Oeeeeehhhhh ik wilde dat ze nog leefdequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik kende haar niet persoonlijk verder hoor en het is zomaar 10-15 minuten lopen
ik wist dat je het zou quotenquote:
Hmm.. oké danquote:
Dan moeten we maar gaan daten 5 december, dan schmink ik me als zwarte pietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik wist dat je het zou quoten
Dat geloof ik best wel niet niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In film bring it on zeggn ze ook alleen maar: you not
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
blanke mensenZwarte, getinte mensen zijn mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan luister je niet goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In film bring it on zeggn ze ook alleen maar: you not
Ah okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. maar wel halfbloed-getint.
Afro-american, negroide vind ik niet echt mooi
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
I'm feeling sexy and freeeee
like glitters raining on meee
k bby, zie je danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moeten we maar gaan daten 5 december, dan schmink ik me als zwarte piet
take me down like im a dominnoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
I'm feeling sexy and freeeee
like glitters raining on meee
Emeli Sande is goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
vanochtend lag ik in bed en hoorde ik dit nummer![]()
Ohquote:
jij weetquote:
echt wel. En ik begin Beneath Your Beautiful te waarderenquote:
Geeft toch niets johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh
Niet mijn fout, ik kan niet multitasken
Jaaaaquote:
Ik al heel lang. Labrinth is ook goed, maar vind van zijn album maar paar liedjes leuk. Express Yourself en Beniet Your Beautiful ook welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
echt wel. En ik begin Beneath Your Beautiful te waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |