Truequote:Op zondag 27 januari 2013 23:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Big Love met dat gekreun. En ik vond Spandau Ballet echt geweldig.
In Rio soms?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien, wat was dat vet
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef Keyos het volgende:
Vergeet niet dat Iron Maiden nog bestaat mannen, die is tot nu toe vergeten.
Dat is inherent aan metalquote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Al is het nog steeds vreemd waarom Maiden nooit écht is doorgebroken bij het grote publiek.
Omdat het niet om aan te horen is. Ooit iemand gehoord die eens lekker in een chille setting Iron Maiden aanzet?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Ben wat meer van de nieuwere Maiden nummers (Brave New World , Dance of Death) , zitten aardig wat progressieve meesterwerken tussen namelijk (Blood Brothers, Sign of the Cross van The X Factor album).
Al is het nog steeds vreemd waarom Maiden nooit écht is doorgebroken bij het grote publiek.
Iron Maiden om niet aan te horen, wait whut? Zet dan eens Dimmu Borgir, Arch Enemy of Children of Bodom opquote:Op zondag 27 januari 2013 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het niet om aan te horen is. Ooit iemand gehoord die eens lekker in een chille setting Iron Maiden aanzet?
Het is teveel herrie om mainstream te zijn. Ik vind Paradise Lost uit hun "Icon" periode ook heel subtiel maar voor de meesten is het een brug te ver.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Ben wat meer van de nieuwere Maiden nummers (Brave New World , Dance of Death) , zitten aardig wat progressieve meesterwerken tussen namelijk (Blood Brothers, Sign of the Cross van The X Factor album).
Sorry wat? Ze hebben meerdere wereldwijde nummer 1 hits en vier platina platen achter elkaar gehad. Het was destijds een van de grootste bands ter wereldquote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Keyos het volgende:
Dat klinkt helemaal ruk vermoed ik zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Iron Maiden om niet aan te horen, wait whut? Zet dan eens Dimmu Borgir, Arch Enemy of Children of Bodom op
Dimmuquote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Iron Maiden om niet aan te horen, wait whut? Zet dan eens Dimmu Borgir, Arch Enemy of Children of Bodom op
Animal.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Aurelius. het volgende:
Def Leppard van Halen enzo dat is leuke 'metal'
Zegt de meneer met de '80's als avaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal ruk vermoed ik zo.
Metal is gewoon ruk.
Ik denk dat Maiden maar eens een 'Nothing Else Matters' moet maken, misschien worden dan ineens alle oude hits goed genoeg voor de radio.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het niet om aan te horen is. Ooit iemand gehoord die eens lekker in een chille setting Iron Maiden aanzet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |