begon je autisme op te spelen?quote:
ja koel hequote:
is een nieuwe taartquote:
Gewoonquote:
Soort caramelcake, met appel en taart bodem. Is heel apartquote:
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Soort caramelcake, met appel en taart bodem. Is heel apart
Let dan ook eens op manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Goffedomme, loop ik in verkeerde topic te posten
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Goffedomme, loop ik in verkeerde topic te posten
Ben helemaal de weg kwijt.quote:
Hey Beachquote:
Ja man. hallucinatiez alles.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it is beetje high doordat lookalike meisje
quote:
aparte seksquote:
Is het ookquote:
Liever de originele versie.quote:
wat voor koekjes?quote:
Neequote:
m&m cookiesquote:
Klein supertjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
NeeIk zit na een half stukje al vol
wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
Door jullie krijg ik zin in madeleine cakes
wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
Vanmiddag moest ik croissantjes (:9) inpakken en sommige waren in de oven aan elkaar geplakt. En toen moest ik denken aan siamese tweelingen. En toen vroeg ik me af: moet je als ouder voor die siamese tweeling twee keer schoolgeld betalen?rare vraag
Lekkurquote:
Als je ze prostitueert kan je ook twee keer vangen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
Vanmiddag moest ik croissantjes (:9) inpakken en sommige waren in de oven aan elkaar geplakt. En toen moest ik denken aan siamese tweelingen. En toen vroeg ik me af: moet je als ouder voor die siamese tweeling twee keer schoolgeld betalen?rare vraag
hahaha jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat een vergelijkingMaar ik denk het wel
het blijft een tweeling.
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha jaIk weet niet, als ze maar een paar hersenen hebben?!
Ik kan nooit stoppen met eten van die dingenquote:
Ja okee, maar ligt eraan hoe ze aan elkaar vast zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je ze prostitueert kan je ook twee keer vangen.
Zou dat er niet aan liggen welke lichaamsdelen ze delen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je ze prostitueert kan je ook twee keer vangen.
Waarbij?quote:
ken ik nietquote:
Die zijn erg lekkerquote:
Dat ze samen 1 paar hersens delenquote:
zijn hier ook te koop jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn erg lekker![]()
Weet niet of het in NL te koop is? Misschien van het merk Bonne Maman
Maar ik ben het met je eens dat vers (zelf gemaakt) met suiker nog lekkerder isquote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
lb vuige hipstersofje opperbazin
hypo
fok it dwaaloog
Nou, Kan best dat ze met hun hoofden aan elkaar zitten toch?!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze samen 1 paar hersens delenraar uitgedrukt maar oke
Gaygay relnichtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
hypo
fok it dwaaloog
vergeleken met dat zijn die uit de winkel echt goor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik ben het met je eens dat vers (zelf gemaakt) met suiker nog lekkerder is
zijn dat niet gewoon custardcakejes?quote:
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vergeleken met dat zijn die uit de winkel echt goor.
gaygayquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
hypo
fok it dwaaloog
Klopt. Maar als ze met hun lichaam alleen aan elkaar vast zitten hebben ze beide nog apart. en anders lopen hun hersenen in elkaar over denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, Kan best dat ze met hun hoofden aan elkaar zitten toch?!
Zit niets inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zijn dat niet gewoon custardcakejes?
4 evahh, je weetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
deze liefde kan nooit meer stuk
zit ook niks inquote:
Ja, het zijn uiteindelijk wel gewoon twee mensen. Dus ook wel twee keer betalen. Maar met zorgverzekering, zou je dan voor een 'lichaam' betalen of voor twee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ze met hun lichaam alleen aan elkaar vast zitten hebben ze beide nog apart. en anders lopen hun hersenen in elkaar over denk ik
Dan voor 1 denk ik. Want als er 1 een operatie nodig heeft, wordt de andere helft van de tweeling meestal ook onder narcose gehouden bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, het zijn uiteindelijk wel gewoon twee mensen. Dus ook wel twee keer betalen. Maar met zorgverzekering, zou je dan voor een 'lichaam' betalen of voor twee.
Ik ken dat nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zit ook niks in
[ afbeelding ]
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/173733/AH+Custardcakesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken dat niet
Ik ken custard wel natuurlijk. Hmmmz, custard met apple crumble. Mijn favoriete pudding![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is eigenlijk best raarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan voor 1 denk ik. Want als er 1 een operatie nodig heeft, wordt de andere helft van de tweeling meestal ook onder narcose gehouden bijvoorbeeld.
Ze zijn lelijk. Die van Bonne Maman zijn per stuk verpaktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/173733/AH+Custardcakes
Volgens mij smaakt het ongeveer hetzelfde. Snap alleen niet waarom het custardcake heet.
Is het ook. Je hebt veel te verduren als je tweelingzusje dan wat meer ziekenhuisprobleempjes heeft dan jij zelf.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn lelijk. Die van Bonne Maman zijn per stuk verpakt
zo lijkt het wel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik denk dat stjuw geld krijgt van Bonne Maman voor het vertellen van dit soort dingen
Was het maar waarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik denk dat stjuw geld krijgt van Bonne Maman voor het vertellen van dit soort dingen
Pics or it did happen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
Okay, nu maar iets anders dan. Jullie denken vast dat ik een of andere ugly fat motherfucker ben
De kans dat ik foto's op Fok! van mezelf post acht ik nihilquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
Okay, nu maar iets anders dan. Jullie denken vast dat ik een of andere ugly fat motherfucker ben
quote:
Fuck you hoort hier beter bijquote:
Ja, daar zat ik ook al aan te denkenquote:
Ja idd, gelukkig komt het niet heel vaak voorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook. Je hebt veel te verduren als je tweelingzusje dan wat meer ziekenhuisprobleempjes heeft dan jij zelf.
Per stuk verpakt is milieu onvriendelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn lelijk. Die van Bonne Maman zijn per stuk verpakt
maar best wel handig om mee te nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Per stuk verpakt is milieu onvriendelijk
Daar hou ik me niet mee bezigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Per stuk verpakt is milieu onvriendelijk
Precies. Deelt ook leuker uit dan dat iemand met ze vieze jatten eraan heeft gezetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar best wel handig om mee te nemen.
Ja okee, maar als het even kan, dan is het beter om gewoon normaal te kopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar best wel handig om mee te nemen.
quote:
Dus jij noemt mijn cakejes abnormaal huh?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja okee, maar als het even kan, dan is het beter om gewoon normaal te kopen.
Hoe verkoop jij brood bij AH? In een papieren zak soms? Of zeg je tegen de klant als het een gesneden brood is die nog niet is verpakt, 'gaat het zo mee'quote:
Tuurlijk. Kan je een leuke toren mee bouwen en door de winkel rennenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe verkoop jij brood bij AH? In een papieren zak soms? Of zeg je tegen de klant als het een gesneden brood is die nog niet is verpakt, 'gaat het zo mee'
Nee, maar ik verpak de sneeën niet apart zodat ze kunnen uitdelen of mee kunnen nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe verkoop jij brood bij AH? In een papieren zak soms? Of zeg je tegen de klant als het een gesneden brood is die nog niet is verpakt, 'gaat het zo mee'
'Nee. U mag geen tasje erbij. U neemt maar uw eigen tas mee. Slecht voor het milieu dit.'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kan je een leuke toren mee bouwen en door de winkel rennen
Ja per sneetje verpakken ofcoursequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie PIquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]____________________________________---
Maar waarom de broden verpakken? Is toch niet goed voor het milieu? Ik zou het zo meegevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik verpak de sneeën niet apart zodat ze kunnen uitdelen of mee kunnen nemen.
Hiquote:
Precies! U jongleert maar met u boodschappenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'Nee. U mag geen tasje erbij. U neemt maar uw eigen tas mee. Slecht voor het milieu dit.'
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar waarom de broden verpakken? Is toch niet goed voor het milieu? Ik zou het zo meegeven
Halloquote:
We grappen maar joh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]Je kunt amper met jou een gesprek voeren.
quote:
Straks word je nog dikker dan mij.quote:
Ik wil mijn cakejes graag apart verpakt hebben. Ik heb smetvreesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]Je kunt amper met jou een gesprek voeren.
Hoi. Ken ik jou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Alles goed hier?
Ik dacht ik chat even mee sinds het hier best levendig is.
Misschien. Zit je ooit op ONZ?quote:
Best druk inderdaad jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Alles goed hier?
Ik dacht ik chat even mee sinds het hier best levendig is.
Waterijs?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks word je nog dikker dan mij.
Dan waarschijnlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ok okquote:
Ik hou wel van gezelligheid.quote:
OMG ik zie geen regen op FOK!quote:
Hoe kan dat nou? Ik hoor het zelfsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG ik zie geen regen op FOK!
Raket ijsjesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok okDie ijsjes zijn lekker die je eerst moet bevriezen en dan pas op kan eten
Een leuke sfeer met sociale mensen die het hebben over onzinnige/interessante dingen terwijl ze een pilsje zuipen in het weekend?quote:
vrieslolly'squote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok okDie ijsjes zijn lekker die je eerst moet bevriezen en dan pas op kan eten
Ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ik hoor het zelfs
Nee, het is eerst soort vloeibaar iets, siroop ofzoquote:
Wil je iets aan dat standaard PI doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een leuke sfeer met sociale mensen die het hebben over onzinnige/interessante dingen terwijl ze een pilsje zuipen in het weekend?
Ik ben sociaal, leuk, interessant en drink bierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een leuke sfeer met sociale mensen die het hebben over onzinnige/interessante dingen terwijl ze een pilsje zuipen in het weekend?
Is dat in zon plastic dingetje?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het is eerst soort vloeibaar iets, siroop ofzoen dan leg je het in de vriezer en dan wordt het een ijsje
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is dat in zon plastic dingetje?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het is eerst soort vloeibaar iets, siroop ofzoen dan leg je het in de vriezer en dan wordt het een ijsje
quote:
Mooizo, dan gaat het hier dus gezellig worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben sociaal, leuk, interessant en drink bier
Sorry, die PI reflecteert mijn mening over deze samenleving.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wil je iets aan dat standaard PI doen?pls.
Ja die jaquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooizo, dan gaat het hier dus gezellig worden.
[..]
Sorry, die PI reflecteert mijn mening over deze samenleving.
Maar voor jou.. wil ik wel even het icoontje veranderen.
Nou, het IS hier gezelligquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooizo, dan gaat het hier dus gezellig worden.
[..]
Sorry, die PI reflecteert mijn mening over deze samenleving.
Maar voor jou.. wil ik wel even het icoontje veranderen.
een verzuurde KLB`erquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het IS hier gezellig
En je mening over de samenleving is wel erg zwaar en krassen op de zaterdagavond
Als we hier maar geen gekras krijgenquote:
Haha was maar een grapjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het IS hier gezellig
En je mening over de samenleving is wel erg zwaar en krassen op de zaterdagavond
Niet huilenquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als we hier maar geen gekras krijgen
Al gedaan toch?quote:
Ja je word uitgebreid gescreend hoor.quote:
Wordt*quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je word uitgebreid gescreend hoor.
wortquote:
KLB / Nederlandse jongens die van planken houden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohnee! Ik heb nog wiet in mijn zakken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
KLB / Nederlandse jongens die van planken houden.
Jouw topic wel
dan ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks word je nog dikker dan mij.
ga allemaal ff heen ofzoquote:
Hier gebruiken we geen drugsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohnee! Ik heb nog wiet in mijn zakken.
[..]
[ afbeelding ]
Oh..quote:
hihaho, ik vond die patat wel lekker, maar die vis was echt vieees.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
Super, jij wil graag vast hier in London wonen. Dan word je chips in een stuk papier geflikkerd
Waarheen? naar de grammar-nazi?quote:
quote:
Ja echt welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
Wij volgen slechts de leer van De Bijbel
waar heenquote:
He dove.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
hihaho, ik vond die patat wel lekker, maar die vis was echt vieees.
Jij naar bedquote:
Pittige curry kroepoek hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
Ik nuttig momenteel een tuna mayo with cucumber sandwich
Was leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoihoi hoe was je werk supersof, long time no speak
quote:
Je benen zijn moe?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Was leukmaar mn benen zijn nu wel moe
Hoe gaat ie met jou?
Alsof jij dat echt vindtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
Maar je hebt gelijk hoor AJ- Zwaar onterechte klacht
Dat is noch een nazi noch een jood.quote:
Mooizo, ja met mij gaat het prima hoor. Met jou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Was leukmaar mn benen zijn nu wel moe
Hoe gaat ie met jou?
Daarom ook onterechtquote:
nounou, ik moet alles terug lezen, wachten op je beurtquote:
Ja ik ga straksquote:
Maar nog wel jouw moeder.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is noch een nazi noch een jood.
supersorriequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
nounou, ik moet alles terug lezen, wachten op je beurt
Jahoor, vast wel. Geen zorgen.quote:
Ja gisteren heel de dag gelopen, naar concert geweest, twee uur geslapen en vandaag 9 uur gewerktquote:
Ja, wat een mislukking hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar nog wel jouw moeder.
Zij heeft jou gebaard
Goedzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mooizo, ja met mij gaat het prima hoor. Met jou?
Zelfkennis ftwquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wat een mislukking heFout van de eeuw dit dat
geeft toch niksquote:
En toen kregen je benen spontaan een eigen bewustzijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gisteren heel de dag gelopen, naar concert geweest, twee uur geslapen en vandaag 9 uur gewerkt
Ahwquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Goedzoja met mij ook, alleen moe
Mijn spieren doen gewoon pijn. Niet flauw doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En toen kregen je benen spontaan een eigen bewustzijn.
Grapje, klinkt als 2 drukke dagen.
jaja straksquote:
ik ook, toevallig zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
Zo, stel heidenen! Ik ben over 3 weken voor een week in NL
Onterecht want niks mis met petitequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel terecht toch
Jij vindt getinte vrouwen toch mooier?
Die woonde hier op loopafstand vandaanquote:
Dan zal ik eens bij de broodafdeling komen kijken en klagen over het milieu enzo bij elke verpakkingquote:
* JRRY jaloersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die woonde hier op loopafstand vandaan
Je kwetst mequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn spieren doen gewoon pijn. Niet flauw doen
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
I'm sexy, I'm hot, I'm everything you not.
you're*quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
True.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onterecht want niks mis met petite![]()
En somsblank is ook mooi
Nou ja, ik kende haar niet persoonlijk verder hoor en het is zomaar 10-15 minuten lopenquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
blanke mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
I'm feeling sexy and freeeeequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee hoor. maar wel halfbloed-getint.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True.
Maar dan dacht ik het dus verkeerd
Oh sorryquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je kwetst meEn er kwam allemaal spuug op mijn gezicht toen je dat deed.
Oeeeeehhhhh ik wilde dat ze nog leefdequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik kende haar niet persoonlijk verder hoor en het is zomaar 10-15 minuten lopen
ik wist dat je het zou quotenquote:
Hmm.. oké danquote:
Dan moeten we maar gaan daten 5 december, dan schmink ik me als zwarte pietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik wist dat je het zou quoten
Dat geloof ik best wel niet niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In film bring it on zeggn ze ook alleen maar: you not
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
blanke mensenZwarte, getinte mensen zijn mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan luister je niet goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In film bring it on zeggn ze ook alleen maar: you not
Ah okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. maar wel halfbloed-getint.
Afro-american, negroide vind ik niet echt mooi
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
I'm feeling sexy and freeeee
like glitters raining on meee
k bby, zie je danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moeten we maar gaan daten 5 december, dan schmink ik me als zwarte piet
take me down like im a dominnoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
I'm feeling sexy and freeeee
like glitters raining on meee
Emeli Sande is goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
vanochtend lag ik in bed en hoorde ik dit nummer![]()
Ohquote:
jij weetquote:
echt wel. En ik begin Beneath Your Beautiful te waarderenquote:
Geeft toch niets johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh
Niet mijn fout, ik kan niet multitasken
Jaaaaquote:
Ik al heel lang. Labrinth is ook goed, maar vind van zijn album maar paar liedjes leuk. Express Yourself en Beniet Your Beautiful ook welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
echt wel. En ik begin Beneath Your Beautiful te waarderen
Houdoe!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ga ervandoor, doei mensen, FOK! ze![]()
Ciaoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
veel plezier op je feestjuhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar houd jij dan van. kies een kant.quote:
Doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
the good or the evilquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Waar houd jij dan van. kies een kant.
Zeker metal emo muziek enzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Waar houd jij dan van. kies een kant.
Dit is een voorbeeld van goeie muziek:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
welke![]()
alleen nog maar goeie muziek gespot afgelopen 10 minuten.
hou eens even op met dat gelijk emo noemenquote:
Dit dit ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hou eens even op met dat gelijk emo noemen
vetquote:
quote:
FFquote:
Ik vind emo eigenlijk zo'n loze term altijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hou eens even op met dat gelijk emo noemen
Ik ben diehard foo fighters fanquote:
Ja ik ook, het hoort ook totaal niet bij een muziekgenrequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind emo eigenlijk zo'n loze term altijd.
jer en ik zijn goodquote:
Het is goed maar mijn oren vinden het niet fijn om naar te luisterenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld van goeie muziek:
emotioneelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind emo eigenlijk zo'n loze term altijd.
Same!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben diehard foo fighters fan
omg +9999999999quote:
Oh haha okquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
emotioneel
Ja, het is inderdaad emotionele muziek omdat ik er emotionele waarde aan heb gebonden.
vind ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja toch, ze is best wel ondergewaardeerd vind ik.
Hoe kan je een goed bespeelde elektrische gitaar niet mooi vinden om naar te luisteren?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is goed maar mijn oren vinden het niet fijn om naar te luisteren![]()
Gewoon jouw muzieksmaak vind ik niet mooiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe kan je een goed bespeelde elektrische gitaar niet mooi vinden om naar te luisteren?
Waar hoort het dan bij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook, het hoort ook totaal niet bij een muziekgenre
Bij een subcultuur.quote:
Dat vind ik niet goed, ik ben het opperhoofd, en jouw hoofd luisterd naar mijn opper. Ofzoiets.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gewoon jouw muzieksmaak vind ik niet mooi
Meldt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen die Nirvana en Foo Fighters kunnen waarderen![]()
![]()
Kan. Maar het is niet onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Subcultuur met bepaalde muzieksmaak dan toch?
Dat zijn of leuke meisjes als Hypo, of LB of lesboos.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Zo, nu het topic eens verblijden met wat FF muziek
Faux.quote:
En de link automutilatie-emo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan. Maar het is niet onlosmakelijk met elkaar verbonden
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |