Truequote:Op zondag 27 januari 2013 23:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Big Love met dat gekreun. En ik vond Spandau Ballet echt geweldig.
In Rio soms?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien, wat was dat vet
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef Keyos het volgende:
Vergeet niet dat Iron Maiden nog bestaat mannen, die is tot nu toe vergeten.
Dat is inherent aan metalquote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Al is het nog steeds vreemd waarom Maiden nooit écht is doorgebroken bij het grote publiek.
Omdat het niet om aan te horen is. Ooit iemand gehoord die eens lekker in een chille setting Iron Maiden aanzet?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Ben wat meer van de nieuwere Maiden nummers (Brave New World , Dance of Death) , zitten aardig wat progressieve meesterwerken tussen namelijk (Blood Brothers, Sign of the Cross van The X Factor album).
Al is het nog steeds vreemd waarom Maiden nooit écht is doorgebroken bij het grote publiek.
Iron Maiden om niet aan te horen, wait whut? Zet dan eens Dimmu Borgir, Arch Enemy of Children of Bodom opquote:Op zondag 27 januari 2013 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het niet om aan te horen is. Ooit iemand gehoord die eens lekker in een chille setting Iron Maiden aanzet?
Het is teveel herrie om mainstream te zijn. Ik vind Paradise Lost uit hun "Icon" periode ook heel subtiel maar voor de meesten is het een brug te ver.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Ben wat meer van de nieuwere Maiden nummers (Brave New World , Dance of Death) , zitten aardig wat progressieve meesterwerken tussen namelijk (Blood Brothers, Sign of the Cross van The X Factor album).
Sorry wat? Ze hebben meerdere wereldwijde nummer 1 hits en vier platina platen achter elkaar gehad. Het was destijds een van de grootste bands ter wereldquote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Dat klinkt helemaal ruk vermoed ik zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Iron Maiden om niet aan te horen, wait whut? Zet dan eens Dimmu Borgir, Arch Enemy of Children of Bodom op
Dimmuquote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Iron Maiden om niet aan te horen, wait whut? Zet dan eens Dimmu Borgir, Arch Enemy of Children of Bodom op
Animal.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Aurelius. het volgende:
Def Leppard van Halen enzo dat is leuke 'metal'
Zegt de meneer met de '80's als avaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal ruk vermoed ik zo.
Metal is gewoon ruk.
Ik denk dat Maiden maar eens een 'Nothing Else Matters' moet maken, misschien worden dan ineens alle oude hits goed genoeg voor de radio.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het niet om aan te horen is. Ooit iemand gehoord die eens lekker in een chille setting Iron Maiden aanzet?
Juist door tracks als Nothing Else Matters. Wat ik echt een van de grootste zeiknummers aller tijden vind.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk dat Maiden maar eens een 'Nothing Else Matters' moet maken, misschien worden dan ineens alle oude hits goed genoeg voor de radio.
Blijft een vreemd verschijnsel waarom sommige bands wel doorbreken bij de massa en anderen niet (Metallica en Guns N Roses wel, Maiden niet).
Je zegt het zelf al, radio friendlyquote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk dat Maiden maar eens een 'Nothing Else Matters' moet maken, misschien worden dan ineens alle oude hits goed genoeg voor de radio.
Blijft een vreemd verschijnsel waarom sommige bands wel doorbreken bij de massa en anderen niet (Metallica en Guns N Roses wel, Maiden niet).
Er moet een onderscheid gemaakt worden tussen de oude 'metal' en dingen die tegenwoordig voor Black/Doom/Terror/Mark Rutte-metal doorgaanquote:Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal ruk vermoed ik zo.
Metal is gewoon ruk.
Fade to black is zoberso beter.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist door tracks als Nothing Else Matters. Wat ik echt een van de grootste zeiknummers aller tijden vind.
Wait whut, gimme a vid pletty please!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet een onderscheid gemaakt worden tussen de oude 'metal' en dingen die tegenwoordig voor Black/Doom/Terror/Mark Rutte-metal doorgaan
Mark Rutte metalquote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet een onderscheid gemaakt worden tussen de oude 'metal' en dingen die tegenwoordig voor Black/Doom/Terror/Mark Rutte-metal doorgaan
Uitzondering bevestigt de regelquote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zegt de meneer met de '80's als avaAarde aan eriksd: de beste heavy metal kwam uit de jaren 80
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wait whut, gimme a vid pletty please!
Hahahaquote:
Slash. Twee gitaren en nog van die ellende spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
Of wat te denken van November Rain (ijzersterke riff, daar niet van) Maar kom op man: hoe lang kan je een plaat rekken
Wat een kneus is dat zeg. Hij komt tegenwoordig standaard een eeuw te laat op zijn concert en stopt heel geregeld ook nog te vroegquote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
Slash en Duff stelden ten minste wat voor, maar Mr. Big Guy aka Axl Rose
Fixedquote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
Trouwens.. Slash kwam nog met Black Velvet Revolver, had ook wel wat aardigs
Haten op Axl gaat mij altijd een beetje te ver. Natuurlijk is het een ongelooflijke klootzak , echter is Axl net zo Guns N Roses als Slash dat is, misschien nog wel meer dan Slash.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
Slash en Duff stelden ten minste wat voor, maar Mr. Big Guy aka Axl Rose
Eens hoor. Axl was de man.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haten op Axl gaat mij altijd een beetje te ver. Natuurlijk is het een ongelooflijke klootzak , echter is Axl net zo Guns N Roses als Slash dat is, misschien nog wel meer dan Slash.
True, maar Axl had nogal kapsones, waar Slash het toch wat slimmer aanpakte. Lees: beide leefden het leven van seks, drugs en rock 'n roll. Maar waar Axl erin doorschoot deed Slash dat minder in elk geval. Die wist wel maat te houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haten op Axl gaat mij altijd een beetje te ver. Natuurlijk is het een ongelooflijke klootzak , echter is Axl net zo Guns N Roses als Slash dat is, misschien nog wel meer dan Slash.
Heel vriendelijk was hij niet, maar een genie wel.quote:
Zelfdestructieve junkquote:Op maandag 28 januari 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel vriendelijk was hij niet, maar een genie wel.. En Grohl is gewoon de leukste man op aarde. No homo. Wie hou ik voor de gek, wel homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |