quote:Op maandag 28 januari 2013 15:08 schreef Sejt het volgende:
Alle spelers hebben een nieuwe screen van hun attributes gekregen in hun topic voor september 2016! Check it out
http://forcedinduction.nl(...)der=asc&datecut=9999
Hopelijk einde van de week / komend weekend. Is nog wat afhankelijk van een paar dingen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:06 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Al enig idee wanneer de nieuwe game gestart gaat worden?
Bij mij is er een puntje van Positioning afgegaan, en er is een puntje bij Stamina bijgekomen. Jammerquote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef Thas het volgende:
Weinig bijgekomen afgelopen seizoen![]()
Ondertussen wel 4 miljoen waard, dat dan weer wel. Hopen dat hij z'n contract niet verlengt en aan het einde van z'n contract weggaat.. Hij verdient ondertussen wel aardig met 7750 per week, hoewel dat natuurlijk een schijntje is vergeleken met Kees Beton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze stats nu al
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
Natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 15:17 schreef kvbeurden het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ik al in NL onder 21 had gespeeld![]()
Kan je nog terughalen hoe ik het daarin deed Sejt?
Da's wel wat weinig. Hier: Anticipation, Composure, Creativity, Determination, Flair, Balance +1 maar Agility, Stamina -1. Hoewel jouwe ook nog een half jaar jonger isquote:Op maandag 28 januari 2013 15:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij is er een puntje van Positioning afgegaan, en er is een puntje bij Stamina bijgekomen. Jammer
Mischien komt dat nog als Fokke wat meer speelt. Hij is nooit vaste waarde geweest in een elftal.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Da's wel wat weinig. Hier: Anticipation, Composure, Creativity, Determination, Flair, Balance +1 maar Agility, Stamina -1. Hoewel jouwe ook nog een half jaar jonger is
Verdient wel wat beter ja, wat dat betreft beter voor elkaar, maar waarde is niet erg veel
Bij Aue zou dat toch wel moeten lukken?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mischien komt dat nog als Fokke wat meer speelt. Hij is nooit vaste waarde geweest in een elftal.
Ik denk het wel ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:26 schreef Thas het volgende:
[..]
Bij Aue zou dat toch wel moeten lukken?
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:39 schreef Sejt het volgende:
Ik ben er even vandoor 1-1,5 uur. Zal de game door laten lopen tot december 2016. Dus ik zal veel updates hebben als ik terug kom
Ja balen, nu is Thad zeker de faalhaas van deze gamequote:Op maandag 28 januari 2013 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Eindelijk een transfer voor Petr, na vier jaar aan te modderen bij WBAEn nu speelt ie ook nog in de BPL ipv de NpC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |