quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso het beste decennium qua muziek.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso het beste decennium qua muziek.
Ik hoop dat Bartje inmiddels op de loonlijst staat bij Microsoft want ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zijn hele zondagavond op zou offeren om een of andere gare tablet te promoten.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
KLB / Apple heeft de verkeerde prioriteiten #2
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
De bloei-jaren van je eerste pensioen, of niet?
Ik heb een mail gestuurd, ga van de week denk ik een open sollicitatiebrief opsturen. Wie weet.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bartje inmiddels op de loonlijst staat bij Microsoft want ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zijn hele zondagavond op zou offeren om een of andere gare tablet te promoten.
Weet je het nog, Spotless? Kun je de glimlach op het gezicht van je inmiddels eveneens bejaarde kinderen nog voor je vertroebelde geest halen?quote:
quote:
Blijkbaar toch wel. Maar beter daar dan hier.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bartje inmiddels op de loonlijst staat bij Microsoft want ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zijn hele zondagavond op zou offeren om een of andere gare tablet te promoten.
Ik heb in ieder geval een goede daad verricht vandaag, zojuist Windows 8 aangeschaft en een nieuwe SSD besteld zodat ik alles dinsdag kan installeren.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb een mail gestuurd, ga van de week denk ik een open sollicitatiebrief opsturen. Wie weet.
Waar het hart vol van zit loopt de mond van over of hoe dat spreekwoord ook is.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Aurelius. het volgende:
Hall&Oates, Earth wind and fire, Commodores, Genesis
Mooie tijden waren dat. Heel de week op de markt staan met mijn kraam vol gebruikte condooms, en op zaterdag trouwde er altijd wel iemand met zijn zus. Mooie tijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je het nog, Spotless? Kun je de glimlach op het gezicht van je inmiddels eveneens bejaarde kinderen nog voor je vertroebelde geest halen?
Hahahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat. Heel de week op de markt staan met mijn kraam vol gebruikte condooms, en op zaterdag trouwde er altijd wel iemand met zijn zus. Mooie tijden.
Dit allemaal plus OMD en The Pet Shop Boys.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
ABC, Billy Joel, George Michael, Peter Gabriel, Phil Collins, Mike & The Mechanics, Simply Red, Paul Young, Michael McDonald, Sting, U2, Robert Palmer, Toto, Huey Lewis
Frankie Goes to Hollywoodquote:Op zondag 27 januari 2013 23:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit allemaal plus OMD en The Pet Shop Boys.
Zeg dat zeg. Even naar Arnhem op en neer, tussen het studeren door, en vervolgens met nul punten weer verder aan de studie. Tchock verzekerde me winst, valse hoop.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goedenavond trouwens allemaal, wat een klote dag vandaag (had meer van een bepaalde voetbal uitslag verwacht).
Ik had ook gelijk en toen ineens braken ze!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zeg dat zeg. Even naar Arnhem op en neer, tussen het studeren door, en vervolgens met nul punten weer verder aan de studie. Tchock verzekerde me winst, valse hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |