quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu ook mijn toon tegen hem matigen, ben toch wel onder de indruk van hem
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het een glimlach, is het afstandelijkheid... Ik vind het wel een superstoere foto.
De e-mail is allang verstuurd nu.quote:
Mooi man, jij bent echt sociaalquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Davy heeft me weer gebeld op Skype hoor.
Het fotogeniek zijn maakt je natuurlijk niet gelijk een indrukwekkende persoonlijkheid. Al had ik dit soort klasse niet achter Davy gezocht.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu ook mijn toon tegen hem matigen, ben toch wel onder de indruk van hem
Meen je dit nu serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ach ja... ik heb jouw tweede Facebook verzoek ook nog steeds staan.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Matige grap.quote:
Ik lees niet terug, van wie?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godsamme, had je eerder mee moeten lezen man
Kan ook wel een 3e versturen. Alleen Smoofie heb je nog hé... dat na al dat zoekwerk van mij. Jarenlange anonimiteit heb ik ontmaskert en dat ditquote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... ik heb jouw tweede Facebook verzoek ook nog steeds staan.
no shit.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tering man, jij bent echt een kneus.
ik heb het al vaker gezegd hier, ik vind Davy eigenlijk best een toffe jongenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch mooi dat je er geen fuck omgeeft. En Rens genoeg is genoeg.
boksquote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb het al vaker gezegd hier, ik vind Davy eigenlijk best een toffe jongen
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij heeft zijn nut idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat mailen is misschien erg, maar mensen vergeten daardoor dat Sjaak ook te ver ging.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heb zelf aan Davy gevraagd of ik dat mocht posten hier... en er is eigenlijk niks mis met hem. Behalve dat NSB gedragen tegen Sjaak.
Wat zielig voor die jongen.quote:
En zijn algehele overkomen als een complete sneuneus.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heb zelf aan Davy gevraagd of ik dat mocht posten hier... en er is eigenlijk niks mis met hem. Behalve dat NSB gedragen tegen Sjaak.
wat Davy is ook een sportieve miljonairsneger die spontaan een paard koop voor zijn vriendin alsof het een bosje bloemen is?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me denken aan Davy op de een of andere manier.
sjaak is af en toe dan ook gewoon een kneusquote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Stop met dat ferrader doet me denken aan Davy die naar Yvonne mailt omdat hij zich buitengesloten/gepest voelt door bepaalde personen hier.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
wat Davy is ook een sportieve miljonairsneger die spontaan een paard koop voor zijn vriendin alsof het een bosje bloemen is?
Voor!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
ja goffedomme, neem eens een stelling in stelletje wijven, of je bent voor davy of tegen. Je kan niet een beetje tegen en een beetje voor zijn.
Ik zie hem als de lul van Bony. Maar dan kleiner en minder zwart.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
ja goffedomme, neem eens een stelling in stelletje wijven, of je bent voor davy of tegen. Je kan niet een beetje tegen en een beetje voor zijn.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
quote:
Hmm.....quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
toch is hij nooit hatelijk. Hij heeft alleen van die stompzinnige antwoorden die je het beste kan negeren. Verder zie je hem nooit alsof internetheld overkomen en verhalen vertellen die hij toch nooit mee maakt. Heb ik bij anderen wel het idee.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En zijn algehele overkomen als een complete sneuneus.
jij mag gewoon je bek houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet verrassend om dat van jou te horen.
heeft hij dat gedaan? beetje raar, we zijn hier geen scoutingverenigingquote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop met dat ferrader doet me denken aan Davy die naar Yvonne mailt omdat hij zich buitengesloten/gepest voelt door bepaalde personen hier.
Een lijst waar is graag tussen wil staan.quote:
Klopt, je ziet hem sowieso nooit iets nuttigs posten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
toch is hij nooit hatelijk. Hij heeft alleen van die stompzinnige antwoorden die je het beste kan negeren. Verder zie je hem nooit alsof internetheld overkomen en verhalen vertellen die hij toch nooit mee maakt. Heb ik bij anderen wel het idee.
twitter:Jantjeboskamp twitterde op zondag 27-01-2013 om 20:57:08Verschil tussen Mathijsen en een batterij? Aan een batterij zit ten minste nog een positieve kant. Duh. reageer retweet
Af en toe lekkere wijven. Daarmee is hij wel nuttiger dan de andere debieltjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, je ziet hem sowieso nooit iets nuttigs posten.
de aids is een wapp bericht?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Davy heeft constant WAPP berichten hoor ik dus hij is een populaire jongen
op zich wel, die momenten waarop stijn weer helemaal leip wordt vanwege davy's postgedrag. is af en toe best vermakelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, je ziet hem sowieso nooit iets nuttigs posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |