Ik heb alle Nirvana-albumsquote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zelfdestructieve junk
maar ik heb wel een Nirvana albumIn Utero
Ik vond Ten van Pearl Jam wel goed.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef Keyos het volgende:
In mijn ogen is Nirvana één van de meest al dan niet de meest overrated band ooit, maar ik ben dan ook een grunge hater (let the war start).
Hear, hearquote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef Keyos het volgende:
In mijn ogen is Nirvana één van de meest al dan niet de meest overrated band ooit, maar ik ben dan ook een grunge hater (let the war start).
Haha ja ik ben zelf ook begonnen met Nirvana hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb alle Nirvana-albumsWas het eerste wat ik ging luisteren. Op een moment had ik tien Nirvana cd's en verder niets anders
Staan een paar goede nummers op, de nummers waar Eddie het minst op zingt. Ik kan niet zo heel erg tegen de manier van zingen bij grunge (dat zeikerige toontje). Maar dat is puur een persoonlijk iets natuurlijk, daardoor valt heel dat genre af. Al is het een fact dat de muziek van Nirvana het niveau heeft van een beginnende muzikant, met genoeg oefenen kan een schoolband dat nog spelen op de afsluit avond.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond Ten van Pearl Jam wel goed.
Wat een onzin. Nevermind verkocht voor Cobains dood veel meer dan daarna. En In Utero verkocht de helft van Nevermind, terwijl Cobain midden in de promotie voor dat album overleed.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hear, hearEen paar nummers zijn leuk, maarja, niet alleen seks sells huh
Die a legend does the trick as well
Dat slaat nergens opquote:Op maandag 28 januari 2013 00:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Al is het een fact dat de muziek van Nirvana het niveau heeft van een beginnende muzikant, met genoeg oefenen kan een schoolband dat nog spelen op de afsluit avond.
Als je dat beweert snap je kunst niet helemaal. Hoe moeilijk iets na te maken is zegt niets over de kwaliteit er van. Als je mij verf en een liniaal geeft maak ik zo een Mondriaan voor je na, geen probleem. Maakt dat een Mondriaan minder bijzonder?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:04 schreef Keyos het volgende:
Al is het een fact dat de muziek van Nirvana het niveau heeft van een beginnende muzikant, met genoeg oefenen kan een schoolband dat nog spelen op de afsluit avond.
Mijn prioriteit in muziek ligt daarom ook meer bij de muziek dan de zang of tekst. Daarom hoor ik gewoon hele simpele muziek wanneer ik dat ga afwegen tegen bijvoorbeeld een Dream Theater.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat beweert snap je kunst niet helemaal. Hoe moeilijk iets na te maken is zegt niets over de kwaliteit er van. Als je mij verf en een liniaal geeft maak ik zo een Mondriaan voor je na, geen probleem. Maakt dat een Mondriaan minder bijzonder?
Talloze bands hebben muziek gemaakt die niet ingewikkeld is. Geef een student een middagje met een laptop en hij maakt Kraftwerk, geef een jongen met een goede stem een gitaar en hij zingt Dylan.
Eh, dus?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mijn prioriteit in muziek ligt daarom ook meer bij de muziek dan de zang of tekst. Daarom hoor ik gewoon hele simpele muziek wanneer ik dat ga afwegen tegen bijvoorbeeld een Dream Theater.
Dat rechtvaardigt waarom ik bij het horen van muziek van Nirvana alleen maar simpele gitaarriffs hoor en de band compleet gedragen wordt door Cobain (waar ik geen fan van ben). Dat je fan bent van Nirvana moet je helemaal zelf weten, hoogstaande instrumentale muziek is het niet en dat is nou juist hetgeen dat ik het belangrijkste vindt.quote:
De Marathonquote:
Dat jij het niet kan waarderen vind ik dikke prima en daar zal ik ook niet over in discussie gaan. Maar je gebruikt het als objectief argument waarom Nirvana overschat zou zijn (zelfs de meest overschatte) en daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigt waarom ik bij het horen van muziek van Nirvana alleen maar simpele gitaarriffs hoor en de band compleet gedragen wordt door Cobain (waar ik geen fan van ben). Dat je fan bent van Nirvana moet je helemaal zelf weten, hoogstaande instrumentale muziek is het niet en dat is nou juist hetgeen dat ik het belangrijkste vindt.
Waar zit je mee jongen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:36 schreef Aurelius. het volgende:
Ik zit nog tot in de dode oefenopgaven te maken voor Belastingrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |