Nicequote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Sejt het volgende:
Eerste transfer in zomer 2016!! Frederik Mmufc naar het Fulham van Óscar Da Costa Bernardi!
[ afbeelding ]
Ik had graag gebeld, ze geven helaas alleen de mogelijkhed om contact op te nemen door middel van mail.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Sejt het volgende:
Eerste transfer in zomer 2016!! Frederik Mmufc naar het Fulham van Óscar Da Costa Bernardi!
[ afbeelding ]
Matigquote:Op maandag 28 januari 2013 11:38 schreef Introvert het volgende:
Ik had graag gebeld, ze geven helaas alleen de mogelijkhed om contact op te nemen door middel van mail.
Graafschap gepromoveerd uiteindelijk?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:17 schreef Sejt het volgende:
Amsterdam naar de achterhoek?
[ afbeelding ]
Kun je hier vindenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef Introvert het volgende:
Graafschap gepromoveerd uiteindelijk?
Ja, zat te kijken in het verkeerde topic. Eerste stap naar de Eredivisie zou het dus zijn voor mijquote:Op maandag 28 januari 2013 11:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kun je hier vindenhttp://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=40
Dat kan je zelf vinden hèquote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef kvbeurden het volgende:
Is NAC nu weer gepromoveerd naar de Eredivisie?
Niet goed gekeken vanochtend, 't was nog vroegquote:Op maandag 28 januari 2013 11:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat kan je zelf vinden hèhttp://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=41
Hier het zelfdequote:Op maandag 28 januari 2013 11:47 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij is er nog nooit interesse geweest in mij
quote:
Mwa, heb toch alweer 98 wedstrijden (inmiddels vast wel 100+) voor GAE gespeeldquote:Op maandag 28 januari 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij speelt pas vanaf dit seizoen toch?
Oké ik heb een end of contract transfer naar NEC gehad. Noem ik amper interesse.
Oh ja,quote:Op maandag 28 januari 2013 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, heb toch alweer 98 wedstrijden (inmiddels vast wel 100+) voor GAE gespeeld
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef Sejt het volgende:
Veel Fok!ers in de belangstelling:
[ afbeelding ]
Bikkel: Norwich, Stoke, Zaragozo (allen huur)quote:Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef Sejt het volgende:
Veel Fok!ers in de belangstelling:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zicht wel, in gang gezet nog niet. We/ik ben nog bezig om de regels te "calibreren", zoals Garrus zou zeggen, a.k.a. fijn te stellen, zodat de volgende game nóg beter wordt.
Ik verwacht één dezer dagen meer nieuws te hebben over de nieuwe game en de start daarvan. Het is nog een beetje afhankelijk van een paar dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |