdskeuze open te houden? Of zijn de PA waarde's dan niet voor iedereen gelijk?
Kan je niet bekijken welke CA's ze toegeschreven krijgen met FMRTE/Genie Scout? Talenten krijgen over het algemeen ongeveer 11-12 CA erbij per jaar (behalve de echte Messi wonderkids, die 14 ofzo) als ze veel spelen. Dit is tot en met hun 23e ongeveer. Op hun 24e misschien nog 6 CA erbij ofzo, daarna is het wel over. (dit alles is wel van FM11, maar denk niet dat het veel veranderd is)quote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb de situatie getest met een gelijke PA op een bepaalde vaste waarde en de CA op 0. Wat inhoudt, dat FM dus je CA gaat berekenen. Nu bleek, dat een speler van 17 veel meer potentie had dan een speler van 21 (scout report), terwijl ze beide dezelfde PA hadden. Vraag me niet waarom, het zijn puur test resultaten.
Als je dan de leeftijd gelijk zet, hebben verschillende spelers op verschillende posities allemaal dezelfde potentie volgens het scout report.
Mee eens! Is toch een keuze waarmee je gedeeltelijk je eigen weg bepaalt.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef Introvert het volgende:
[..]
Is toch juist leuk om de leeftijdskeuze open te houden? Of zijn de PA waarde's dan niet voor iedereen gelijk?
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Sejt het volgende:
Fab wilt uitgeleend worden.
[ afbeelding ]
eindelijke goeie keuzequote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wel aardige stats toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Fuszy het volgende:
Heb je een screentje van mijn afgelopen wedstrijden Sejt?
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef kvbeurden het volgende:
Hmm ik vond de keuze juist wel leuk!
Heb je voor mij een screentje van mn wedstrijden?
Ik sta er wel inquote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef SiebeJ het volgende:
Zijn we al het nieuwe duo achterin bij Oranje, Sejt?
Tot nu toe geen. En ik doe genoeg andere dingen tussendoor hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef ado98 het volgende:
Sjet , zijn er al clubs die me willen lenen? En trouwens, dat je dit nog steeds kan volhoudenik zou het allang zat zijn geworden
Van je wedstrijden neem ik aan? Anders even specificeren aubquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
Ook een screentje voor mij Sejt?Dan val ik je niet meer lastig voorlopig.
Ja. Injured, nooo.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Van je wedstrijden neem ik aan? Anders even specificeren aub
[ afbeelding ]
Getafe speelt niet in de Primera Division, maar je bent wel topscorer van LIGA adelante in januari.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Spoortie het volgende:
Sejt, ben ik al topscoorder van de Primera Division? Of is ene meneer Ronaldo nog steeds net wat te goed?
Ik zal Genie Scout eens downloaden en de CA bekijken van de verschillende spelers, als ze 17, 19 en 21 zijn. Kom er wel op terug.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef Thas het volgende:
[..]
Kan je niet bekijken welke CA's ze toegeschreven krijgen met FMRTE/Genie Scout? Talenten krijgen over het algemeen ongeveer 11-12 CA erbij per jaar (behalve de echte Messi wonderkids, die 14 ofzo) als ze veel spelen. Dit is tot en met hun 23e ongeveer. Op hun 24e misschien nog 6 CA erbij ofzo, daarna is het wel over. (dit alles is wel van FM11, maar denk niet dat het veel veranderd is)
nieuwe seizoen?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tot nu toe geen. En ik doe genoeg andere dingen tussendoor hoorzit nu bijvoorbeeld Top Gear te kijken.
Je bent vaste basisspeler nu bij W2, verder nog geen interesse.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef dion_v_k het volgende:
Sejt, weer helemaal geen nieuws rondom mijn speler bij W2?
Is er uberhaupt ooit interesse geweest voor die knuppel.. Pff wel een beetje saai zo voor sommige![]()
Ik wil ook naar Alkmaarquote:Op maandag 28 januari 2013 19:12 schreef Sejt het volgende:
Eerste transfer in 2017!! Garrus verhuist naar Alkmaar!
[ afbeelding ]
Zozo, dat is gul!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:15 schreef Djurres het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Fargo voor de donatie van maarliefst 10 euro!
Danku vriendelijk!
Hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:12 schreef Sejt het volgende:
Eerste transfer in 2017!! Garrus verhuist naar Alkmaar!
[ afbeelding ]
Ik heb er veel plezier aan en wil dat graag laten blijken...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Alkmaar
Maar als favorite club vond ik het zo onrealistisch
[..]
Zozo, dat is gul!
Ik word wel even manager van Bolton en maak je basisspelerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb er veel plezier aan en wil dat graag laten blijken...
Dit moet ook gewoon een vervolg krijgen en als die jongens (Djurres en Sejt) daarvoor wat budget nodig hebben, dan help ik ze daar graag bij.
Van de andere kant...voor 10 euro hoop ik dit seizoen wel op wat speelminuten in het eerste van Bolton, Sejt
Koop dan ook meteen Dion even weg bij W2quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik word wel even manager van Bolton en maak je basisspeler
Ik ben ook wel benieuwd wat mijn PA is. Vraag me af wat de oorzaak is van het wanpresteren van mijn speler.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zal Genie Scout eens downloaden en de CA bekijken van de verschillende spelers, als ze 17, 19 en 21 zijn. Kom er wel op terug.
Om dat nu te zeggen, zou het spelletje misschien wat minder leuk maken. Als je het écht wilt hebben, kan je me PM-enquote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat mijn PA is. Vraag me af wat de oorzaak is van het wanpresteren van mijn speler.
Misschien mooi om op het einde bij iedereen deze stats weer te gevenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat mijn PA is. Vraag me af wat de oorzaak is van het wanpresteren van mijn speler.
Daar denk ik ook meer aan inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Misschien mooi om op het einde bij iedereen deze stats weer te geven
Lijkt mij persoonlijk veel strakker om verschillende spelleiders te hebben (3?) en hiermee gewoon een grote database te gebruiken. Door de meerdere spelleiders wordt het nadeel van minder updates of een langere tijd gecompenseerd, terwijl het wel met meer verschillende spelers gespeeld kan worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef Djurres het volgende:
Zo, footbalmanager 2013 voor de VM/VPS is net aangekocht. Nu bezig met installeren, wat dus ook betekend dat iemand anders dan Sejt of Ik spelleider kan zijn!
Daarbij wil ik iedereen ook hartelijk danken voor de donatie's die dit dus mogelijk maken, en dat we dit de komende tijd nog op deze manier mogen uitbreiden!
De donatie's komen ten goede aan een nieuw domeinnaam, het spel FM13 sponsor ik zelf, Webhosting hebben we ook al, en alles wat over is gaan we verdelen, en daar komen zeer waarschijnlijk 2 kleine presentjes voor, zodat we die kunnen uitdelen in de volgende ronde. We moeten even de kosten tegen de baten afwegen, maar als alles zo door gaat kunnen we misschien wel wat uitbreiden, en met meer spelers gaan spelen / 2 losse games van elkaar maken door middel van 2 virtual machine's.
Het gaat helemaal goedkomen, Thanks to Sejt voor het geweldige idee, en natuurlijk een dikke Thanks voor iedereen die gedoneert heeft en die zo actief mee speelt!
Helden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |