Ik zie hem als de lul van Bony. Maar dan kleiner en minder zwart.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
ja goffedomme, neem eens een stelling in stelletje wijven, of je bent voor davy of tegen. Je kan niet een beetje tegen en een beetje voor zijn.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
ja goffedomme, neem eens een stelling in stelletje wijven, of je bent voor davy of tegen. Je kan niet een beetje tegen en een beetje voor zijn.
quote:
Hmm.....quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me denken aan Davy op de een of andere manier.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me denken aan Davy op de een of andere manier.
toch is hij nooit hatelijk. Hij heeft alleen van die stompzinnige antwoorden die je het beste kan negeren. Verder zie je hem nooit alsof internetheld overkomen en verhalen vertellen die hij toch nooit mee maakt. Heb ik bij anderen wel het idee.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En zijn algehele overkomen als een complete sneuneus.
jij mag gewoon je bek houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet verrassend om dat van jou te horen.
heeft hij dat gedaan? beetje raar, we zijn hier geen scoutingverenigingquote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop met dat ferrader doet me denken aan Davy die naar Yvonne mailt omdat hij zich buitengesloten/gepest voelt door bepaalde personen hier.
Een lijst waar is graag tussen wil staan.quote:
Klopt, je ziet hem sowieso nooit iets nuttigs posten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
toch is hij nooit hatelijk. Hij heeft alleen van die stompzinnige antwoorden die je het beste kan negeren. Verder zie je hem nooit alsof internetheld overkomen en verhalen vertellen die hij toch nooit mee maakt. Heb ik bij anderen wel het idee.
twitter:Jantjeboskamp twitterde op zondag 27-01-2013 om 20:57:08Verschil tussen Mathijsen en een batterij? Aan een batterij zit ten minste nog een positieve kant. Duh. reageer retweet
Af en toe lekkere wijven. Daarmee is hij wel nuttiger dan de andere debieltjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, je ziet hem sowieso nooit iets nuttigs posten.
de aids is een wapp bericht?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Davy heeft constant WAPP berichten hoor ik dus hij is een populaire jongen
op zich wel, die momenten waarop stijn weer helemaal leip wordt vanwege davy's postgedrag. is af en toe best vermakelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, je ziet hem sowieso nooit iets nuttigs posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |