Ik ben trots op jequote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een goede daad verricht vandaag, zojuist Windows 8 aangeschaft en een nieuwe SSD besteld zodat ik alles dinsdag kan installeren.
Goedenavond trouwens allemaal, wat een klote dag vandaag (had meer van een bepaalde voetbal uitslag verwacht).
Wát een kutwedstrijd was dat zegquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef Aurelius. het volgende:
Wij hebben mooi een puntje gesnoept uit Rotterdam
Begon het te kriebelen?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zeg dat zeg. Even naar Arnhem op en neer, tussen het studeren door, en vervolgens met nul punten weer verder aan de studie. Tchock verzekerde me winst, valse hoop.
Clean sheetquote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wát een kutwedstrijd was dat zegTwente heeft de laatste tijd trouwens wel vaker van die wedstrijden die niet om aan te zien zijn, ze hebben echt mazzel dat ze geen vijf plaatsen lager op de ranglijst staan
Ze gingen helemaal los in De Kuip toen die uitslag binnen kwam, ik was wat minder blij, denk dat Feyenoord eerder Vitesse als concurrent kan zien voor de plek waar wij horen te staan dan Ajax, die stijgen nog wel de komende weken.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zeg dat zeg. Even naar Arnhem op en neer, tussen het studeren door, en vervolgens met nul punten weer verder aan de studie. Tchock verzekerde me winst, valse hoop.
Luister "One More Try" en kom dan nog eens terug.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
Kom op zeg, jullie proberen een decennium te verdedigen en dan kom je aan met George Michael?
Of Careless Whisperquote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Luister "One More Try" en kom dan nog eens terug.
Denk dat je de coach van jullie kan bedanken voor die wedstrijd, 80 minuten met 11 man op eigen helft spelen als koploper kan niet, regelrechte schande voor je eigen meegereisde fans.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wát een kutwedstrijd was dat zegTwente heeft de laatste tijd trouwens wel vaker van die wedstrijden die niet om aan te zien zijn, ze hebben echt mazzel dat ze geen vijf plaatsen lager op de ranglijst staan
Coach van 'ons'? Sorry wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat je de coach van jullie kan bedanken voor die wedstrijd, 80 minuten met 11 man op eigen helft spelen als koploper kan niet, regelrechte schande voor je eigen meegereisde fans.
My bad , hoe kan ik het vergeten dat je voor Zwolle bentquote:
Zijn al zo vaak genaaid in de Kuip dat ik een puntje maar voor lief neemquote:
quote:Twee opmerkingen bij vraag 1b.:
- de meeste studeeten hebben gewoon art. 3:50 toegepast, die hebben een 1/2 punt gekregen.
Veruit de meest voorkomende score bij deze vraag. Zeg maar tegen ze, als ze klagen, dat ze
ondanks dat ze een verkeerde bepaling toepassen toch nog een half puntje hebben gekregen. :-)
Stuur Moisander maar weer terug naar Zwolle, wat een drama.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook gelijk en toen ineens braken ze!
Haha, morgenochtend sta ik wellicht weer krabbend op het perron. Hopelijk niet tijdens het tentamen.quote:
Afgunst.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze gingen helemaal los in De Kuip toen die uitslag binnen kwam.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar het is de zoveelste wedstrijd dat het zo gaat. Twente lijkt maar twee standen te hebben: de PATSBOEM 3 of 4-0stand en de 'ohhh als we maar niet verliezen'-stand.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zijn al zo vaak genaaid in de Kuip dat ik een puntje maar voor lief neem
We hadden de eerste helft ook al 3-0 achter kunnen staan
Haha ja heb ik een weekje geleden ook geplaatstquote:Op zondag 27 januari 2013 23:20 schreef ylSs het volgende:
Weet niet of dit al voorbij is gekomen:
Stond in het antwoord van bestuursrecht 2 tentamen.
[..]
Watquote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef Aurelius. het volgende:
Oh ooh, tjok met zijn gedecideerde muzieksmaak
Faith is een kraker van een album. Ook nog eens geheel door hem gemaakt. Geen producer of wat dan ook. Lukt die prut van jou niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
Kom op zeg, jullie proberen een decennium te verdedigen en dan kom je aan met George Michael?
Ik ga een wedstrijd van een paar jaar terug met Wiedemeijer niet snel meer vergeten, dat was comedy capers.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zijn al zo vaak genaaid in de Kuip dat ik een puntje maar voor lief neem
We hadden de eerste helft ook al 3-0 achter kunnen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |