nee hoor bobbie , ik wil je hier welquote:Op maandag 28 januari 2013 12:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet gewenst in dit topic, dus tja.
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee hoor bobbie , ik wil je hier wel
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef eriksd het volgende:
Sowieso zijn er bijzonder veel lurkers hier volgens mij.
Mensen van de Universiteit? Lijkt me sterk, maar is natuurlijk goed mogelijk. Ik ben gelukkig altijd voorzichtig met persoonlijke info. Bovendien lurk ik hier meer mee dan dat ik post.quote:
Herkenbaar, dat laatste dagje is voor mij altijd het zwaarstquote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef Joosie200 het volgende:
Middag! Ik heb vandaag geen zin om nog voor handels a bezig te gaan vandaag. Vier weken vol met tentamens is voor de laatste week killing. Al die tijd de 360 gelaten voor wat ie is, maar vandaag heb ik zoiets: tijd voor een dagje gamen
Hij heeft ook een wijzer die met tienden van een seconde gaat. Niet geschikt voor epileptische mensen maar zo'n gave complicatie. Ik wil hem met gedeeltelijk opengewerkte wijzerplaatquote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De tering. Wat een bazenklok.
Oké dat is wel heel erg tofquote:Op maandag 28 januari 2013 12:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft ook een wijzer die met tienden van een seconde gaat. Niet geschikt voor epileptische mensen maar zo'n gave complicatie. Ik wil hem met gedeeltelijk opengewerkte wijzerplaat
Erg vet.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft ook een wijzer die met tienden van een seconde gaat. Niet geschikt voor epileptische mensen maar zo'n gave complicatie. Ik wil hem met gedeeltelijk opengewerkte wijzerplaat
Dat lijkt me echt een van de kutste beroepen ooitquote:Op maandag 28 januari 2013 12:52 schreef Yreal het volgende:
Erik, waarom wordt je niet horlogemaker?
Mijn eerste zelfgekochte horloge was een quartz (tissot PRC 200) maar die loopt niet meer. Draag ik ook niet meer dus geen reden om batterij te vervangen. En nog eentje die ik ooit van mijn moeder heb gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook kwartshorloges of alleen mechanisch/automaat?
Gelukkig is het winterweer net voorbij!quote:
Nog een speciale reden voor?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn eerste zelfgekochte horloge was een quartz (tissot PRC 200) maar die loopt niet meer. Draag ik ook niet meer dus geen reden om batterij te vervangen. En nog eentje die ik ooit van mijn moeder heb gehad
Draag zelf alleen mechanisch.
Ik zit anders te bibberen achter mijn bureauquote:Op maandag 28 januari 2013 13:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gelukkig is het winterweer net voorbij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |