quote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef kvbeurden het volgende:
Hmm ik vond de keuze juist wel leuk!
Heb je voor mij een screentje van mn wedstrijden?
Ik sta er wel inquote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef SiebeJ het volgende:
Zijn we al het nieuwe duo achterin bij Oranje, Sejt?
Tot nu toe geen. En ik doe genoeg andere dingen tussendoor hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef ado98 het volgende:
Sjet , zijn er al clubs die me willen lenen? En trouwens, dat je dit nog steeds kan volhoudenik zou het allang zat zijn geworden
Van je wedstrijden neem ik aan? Anders even specificeren aubquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
Ook een screentje voor mij Sejt?Dan val ik je niet meer lastig voorlopig.
Ja. Injured, nooo.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Van je wedstrijden neem ik aan? Anders even specificeren aub
[ afbeelding ]
Getafe speelt niet in de Primera Division, maar je bent wel topscorer van LIGA adelante in januari.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Spoortie het volgende:
Sejt, ben ik al topscoorder van de Primera Division? Of is ene meneer Ronaldo nog steeds net wat te goed?
Ik zal Genie Scout eens downloaden en de CA bekijken van de verschillende spelers, als ze 17, 19 en 21 zijn. Kom er wel op terug.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef Thas het volgende:
[..]
Kan je niet bekijken welke CA's ze toegeschreven krijgen met FMRTE/Genie Scout? Talenten krijgen over het algemeen ongeveer 11-12 CA erbij per jaar (behalve de echte Messi wonderkids, die 14 ofzo) als ze veel spelen. Dit is tot en met hun 23e ongeveer. Op hun 24e misschien nog 6 CA erbij ofzo, daarna is het wel over. (dit alles is wel van FM11, maar denk niet dat het veel veranderd is)
nieuwe seizoen?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tot nu toe geen. En ik doe genoeg andere dingen tussendoor hoorzit nu bijvoorbeeld Top Gear te kijken.
Je bent vaste basisspeler nu bij W2, verder nog geen interesse.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef dion_v_k het volgende:
Sejt, weer helemaal geen nieuws rondom mijn speler bij W2?
Is er uberhaupt ooit interesse geweest voor die knuppel.. Pff wel een beetje saai zo voor sommige![]()
Ik wil ook naar Alkmaarquote:Op maandag 28 januari 2013 19:12 schreef Sejt het volgende:
Eerste transfer in 2017!! Garrus verhuist naar Alkmaar!
[ afbeelding ]
Zozo, dat is gul!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:15 schreef Djurres het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Fargo voor de donatie van maarliefst 10 euro!
Danku vriendelijk!
Hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:12 schreef Sejt het volgende:
Eerste transfer in 2017!! Garrus verhuist naar Alkmaar!
[ afbeelding ]
Ik heb er veel plezier aan en wil dat graag laten blijken...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Alkmaar
Maar als favorite club vond ik het zo onrealistisch
[..]
Zozo, dat is gul!
Ik word wel even manager van Bolton en maak je basisspelerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb er veel plezier aan en wil dat graag laten blijken...
Dit moet ook gewoon een vervolg krijgen en als die jongens (Djurres en Sejt) daarvoor wat budget nodig hebben, dan help ik ze daar graag bij.
Van de andere kant...voor 10 euro hoop ik dit seizoen wel op wat speelminuten in het eerste van Bolton, Sejt
Koop dan ook meteen Dion even weg bij W2quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik word wel even manager van Bolton en maak je basisspeler
Ik ben ook wel benieuwd wat mijn PA is. Vraag me af wat de oorzaak is van het wanpresteren van mijn speler.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zal Genie Scout eens downloaden en de CA bekijken van de verschillende spelers, als ze 17, 19 en 21 zijn. Kom er wel op terug.
Om dat nu te zeggen, zou het spelletje misschien wat minder leuk maken. Als je het écht wilt hebben, kan je me PM-enquote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat mijn PA is. Vraag me af wat de oorzaak is van het wanpresteren van mijn speler.
Misschien mooi om op het einde bij iedereen deze stats weer te gevenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat mijn PA is. Vraag me af wat de oorzaak is van het wanpresteren van mijn speler.
Daar denk ik ook meer aan inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Misschien mooi om op het einde bij iedereen deze stats weer te geven
Lijkt mij persoonlijk veel strakker om verschillende spelleiders te hebben (3?) en hiermee gewoon een grote database te gebruiken. Door de meerdere spelleiders wordt het nadeel van minder updates of een langere tijd gecompenseerd, terwijl het wel met meer verschillende spelers gespeeld kan worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef Djurres het volgende:
Zo, footbalmanager 2013 voor de VM/VPS is net aangekocht. Nu bezig met installeren, wat dus ook betekend dat iemand anders dan Sejt of Ik spelleider kan zijn!
Daarbij wil ik iedereen ook hartelijk danken voor de donatie's die dit dus mogelijk maken, en dat we dit de komende tijd nog op deze manier mogen uitbreiden!
De donatie's komen ten goede aan een nieuw domeinnaam, het spel FM13 sponsor ik zelf, Webhosting hebben we ook al, en alles wat over is gaan we verdelen, en daar komen zeer waarschijnlijk 2 kleine presentjes voor, zodat we die kunnen uitdelen in de volgende ronde. We moeten even de kosten tegen de baten afwegen, maar als alles zo door gaat kunnen we misschien wel wat uitbreiden, en met meer spelers gaan spelen / 2 losse games van elkaar maken door middel van 2 virtual machine's.
Het gaat helemaal goedkomen, Thanks to Sejt voor het geweldige idee, en natuurlijk een dikke Thanks voor iedereen die gedoneert heeft en die zo actief mee speelt!
Helden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |