quote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef kvbeurden het volgende:
Hmm ik vond de keuze juist wel leuk!
Heb je voor mij een screentje van mn wedstrijden?
Ik sta er wel inquote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef SiebeJ het volgende:
Zijn we al het nieuwe duo achterin bij Oranje, Sejt?
Tot nu toe geen. En ik doe genoeg andere dingen tussendoor hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef ado98 het volgende:
Sjet , zijn er al clubs die me willen lenen? En trouwens, dat je dit nog steeds kan volhoudenik zou het allang zat zijn geworden
Van je wedstrijden neem ik aan? Anders even specificeren aubquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
Ook een screentje voor mij Sejt?Dan val ik je niet meer lastig voorlopig.
Ja. Injured, nooo.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Van je wedstrijden neem ik aan? Anders even specificeren aub
[ afbeelding ]
Getafe speelt niet in de Primera Division, maar je bent wel topscorer van LIGA adelante in januari.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Spoortie het volgende:
Sejt, ben ik al topscoorder van de Primera Division? Of is ene meneer Ronaldo nog steeds net wat te goed?
Ik zal Genie Scout eens downloaden en de CA bekijken van de verschillende spelers, als ze 17, 19 en 21 zijn. Kom er wel op terug.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef Thas het volgende:
[..]
Kan je niet bekijken welke CA's ze toegeschreven krijgen met FMRTE/Genie Scout? Talenten krijgen over het algemeen ongeveer 11-12 CA erbij per jaar (behalve de echte Messi wonderkids, die 14 ofzo) als ze veel spelen. Dit is tot en met hun 23e ongeveer. Op hun 24e misschien nog 6 CA erbij ofzo, daarna is het wel over. (dit alles is wel van FM11, maar denk niet dat het veel veranderd is)
nieuwe seizoen?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tot nu toe geen. En ik doe genoeg andere dingen tussendoor hoorzit nu bijvoorbeeld Top Gear te kijken.
Je bent vaste basisspeler nu bij W2, verder nog geen interesse.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef dion_v_k het volgende:
Sejt, weer helemaal geen nieuws rondom mijn speler bij W2?
Is er uberhaupt ooit interesse geweest voor die knuppel.. Pff wel een beetje saai zo voor sommige![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |