quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn lelijk. Die van Bonne Maman zijn per stuk verpakt
zo lijkt het wel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik denk dat stjuw geld krijgt van Bonne Maman voor het vertellen van dit soort dingen
Was het maar waarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik denk dat stjuw geld krijgt van Bonne Maman voor het vertellen van dit soort dingen
Pics or it did happen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
Okay, nu maar iets anders dan. Jullie denken vast dat ik een of andere ugly fat motherfucker ben
De kans dat ik foto's op Fok! van mezelf post acht ik nihilquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
Okay, nu maar iets anders dan. Jullie denken vast dat ik een of andere ugly fat motherfucker ben
quote:
Fuck you hoort hier beter bijquote:
Ja, daar zat ik ook al aan te denkenquote:
Ja idd, gelukkig komt het niet heel vaak voorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook. Je hebt veel te verduren als je tweelingzusje dan wat meer ziekenhuisprobleempjes heeft dan jij zelf.
Per stuk verpakt is milieu onvriendelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn lelijk. Die van Bonne Maman zijn per stuk verpakt
maar best wel handig om mee te nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Per stuk verpakt is milieu onvriendelijk
Daar hou ik me niet mee bezigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Per stuk verpakt is milieu onvriendelijk
Precies. Deelt ook leuker uit dan dat iemand met ze vieze jatten eraan heeft gezetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar best wel handig om mee te nemen.
Ja okee, maar als het even kan, dan is het beter om gewoon normaal te kopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar best wel handig om mee te nemen.
quote:
Dus jij noemt mijn cakejes abnormaal huh?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja okee, maar als het even kan, dan is het beter om gewoon normaal te kopen.
Hoe verkoop jij brood bij AH? In een papieren zak soms? Of zeg je tegen de klant als het een gesneden brood is die nog niet is verpakt, 'gaat het zo mee'quote:
Tuurlijk. Kan je een leuke toren mee bouwen en door de winkel rennenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe verkoop jij brood bij AH? In een papieren zak soms? Of zeg je tegen de klant als het een gesneden brood is die nog niet is verpakt, 'gaat het zo mee'
Nee, maar ik verpak de sneeën niet apart zodat ze kunnen uitdelen of mee kunnen nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe verkoop jij brood bij AH? In een papieren zak soms? Of zeg je tegen de klant als het een gesneden brood is die nog niet is verpakt, 'gaat het zo mee'
'Nee. U mag geen tasje erbij. U neemt maar uw eigen tas mee. Slecht voor het milieu dit.'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |