kijkt wel boosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
100x beter dan die voorbeelden van TS
Ik zie ook echt vaak knappe Nederlandse vrouwen op straat, in kroeg, ov, school enzquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Cazzette het volgende:
Billen.
Trouwens genoeg Nederlandse dames met een goede kont in bed gehad.
Zekers waarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:19 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik zie ook echt vaak knappe Nederlandse vrouwen op straat, in kroeg, ov, school enz
Maar als je 24/7 op je smartphone naar geile Braziliaanse wijven zoekt is...
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef Skol het volgende:
Wat is dat toch met die Nederlandse jongens die enkel op platte Nederlandse meisjes vallen? Deze platte Nederlandse meisjes zijn 9 van de 10 keer een drama in bed en hebben geen ronding om aan vast te klampen.
Klacht: De gemiddelde Nederlandse jongen valt niet op:ik houd hier ook van maarvoor een relatie maakt tiet grote of bil grote niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste foto.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Souteneur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eerder limburgsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Geen idee, ziet er ook beetje uit als een Duitse
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laten we het hier leuk houden ja
Sofia Vergara <3quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef Buttarfly het volgende:
Colombiaanse vrouwen het beste wat me is overkomen. Maakt niet uit of ze mollig of dun zijn, ze kunnen te goed bewegen.
Duurt ook niet lang meer hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Niks houdt je tegen om te emigreren![]()
Behalve als je een of andere uitkering krijgt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |