He eindelijk een aardig salaris.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:05 schreef Sejt het volgende:
Boss komende 2 jaar bij Southampton.
[ afbeelding ]
Het is niet meer tot een transfer gekomen. Maar we gaan nu de transferperiode winter 2016/2017 in, dus wie weetquote:Op maandag 28 januari 2013 18:06 schreef Introvert het volgende:
En hoe is het met Amsterdam, zit er nog enigszins vooruitgang in? En nog iets gehoord van De Graafschap?
Ook geen interesse meer?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het is niet meer tot een transfer gekomen. Maar we gaan nu de transferperiode winter 2016/2017 in, dus wie weet
Alvast veel plezierquote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef Introvert het volgende:
Jaaa, binnen 40 minuten krijg ik de code
9.7quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Sejt het volgende:
Park laat zien waarom hij topverdiener moet zijn bij Nantes.
[ afbeelding ]
Is toch juist leuk om de leeftijdskeuze open te houden? Of zijn de PA waarde's dan niet voor iedereen gelijk?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Sejt het volgende:
Even iets heel anders, aangezien er even wat deelnemers aanwezig zijn.
Voor de volgende ronde speel ik met de gedachte om iedereen dezelfde leeftijd te laten hebben aan het begin. Als we dan allemaal een vaste PA waarde hebben (is besloten), dan heeft iedereen gelijke kansen vanaf het begin.
Zou iemand hier specifiek problemen mee hebben? Dat we allemaal op, zeg, 18-jarige leeftijd starten?
Lijkt me een goed plan, maar als iedereen dezelfde PA heeft en bij hetzelfde land zit dan heb je wel heel erg veel concurrentie bij de nationale elftallen of je teamsquote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Sejt het volgende:
Voor de volgende ronde speel ik met de gedachte om iedereen dezelfde leeftijd te laten hebben aan het begin. Als we dan allemaal een vaste PA waarde hebben (is besloten), dan heeft iedereen gelijke kansen vanaf het begin.
Zou iemand hier specifiek problemen mee hebben? Dat we allemaal op, zeg, 18-jarige leeftijd starten?
Liefst gewoon 17.. Dan heb je meer carriere als het ware.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Sejt het volgende:
Ik heb de situatie getest met een gelijke PA op een bepaalde vaste waarde en de CA op 0. Wat inhoudt, dat FM dus je CA gaat berekenen. Nu bleek, dat een speler van 17 veel meer potentie had dan een speler van 21 (scout report), terwijl ze beide dezelfde PA hadden. Vraag me niet waarom, het zijn puur test resultaten.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef Introvert het volgende:
[..]
Is toch juist leuk om de leeftijdskeuze open te houden? Of zijn de PA waarde's dan niet voor iedereen gelijk?
Kan je niet bekijken welke CA's ze toegeschreven krijgen met FMRTE/Genie Scout? Talenten krijgen over het algemeen ongeveer 11-12 CA erbij per jaar (behalve de echte Messi wonderkids, die 14 ofzo) als ze veel spelen. Dit is tot en met hun 23e ongeveer. Op hun 24e misschien nog 6 CA erbij ofzo, daarna is het wel over. (dit alles is wel van FM11, maar denk niet dat het veel veranderd is)quote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb de situatie getest met een gelijke PA op een bepaalde vaste waarde en de CA op 0. Wat inhoudt, dat FM dus je CA gaat berekenen. Nu bleek, dat een speler van 17 veel meer potentie had dan een speler van 21 (scout report), terwijl ze beide dezelfde PA hadden. Vraag me niet waarom, het zijn puur test resultaten.
Als je dan de leeftijd gelijk zet, hebben verschillende spelers op verschillende posities allemaal dezelfde potentie volgens het scout report.
Mee eens! Is toch een keuze waarmee je gedeeltelijk je eigen weg bepaalt.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef Introvert het volgende:
[..]
Is toch juist leuk om de leeftijdskeuze open te houden? Of zijn de PA waarde's dan niet voor iedereen gelijk?
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Sejt het volgende:
Fab wilt uitgeleend worden.
[ afbeelding ]
eindelijke goeie keuzequote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wel aardige stats toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Fuszy het volgende:
Heb je een screentje van mijn afgelopen wedstrijden Sejt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |