begon je autisme op te spelen?quote:
ja koel hequote:
is een nieuwe taartquote:
Gewoonquote:
Soort caramelcake, met appel en taart bodem. Is heel apartquote:
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Soort caramelcake, met appel en taart bodem. Is heel apart
Let dan ook eens op manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Goffedomme, loop ik in verkeerde topic te posten
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Goffedomme, loop ik in verkeerde topic te posten
Ben helemaal de weg kwijt.quote:
Hey Beachquote:
Ja man. hallucinatiez alles.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it is beetje high doordat lookalike meisje
quote:
aparte seksquote:
Is het ookquote:
Liever de originele versie.quote:
wat voor koekjes?quote:
Neequote:
m&m cookiesquote:
Klein supertjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
NeeIk zit na een half stukje al vol
wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
Door jullie krijg ik zin in madeleine cakes
wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
Vanmiddag moest ik croissantjes (:9) inpakken en sommige waren in de oven aan elkaar geplakt. En toen moest ik denken aan siamese tweelingen. En toen vroeg ik me af: moet je als ouder voor die siamese tweeling twee keer schoolgeld betalen?rare vraag
Lekkurquote:
Als je ze prostitueert kan je ook twee keer vangen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
Vanmiddag moest ik croissantjes (:9) inpakken en sommige waren in de oven aan elkaar geplakt. En toen moest ik denken aan siamese tweelingen. En toen vroeg ik me af: moet je als ouder voor die siamese tweeling twee keer schoolgeld betalen?rare vraag
hahaha jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat een vergelijkingMaar ik denk het wel
het blijft een tweeling.
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha jaIk weet niet, als ze maar een paar hersenen hebben?!
Ik kan nooit stoppen met eten van die dingenquote:
Ja okee, maar ligt eraan hoe ze aan elkaar vast zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je ze prostitueert kan je ook twee keer vangen.
Zou dat er niet aan liggen welke lichaamsdelen ze delen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je ze prostitueert kan je ook twee keer vangen.
Waarbij?quote:
ken ik nietquote:
Die zijn erg lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |