Omdat ze een overschatte middenvelder en een bejaarde spits hebben gekocht?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF. Gala gaat halve finale CL halen als ze zo doorgaan
Jij bent een baas.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat ze een overschatte middenvelder en een bejaarde spits hebben gekocht?
Nee, omdat Schalke zeer eenvoudig opzij te zetten is en Drogba, lul wat je wil, nog steeds een hele goede spits.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat ze een overschatte middenvelder en een bejaarde spits hebben gekocht?
Sowieso. Wel jammer dat Dortmund en Shaktar tegenover elkaar staan in de CL. Die zouden allebei zomaar de finale kunnen halen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn veel betere clubs dan dat galatasaray man
Italianen rijden lekker man.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Godverdomme kan ik een leuke auto kopen voor weinig is het een Italiaan, twijfels.
Galatasaray stelt ook niets voor. 2e geworden in een matige poule en dat team is volgens mij als los zand.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, omdat Schalke zeer eenvoudig opzij te zetten is en Drogba, lul wat je wil, nog steeds een hele goede spits.
Mijn laatste week ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja lekker, laatste weekje stage morgen aangebroken. Dan eindelijk geen OV gezeik meer
Ferrari?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Godverdomme kan ik een leuke auto kopen voor weinig is het een Italiaan, twijfels.
Schalke spelen ze echt wel stuk. Mark my words. Schalke is überhaupt geen poep meer tegenwoordig en Gala is best wel sterk. Spelen meer als een team dan je denkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Galatasaray stelt ook niets voor. 2e geworden in een matige poule en dat team is volgens mij als los zand.
Ik geil zelf wel op alfa's maar voor een budgetbak is het wel riskant omdat onderhoud redelijk duur is.quote:
Hahaha of studenten die stages hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg jullie zijn net tweelingen zo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Punto rijdt wel baas man, ik rag altijd rond in het ding van mijn maquote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geil zelf wel op alfa's maar voor een budgetbak is het wel riskant omdat onderhoud redelijk duur is.
Gaat om een puntotje trouwens.
Wat moet je betalen, welk jaar, hoeveel km, wat moet er binnenkort aan onderhoud gebeuren?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geil zelf wel op alfa's maar voor een budgetbak is het wel riskant omdat onderhoud redelijk duur is.
Gaat om een puntotje trouwens.
Behalve dat Celtic er hard uitgetieft gaan worden dan. Tegen Schalke kunnen ze overleven, maar daarna is eigenlijk elke ploeg beter. Er even vanuit gaande dat de sterkste teams door gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schalke spelen ze echt wel stuk. Mark my words. Schalke is überhaupt geen poep meer tegenwoordig en Gala is best wel sterk. Spelen meer als een team dan je denkt.
Als ze daarna Celtic o.i.d. krijgen, staan die gasten gewoon halve finale.Kwartfinale
.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Later wil ik echt in deze FIAT rijden. Wat een prachtbak![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Die potvis, fucking lelijk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Niet doen, ga je spijt van krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Later wil ik echt in deze FIAT rijden. Wat een prachtbak![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Ga eens weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ze vandaag zien spelen? Spelen gewoon best zaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schalke spelen ze echt wel stuk. Mark my words. Schalke is überhaupt geen poep meer tegenwoordig en Gala is best wel sterk. Spelen meer als een team dan je denkt.
Als ze daarna Celtic o.i.d. krijgen, staan die gasten gewoon halve finale.Kwartfinale
.
650 voor een ding uit '99, 210 gelopen. Onderhoud geen idee kan van de week effe gaan kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat moet je betalen, welk jaar, hoeveel km, wat moet er binnenkort aan onderhoud gebeuren?
goedkope duitser. Astra jwtzlf.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Als je een goedkope ragbak wil is het wel beter om een Jap te nemen denk ik
Ik kijk alles van Gala. En gek hé, als ze met 10 man staan. Eerste helft was gewoon goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ze vandaag zien spelen? Spelen gewoon best zaad.
Voor 650 zou ik deze laten staanquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
650 voor een ding uit '99, 210 gelopen. Onderhoud geen idee kan van de week effe gaan kijken.
I know. Maar ik vind ze zo lelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Als je een goedkope ragbak wil is het wel beter om een Jap te nemen denk ik
Voor die prijsklasse redelijk normaal. Ben sowieso niet van plan om er jaren in te rijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor 650 zou ik deze laten staanAlleen al op basis van aantal kilometers
.
toyota of mazda'tje neger.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
goedkope duitser. Astra jwtzlf..
Ja waar is hij gebleven?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Die spangtoz is ook een tijdje niet op fok geweest
Maar de manier van spelen is wel te doen voor een Schalke. Verwacht er gewoon niet veel van.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kijk alles van Gala. En gek hé, als ze met 10 man staan. Eerste helft was gewoon goed.
Stijntje.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag 3 jaar geleden.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=96049
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |