Hier het zelfdequote:Op maandag 28 januari 2013 11:47 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij is er nog nooit interesse geweest in mij
quote:
Mwa, heb toch alweer 98 wedstrijden (inmiddels vast wel 100+) voor GAE gespeeldquote:Op maandag 28 januari 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij speelt pas vanaf dit seizoen toch?
Oké ik heb een end of contract transfer naar NEC gehad. Noem ik amper interesse.
Oh ja,quote:Op maandag 28 januari 2013 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, heb toch alweer 98 wedstrijden (inmiddels vast wel 100+) voor GAE gespeeld
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef Sejt het volgende:
Veel Fok!ers in de belangstelling:
[ afbeelding ]
Bikkel: Norwich, Stoke, Zaragozo (allen huur)quote:Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef Sejt het volgende:
Veel Fok!ers in de belangstelling:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zicht wel, in gang gezet nog niet. We/ik ben nog bezig om de regels te "calibreren", zoals Garrus zou zeggen, a.k.a. fijn te stellen, zodat de volgende game nóg beter wordt.
Ik verwacht één dezer dagen meer nieuws te hebben over de nieuwe game en de start daarvan. Het is nog een beetje afhankelijk van een paar dingen.
Ben een groot ME fanquote:
Ik ben nu deel 2 aan het spelenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ben een groot ME fanEpische moment van Garrus tegen EDI over calibratie
![]()
Voor de onwetenden:
nohhquote:Op maandag 28 januari 2013 12:28 schreef Sejt het volgende:
Fuszy heeft wel oren naar ADO.
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op maandag 28 januari 2013 12:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal lui vandaag...
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=51
Oh snapquote:
3.6 miljoen inmiddels. Even een jaartje in de NpC bikkelen en mijn fysiek ontwikkelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef Sejt het volgende:
Jeboi uitgeleend aan Peterborough! (nPower Championship)
[ afbeelding ]
Vermeer een prachtige 4.3quote:Op maandag 28 januari 2013 12:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
2x scoren tegen de joden
Dacht ik ook, maar toch maar een extra dag thuis gebleven.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef kvbeurden het volgende:
Haha
Ik dacht dat je weer aan het werk was, dus geen updates overdag
Welnee, Garrus tekent gewoon bij, zoals de vorige kerenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:42 schreef Sejt het volgende:
Wil Garrus dan toch hogerop?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |