Ja. Dancing in the street enzoquote:Op zondag 27 januari 2013 23:36 schreef eriksd het volgende:
Lets dance etc zijn toch uit de jaren '80?
Nou oke, dat heb ik dus bij "moffen zonder huis" of vuurwerkgeluidenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:36 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als hamas hamas wordt gezongen, moet je mijn inziens de wedstrijd staken. Iemand die dat zingt, moet je een levenslang stadionverbod opleggen.
Dat het niet je smaak is of dat een andere tijd je meer aantrekt had ik best geaccepteerd, maar dat je een heel decennium af kunt schrijven als 'saai' met al zijn verschillende stijlen en genres gaat er bij mij niet inquote:Op zondag 27 januari 2013 23:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vond de jaren 70 te saai voor woorden. En om je eigen argumentatie te gebruiken Tchock: ik was erbij.
en Steely Danquote:Op zondag 27 januari 2013 23:38 schreef eriksd het volgende:
70's had wel Doobie Brothers en The Stranger en 52nd Street van Billy Joel.
Ik chargeer ook. Maar ik ben geen groot fan.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het niet je smaak is of dat een andere tijd je meer aantrekt had ik best geaccepteerd, maar dat je een heel decennium af kunt schrijven als 'saai' met al zijn verschillende stijlen en genres gaat er bij mij niet in
Allemaal verwerpelijk en heeft niets met voetbal te maken. Ik vind een afgefikt huis echter niet in verhouding staan met iets wat relateert aan de holocaust en nu nog steeds heersende opvattingen in Islamitische kringen. Blijft verwerpelijk natuurlijk, mafkezen zijn het.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nou oke, dat heb ik dus bij "moffen zonder huis" of vuurwerkgeluiden
Dit is ook zo'n dooddoener. Dat je de goede muziek van tegenwoordig niet kent wil niet zeggen dat die niet gemaakt wordt. Zeker iemand die pretendeert een smaak te hebben van Black Sabbath tot Queen moet wel dingen kunnen waarderen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef Joosie200 het volgende:
Jaren '70/'80/'90, spaar ze allemaalOf het nu gaat om Pink Floyd, The Doors, The Who, Guns 'n Roses, Led Zeppelin, Metallica, Black Sabbath/Ozzy Osbourne, Aerosmith, Nirvana, Red Hot Chili Peppers, Roxette, Madonna uit de goede jaren, Golden Earring, Queen, David Bowie, Bon Jovi, Anouk, Offspring, Skunk Anansie, Fleetwood Mac. Blijft allemaal goeie muziek
In tegenstelling tot de prut van tegenwoordig. Gelukkig hebben we de lp's/casettebandjes/CD's nog
Op die naam kwam ik niet meer. Zat verwoed na te denken..quote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef Keyos het volgende:
Vergeet niet dat Iron Maiden nog bestaat mannen, die is tot nu toe vergeten.
Die heb ik live gezien, wat was dat vetquote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef Keyos het volgende:
Die nieuwe single is heerlijk.quote:
Is geen dooddoener. Ieder zo zijn voorkeur, mijn voorkeur ligt qua muziek bij het verledenquote:
667 the neighbour of the beastquote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef Keyos het volgende:
Wat een onzin. Dan schrijf je gewoon muziek af om het jaar waarin het uitgebracht is in plaats van hoe het klinkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is geen dooddoener. Ieder zo zijn voorkeur, mijn voorkeur ligt qua muziek bij het verleden
Hahahahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
667 the neighbour of the beast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |