Truequote:Op zondag 27 januari 2013 23:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Big Love met dat gekreun. En ik vond Spandau Ballet echt geweldig.
In Rio soms?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien, wat was dat vet
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef Keyos het volgende:
Vergeet niet dat Iron Maiden nog bestaat mannen, die is tot nu toe vergeten.
Dat is inherent aan metalquote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Al is het nog steeds vreemd waarom Maiden nooit écht is doorgebroken bij het grote publiek.
Omdat het niet om aan te horen is. Ooit iemand gehoord die eens lekker in een chille setting Iron Maiden aanzet?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Ben wat meer van de nieuwere Maiden nummers (Brave New World , Dance of Death) , zitten aardig wat progressieve meesterwerken tussen namelijk (Blood Brothers, Sign of the Cross van The X Factor album).
Al is het nog steeds vreemd waarom Maiden nooit écht is doorgebroken bij het grote publiek.
Iron Maiden om niet aan te horen, wait whut? Zet dan eens Dimmu Borgir, Arch Enemy of Children of Bodom opquote:Op zondag 27 januari 2013 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het niet om aan te horen is. Ooit iemand gehoord die eens lekker in een chille setting Iron Maiden aanzet?
Het is teveel herrie om mainstream te zijn. Ik vind Paradise Lost uit hun "Icon" periode ook heel subtiel maar voor de meesten is het een brug te ver.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Ben wat meer van de nieuwere Maiden nummers (Brave New World , Dance of Death) , zitten aardig wat progressieve meesterwerken tussen namelijk (Blood Brothers, Sign of the Cross van The X Factor album).
Sorry wat? Ze hebben meerdere wereldwijde nummer 1 hits en vier platina platen achter elkaar gehad. Het was destijds een van de grootste bands ter wereldquote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Dat klinkt helemaal ruk vermoed ik zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Iron Maiden om niet aan te horen, wait whut? Zet dan eens Dimmu Borgir, Arch Enemy of Children of Bodom op
Dimmuquote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Iron Maiden om niet aan te horen, wait whut? Zet dan eens Dimmu Borgir, Arch Enemy of Children of Bodom op
Animal.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Aurelius. het volgende:
Def Leppard van Halen enzo dat is leuke 'metal'
Zegt de meneer met de '80's als avaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal ruk vermoed ik zo.
Metal is gewoon ruk.
Ik denk dat Maiden maar eens een 'Nothing Else Matters' moet maken, misschien worden dan ineens alle oude hits goed genoeg voor de radio.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het niet om aan te horen is. Ooit iemand gehoord die eens lekker in een chille setting Iron Maiden aanzet?
Juist door tracks als Nothing Else Matters. Wat ik echt een van de grootste zeiknummers aller tijden vind.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk dat Maiden maar eens een 'Nothing Else Matters' moet maken, misschien worden dan ineens alle oude hits goed genoeg voor de radio.
Blijft een vreemd verschijnsel waarom sommige bands wel doorbreken bij de massa en anderen niet (Metallica en Guns N Roses wel, Maiden niet).
Je zegt het zelf al, radio friendlyquote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk dat Maiden maar eens een 'Nothing Else Matters' moet maken, misschien worden dan ineens alle oude hits goed genoeg voor de radio.
Blijft een vreemd verschijnsel waarom sommige bands wel doorbreken bij de massa en anderen niet (Metallica en Guns N Roses wel, Maiden niet).
Er moet een onderscheid gemaakt worden tussen de oude 'metal' en dingen die tegenwoordig voor Black/Doom/Terror/Mark Rutte-metal doorgaanquote:Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal ruk vermoed ik zo.
Metal is gewoon ruk.
Fade to black is zoberso beter.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist door tracks als Nothing Else Matters. Wat ik echt een van de grootste zeiknummers aller tijden vind.
Wait whut, gimme a vid pletty please!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet een onderscheid gemaakt worden tussen de oude 'metal' en dingen die tegenwoordig voor Black/Doom/Terror/Mark Rutte-metal doorgaan
Mark Rutte metalquote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet een onderscheid gemaakt worden tussen de oude 'metal' en dingen die tegenwoordig voor Black/Doom/Terror/Mark Rutte-metal doorgaan
Uitzondering bevestigt de regelquote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zegt de meneer met de '80's als avaAarde aan eriksd: de beste heavy metal kwam uit de jaren 80
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wait whut, gimme a vid pletty please!
Hahahaquote:
Slash. Twee gitaren en nog van die ellende spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
Of wat te denken van November Rain (ijzersterke riff, daar niet van) Maar kom op man: hoe lang kan je een plaat rekken
Wat een kneus is dat zeg. Hij komt tegenwoordig standaard een eeuw te laat op zijn concert en stopt heel geregeld ook nog te vroegquote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
Slash en Duff stelden ten minste wat voor, maar Mr. Big Guy aka Axl Rose
Fixedquote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
Trouwens.. Slash kwam nog met Black Velvet Revolver, had ook wel wat aardigs
Haten op Axl gaat mij altijd een beetje te ver. Natuurlijk is het een ongelooflijke klootzak , echter is Axl net zo Guns N Roses als Slash dat is, misschien nog wel meer dan Slash.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
Slash en Duff stelden ten minste wat voor, maar Mr. Big Guy aka Axl Rose
Eens hoor. Axl was de man.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haten op Axl gaat mij altijd een beetje te ver. Natuurlijk is het een ongelooflijke klootzak , echter is Axl net zo Guns N Roses als Slash dat is, misschien nog wel meer dan Slash.
True, maar Axl had nogal kapsones, waar Slash het toch wat slimmer aanpakte. Lees: beide leefden het leven van seks, drugs en rock 'n roll. Maar waar Axl erin doorschoot deed Slash dat minder in elk geval. Die wist wel maat te houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haten op Axl gaat mij altijd een beetje te ver. Natuurlijk is het een ongelooflijke klootzak , echter is Axl net zo Guns N Roses als Slash dat is, misschien nog wel meer dan Slash.
Heel vriendelijk was hij niet, maar een genie wel.quote:
Zelfdestructieve junkquote:Op maandag 28 januari 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel vriendelijk was hij niet, maar een genie wel.. En Grohl is gewoon de leukste man op aarde. No homo. Wie hou ik voor de gek, wel homo.
Ik heb alle Nirvana-albumsquote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zelfdestructieve junk
maar ik heb wel een Nirvana albumIn Utero
Ik vond Ten van Pearl Jam wel goed.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef Keyos het volgende:
In mijn ogen is Nirvana één van de meest al dan niet de meest overrated band ooit, maar ik ben dan ook een grunge hater (let the war start).
Hear, hearquote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef Keyos het volgende:
In mijn ogen is Nirvana één van de meest al dan niet de meest overrated band ooit, maar ik ben dan ook een grunge hater (let the war start).
Haha ja ik ben zelf ook begonnen met Nirvana hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb alle Nirvana-albumsWas het eerste wat ik ging luisteren. Op een moment had ik tien Nirvana cd's en verder niets anders
Staan een paar goede nummers op, de nummers waar Eddie het minst op zingt. Ik kan niet zo heel erg tegen de manier van zingen bij grunge (dat zeikerige toontje). Maar dat is puur een persoonlijk iets natuurlijk, daardoor valt heel dat genre af. Al is het een fact dat de muziek van Nirvana het niveau heeft van een beginnende muzikant, met genoeg oefenen kan een schoolband dat nog spelen op de afsluit avond.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond Ten van Pearl Jam wel goed.
Wat een onzin. Nevermind verkocht voor Cobains dood veel meer dan daarna. En In Utero verkocht de helft van Nevermind, terwijl Cobain midden in de promotie voor dat album overleed.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hear, hearEen paar nummers zijn leuk, maarja, niet alleen seks sells huh
Die a legend does the trick as well
Dat slaat nergens opquote:Op maandag 28 januari 2013 00:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Al is het een fact dat de muziek van Nirvana het niveau heeft van een beginnende muzikant, met genoeg oefenen kan een schoolband dat nog spelen op de afsluit avond.
Als je dat beweert snap je kunst niet helemaal. Hoe moeilijk iets na te maken is zegt niets over de kwaliteit er van. Als je mij verf en een liniaal geeft maak ik zo een Mondriaan voor je na, geen probleem. Maakt dat een Mondriaan minder bijzonder?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:04 schreef Keyos het volgende:
Al is het een fact dat de muziek van Nirvana het niveau heeft van een beginnende muzikant, met genoeg oefenen kan een schoolband dat nog spelen op de afsluit avond.
Mijn prioriteit in muziek ligt daarom ook meer bij de muziek dan de zang of tekst. Daarom hoor ik gewoon hele simpele muziek wanneer ik dat ga afwegen tegen bijvoorbeeld een Dream Theater.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat beweert snap je kunst niet helemaal. Hoe moeilijk iets na te maken is zegt niets over de kwaliteit er van. Als je mij verf en een liniaal geeft maak ik zo een Mondriaan voor je na, geen probleem. Maakt dat een Mondriaan minder bijzonder?
Talloze bands hebben muziek gemaakt die niet ingewikkeld is. Geef een student een middagje met een laptop en hij maakt Kraftwerk, geef een jongen met een goede stem een gitaar en hij zingt Dylan.
Eh, dus?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mijn prioriteit in muziek ligt daarom ook meer bij de muziek dan de zang of tekst. Daarom hoor ik gewoon hele simpele muziek wanneer ik dat ga afwegen tegen bijvoorbeeld een Dream Theater.
Dat rechtvaardigt waarom ik bij het horen van muziek van Nirvana alleen maar simpele gitaarriffs hoor en de band compleet gedragen wordt door Cobain (waar ik geen fan van ben). Dat je fan bent van Nirvana moet je helemaal zelf weten, hoogstaande instrumentale muziek is het niet en dat is nou juist hetgeen dat ik het belangrijkste vindt.quote:
De Marathonquote:
Dat jij het niet kan waarderen vind ik dikke prima en daar zal ik ook niet over in discussie gaan. Maar je gebruikt het als objectief argument waarom Nirvana overschat zou zijn (zelfs de meest overschatte) en daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigt waarom ik bij het horen van muziek van Nirvana alleen maar simpele gitaarriffs hoor en de band compleet gedragen wordt door Cobain (waar ik geen fan van ben). Dat je fan bent van Nirvana moet je helemaal zelf weten, hoogstaande instrumentale muziek is het niet en dat is nou juist hetgeen dat ik het belangrijkste vindt.
Waar zit je mee jongen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:36 schreef Aurelius. het volgende:
Ik zit nog tot in de dode oefenopgaven te maken voor Belastingrecht
Pak nou gewoon de wet er eens bij. Wat is het voordeel uit eigen woning? Artikel 3.110.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:42 schreef Aurelius. het volgende:
Bij bijna elke belasting weet ik hoe ik het aan moet pakken maar bij de IB kom ik altijd in de war met wat nou precies belast wordt
Eigenwoning forfait + voordeel uit kapitaalverzekering (is dit de hypotheekrente?) minus de aftrek van 3.120
3.120 ziet op aftrekbare kosten ja maar ik bedoelde nog daarvoorquote:Op maandag 28 januari 2013 00:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pak nou gewoon de wet er eens bij. Wat is het voordeel uit eigen woning? Artikel 3.110.
Hoe kom je er toch bij dat het voordeel uit kapitaalverzekering de op de gegeven hypotheek betaalde rente zou zijn?
Artikel 3.120 lid 1 sub a: de renten van schulden.
Het is toch een rentevoordeel? Je krijgt een uitkering. Daarover ontvang je een vergoeding: rente op je uitkering. Je ontvangt rente.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:49 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
3.120 ziet op aftrekbare kosten ja maar ik bedoelde nog daarvoor
3.116: de rente die is begrepen in een kapitaalsuitkering uit levensverzekering dient ter aflossing van de eigenwoningschuld
Dat voordeel dien je toch eerst mee te nemen voordat je aan aftrek toekomt?
Volgens mij staat verderop ook nog de definitie van rente voor dat artikel: alles wat je meer ontvangt dan je betaald hebt.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:53 schreef Aurelius. het volgende:
Ik dacht aan voordeel als in hypotheekrenteaftrek ofzo
Ja ik heb de artikelen wel doorgelezen maar had dus niet door dat het een uitkeringuitkering was in 116
dochter-dochterquote:Op maandag 28 januari 2013 01:19 schreef eriksd het volgende:
Bedoel je nou moeder-dochter of dochter-dochter?
Oei, grutjes wat burgerlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 01:23 schreef Tchock het volgende:
Zo. Hoofd leeggemaakt met een lange wandeling en nu slapen. Fijne nacht lieve mensen.
#lame #weakquote:Op maandag 28 januari 2013 02:37 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ga ook proberen te slapen danmaar
Fris en fruitig.quote:
quote:
!quote:Op maandag 28 januari 2013 06:32 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Fris en fruitig.
Ik zwalk er ook over door die niet werkende medicatie
Vind je het hier niet leuk meer?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopt. Ik kom niet zoveel meer hier eigenlijk
Leuk, daar moet ik aankomende periode mee beginnen...quote:Op maandag 28 januari 2013 10:02 schreef Yreal het volgende:
Ik wil hierbij internationaal publiekrecht nomineren als het grootste grafvak allertijden. Strafrecht was echt zo slecht nog niet..
Als je van theoretisch geneuzel houdt over dingen die een of andere commissie ooit eens heeft bedacht ga je het prachtig vinden.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:38 schreef solo020 het volgende:
[..]
Leuk, daar moet ik aankomende periode mee beginnen...
Beetje druk met andere dingen atm. Heb de laatste paar topics ook niet teruggelezen maar zal ook wel alleen maar geouwehoer zijn.quote:
Het is sowieso veel beter dan strafrecht! Ik vond het na een tijdje best meevallen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je van theoretisch geneuzel houdt over dingen die een of andere commissie ooit eens heeft bedacht ga je het prachtig vinden.
Altijd tochquote:Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Beetje druk met andere dingen atm. Heb de laatste paar topics ook niet teruggelezen maar zal ook wel alleen maar geouwehoer zijn.
Maar ja, jij bent sowieso meer van het theoretisch geneuzel dan dat ik ooit zal zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 10:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is sowieso veel beter dan strafrecht! Ik vond het na een tijdje best meevallen.
Ja;( gaat snel.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Altijd toch
Jij bent alweer met het volgende semester bezig?
Haha wellicht wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent sowieso meer van het theoretisch geneuzel dan dat ik ooit zal zijn
Download world of warcraftquote:Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef Ryon het volgende:
Nu de tentamenperiodes afgelopen zijn verveel ik mij helemaal de pletter. Mijn leven is dit jaar dusdanig veel ingesteld op het studeren dat de dagen dat ik vrij ben (omdat het semester is afgelopen) ik even niet meer weet wat ik moet doen.
Het is zelfs zo treurig geworden dat ik uit radeloosheid hele dagen doorbreng in de UB, maar dan maar ga zitten fokken en whatsappen i.p.v echt iets zinnigs doen bij gebrek aan stof. Nog even en ik veranderd ook in een Ub Chinees.
Wat doe je in godsnaam in de UB als je niks te studeren hebtquote:Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef Ryon het volgende:
Nu de tentamenperiodes afgelopen zijn verveel ik mij helemaal de pletter. Mijn leven is dit jaar dusdanig veel ingesteld op het studeren dat de dagen dat ik vrij ben (omdat het semester is afgelopen) ik even niet meer weet wat ik moet doen.
Het is zelfs zo treurig geworden dat ik uit radeloosheid hele dagen doorbreng in de UB, maar dan maar ga zitten fokken en whatsappen i.p.v echt iets zinnigs doen bij gebrek aan stof. Nog even en ik veranderd ook in een Ub Chinees.
Macht der gewoonte.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:51 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam in de UB als je niks te studeren hebt
gewoon dagje xboxen, moet kunnenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Macht der gewoonte.
Ik heb nu nog een onderzoekspracticum lopen, maar die is ook al zo goed als af. Ik zou verder kunnen gaan met de scriptie (en dat moet ook) maar daarvoor mist momenteel de urgentie. Gevoelsmatig is er wel het een en ander te doen en lijkt het een goed idee om niet thuis te gaan xboxen of iets dergelijks. Maar druk om ook echt hard aan de slag te gaan mist momenteel even.
Dat klinkt niet heel boeiend, maar ik zal het zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je van theoretisch geneuzel houdt over dingen die een of andere commissie ooit eens heeft bedacht ga je het prachtig vinden.
Haha, zo herkenbaar! Ik ga dan altijd als eerste mijn kamer opruimen enzo, zodat ik toch nog wat nuttigs doe. Daarna weet ik vaak niet goed meer hoe ik mijn tijd het beste kan gebruiken.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef Ryon het volgende:
Ach, het is maar net wat je voorkeur is. Ik vind internationaal publiekrecht heel interessant. Als je van politiek en/of internationale betrekkingen houdt zal het je zeker aanspreken, zo niet, dan misschien inderdaad minder.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:06 schreef solo020 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel boeiend, maar ik zal het zien.
Mij te veel "zou kunnen", "had gekund", "zou misschien mogelijk" en dergelijken. Echt iets concreets zit er amper in. Enkel dingen als zeerecht waar je gewoon duidelijk een verdrag hebt zijn goed te doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef Valid het volgende:
[..]
Ach, het is maar net wat je voorkeur is. Ik vind internationaal publiekrecht heel interessant. Als je van politiek en/of internationale betrekkingen houdt zal het je zeker aanspreken, zo niet, dan misschien inderdaad minder.
Neem maar een potje vaseline mee inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:14 schreef Yreal het volgende:
Ik vind het trouwens een beetje eng om tot 9 uur tentamen te maken in de iwo
Mij ook, maar het verbaast je (of in elk geval mij) hoeveel rechtenstudenten die interesse niet of nauwelijks hebben. Voor civiel recht heb je het wellicht minder nodig dan voor staats-/bestuurs-/internationaal publiekrecht.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:10 schreef eriksd het volgende:
Politieke interesse lijkt mij een essentieel vereiste om een goed jurist te zijn, eigenlijk.
auwquote:Op maandag 28 januari 2013 11:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem maar een potje vaseline mee inderdaad.
Ik denk dat dat erg van je specialisatie afhangt.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:10 schreef eriksd het volgende:
Politieke interesse lijkt mij een essentieel vereiste om een goed jurist te zijn, eigenlijk.
De UvA lurkt hier dus ook mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:35 schreef Speedy_T het volgende:
Ha, er stond nu als extra opmerking op het evaluatieformulier dat de evaluaties wel beleefd moeten zijn.
kan jij als mod geen unieke views zien ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef eriksd het volgende:
Sowieso zijn er bijzonder veel lurkers hier volgens mij.
SES / [SC] WO Rechten #222 Ierland - 1quote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
kan jij als mod geen unieke views zien ofzo?
quote:Dit topic heeft 116 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
ik zie het heul nietquote:Op maandag 28 januari 2013 11:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
SES / [SC] WO Rechten #222 Ierland - 1
[..]
Meuh. Sommige stukken zijn heel naar maar andere dingen vallen weer reuze mee. Sommige stukken zijn ook best leuk en andere totaal niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
vind jij internationaal recht ook zo kut?
Die een account hebben jaquote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef Tchock het volgende:
Maar we hebben momenteel 116 lurkers dus. Hoe veel echt actief alles meelezen weet ik niet.
Alle gevoelige info in spoilers dus gna gna gnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle gevoelige info in spoilers dus gna gna gnaheus??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, 116 users die dit topic in hun MyAT hebben zonder gereageerd te hebben. Dus met Yreal, jij, Speedy, Erik, Aktaion, Valid, Solo, Spotless, Aurelius, Ryon, Giku, Keyos, Boterbartje, NotGuilty, Joosie en ik niet meegerekend.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Thanks... dus 116 users die dit topic in hun myat hebben?
Benieuwd of dit topic zal worden opgepikt door de screeningsprocedure van mijn stagequote:Op maandag 28 januari 2013 11:53 schreef Tchock het volgende:
Ik onderschat altijd hoe veel dit soort dingen gelezen worden. Moet toch voorzichtiger gaan zijn met mijn persoonlijke info en dergelijke
je vergeet haarbalquote:Op maandag 28 januari 2013 11:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, 116 users die dit topic in hun MyAT hebben zonder gereageerd te hebben. Dus met Yreal, jij, Speedy, Erik, Aktaion, Valid, Solo, Spotless, Aurelius, Ryon, Giku, Keyos, Boterbartje, NotGuilty, Joosie en ik niet meegerekend.
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, 116 users die dit topic in hun MyAT hebben zonder gereageerd te hebben. Dus met Yreal, jij, Speedy, Erik, Aktaion, Valid, Solo, Spotless, Aurelius, Ryon, Giku, Keyos, Boterbartje, NotGuilty, Joosie en ik niet meegerekend.
En mij, de vuile homo!quote:
Nee, het is al goed. Ik vergeet dit niet, dat je het weet!quote:
Tjah, er staan 53 namen in de OP. Dat zijn mensen die allemaal 1x hebben gereageerd. Die volgen dit topic iig al. Kan best zijn dat er heel veel mensen zijn die wel ooit eens hebben gereageerd, maar niet in de OP staan. Zoals ik bijvoorbeeld. Die volgen het ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heeft niet in dit topic gereageerd en valt dus onder die 116 anderen.
Ik gooi altijd vrijwel alles zo snel mogelijk weer m'n MyAT uit.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, er staan 53 namen in de OP. Dat zijn mensen die allemaal 1x hebben gereageerd. Die volgen dit topic iig al. Kan best zijn dat er heel veel mensen zijn die wel ooit eens hebben gereageerd, maar niet in de OP staan. Zoals ik bijvoorbeeld. Die volgen het ook.
Ik volg zelf ook een aantal onzintopics na er 1x in gepost te hebben.
quote:Dit topic heeft 115 volgers die niet gereageerd hebben, en 1 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
quote:
Ik ben blijkbaar niet gewenst in dit topic, dus tja.quote:
Ga huilen, laat ons genieten van je zoete tranenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet gewenst in dit topic, dus tja.
nee hoor bobbie , ik wil je hier welquote:Op maandag 28 januari 2013 12:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet gewenst in dit topic, dus tja.
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee hoor bobbie , ik wil je hier wel
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef eriksd het volgende:
Sowieso zijn er bijzonder veel lurkers hier volgens mij.
Mensen van de Universiteit? Lijkt me sterk, maar is natuurlijk goed mogelijk. Ik ben gelukkig altijd voorzichtig met persoonlijke info. Bovendien lurk ik hier meer mee dan dat ik post.quote:
Herkenbaar, dat laatste dagje is voor mij altijd het zwaarstquote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef Joosie200 het volgende:
Middag! Ik heb vandaag geen zin om nog voor handels a bezig te gaan vandaag. Vier weken vol met tentamens is voor de laatste week killing. Al die tijd de 360 gelaten voor wat ie is, maar vandaag heb ik zoiets: tijd voor een dagje gamen
Hij heeft ook een wijzer die met tienden van een seconde gaat. Niet geschikt voor epileptische mensen maar zo'n gave complicatie. Ik wil hem met gedeeltelijk opengewerkte wijzerplaatquote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De tering. Wat een bazenklok.
Oké dat is wel heel erg tofquote:Op maandag 28 januari 2013 12:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft ook een wijzer die met tienden van een seconde gaat. Niet geschikt voor epileptische mensen maar zo'n gave complicatie. Ik wil hem met gedeeltelijk opengewerkte wijzerplaat
Erg vet.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft ook een wijzer die met tienden van een seconde gaat. Niet geschikt voor epileptische mensen maar zo'n gave complicatie. Ik wil hem met gedeeltelijk opengewerkte wijzerplaat
Dat lijkt me echt een van de kutste beroepen ooitquote:Op maandag 28 januari 2013 12:52 schreef Yreal het volgende:
Erik, waarom wordt je niet horlogemaker?
Mijn eerste zelfgekochte horloge was een quartz (tissot PRC 200) maar die loopt niet meer. Draag ik ook niet meer dus geen reden om batterij te vervangen. En nog eentje die ik ooit van mijn moeder heb gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook kwartshorloges of alleen mechanisch/automaat?
Gelukkig is het winterweer net voorbij!quote:
Nog een speciale reden voor?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn eerste zelfgekochte horloge was een quartz (tissot PRC 200) maar die loopt niet meer. Draag ik ook niet meer dus geen reden om batterij te vervangen. En nog eentje die ik ooit van mijn moeder heb gehad
Draag zelf alleen mechanisch.
Ik zit anders te bibberen achter mijn bureauquote:Op maandag 28 januari 2013 13:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gelukkig is het winterweer net voorbij!
Pak een dekenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik zit anders te bibberen achter mijn bureau
Trek warme sokken met pantoffels aan. Warme voeten is een warm lichaam. No joke.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik zit anders te bibberen achter mijn bureau
Techniek is mooier. Ik draag zelf geen andere tierelantijntjes dus dat is het enige waar ik een beetje mee kan spelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog een speciale reden voor?Wat meer gelezen over die Zenith, wat een vet horloge zeg
Wauwie. Die is echt heel mooiquote:Op maandag 28 januari 2013 13:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Techniek is mooier. Ik draag zelf geen andere tierelantijntjes dus dat is het enige waar ik een beetje mee kan spelen.
Zenith is sowieso een geweldig merk. Heb zelf de retrotimer, die heeft voor een automaat een erg hoog tikgetaal (36.000). Ook geheel manufactuur. Een van de horloges die nooit vrijwillig wel zal gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi ding. Ben zelf meer een liefhebber van Panerai maar dit is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Techniek is mooier. Ik draag zelf geen andere tierelantijntjes dus dat is het enige waar ik een beetje mee kan spelen.
Zenith is sowieso een geweldig merk. Heb zelf de retrotimer, die heeft voor een automaat een erg hoog tikgetaal (36.000). Ook geheel manufactuur. Een van de horloges die nooit vrijwillig wel zal gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt hij niet meer gemaakt. Maar hij is vast wel op chrono24.com te krijgen.quote:
Staat er eentje op voor iets meer dan 4K zag ik net.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij niet meer gemaakt. Maar hij is vast wel op chrono24.com te krijgen.
Sowieso heerlijke SOG-site voor mij
Meeste van dat soort horloges zijn van saffierglas, wat extreem krasbestendig is. Niet dat je er met een stuk beton op moet gaan schuren maar bij normaal gebruik krassen ze niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:15 schreef Speedy_T het volgende:
Ik ben ook eigenlijk te onhandig om zo'n vermogen om m'n pols te hebben.. Dat ding is in no-time bekrast
Die zwarte is ook pvd gecoat dus de kast zelf krast ook niet tenzij je er met een diamant op gaat rammen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meeste van dat soort horloges zijn van saffierglas, wat extreem krasbestendig is. Niet dat je er met een stuk beton op moet gaan schuren maar bij normaal gebruik krassen ze niet.
Het is voor mij einde oefening van de herkansingsstrategie.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef ylSs het volgende:
Zo bestuursrecht 2 ging niet zo goed.
Maar goed nu in elk geval vrij van alle tentamens.
Vanaf nu maar wel goed voorbereiden etc. Heb mijn klappers al binnen, al was dat wel glibberen door de binnenstad.
Achjoh jij had nog geen enkel cijfer onderde 7 zei je dus dat zal nu ook wel niet het geval zijn..quote:Op maandag 28 januari 2013 13:29 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Het is voor mij einde oefening van de herkansingsstrategie.
Een combinatie van een totale off-day van mijn kant en een lastig(?) tentamen zorgen ervoor dat ik nu een ruim een week nagels kan gaan vreten.
Vond de vragen in veel gevallen onduidelijk en de vorm van de vragen leek totaal niet op die in de oude tentamens.
Wat zegt je gevoel?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:29 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Het is voor mij einde oefening van de herkansingsstrategie.
Een combinatie van een totale off-day van mijn kant en een lastig(?) tentamen zorgen ervoor dat ik nu een ruim een week nagels kan gaan vreten.
Vond de vragen in veel gevallen onduidelijk en de vorm van de vragen leek totaal niet op die in de oude tentamens.
Die is wel mooiquote:Op maandag 28 januari 2013 13:42 schreef Joosie200 het volgende:
Mooi klokje Erik!
[ afbeelding ]
My preciousStowa Flieger logo en datumloos. Best aan de prijs, maar oh zo mooi
Ik hou van dat minimalistischequote:Op maandag 28 januari 2013 13:42 schreef Joosie200 het volgende:
Mooi klokje Erik!
[ afbeelding ]
My preciousStowa Flieger logo en datumloos. Best aan de prijs, maar oh zo mooi
Hear, hear. Ik heb een Russisch horloge dat ik hier al eerder genoemd heb waarvan het bandje ook duurder was dan het uurwerkquote:Op maandag 28 januari 2013 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat die Stowa best aan de prijs is, gebruik ik voor casual gebeuren een Parnis met blauw struisvogel bandje
[ afbeelding ]
(minus de extra wijzertjes/chronometer)
Naast Chinese androidtoestel dus ook een Chinees horlogeKoste 25 euro voor het klokje en 35 euro voor het bandje
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:33 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Achjoh jij had nog geen enkel cijfer onderde 7 zei je dus dat zal nu ook wel niet het geval zijn..
Hoogstens een zes.quote:
Balen dat het tegenviel. Vonden meer mensen het lastig(er dan het vorige tentamen), voor zover je gehoord hebt?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:51 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
[..]
Hoogstens een zes.
Eerste tentamen waar ik in tijdnood ben gekomen.
Normaal kan ik altijd in een 'flow' vraag voor vraag beantwoorden zonder vragen over te slaan en vaak nog een uur voor afloop klaar zijn.
Dit was mijn minste tentamen tot nu toe maar ik hoop op een meevaller.
Succes zo Ties!
Niemand gesproken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:01 schreef Valid het volgende:
[..]
Balen dat het tegenviel. Vonden meer mensen het lastig(er dan het vorige tentamen), voor zover je gehoord hebt?
Dit idee heb ik ook, ja. Haast als een soort wraakactie. Wat natuurlijk het nut van een herkansing enorm voorbijschiet.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:16 schreef Speedy_T het volgende:
Elke herkansing die ik ooit heb gemaakt vond ik qua inhoud pittiger dan de eerste kans.
De meest voor de hand liggende vragen zijn vaak al gesteld bij de eerste
Ik vind het wel logisch ook. Al was het alleen om de schijn van weggeven te vermijden.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:16 schreef Speedy_T het volgende:
Elke herkansing die ik ooit heb gemaakt vond ik qua inhoud pittiger dan de eerste kans.
Ja herkansingen ervaar ik ook altijd als moeilijker.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:16 schreef Speedy_T het volgende:
Grote kans dat de herkansing gemaakt is vķķr het eerste tentamen überhaupt afgenomen werd hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Volgens mij was de eerste kans nogal belabberd gemaakt dus ik had stiekem op enige coulance gehoopt.
Heb je dat tentamen ook zelf nog ingezien/gemaakt?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Volgens mij was de eerste kans nogal belabberd gemaakt dus ik had stiekem op enige coulance gehoopt.
Vind het ook enigszins flauw dat het in 95% van de behandelde gevallen om vergunning verlening/weigering gaat en nu ineens over een vernietigd besluit met betrekking tot een herstelsanctiequote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ja herkansingen ervaar ik ook altijd als moeilijker.
Jip, met standaardantwoorden erbij gepubliceerd op nestor.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Heb je dat tentamen ook zelf nog ingezien/gemaakt?
Nabespreking is vaak nuttiger dan zelf de antwoorden bekijken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:22 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Jip, met standaardantwoorden erbij gepubliceerd op nestor.
Wat had je bij die vraag over die Duitse camping?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ja herkansingen ervaar ik ook altijd als moeilijker.
Ja daar had ik geen idee zal wel iets met europees recht te maken hebben, maar had geen idee.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:25 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Wat had je bij die vraag over die Duitse camping?
Schrijf je dan 'Ich habe es nicht gewusst'?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:36 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ja daar had ik geen idee zal wel iets met europees recht te maken hebben, maar had geen idee.
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schrijf je dan 'Ich habe es nicht gewusst'?
Haha ja die neiging heb ik soms wel maar ben bang dat ik dan klachten krijg. Lijkt me ook zo leuk om neer te zetten als het antwoord heel duidelijk met Nee moet beginnen heel groot neer te zetten: "NEIN!" en dan mijn antwoord.. maar goed heb het lef nog niet gehad.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee een essay over het Lebensraum om de caravan heen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahahah wacht even foto van mijn vorige tentamen zoekenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:40 schreef ylSs het volgende:
[..]
Haha ja die neiging heb ik soms wel maar ben bang dat ik dan klachten krijg. Lijkt me ook zo leuk om neer te zetten als het antwoord heel duidelijk met Nee moet beginnen heel groot neer te zetten: "NEIN!" en dan mijn antwoord.. maar goed heb het lef nog niet gehad.
En welk nummer is dat, jongeherik?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:43 schreef eriksd het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd zin op in de JB op een tafel te gaan staan
Goed zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:42 schreef SaulGoodman het volgende:
Tentamen contractenrecht ging naar mijn gevoel erg goed. Wellicht beste tentamen tot nu toe. Maak helaas wel altijd weer een paar domme fouten die niet met inzicht te maken hebben. Zoals nu vergat ik telkens weer een bepaald artikel te noemen, frustrerend is dat. Nou weer verder studeren, donderdag wacht European Law.
Troost je met het feit dat ik dat ook nog weleens heb.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:42 schreef SaulGoodman het volgende:
Tentamen contractenrecht ging naar mijn gevoel erg goed. Wellicht beste tentamen tot nu toe. Maak helaas wel altijd weer een paar domme fouten die niet met inzicht te maken hebben. Zoals nu vergat ik telkens weer een bepaald artikel te noemen, frustrerend is dat. Nou weer verder studeren, donderdag wacht European Law.
Klasse man. En lekker zo 12 punten ineens.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef Ryon het volgende:
Mijn laatste uitstaande cijfer binnen van voor de kerst. Een 8.2 voor een 12 punts vak. Mijn visie op het sociaal beleid van Amsterdam wordt dus voor 82% gedeeld.
Goed gedaan!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef Ryon het volgende:
Mijn laatste uitstaande cijfer binnen van voor de kerst. Een 8.2 voor een 12 punts vak. Mijn visie op het sociaal beleid van Amsterdam wordt dus voor 82% gedeeld.
Het is tenminste wel goed bereikbaar. Ik moest vanochtend om 9 uur verschijnen bij het Science park.. op de fiets.. door de wind...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een deprimerende omgeving daar bij Holendrecht en dat vreselijke gebouw ook. De moed zakt je al in de schoenen bij aankomst. En dan nog die vreselijke tijden. Om 9 uur in de ochtend, doe normaal. Niet iedereen woont in een flat om de hoek.
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En welk nummer is dat, jongeherik?
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:40 schreef ylSs het volgende:
[..]
Haha ja die neiging heb ik soms wel maar ben bang dat ik dan klachten krijg. Lijkt me ook zo leuk om neer te zetten als het antwoord heel duidelijk met Nee moet beginnen heel groot neer te zetten: "NEIN!" en dan mijn antwoord.. maar goed heb het lef nog niet gehad.
Dat is nog erger waarschijnlijk. Fijn dat je het even aangeeft, dan houd ik dat voortaan in mijn gedachte als ik weer boven dat mortuarium mijn tentamen zit te maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het is tenminste wel goed bereikbaar. Ik moest vanochtend om 9 uur verschijnen bij het Science park.. op de fiets.. door de wind...
Ja, redelijk spannend ook. Dat vak bepaalt samen met de scriptie eigenlijk het hele gemiddelde van de master. Iedereen dus behoorlijk in de stress hoe het zou uitpakken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Klasse man. En lekker zo 12 punten ineens.
Hahaha echt hč. En dat vage gebouw met vijf verdiepingen waarvan de eerste vier geen deuren hebbenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een deprimerende omgeving daar bij Holendrecht en dat vreselijke gebouw ook. De moed zakt je al in de schoenen bij aankomst. En dan nog die vreselijke tijden. Om 9 uur in de ochtend, doe normaal. Niet iedereen woont in een flat om de hoek.
Science Park is wel beter bereikbaar voor mensen buiten Amsterdamquote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het is tenminste wel goed bereikbaar. Ik moest vanochtend om 9 uur verschijnen bij het Science park.. op de fiets.. door de wind...
Heeft die ene knakker nou klompen aan?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus. Tentamen goederenrecht[ afbeelding ]
Nou, dat is eigenlijk 1 verdieping met 1 deur. Je zou daar eigenlijk eens een keer een kijkje in moeten nemen..quote:Op maandag 28 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha echt hč. En dat vage gebouw met vijf verdiepingen waarvan de eerste vier geen deuren hebben
Wut.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou, dat is eigenlijk 1 verdieping met 1 deur. Je zou daar eigenlijk eens een keer een kijkje in moeten nemen..
De hoeveelste keer is het nou dat je deze foto hier post?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En was het ook écht jouw visie? Of toch maar wat selectiever te werk gegaan? Well done in ieder geval.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef Ryon het volgende:
Dacht dat je op het mortuarium uitkwam dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou, dat is eigenlijk 1 verdieping met 1 deur. Je zou daar eigenlijk eens een keer een kijkje in moeten nemen..
Tweede.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef Valid het volgende:
[..]
De hoeveelste keer is het nou dat je deze foto hier post?
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef Valid het volgende:
[..]
De hoeveelste keer is het nou dat je deze foto hier post?
Jeetje zeg, kom eens met wat nieuws man.quote:
Maar goed mijn antwoord was verboden staatssteun op grond van 87 eu verdragding ivm interne markt maar goed denk dat dat een beetje te ver gezocht is en niet goed is.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:25 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Wat had je bij die vraag over die Duitse camping?
Hij begon er over!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:56 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Jeetje zeg, kom eens met wat nieuws man.
Sledge Hammer is wel echt je fave he?quote:
Die bassist, Tony Levin, is zo'n baasquote:
Knallende drums en bass, goede tekst, goed onderwerp, wat wil een mens nog meer?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sledge Hammer is wel echt je fave he?
Om heel eerlijk te zijn duurde het bij mij vrij lang voordat ik door had dat de tentamenzalen gebouwd waren op verzameling van tienduizenden boeken. Maar voor hetzelfde geld bewaarde het AMC daar inderdaad haar aan de wetenschap gegeven oudjes.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dacht dat je op het mortuarium uitkwam dan.
Tjah, het was een beleidsstuk m.b.t het armoedebeleid. Ook al zou je een vrij uitgesproken politieke opvatting hebben, dan is het maar tot beperkte mate mogelijk om dat door te laten schemeren. Vanuit bestuurlijk oogpunt was dit wel mijn visie, welke helaas niet geheel gedeeld wordt door de gemeente zelf.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
En was het ook écht jouw visie? Of toch maar wat selectiever te werk gegaan? Well done in ieder geval.
NEEquote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groundhog Day ! Alle posts opnieuw!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb je al eerder gezegd, en ik heb je al eerder verteld dat ik die stof niet geleerd had.
Hi Ned!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Groundhog Day ! Alle posts opnieuw!
Groundhog Dayquote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Groundhog Day ! Alle posts opnieuw!
Alsof ik aller onthoud wat ik ooit tegen je zeg. Ik herkende de foto nietquote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb je al eerder gezegd, en ik heb je al eerder verteld dat ik die stof niet geleerd had.
Dan mag jij de groundhog zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof ik aller onthoud wat ik ooit tegen je zeg. Ik herkende de foto niet
Goed te horen. Ik ben nogal huiverig om mijn politieke visie los te laten, zeker betreffende de gemeente Amsterdam. Zolang de opdracht je een bepaald kader geeft waar je niet buiten kan is het prima.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, het was een beleidsstuk m.b.t het armoedebeleid. Ook al zou je een vrij uitgesproken politieke opvatting hebben, dan is het maar tot beperkte mate mogelijk om dat door te laten schemeren. Vanuit bestuurlijk oogpunt was dit wel mijn visie, welke helaas niet geheel gedeeld wordt door de gemeente zelf.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan mag jij de groundhog zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |