Omdat ze een overschatte middenvelder en een bejaarde spits hebben gekocht?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF. Gala gaat halve finale CL halen als ze zo doorgaan
Jij bent een baas.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat ze een overschatte middenvelder en een bejaarde spits hebben gekocht?
Nee, omdat Schalke zeer eenvoudig opzij te zetten is en Drogba, lul wat je wil, nog steeds een hele goede spits.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat ze een overschatte middenvelder en een bejaarde spits hebben gekocht?
Sowieso. Wel jammer dat Dortmund en Shaktar tegenover elkaar staan in de CL. Die zouden allebei zomaar de finale kunnen halen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn veel betere clubs dan dat galatasaray man
Italianen rijden lekker man.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Godverdomme kan ik een leuke auto kopen voor weinig is het een Italiaan, twijfels.
Galatasaray stelt ook niets voor. 2e geworden in een matige poule en dat team is volgens mij als los zand.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, omdat Schalke zeer eenvoudig opzij te zetten is en Drogba, lul wat je wil, nog steeds een hele goede spits.
Mijn laatste week ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja lekker, laatste weekje stage morgen aangebroken. Dan eindelijk geen OV gezeik meer
Ferrari?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Godverdomme kan ik een leuke auto kopen voor weinig is het een Italiaan, twijfels.
Schalke spelen ze echt wel stuk. Mark my words. Schalke is überhaupt geen poep meer tegenwoordig en Gala is best wel sterk. Spelen meer als een team dan je denkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Galatasaray stelt ook niets voor. 2e geworden in een matige poule en dat team is volgens mij als los zand.
Ik geil zelf wel op alfa's maar voor een budgetbak is het wel riskant omdat onderhoud redelijk duur is.quote:
Hahaha of studenten die stages hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg jullie zijn net tweelingen zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |