Ja als jullie kans op de winst hebben maken jullie wel lawaai ja, voor de rest heb ik alleen maar weer vuurwerkgeluiden gehoord.. Wordt volgens mij ook nu eindelijk een boete voor gegevenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga een wedstrijd van een paar jaar terug met Wiedemeijer niet snel meer vergeten, dat was comedy capers.
Leuke is nog dat Twente vaak zichzelf de das om doet in De Kuip, was volgens mij 2-3 jaar terug dat Twente met 1-0 voor stond bij rust en zwaar de overmacht had, sfeer was dood totp Perez ineens Van Bronckhorst een rotschop gaf, toen was het over met de stilte en werd Twente van het kastje naar de muur gespeeld. Heerlijk dat soort ervaringen, dan weet je gelijk wat voor een invloed publiek kan hebben op een wedstrijd.
Oh, nu wek je mijn interesse. Wat mag 'die prut van mij' dan wel zijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Faith is een kraker van een album. Ook nog eens geheel door hem gemaakt. Geen producer of wat dan ook. Lukt die prut van jou niet.
Laten we lief zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja als jullie kans op de winst hebben maken jullie wel lawaai ja, voor de rest heb ik alleen maar weer vuurwerkgeluiden gehoord.. Wordt volgens mij ook nu eindelijk een boete voor gegeven
Niet zo happen, dan moet ik het uit gaan werken.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, nu wek je mijn interesse. Wat mag 'die prut van mij' dan wel zijn?
Nog afgezien van het feit dat zelfproductie niets zegt over de kwaliteit van muziek - mag ik je er aan herinneren dat de grote bands uit welke periode dan ook (Beatles, Stones, Radiohead, Genesis, Metallica, Pink Floyd) allemaal een producer hadden?
Je vergeet Obituary.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, nu wek je mijn interesse. Wat mag 'die prut van mij' dan wel zijn?
Nog afgezien van het feit dat zelfproductie niets zegt over de kwaliteit van muziek - mag ik je er aan herinneren dat de grote bands uit welke periode dan ook (Beatles, Stones, Radiohead, Genesis, Metallica, Pink Floyd) allemaal een producer hadden?
Mijn excuses, Pink Floyd produceerde wel zelf. Ik weet niet zeker of ze nu onder 'die prut van mij' vallen of nietquote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet zo happen, dan moet ik het uit gaan werken.
quote:
quote:Obituary is een in 1985 opgerichte deathmetalband uit Florida, vergelijkbaar met bands als Cannibal Corpse, Deicide en Morbid Angel.
Vervelend mannetje ben jij.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn excuses, Pink Floyd produceerde wel zelf. Ik weet niet zeker of ze nu onder 'die prut van mij' vallen of niet
Ik ben niet blij met die vuurwerkgeluiden, maar overdrijven is ook een vak. Er worden wekelijks kansloze liedjes gezongen in de zin van : Bommen op Rotterdam , joden aan het gas. Dan ga je niet voor een paar vuurwerkgeluidjes een boete uitschrijven, dat zou klassenjustitie zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja als jullie kans op de winst hebben maken jullie wel lawaai ja, voor de rest heb ik alleen maar weer vuurwerkgeluiden gehoord.. Wordt volgens mij ook nu eindelijk een boete voor gegeven
Ja want iets wat 60 jaar geleden is gebeurd, en het grote deel van het stadion niks mee van doen heeft is ook erg kwetsend. Ik ben geboren en getogen Enschedeėr en ken genoeg mensen die hun huis zijn verloren tijdens de ramp, die nog niet zo heel langgeleden plaatsvond. Vind het iets andersquote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Keyos het volgende:
Ik ben niet blij met die vuurwerkgeluiden, maar overdrijven is ook een vak. Er worden wekelijks kansloze liedjes gezongen in de zin van : Bommen op Rotterdam , joden aan het gas. Dan ga je niet voor een paar vuurwerkgeluidjes een boete uitschrijven, dat zou klassenjustitie zijn.
Dit is natuurlijk zo subjectief als wat.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja want iets wat 60 jaar geleden is gebeurd, en het grote deel van het stadion niks mee van doen heeft is ook erg kwetsend. Ik ben geboren en getogen Enschedeėr en ken genoeg mensen die hun huis zijn verloren tijdens de ramp, die nog niet zo heel langgeleden plaatsvond.
Ik heb toen als klein jochie geld opgehaald voor de slachtoffers, true storyquote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja want iets wat 60 jaar geleden is gebeurd, en het grote deel van het stadion niks mee van doen heeft is ook erg kwetsend. Ik ben geboren en getogen Enschedeėr en ken genoeg mensen die hun huis zijn verloren tijdens de ramp, die nog niet zo heel langgeleden plaatsvond.
Het ging mij om de vergelijking, als hamas hamas wordt gezongen bij Utrecht, wordt het ook gewoon stilgelegd of volgen er maatregelen. Terwijl je daar misschien maar een paar mensen echt mee raakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk zo subjectief als wat.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb toen als klein jochie geld opgehaald voor de slachtoffers, true story
Bowie was beter in de jaren '80.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
Ik vind de '70s echt veel beter dan de '80s. Beatles, Jimi Hendrix Experience, hoogtepunt van Rolling Stones en David Bowie, Police, Talking Heads, The Clash, Doors, Joy Division, Sex Pistols, Pink Floyd, Ramones.
Ontkennen is zinloos
Kom op. Dat mag toch geen discussie zijn. Bowie's Berlijn-trilogie (''Heroes", Low en Lodger) geproduceerd met Brian Eno wordt algemeen gezien als verreweg zijn beste werk. En kwam uit tussen '77 en '79.quote:
Als hamas hamas wordt gezongen, moet je mijn inziens de wedstrijd staken. Iemand die dat zingt, moet je een levenslang stadionverbod opleggen, naar een concentratiekamp studeren en een maand laten koken voor de Joodse gemeenschap.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Het ging mij om de vergelijking, als hamas hamas wordt gezongen bij Utrecht, wordt het ook gewoon stilgelegd of volgen er maatregelen. Terwijl je daar misschien maar een paar mensen echt mee raakt.
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |