Omdat ze een overschatte middenvelder en een bejaarde spits hebben gekocht?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF. Gala gaat halve finale CL halen als ze zo doorgaan
Jij bent een baas.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat ze een overschatte middenvelder en een bejaarde spits hebben gekocht?
Nee, omdat Schalke zeer eenvoudig opzij te zetten is en Drogba, lul wat je wil, nog steeds een hele goede spits.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat ze een overschatte middenvelder en een bejaarde spits hebben gekocht?
Sowieso. Wel jammer dat Dortmund en Shaktar tegenover elkaar staan in de CL. Die zouden allebei zomaar de finale kunnen halen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn veel betere clubs dan dat galatasaray man
Italianen rijden lekker man.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Godverdomme kan ik een leuke auto kopen voor weinig is het een Italiaan, twijfels.
Galatasaray stelt ook niets voor. 2e geworden in een matige poule en dat team is volgens mij als los zand.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, omdat Schalke zeer eenvoudig opzij te zetten is en Drogba, lul wat je wil, nog steeds een hele goede spits.
Mijn laatste week ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja lekker, laatste weekje stage morgen aangebroken. Dan eindelijk geen OV gezeik meer
Ferrari?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Godverdomme kan ik een leuke auto kopen voor weinig is het een Italiaan, twijfels.
Schalke spelen ze echt wel stuk. Mark my words. Schalke is überhaupt geen poep meer tegenwoordig en Gala is best wel sterk. Spelen meer als een team dan je denkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Galatasaray stelt ook niets voor. 2e geworden in een matige poule en dat team is volgens mij als los zand.
Ik geil zelf wel op alfa's maar voor een budgetbak is het wel riskant omdat onderhoud redelijk duur is.quote:
Hahaha of studenten die stages hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg jullie zijn net tweelingen zo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Punto rijdt wel baas man, ik rag altijd rond in het ding van mijn maquote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geil zelf wel op alfa's maar voor een budgetbak is het wel riskant omdat onderhoud redelijk duur is.
Gaat om een puntotje trouwens.
Wat moet je betalen, welk jaar, hoeveel km, wat moet er binnenkort aan onderhoud gebeuren?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geil zelf wel op alfa's maar voor een budgetbak is het wel riskant omdat onderhoud redelijk duur is.
Gaat om een puntotje trouwens.
Behalve dat Celtic er hard uitgetieft gaan worden dan. Tegen Schalke kunnen ze overleven, maar daarna is eigenlijk elke ploeg beter. Er even vanuit gaande dat de sterkste teams door gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schalke spelen ze echt wel stuk. Mark my words. Schalke is überhaupt geen poep meer tegenwoordig en Gala is best wel sterk. Spelen meer als een team dan je denkt.
Als ze daarna Celtic o.i.d. krijgen, staan die gasten gewoon halve finale.Kwartfinale
.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Later wil ik echt in deze FIAT rijden. Wat een prachtbak![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Die potvis, fucking lelijk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Niet doen, ga je spijt van krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]Ga eens weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ze vandaag zien spelen? Spelen gewoon best zaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schalke spelen ze echt wel stuk. Mark my words. Schalke is überhaupt geen poep meer tegenwoordig en Gala is best wel sterk. Spelen meer als een team dan je denkt.
Als ze daarna Celtic o.i.d. krijgen, staan die gasten gewoon halve finale.Kwartfinale
.
650 voor een ding uit '99, 210 gelopen. Onderhoud geen idee kan van de week effe gaan kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat moet je betalen, welk jaar, hoeveel km, wat moet er binnenkort aan onderhoud gebeuren?
goedkope duitser. Astra jwtzlf.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Als je een goedkope ragbak wil is het wel beter om een Jap te nemen denk ik
Ik kijk alles van Gala. En gek hé, als ze met 10 man staan. Eerste helft was gewoon goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ze vandaag zien spelen? Spelen gewoon best zaad.
Voor 650 zou ik deze laten staanquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
650 voor een ding uit '99, 210 gelopen. Onderhoud geen idee kan van de week effe gaan kijken.
I know. Maar ik vind ze zo lelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Als je een goedkope ragbak wil is het wel beter om een Jap te nemen denk ik
Voor die prijsklasse redelijk normaal. Ben sowieso niet van plan om er jaren in te rijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor 650 zou ik deze laten staanAlleen al op basis van aantal kilometers
.
toyota of mazda'tje neger.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
goedkope duitser. Astra jwtzlf..
Ja waar is hij gebleven?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Die spangtoz is ook een tijdje niet op fok geweest
Maar de manier van spelen is wel te doen voor een Schalke. Verwacht er gewoon niet veel van.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kijk alles van Gala. En gek hé, als ze met 10 man staan. Eerste helft was gewoon goed.
Stijntje.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag 3 jaar geleden.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=96049
Moet ik nog eens gaan kijken. Al is het maar vanwege Christina Hendricks.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
Mad Men is echt een toffe serie.
Dat wil ik jullie toch even meegeven.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag 3 jaar geleden.
Je kan het wel proberen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland, je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten he.
Met mijn PSV-haat ga ik je geloven.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We gaan ze weer nakken, geloof me.
![]()
![]()
[ afbeelding ]Uit TopGear plaatjes over dit seizoen zag ik dat ze ook iets met de Multipla gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet jij nou nog een sjaal. Klungel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet ik nog eens gaan kijken. Al is het maar vanwege Christina Hendricks.
Ja mazda'tjes zijn ook wel nice.quote:
Ik was bezig met reageren, halve tamme.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet jij nou nog een sjaal. Klungel.
Ik zei toch, je doet het zelf...quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag 3 jaar geleden.
Omdat ik onderaan een pagina van VZ keek.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zei toch, je doet het zelf...
Waarom onthoud je dat?
Ga je nu serieus voor een Italiaan of een Franse auto in die prijscategorie?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mazda'tjes zijn ook wel nice.
Voorkeur gaat momenteel toch uit naar een punto of 306je.
welke bvo is dat dan?twitter:eredivisielive twitterde op zondag 27-01-2013 om 19:42:24Welke andere BVO speelt naast #Feyenoord met een dierentuin als shirtsponsor? Tweet je antwoord naar #90minutes en win de bal! reageer retweet
Zal heus Emmen zijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef Adames het volgende:
welke bvo is dat dan?twitter:eredivisielive twitterde op zondag 27-01-2013 om 19:42:24Welke andere BVO speelt naast #Feyenoord met een dierentuin als shirtsponsor? Tweet je antwoord naar #90minutes en win de bal! reageer retweet
Ja joh, je moet stijl hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu serieus voor een Italiaan of een Franse auto in die prijscategorie?
Nee. Het was gespoilerd.quote:
zal vast een juup club zijn. ik kijk wel even.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef Adames het volgende:
ja dacht ik ook, maar ik zag Sunoil Biodiesel als sponsor. Dat is blijkbaar de hoofdsponsor en niet de shirtsponsor. Wist niet dat daar nog echt verschil in zat.quote:
quote:Opvallend: Dierenpark sponsort Emmen
Voetbalclub FC Emmen zal de rest van het seizoen spelen met de naam Dierenpark Emmen op het shirt. Club en dierentuin hebben dat donderdag bekendgemaakt. Dierenpark Emmen hoeft niet te betalen als 'shirtsponsor'. 'We willen gebruikmaken van elkaars kwaliteiten', meldde FC Emmen-directeur Jan van Erve.
Die is vast op zoek naar Steven.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Zijn we eindelijk van Jojoortje af trouwens?
Dag HMFquote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFUUUUUUUU 3 sec. te laat
de jongere generatie neemt het overquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verslagen worden door Rensieboy. 't Zal je maar gebeuren.
Ik heb vrijdag of zaterdag ook al een foute opmerking geplaatst.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt man, ik wil jou soms zo hard met m'n vlakke hand een pets op je achterhoofd geven he.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt man, ik wil jou soms zo hard met m'n vlakke hand een pets op je achterhoofd geven he.
Doe ff normaal man.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil m gewoon djoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man, wat zijn jouw maatstaven? Als hij zegt: ''krijg toch (ongremdeceldelingblab)'' moet hij dan kapot worden getrapt en aan een boom worden gehangen midden in het philips stadionquote:
Oh, bedankt voor deze mededeling.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Wijnaldum komt in elk interview nog steeds over als een 12 jarige.
Geen probleem.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor deze mededeling.
Ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, wat zijn jouw maatstaven? Als hij zegt: ''krijg toch (ongremdeceldelingblab)'' moet hij dan kapot worden getrapt en aan een boom worden gehangen midden in het philips stadion
Heeft hij alleen nog in het PSV-Topic zijn vriendjesquote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
De ergste straf voor Davy is dat ik hem van Skype verwijder als vriend. Zooo wat zal hij dat erg vinden zeg.
Tijd om te bellen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
De ergste straf voor Davy is dat ik hem van Skype verwijder als vriend. Zooo wat zal hij dat erg vinden zeg.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Adames het volgende:
http://sparklez89.blogspot.nl/
wat een leuke naam voor een blog
Met of zonder HIV besmetting?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik wens Davy een beginnende verkoudheid toe.
Ik vind het altijd een beetje laag om mensen met het Syndroom van Klinefelter belachelijk te makenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik wens Davy een chromosoompje minder toe zodat hij eindelijk eens normaal gaat doen.
Hoezo heb jij hem gevonden? Ik had hem al op facebook gevonden heel lang geleden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens! Ik heb Davy zijn volledige naam gevonden![]()
![]()
homo's
Damn niggaquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem gevonden? Ik had hem al op facebook gevonden heel lang terug.
zieke skillsquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem gevonden? Ik had hem al op facebook gevonden heel lang geleden.
Kijk eens wat een willekeurige user net post, maar gefeliciteerd nog met je extra FB friend.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem gevonden? Ik had hem al op facebook gevonden heel lang terug.
Aardig gek.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem gevonden? Ik had hem al op facebook gevonden heel lang geleden.
wanneer was dat? Ik vraag me af of ik nog eerder was dan jij,quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
1tje meer bedoel je.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik wens Davy een chromosoompje minder toe zodat hij eindelijk eens normaal gaat doen.
Is het een glimlach, is het afstandelijkheid... Ik vind het wel een superstoere foto.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Davy kijkt wel erg quasi nonchalant op zijn Facebook pf
Die jongen is een mysterie.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het een glimlach, is het afstandelijkheid... Ik vind het wel een superstoere foto.
Ik ga vanaf nu ook mijn toon tegen hem matigen, ben toch wel onder de indruk van hemquote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het een glimlach, is het afstandelijkheid... Ik vind het wel een superstoere foto.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu ook mijn toon tegen hem matigen, ben toch wel onder de indruk van hem
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De e-mail is allang verstuurd nu.quote:
Mooi man, jij bent echt sociaalquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Davy heeft me weer gebeld op Skype hoor.
Het fotogeniek zijn maakt je natuurlijk niet gelijk een indrukwekkende persoonlijkheid. Al had ik dit soort klasse niet achter Davy gezocht.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu ook mijn toon tegen hem matigen, ben toch wel onder de indruk van hem
Meen je dit nu serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ach ja... ik heb jouw tweede Facebook verzoek ook nog steeds staan.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Matige grap.quote:
Ik lees niet terug, van wie?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godsamme, had je eerder mee moeten lezen man
Kan ook wel een 3e versturen. Alleen Smoofie heb je nog hé... dat na al dat zoekwerk van mij. Jarenlange anonimiteit heb ik ontmaskert en dat ditquote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... ik heb jouw tweede Facebook verzoek ook nog steeds staan.
no shit.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tering man, jij bent echt een kneus.
ik heb het al vaker gezegd hier, ik vind Davy eigenlijk best een toffe jongenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch mooi dat je er geen fuck omgeeft. En Rens genoeg is genoeg.
boksquote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb het al vaker gezegd hier, ik vind Davy eigenlijk best een toffe jongen
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij heeft zijn nut idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat mailen is misschien erg, maar mensen vergeten daardoor dat Sjaak ook te ver ging.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heb zelf aan Davy gevraagd of ik dat mocht posten hier... en er is eigenlijk niks mis met hem. Behalve dat NSB gedragen tegen Sjaak.
Wat zielig voor die jongen.quote:
En zijn algehele overkomen als een complete sneuneus.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heb zelf aan Davy gevraagd of ik dat mocht posten hier... en er is eigenlijk niks mis met hem. Behalve dat NSB gedragen tegen Sjaak.
wat Davy is ook een sportieve miljonairsneger die spontaan een paard koop voor zijn vriendin alsof het een bosje bloemen is?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me denken aan Davy op de een of andere manier.
sjaak is af en toe dan ook gewoon een kneusquote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Stop met dat ferrader doet me denken aan Davy die naar Yvonne mailt omdat hij zich buitengesloten/gepest voelt door bepaalde personen hier.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
wat Davy is ook een sportieve miljonairsneger die spontaan een paard koop voor zijn vriendin alsof het een bosje bloemen is?
Voor!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
ja goffedomme, neem eens een stelling in stelletje wijven, of je bent voor davy of tegen. Je kan niet een beetje tegen en een beetje voor zijn.
Ik zie hem als de lul van Bony. Maar dan kleiner en minder zwart.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
ja goffedomme, neem eens een stelling in stelletje wijven, of je bent voor davy of tegen. Je kan niet een beetje tegen en een beetje voor zijn.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
quote:
Hmm.....quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
toch is hij nooit hatelijk. Hij heeft alleen van die stompzinnige antwoorden die je het beste kan negeren. Verder zie je hem nooit alsof internetheld overkomen en verhalen vertellen die hij toch nooit mee maakt. Heb ik bij anderen wel het idee.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En zijn algehele overkomen als een complete sneuneus.
jij mag gewoon je bek houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet verrassend om dat van jou te horen.
heeft hij dat gedaan? beetje raar, we zijn hier geen scoutingverenigingquote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop met dat ferrader doet me denken aan Davy die naar Yvonne mailt omdat hij zich buitengesloten/gepest voelt door bepaalde personen hier.
Een lijst waar is graag tussen wil staan.quote:
Klopt, je ziet hem sowieso nooit iets nuttigs posten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
toch is hij nooit hatelijk. Hij heeft alleen van die stompzinnige antwoorden die je het beste kan negeren. Verder zie je hem nooit alsof internetheld overkomen en verhalen vertellen die hij toch nooit mee maakt. Heb ik bij anderen wel het idee.
twitter:Jantjeboskamp twitterde op zondag 27-01-2013 om 20:57:08Verschil tussen Mathijsen en een batterij? Aan een batterij zit ten minste nog een positieve kant. Duh. reageer retweet
Af en toe lekkere wijven. Daarmee is hij wel nuttiger dan de andere debieltjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, je ziet hem sowieso nooit iets nuttigs posten.
de aids is een wapp bericht?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Davy heeft constant WAPP berichten hoor ik dus hij is een populaire jongen
op zich wel, die momenten waarop stijn weer helemaal leip wordt vanwege davy's postgedrag. is af en toe best vermakelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, je ziet hem sowieso nooit iets nuttigs posten.
bij die gasten in eindhoven zat maar 1 marokkaan tochquote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in de spiegel keek was ik geen Marokkaan. Zal nog eens checken. Moment.
meeste waren inderdaad blanke rijkeluiskindjesquote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
bij die gasten in eindhoven zat maar 1 Marokkaan toch
hi ha ho.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent in de war met de feyenoorders?
Nee. Davy, dp, stylo en tyron.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, had niet verwacht dat davy zich daar tussen wilde zetten
Hij is heel dwars vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vind je opstandig vandaag Happel.
Stylo wel. DP niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Doublepain en stylo zijn wel vermakelijke users trouwens.
DP had een hekel aan Spangtoz omdat hij iets over Strootman zeiquote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Doublepain en stylo zijn wel vermakelijke users trouwens.
DP is een betere troll dan Davy. En heeft meer een mening.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef Happel het volgende:
USA, USA!!!
http://www.theatlantic.co(...)r-smartphone/272552/
[..]
Stylo wel. DP niet.
Gaat dit over simlock?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef Happel het volgende:
USA, USA!!!
http://www.theatlantic.co(...)r-smartphone/272552/
[..]
Stylo wel. DP niet.
Ik met jouw ouders.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
DP, Davy, TwenteFC heb ik medelijden mee.
Ach, heb je dat van de KPN al eens bekijken? Tegenwoordig ben je geen eigenaar meer van mobiel maar lease je dezequote:
Die zijn overleden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik ook met jouw ouders.
Is ook vrij kansloos inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, heb je dat van de KPN al eens bekijken? Tegenwoordig ben je geen eigenaar meer van mobiel maar lease je deze
Mooi manquote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
DP, Davy, TwenteFC heb ik medelijden mee.
Komt omdat hij z'n stroopwafel in z'n koffie liet vallen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vind je opstandig vandaag Happel.
Klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, heb je dat van de KPN al eens bekijken? Tegenwoordig ben je geen eigenaar meer van mobiel maar lease je deze
happel zegt alleen kanker en "kom dan vechten"quote:Op zondag 27 januari 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verbaal win jij het niet van een HMF of Happel hoor
Slecht einde van de week.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat hij z'n stroopwafel in z'n koffie liet vallen.
Gelijk van slag, ja. Kutleven. Gelukkig lang niet zo erg als de rebellen in Mali.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat hij z'n stroopwafel in z'n koffie liet vallen.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 27-01-2013 om 21:54:55Mali-Taliban hebben probleempje RT @DG_Lewis in #Gao, reports of mobs hunting rebels. "We found 1 hiding in a house. We cut his throat" reageer retweet
Kanker, ja? Wanneer dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
happel zegt alleen kanker en "kom dan vechten"
en hmf ja die heeft zijn eigen manier van posten
Je leven is al kut genoeg als je Feyenoordsupporter bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelijk van slag, ja. Kutleven. Gelukkig lang niet zo erg als de rebellen in Mali.twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 27-01-2013 om 21:54:55Mali-Taliban hebben probleempje RT @DG_Lewis in #Gao, reports of mobs hunting rebels. "We found 1 hiding in a house. We cut his throat" reageer retweet
Stinho moet je 't weer verpesten?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je leven is al kut genoeg als je Feyenoordsupporter bent.
Wat een kut leven heb je dan 422quote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stinho moet je 't weer verpesten?
Het is wel een halal manier om iemand dood te maken. Waarschijnlijk is dat zo gedaan om hem ook te kunnen opeten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelijk van slag, ja. Kutleven. Gelukkig lang niet zo erg als de rebellen in Mali.twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 27-01-2013 om 21:54:55Mali-Taliban hebben probleempje RT @DG_Lewis in #Gao, reports of mobs hunting rebels. "We found 1 hiding in a house. We cut his throat" reageer retweet
Aldus het 14-jarige jochie dat dag in dag uit het leven vanuit zijn zolderkamer zit te analyseren. Tyft op, joh. Graftak.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry Happel.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Aldus het 14-jarige jochie dat dag in dag uit het leven vanuit zijn zolderkamer zit te analyseren. Tyft op, joh. Graftak.
hoezo scheld jij altijd zoveelquote:Op zondag 27 januari 2013 22:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Aldus het 14-jarige jochie dat dag in dag uit het leven vanuit zijn zolderkamer zit te analyseren. Tyft op, joh. Graftak.
Waarom typ jij ?quote:
Dat stokt niet met de reputatie die ik heb.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is al een begin. Nu nog uitvoering aan dat begrip geven.
strooktquote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat stokt niet met de reputatie die ik heb.
en dat wilt natuurlijk niemandquote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel een lastige kwestie, straks ligt Tyron dood onder zijn bureau man
Welke reputatie?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat stokt niet met de reputatie die ik heb.
volgende week Superbowlquote:
Ga je ook op BBC kijken?quote:
Ik zal er geen traan om laten.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel een lastige kwestie, straks ligt Tyron dood onder zijn bureau man
Heb hier geen ESPN, dus wordt het BBC ja. Streams met sb is haast onmogelijk.quote:
GAMEPASSquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb hier geen ESPN, dus wordt het BBC ja. Streams met sb is haast onmogelijk.
ik had een keer met happel afgesproken op station in amersfoort, hij kwam niet opdagenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Nou Tyron je hebt je zin fittie met Happel.
LEGGO LEGGO!
Serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik had een keer met happel afgesproken op station in amersfoort, hij kwam niet opdagen
Ik had niet ingestemd.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik had een keer met happel afgesproken op station in amersfoort, hij kwam niet opdagen
Dan nog steeds geldig?quote:
Stream kan via gamepass toch? Is hele jaar gratis voor buiten USA.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb hier geen ESPN, dus wordt het BBC ja. Streams met sb is haast onmogelijk.
Hmm zonder Fok! moet ik mijn uitstel gedrag verplaatsen. Saind heeft na het ontvangen van zijn ban ook al 3 whisky flessen leeg gedronken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Nu weer lief zijn tegen elkaar. Kan iemand anders even een negerlul posten, dat werkte best goed.
najah dan moet ik mijn computer weer aan mijn tv hangen dit datquote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stream kan via gamepass toch? Is hele jaar gratis voor buiten USA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |