quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kan je een leuke toren mee bouwen en door de winkel rennen
Ja per sneetje verpakken ofcoursequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe verkoop jij brood bij AH? In een papieren zak soms? Of zeg je tegen de klant als het een gesneden brood is die nog niet is verpakt, 'gaat het zo mee'
Zie PIquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]____________________________________---
Maar waarom de broden verpakken? Is toch niet goed voor het milieu? Ik zou het zo meegevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik verpak de sneeën niet apart zodat ze kunnen uitdelen of mee kunnen nemen.
Hiquote:
Precies! U jongleert maar met u boodschappenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'Nee. U mag geen tasje erbij. U neemt maar uw eigen tas mee. Slecht voor het milieu dit.'
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar waarom de broden verpakken? Is toch niet goed voor het milieu? Ik zou het zo meegeven
Halloquote:
We grappen maar joh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]Je kunt amper met jou een gesprek voeren.
quote:
Straks word je nog dikker dan mij.quote:
Ik wil mijn cakejes graag apart verpakt hebben. Ik heb smetvreesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]Je kunt amper met jou een gesprek voeren.
Hoi. Ken ik jou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Alles goed hier?
Ik dacht ik chat even mee sinds het hier best levendig is.
Misschien. Zit je ooit op ONZ?quote:
Best druk inderdaad jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Alles goed hier?
Ik dacht ik chat even mee sinds het hier best levendig is.
Waterijs?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks word je nog dikker dan mij.
Dan waarschijnlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ok okquote:
Ik hou wel van gezelligheid.quote:
OMG ik zie geen regen op FOK!quote:
Hoe kan dat nou? Ik hoor het zelfsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG ik zie geen regen op FOK!
Raket ijsjesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok okDie ijsjes zijn lekker die je eerst moet bevriezen en dan pas op kan eten
Een leuke sfeer met sociale mensen die het hebben over onzinnige/interessante dingen terwijl ze een pilsje zuipen in het weekend?quote:
vrieslolly'squote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok okDie ijsjes zijn lekker die je eerst moet bevriezen en dan pas op kan eten
Ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ik hoor het zelfs
Nee, het is eerst soort vloeibaar iets, siroop ofzoquote:
Wil je iets aan dat standaard PI doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een leuke sfeer met sociale mensen die het hebben over onzinnige/interessante dingen terwijl ze een pilsje zuipen in het weekend?
Ik ben sociaal, leuk, interessant en drink bierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een leuke sfeer met sociale mensen die het hebben over onzinnige/interessante dingen terwijl ze een pilsje zuipen in het weekend?
Is dat in zon plastic dingetje?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het is eerst soort vloeibaar iets, siroop ofzoen dan leg je het in de vriezer en dan wordt het een ijsje
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is dat in zon plastic dingetje?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het is eerst soort vloeibaar iets, siroop ofzoen dan leg je het in de vriezer en dan wordt het een ijsje
quote:
Mooizo, dan gaat het hier dus gezellig worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben sociaal, leuk, interessant en drink bier
Sorry, die PI reflecteert mijn mening over deze samenleving.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wil je iets aan dat standaard PI doen?pls.
Ja die jaquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooizo, dan gaat het hier dus gezellig worden.
[..]
Sorry, die PI reflecteert mijn mening over deze samenleving.
Maar voor jou.. wil ik wel even het icoontje veranderen.
Nou, het IS hier gezelligquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooizo, dan gaat het hier dus gezellig worden.
[..]
Sorry, die PI reflecteert mijn mening over deze samenleving.
Maar voor jou.. wil ik wel even het icoontje veranderen.
een verzuurde KLB`erquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het IS hier gezellig
En je mening over de samenleving is wel erg zwaar en krassen op de zaterdagavond
Als we hier maar geen gekras krijgenquote:
Haha was maar een grapjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het IS hier gezellig
En je mening over de samenleving is wel erg zwaar en krassen op de zaterdagavond
Niet huilenquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als we hier maar geen gekras krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |