OMG ik zie geen regen op FOK!quote:
Hoe kan dat nou? Ik hoor het zelfsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG ik zie geen regen op FOK!
Raket ijsjesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok okDie ijsjes zijn lekker die je eerst moet bevriezen en dan pas op kan eten
Een leuke sfeer met sociale mensen die het hebben over onzinnige/interessante dingen terwijl ze een pilsje zuipen in het weekend?quote:
vrieslolly'squote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok okDie ijsjes zijn lekker die je eerst moet bevriezen en dan pas op kan eten
Ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ik hoor het zelfs
Nee, het is eerst soort vloeibaar iets, siroop ofzoquote:
Wil je iets aan dat standaard PI doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een leuke sfeer met sociale mensen die het hebben over onzinnige/interessante dingen terwijl ze een pilsje zuipen in het weekend?
Ik ben sociaal, leuk, interessant en drink bierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een leuke sfeer met sociale mensen die het hebben over onzinnige/interessante dingen terwijl ze een pilsje zuipen in het weekend?
Is dat in zon plastic dingetje?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het is eerst soort vloeibaar iets, siroop ofzoen dan leg je het in de vriezer en dan wordt het een ijsje
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is dat in zon plastic dingetje?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het is eerst soort vloeibaar iets, siroop ofzoen dan leg je het in de vriezer en dan wordt het een ijsje
quote:
Mooizo, dan gaat het hier dus gezellig worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben sociaal, leuk, interessant en drink bier
Sorry, die PI reflecteert mijn mening over deze samenleving.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wil je iets aan dat standaard PI doen?pls.
Ja die jaquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooizo, dan gaat het hier dus gezellig worden.
[..]
Sorry, die PI reflecteert mijn mening over deze samenleving.
Maar voor jou.. wil ik wel even het icoontje veranderen.
Nou, het IS hier gezelligquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooizo, dan gaat het hier dus gezellig worden.
[..]
Sorry, die PI reflecteert mijn mening over deze samenleving.
Maar voor jou.. wil ik wel even het icoontje veranderen.
een verzuurde KLB`erquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het IS hier gezellig
En je mening over de samenleving is wel erg zwaar en krassen op de zaterdagavond
Als we hier maar geen gekras krijgenquote:
Haha was maar een grapjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het IS hier gezellig
En je mening over de samenleving is wel erg zwaar en krassen op de zaterdagavond
Niet huilenquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als we hier maar geen gekras krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |