SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lekkere seks met een fine assquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Skol het volgende:
Kijk het is eigenlijk niet echt een klacht, ik bedoel, meer vlees voor mij op deze manier. Maar word zo droevig van die hollandse saaie planken chicks die hun aardappelen door hun broccoli prakken met hun verveelde smoel. Doe mij maar buitenlandse chicks, lekker gevormd, lekker veel drama, lekkere seks, lekker vrouwelijk.
nog steeds negerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef Skol het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Besef deze heerlijke reet even.
Te chubbyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef Skol het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Besef deze heerlijke reet even.
3e foto meisje rechts mooi lichaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Souteneur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd. Veel Nederlandse vrouwen zijn net zeesterren tijdens de seks; op de rug, benen wijd en ontvangen maar. Exotische vrouwen weten veel meer van wanten.quote:
Dat is echt onzin. Genoeg Nederlandse vrouwen die super wild zijn in bed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Skol het volgende:
[..]
Idd. Veel Nederlandse vrouwen zijn net zeesterren tijdens de seks; op de rug, benen wijd en ontvangen maar. Exotische vrouwen weten veel meer van wanten.![]()
idd, das een en al tietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
3e foto meisje rechts mooi lichaan
Borsten zijn net te groot voor haar lichaam vind ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
3e foto meisje rechts mooi lichaan
In Amsterdam heb je zo'n aparte straat waar alleen van die staan, beetje geld en je kunt er zo'n scoren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ruik niet naar kip dus hoe zou ik ooit zo'n meisje kunnen scoren?
Jij bent een meisje, jij weet niet wat jongens lekker vinden.quote:
Mja je moet je NEderlandse skills van; "HEUUJJJ LEKKER FEESSIE HE BIERTJEEEE??? " wel even aan de kant schuiven. Maar het is haalbaar!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ruik niet naar kip dus hoe zou ik ooit zo'n meisje kunnen scoren?
Vertel me dan eens hoe jij zo'n dame scoort?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef Skol het volgende:
[..]
Mja je moet je NEderlandse skills van; "HEUUJJJ LEKKER FEESSIE HE BIERTJEEEE??? " wel even aan de kant schuiven. Maar het is haalbaar!
Rustig aan, niet zo gauw op je teentjes getrapt zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Skol het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, jij weet niet wat jongens lekker vinden.
En als jongens zeggen dat ze jou lekker vinden, betekent dat dat ze je willen neuken, niet dat ze jouw type lichaam perse lekker vinden.
Ik help naïeve meisjes graag uit de brand.
Waar komen die vandaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Souteneur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke nu ben ik op mijn teentjes getrapt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rustig aan, niet zo gauw op je teentjes getrapt zijn.
die wenkbrauwenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vertel me dan eens hoe jij zo'n dame scoort?
Sowieso, mensen die haten op [ afbeelding ]
Kunnen alleen niet goed met de heupen bewegen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Genoeg Nederlandse vrouwen die super wild zijn in bed.
Tieten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
doe normaal![]()
een en dezelfde persoon
[ afbeelding ]
Uit mijn fotoboek.quote:
Ben hoogopgeleid en verdien geen onaardig salaris. Oja, ik vertel niet dat ik op Fok! zit. Werkt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vertel me dan eens hoe jij zo'n dame scoort?
Sowieso, mensen die haten op [ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Skol het volgende:
[..]
Oke nu ben ik op mijn teentjes getrapt.
Dan moet het mij ook wel lukken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef Skol het volgende:
[..]
Ben hoogopgeleid en verdien geen onaardig salaris. Oja, ik vertel niet dat ik op Fok! zit. Werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |