quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kan je een leuke toren mee bouwen en door de winkel rennen
Ja per sneetje verpakken ofcoursequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe verkoop jij brood bij AH? In een papieren zak soms? Of zeg je tegen de klant als het een gesneden brood is die nog niet is verpakt, 'gaat het zo mee'
Zie PIquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]____________________________________---
Maar waarom de broden verpakken? Is toch niet goed voor het milieu? Ik zou het zo meegevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik verpak de sneeën niet apart zodat ze kunnen uitdelen of mee kunnen nemen.
Hiquote:
Precies! U jongleert maar met u boodschappenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'Nee. U mag geen tasje erbij. U neemt maar uw eigen tas mee. Slecht voor het milieu dit.'
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar waarom de broden verpakken? Is toch niet goed voor het milieu? Ik zou het zo meegeven
Halloquote:
We grappen maar joh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]Je kunt amper met jou een gesprek voeren.
quote:
Straks word je nog dikker dan mij.quote:
Ik wil mijn cakejes graag apart verpakt hebben. Ik heb smetvreesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]Je kunt amper met jou een gesprek voeren.
Hoi. Ken ik jou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Alles goed hier?
Ik dacht ik chat even mee sinds het hier best levendig is.
Misschien. Zit je ooit op ONZ?quote:
Best druk inderdaad jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Alles goed hier?
Ik dacht ik chat even mee sinds het hier best levendig is.
Waterijs?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks word je nog dikker dan mij.
Dan waarschijnlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ok okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |