ja dacht ik ook, maar ik zag Sunoil Biodiesel als sponsor. Dat is blijkbaar de hoofdsponsor en niet de shirtsponsor. Wist niet dat daar nog echt verschil in zat.quote:
quote:Opvallend: Dierenpark sponsort Emmen
Voetbalclub FC Emmen zal de rest van het seizoen spelen met de naam Dierenpark Emmen op het shirt. Club en dierentuin hebben dat donderdag bekendgemaakt. Dierenpark Emmen hoeft niet te betalen als 'shirtsponsor'. 'We willen gebruikmaken van elkaars kwaliteiten', meldde FC Emmen-directeur Jan van Erve.
Die is vast op zoek naar Steven.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Zijn we eindelijk van Jojoortje af trouwens?
Dag HMFquote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFUUUUUUUU 3 sec. te laat
de jongere generatie neemt het overquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verslagen worden door Rensieboy. 't Zal je maar gebeuren.
Ik heb vrijdag of zaterdag ook al een foute opmerking geplaatst.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt man, ik wil jou soms zo hard met m'n vlakke hand een pets op je achterhoofd geven he.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt man, ik wil jou soms zo hard met m'n vlakke hand een pets op je achterhoofd geven he.
Doe ff normaal man.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil m gewoon djoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man, wat zijn jouw maatstaven? Als hij zegt: ''krijg toch (ongremdeceldelingblab)'' moet hij dan kapot worden getrapt en aan een boom worden gehangen midden in het philips stadionquote:
Oh, bedankt voor deze mededeling.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Wijnaldum komt in elk interview nog steeds over als een 12 jarige.
Geen probleem.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor deze mededeling.
Ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, wat zijn jouw maatstaven? Als hij zegt: ''krijg toch (ongremdeceldelingblab)'' moet hij dan kapot worden getrapt en aan een boom worden gehangen midden in het philips stadion
Heeft hij alleen nog in het PSV-Topic zijn vriendjesquote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
De ergste straf voor Davy is dat ik hem van Skype verwijder als vriend. Zooo wat zal hij dat erg vinden zeg.
Tijd om te bellen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
De ergste straf voor Davy is dat ik hem van Skype verwijder als vriend. Zooo wat zal hij dat erg vinden zeg.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Adames het volgende:
http://sparklez89.blogspot.nl/
wat een leuke naam voor een blog
Met of zonder HIV besmetting?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik wens Davy een beginnende verkoudheid toe.
Ik vind het altijd een beetje laag om mensen met het Syndroom van Klinefelter belachelijk te makenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik wens Davy een chromosoompje minder toe zodat hij eindelijk eens normaal gaat doen.
Hoezo heb jij hem gevonden? Ik had hem al op facebook gevonden heel lang geleden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens! Ik heb Davy zijn volledige naam gevonden![]()
![]()
homo's
Damn niggaquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem gevonden? Ik had hem al op facebook gevonden heel lang terug.
zieke skillsquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem gevonden? Ik had hem al op facebook gevonden heel lang geleden.
Kijk eens wat een willekeurige user net post, maar gefeliciteerd nog met je extra FB friend.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem gevonden? Ik had hem al op facebook gevonden heel lang terug.
Aardig gek.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem gevonden? Ik had hem al op facebook gevonden heel lang geleden.
wanneer was dat? Ik vraag me af of ik nog eerder was dan jij,quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
1tje meer bedoel je.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik wens Davy een chromosoompje minder toe zodat hij eindelijk eens normaal gaat doen.
Is het een glimlach, is het afstandelijkheid... Ik vind het wel een superstoere foto.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Davy kijkt wel erg quasi nonchalant op zijn Facebook pf
Die jongen is een mysterie.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het een glimlach, is het afstandelijkheid... Ik vind het wel een superstoere foto.
Ik ga vanaf nu ook mijn toon tegen hem matigen, ben toch wel onder de indruk van hemquote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het een glimlach, is het afstandelijkheid... Ik vind het wel een superstoere foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |