Als je hem nu nog steeds niet hebt dan zou ik een mailtje sturen of even goed kijken in je spam folder. Daarnaast kan je ook evene kijken wat de max levertijd is.quote:
Ik woon in Denemarken, dus op een Deense site gekocht. Maar daar kocht ik simpelweg de key, kreeg 'm in mijn mailbox een paar minuten later en kon het spel downloaden via Steam.quote:
Er wordt expliciet aangegeven op de site dat de codes "24/7 en binnen enkele seconden" worden opgestuurd, staat verder geen max levertijd aangegeven. Al een mailtje gestuurd en facebook bericht achtergelaten maar nog steeds geen enige vorm van respons.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je hem nu nog steeds niet hebt dan zou ik een mailtje sturen of even goed kijken in je spam folder. Daarnaast kan je ook evene kijken wat de max levertijd is.
Bellen, ze bijten nietquote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef Introvert het volgende:
[..]
Er wordt expliciet aangegeven op de site dat de codes "24/7 en binnen enkele seconden" worden opgestuurd, staat verder geen max levertijd aangegeven. Al een mailtje gestuurd en facebook bericht achtergelaten maar nog steeds geen enige vorm van respons.
Misschien is er niemand aanwezig. Kan me bedenken dat zo'n website alles automatisch doen en dat er af en toe iemand is die klachtenafhandeling doet.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef Introvert het volgende:
[..]
Er wordt expliciet aangegeven op de site dat de codes "24/7 en binnen enkele seconden" worden opgestuurd, staat verder geen max levertijd aangegeven. Al een mailtje gestuurd en facebook bericht achtergelaten maar nog steeds geen enige vorm van respons.
Nicequote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Sejt het volgende:
Eerste transfer in zomer 2016!! Frederik Mmufc naar het Fulham van Óscar Da Costa Bernardi!
[ afbeelding ]
Ik had graag gebeld, ze geven helaas alleen de mogelijkhed om contact op te nemen door middel van mail.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Sejt het volgende:
Eerste transfer in zomer 2016!! Frederik Mmufc naar het Fulham van Óscar Da Costa Bernardi!
[ afbeelding ]
Matigquote:Op maandag 28 januari 2013 11:38 schreef Introvert het volgende:
Ik had graag gebeld, ze geven helaas alleen de mogelijkhed om contact op te nemen door middel van mail.
Graafschap gepromoveerd uiteindelijk?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:17 schreef Sejt het volgende:
Amsterdam naar de achterhoek?
[ afbeelding ]
Kun je hier vindenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef Introvert het volgende:
Graafschap gepromoveerd uiteindelijk?
Ja, zat te kijken in het verkeerde topic. Eerste stap naar de Eredivisie zou het dus zijn voor mijquote:Op maandag 28 januari 2013 11:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kun je hier vindenhttp://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=40
Dat kan je zelf vinden hèquote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef kvbeurden het volgende:
Is NAC nu weer gepromoveerd naar de Eredivisie?
Niet goed gekeken vanochtend, 't was nog vroegquote:Op maandag 28 januari 2013 11:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat kan je zelf vinden hèhttp://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=41
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |