Dat stokt niet met de reputatie die ik heb.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is al een begin. Nu nog uitvoering aan dat begrip geven.
strooktquote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat stokt niet met de reputatie die ik heb.
en dat wilt natuurlijk niemandquote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel een lastige kwestie, straks ligt Tyron dood onder zijn bureau man
Welke reputatie?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat stokt niet met de reputatie die ik heb.
volgende week Superbowlquote:
Ga je ook op BBC kijken?quote:
Ik zal er geen traan om laten.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel een lastige kwestie, straks ligt Tyron dood onder zijn bureau man
Heb hier geen ESPN, dus wordt het BBC ja. Streams met sb is haast onmogelijk.quote:
GAMEPASSquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb hier geen ESPN, dus wordt het BBC ja. Streams met sb is haast onmogelijk.
ik had een keer met happel afgesproken op station in amersfoort, hij kwam niet opdagenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Nou Tyron je hebt je zin fittie met Happel.
LEGGO LEGGO!
Serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik had een keer met happel afgesproken op station in amersfoort, hij kwam niet opdagen
Ik had niet ingestemd.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik had een keer met happel afgesproken op station in amersfoort, hij kwam niet opdagen
Dan nog steeds geldig?quote:
Stream kan via gamepass toch? Is hele jaar gratis voor buiten USA.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb hier geen ESPN, dus wordt het BBC ja. Streams met sb is haast onmogelijk.
Hmm zonder Fok! moet ik mijn uitstel gedrag verplaatsen. Saind heeft na het ontvangen van zijn ban ook al 3 whisky flessen leeg gedronken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Nu weer lief zijn tegen elkaar. Kan iemand anders even een negerlul posten, dat werkte best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |