SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 24-01-2013 23:14:52 ]
Kind wat heb je het toch zwaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen. Want mo gaat voor het filmpanel en die zijn vooraf gereseveerd. "de beste plekken"
Ik vind het kutplekken en had bovenin willen zitten
Hee tofquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:05 schreef Oognip het volgende:
Wel op de seconde precies dezelfde tijd
Ja. Moest nog extra toeslag dokken ookquote:
Ik kan die fipo van muis wel even verwijderen hoor. Gaat je wel wat kosten.quote:
Kan ik in natura betalen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan die fipo van muis wel even verwijderen hoor. Gaat je wel wat kosten.
Je hebt tieten?quote:
Daar kom je nu pas achter? Newbiemodquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
Hey, er valt wat te verdienen met modkrachtmisbruik?
Ja een banaanvraag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
Hey, er valt wat te verdienen met modkrachtmisbruik?
Ik vind dit een goede uitdaging. Ben wel blind, dus zoeken doe ik met mijn handen.quote:
Ik zal jou eens banaanvragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede uitdaging. Ben wel blind, dus zoeken doe ik met mijn handen.
Valt wel meequote:
Linkje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Valt wel meeEr staat zelfs een foto van online of tenminste van mij, en de tieten staan er ook op
Nou dan ga ik ook niet stout voor je doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef kanovinnie het volgende:
Gatverdamme na zo'n dag niets doen heb ik helemaal nergens meer zin in
Waarom? Omdat je in een filmpanel zit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Moest nog extra toeslag dokken ook
Google zoeken naar foto met tieten van oognipquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sminkje.
Doe moeite voor iets wat jij wil vinden
gewoon googlen op oognip en dan afbeeldingenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Google zoeken naar foto met tieten van oognip
Nope, niets gevonden.
Vind het wel meevallen voor 26 orgasmes.quote:
Bovenin is voor mensen van dertien en/of mensen die willen bekken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen. Want mo gaat voor het filmpanel en die zijn vooraf gereseveerd. "de beste plekken"
Ik vind het kutplekken en had bovenin willen zitten
Ik zat bovenaan in het midden zaterdagquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bovenin is voor mensen van dertien en/of mensen die willen bekken.![]()
Mid-mid, da's de beste plek!
Vrijwillig?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zat bovenaan in het midden zaterdag
Bij Django, dus geen 13jarigen
Ik wilde wel bekken maar die man naast me had zijn vriendin mee dus ja.
Van mijn kant wel ja, ik denk dat hij het niet zo had opgevat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vrijwillig?![]()
Jij mag overal zitten, though!
Zozo, was de monneer niet mee?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van mijn kant wel ja, ik denk dat hij het niet zo had opgevat.
Helemaal vooraan voost zo lastig ja.quote:
Ik ga meestal met meisjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Helemaal vooraan voost zo lastig ja.
Dus?quote:
Dus?quote:Of soms met Henk.
Zonde hoor, vet spannend is dat altijd.quote:Ik voos niet in de bios.
/Nijntje
Even stil de grote mensen zijn aan het pratenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
Ja hoor, noem ons maar weer te jong
Jij was 0 toen die film uitkwam, kan je je ook niet echt meer herinneren gok ik zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Papillon op tv
Da's van voor jullie tijd denk ik
De meneer zegt: goede filmquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Papillon op tv
Da's van voor jullie tijd denk ik
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij was 0 toen die film uitkwam, kan je je ook niet echt meer herinneren gok ik zo.
Hoho, jij bent maar 1 jaar ouder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even stil de grote mensen zijn aan het praten
Ik werd als kind altijd dood gegooid met mijn vaders favorieten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij was 0 toen die film uitkwam, kan je je ook niet echt meer herinneren gok ik zo.
En hoe jong was jij ook alweer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even stil de grote mensen zijn aan het praten
*kwijl uit mondhoek veegt*quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik drink warme chocolademelk gemaakt van chocoladepasta en melk met chilipeper en kaneel.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik werd als kind altijd dood gegooid met mijn vaders favorieten.
Dus ken ik One Flew Over The Cuckoo's Nest uit mijn hoofd, Papillon meerdere keren gezien en daarom ben ik Herman van Veen fan
Ik ben kalend.quote:
Doe es pic van de derdequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Muis, van de 15 jurkjes hou ik er 3.
Je doet toch wel weer je indianenjurk aan hequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Oh bugger, vergeten een maatje kleiner te bestellen van de jurk.
Veiligheidsspeldjes it will be!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Scheutje Stroh 80 erin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Teringjantje ik geniet van deze chocolademelk![]()
. Perfect ook voor de kou
.
Domme koequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Deze 2 nog:quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe es pic van de derde!
Ik moet morgen nog outfit shoppen.
Ohhhh die blauwequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deze 2 nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kun je het geen chocolademelk meer noemen he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee man, puur, kom op, even doorbijten!
Of je dat jurkje even aan wil doen.quote:
Oh tuurlijk! niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Of je dat jurkje even aan wil doen.
Ja!quote:
Is ie er nogquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja!Die is echt heel tof!
Was een beetje bang voor de kleur, want wel heel knal, maar staat geweldig.
Ach, dan ben je tenminste herkenbaar, ik moet je nog de groeten doen van iemand namelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja!Die is echt heel tof!
Was een beetje bang voor de kleur, want wel heel knal, maar staat geweldig.
Nee! Uitverkocht.quote:
Okee, ik houd het in de gatenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee! Uitverkocht.
Maar Esprit is nog net geen H&M, maar ze vullen wel regelmatig aan.
Hmmm... ik weet nog niet wat ik aandoe hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, dan ben je tenminste herkenbaar, ik moet je nog de groeten doen van iemand namelijk
Shitquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hmmm... ik weet nog niet wat ik aandoe hoor.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gekookt en de dame wast af. Wat heb ik het vanavond toch goed voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet gewoon Kriek? Of is dat van kersen?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zaterdag harde realiteit dat ik weer moederziel alleen in een kroeg met onbekende zit en Bart weer zijn verhaal vertelt over die keer dat hij de liefde bedreef met een circusbeeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je aan mijn drankmadam yvonne vragenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Kriek? Of is dat van kersen?
Nee hoor want ik ben er ook!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zaterdag harde realiteit dat ik weer moederziel alleen in een kroeg met onbekende zit en Bart weer zijn verhaal vertelt over die keer dat hij de liefde bedreef met een circusbeeer
ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik weet wel dat ik geen enkel biertje zal drinken!
Moet je trouwens niet raar opkijken als ik jouw meneer aanspreek met meneerdemandemeneer. Doe ik wel vaker als we met vrienden ergens gaan eten/drinken/uitgaan ofzo. Spreek je een ober aan *Oh, meneerdeman? Mag ik nog 3 bier en een cola?*quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Muis006 het volgende:
Oh, de meneer bevestigt dat kriek van kersen is.
Nee, hij moet mij 's avonds nog in bed stoppen.quote:
Okee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je trouwens niet raar opkijken als ik jouw meneer aanspreek met meneerdemandemeneer. Doe ik wel vaker als we met vrienden ergens gaan eten/drinken/uitgaan ofzo. Spreek je een ober aan *Oh, meneerdeman? Mag ik nog 3 bier en een cola?*
Of: Mevrouwdevrouw . Kijken mensen altijd wel raar.
Bob.quote:
Mo was gratis ik moest dokken. Toeslag want meer dan 2u. Pauze nuquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je in een filmpanel zit?
hoe is het met je plek, kut?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mo was gratis ik moest dokken. Toeslag want meer dan 2u. Pauze nu
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Ok, zit hier een slotje op wat ik niet zie en zit iedereen mij vanuit een ander topic uit te lachen?
owja!quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Serie met Damian Lewis (Sgt. Winters uit BoB) en Claire Danes, en ja
Wat een staaltje codeswitching here.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
owja!
hij was in Irak gevangen genomen en in Afghanistan teruggevonden!
toen stopte ik met kijken
maar ik was wel altijd van plan om het nog een keer te proberen want het leek me wel aardig idd
niet zo eigenwijs met diequote:
Ik wil Mary Berry's Baking Biblequote:
Ach, dat heb ik zelf ook alleen maar geleerd van 1 persoon op heel FOK!, hoewel dat "ik" in deze zin wel heel eigenwijs is.quote:
slimme tablet heaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een staaltje codeswitching here.
nu met bekende mensen die niet kunnen bakkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil Mary Berry's Baking Bible
Heb met kerst al die masterclasses zitten kijken van haar en PH
jij bent de stiefzoon van Tong?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik zelf ook alleen maar geleerd van 1 persoon op heel FOK!, hoewel dat "ik" in deze zin wel heel eigenwijs is.
Oh tofquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
nu met bekende mensen die niet kunnen bakken
jaaaa! Is al een paar dagen gaande voor Comic Reliefquote:
Explain?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, geen zoon, vleselijk breng ik niets over.
Ik heb een boek van Paul Hollywood.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil Mary Berry's Baking Bible
Heb met kerst al die masterclasses zitten kijken van haar en PH
Ed Byrnequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
jaaaa! Is al een paar dagen gaande voor Comic Relief![]()
Je bent net op tijd voor de showstopper
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, ik ben fan van woordgrapjes, dat schept een band
hij had de vorige challenge gewonnen.quote:
Maar meneer muis toch!quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik zit venijnig commentaar te leveren
(meneer: "venijnig? Schrijf je dat zo?")
Lekkahquote:
Venijn, vilein.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik zit venijnig commentaar te leveren
(meneer: "venijnig? Schrijf je dat zo?")
Oew, dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Carrot cake
En aardbeientaart met tompoucedeeg en een meringue/creme patisserievulling.
de helft is gewoon stomquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit wist ik, maar die zijn ook altijd leuk!
Ook al snapt de helft het niet
Die tweede zal ik eens voor je overtypenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew, dat klinkt lekker!
Receptje?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multitierarchitectuurquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkah![]()
Doe je ook tiers? (Schrijf je dat zo?)
Vast ook op taarten van toepassingquote:Tier vs. laag
De termen tier en laag worden vaak door elkaar gebruikt. Een belangrijk onderscheid dat gemaakt kan worden tussen een tier en een laag is dat iedere tier feitelijk op een apart systeem kan draaien, als een afzonderlijk proces. In het voorbeeld van de 3-tierarchitectuur van hierboven, zal de presentatielaag (bijvoorbeeld een Windows-venster) op een client draaien, terwijl de businesslogica en de datatoegang als middelste tier op een server draaien. Tenslotte zal de datatier weer op een aparte databaseserver draaien.
Lagen die men aanbrengt in softwaretoepassingen zijn vooral logische opdelingen in de software zelf. Ondanks dat iedere laag afzonderlijk in een pakket of bibliotheek gecompileerd zou kunnen worden, zullen de lagen (vaak) als één proces op dezelfde client draaien.
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Die carrot cake is een beetje veel eng geworden
die lachen ook niet om hun eigen grapjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, dat is de foute helft, daarin gaat altijd alles verkeerd!
vast!quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multitierarchitectuur
[..]
Vast ook op taarten van toepassing.
bloody 25th birthdayquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef sp3c het volgende:
echt zo mwoehahahahwaahahahahaHAHAHA*lachteriemand?*HAAAAAAAaaaaaaaaaahaaaaaaa
...
haaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn baas doe dat ook altijd, ik heb gemerkt dat als je het goed timed en precies als hij *lachteriemand?* doet heel opzichtig van je koffie gaat slurpen zijn telefoon ineens iets interessants gaat doenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn baas doe dat ook altijd, ik heb gemerkt dat als je het goed timed en precies als hij *lachteriemand?* doet heel opzichtig van je koffie gaat slurpen zijn telefoon ineens iets interessants gaat doen
strangest thing
Whehehequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn baas doe dat ook altijd, ik heb gemerkt dat als je het goed timed en precies als hij *lachteriemand?* doet heel opzichtig van je koffie gaat slurpen zijn telefoon ineens iets interessants gaat doen
strangest thing
+1 voorspelbaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgenmiddag toch nog maar even shoppen
Want heb net jurkie weer even aan gehad en dat is een gegarandeerde longontsteking waiting to happen
Ik heb mn jurkjes nog niet retour gestuurd, dus je kunt komen passen of ik kan ze meenemen naar Rotterdam, doen we een passessie in het hotelquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgenmiddag toch nog maar even shoppen
Want heb net jurkie weer even aan gehad en dat is een gegarandeerde longontsteking waiting to happen
Jammerquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:06 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet helaas afzeggenIk verheugde me op de bitterballen en de te winnen prijzen
De beste vriend van mijn lief viert zijn verjaardag...en dat schijnt voor bingo en bitterballen te gaan
Superjammer! Ik wist het al, want ik had het viavia (HPKWquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:06 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet helaas afzeggenIk verheugde me op de bitterballen en de te winnen prijzen
De beste vriend van mijn lief viert zijn verjaardag...en dat schijnt voor bingo en bitterballen te gaan
Dankjequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en Muis, die taarten!!Mooi!!!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:12 schreef _aurum_ het volgende:
Volgende keer beter idd! En anders kom ik wel een keer alleen een drankje doen en bitterballen eten
Ja!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:12 schreef _aurum_ het volgende:
Volgende keer beter idd! En anders kom ik wel een keer alleen een drankje doen en bitterballen eten
hij gaat zaterdag dus niet mee? Hij denkt teveel onbekende mensen. Met mijn lief kan hij het volgens mij wel vinden, dus dan sleep ik die ook wel meequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja!!
Misschien wil die vent van mij dan ook wel mee.
Die moet sowieso niet miepen, want die kent er al een paar en is zelfs al paar keer in die kroeg geweestquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja!!
Misschien wil die vent van mij dan ook wel mee.
Opluchting!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje
In other news: de naamstickerts zijn binnen
Hij zei dat ie geen zin had. Owja, en dat ie wel met een vriend naar de film ging.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hij gaat zaterdag dus niet mee? Hij denkt teveel onbekende mensen. Met mijn lief kan hij het volgens mij wel vinden, dus dan sleep ik die ook wel mee
Mannen....quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moet sowieso niet miepen, want die kent er al een paar en is zelfs al paar keer in die kroeg geweestHij had gewoon mee moeten komen! Kan nog!
Nopequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Opluchting!![]()
Hopelijk komt Takke ook nog melden dat haar bestelling binnen is en dan kan iedereen rustig gaan slapen.
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Kijkrecept aardbeientaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
ENENEN?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wordt dus een schotse kilt?
Ik had afgezegd wegens in buitenland zijn deze week voor mn werk, dus ik check nog even m'n weekend verder, maar ik kan volgens mij toch! Ik ken dan wel niemand van gezicht, maar Kano fietst ook, en zeker als er wat songfestival geklept kan worden, moet het volgens mij best leuk worden!
Alleen, als ik morgen met speod het geld overmaak, kan ik dan nog meeeten?
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet het bingocadeautje trouwens ingepakt zijn? Want dan moet ik dat morgen even doen voordat ik hier vertrek.
Ik heb nadat ie zei dat het wel ging lukken en het toch nog ff ging checken geen nee meer gehoord, dus ik heb hem wel opgegeven als eter. Dus ik hoop maar dat ie kanquote:
Altijd handig, want soms zijn er twee die tegelijk bingo roepenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb ook nog wel een bingo-cadeautje, als dat wenselijk is
We komen er al in omquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb ook nog wel een bingo-cadeautje, als dat wenselijk is
Oh, dan komt het helemaal goed, het is dan wel een surprise (weet niet of ik het op tijd af krijg enzo)quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd handig, want soms zijn er twee die tegelijk bingo roepen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We komen er al in om. Straks zijn we
allemaal winnaars
.
Als ik niet win zit mijn moeder ook ergens in de zaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:48 schreef sp3c het volgende:
als ik niet win speelt er iemand vals he
zo werkt dat
Maar dit is bingo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik niet win zit mijn moeder ook ergens in de zaal.
Jaren geleden waren wij het magische nooit winnende kienduo
O ja, dat is anders he?quote:
Joop roept getal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja, dat is anders he?![]()
Wie legt me de spelregels even uit?
een penquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens wel iets gewonnen!Bij de tombola van het asiel
![]()
Moet het wel zelf op gaan halen en ze willen niet zeggen wat het is. Rijd ik dadelijk 30 km heen en terug voor een pen of zo
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
net zoiets als meedoen is belangrijker dan winnen
veni vidi viciquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
net zoiets als meedoen is belangrijker dan winnen
degene die dat bedacht heeft won nooit iets
Maar wanneer roep ik dan!? En wat moet ik roepen!?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Joop roept getal.
Cat krast getal weg op haar kaartje.
Klah
Ik zou ermee naar de krant gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
een pen
ik kreeg een pen van de baas
ik gaf het aan de busdriver als dank voor de puike rit ... de busdriver deed
en toen nam hij het aan
en toen ik thuis was moest ik wat opschrijven en had ik geen pen
avonturen zijn het!quote:
en Cat krast niet. Cat gebruikt een binkootstift van Muisquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Joop roept getal.
Cat krast getal weg op haar kaartje.
Klah
Een zwangere poesquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens wel iets gewonnen!Bij de tombola van het asiel
![]()
Moet het wel zelf op gaan halen en ze willen niet zeggen wat het is. Rijd ik dadelijk 30 km heen en terug voor een pen of zo
Ja, jij maakt wat mee jonguh.quote:
dan is ze niet hoogzwanger want ik heb nog tot 22 februariquote:
damn straightquote:
ik zou het niet eens willenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn straight
westside Den Haag zou je niet kunnen handelen
. Ook nietquote:
kwartier trammen naar het strand vriendquote:
Als je de juiste tram paktquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
kwartier trammen naar het strand vriend
En dan roept Joop bij aanvang van ronde 1 bv 'we gaan eerst voor de postzegellllll' en dan roepen jullie allemaal 'WHUT WHUT??? Wabedoellu???" en dan roept Joop 'LET TOCH EENS OP EN HOUD EENS JE MUIL!' en dan bedoelt ie de vier cijfertjes rechts boveninquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en Cat krast niet. Cat gebruikt een binkootstift van Muis
dit keer ging het eens niet over jouw navigatie skillzzzzzquote:
Waitwhutpatroontjesenzulks!?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan roept Joop bij aanvang van ronde 1 bv 'we gaan eerst voor de postzegellllll' en dan roepen jullie allemaal 'WHUT WHUT??? Wabedoellu???" en dan roept Joop 'LET TOCH EENS OP EN HOUD EENS JE MUIL!' en dan bedoelt ie de vier cijfertjes rechts bovenin
Nee, met tienertoer heb ik een stel meiden de verkeerde tram in gesleurd omdat ik wistquote:
Ja als we direct voor de volle kaart gaan zijn we te snel klaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waitwhutpatroontjesenzulks!?![]()
Nu lig ik vast uren wakker
ow crapquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, met tienertoer heb ik een stel meiden de verkeerde tram in gesleurd omdat ik wistwelke we moesten hebben
Ga je lekker sp3c?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef sp3c het volgende:
nou ok misschien vertel ik jullie nog wel eens wat ... never mind
Vertel het me zaterdag nog maar een keer. Dit is MOEILIJK.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja als we direct voor de volle kaart gaan zijn we te snel klaar
Dus we doen eerst bv de PLUS, of het rechter rijtje naar beneden, of Joop zijn beroemde postzegel die nooit iemand snapt en daarna pas de hele kaart.
Na hoeveel biertjes word je loslippig?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef sp3c het volgende:
nou ok misschien vertel ik jullie nog wel eens wat ... never mind
Cutequote:
Joop vindt het ook pas leuk als niemand het snapt, dus het komt goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertel het me zaterdag nog maar een keer. Dit is MOEILIJK.![]()
Ik stem voor 34573 oefenrondjes
ligt eraan wat je met loslippig bedoeltquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Na hoeveel biertjes word je loslippig?
Met orgasme?quote:
WHOHOOOOOOquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:10 schreef Steve het volgende:
Ik zal morgen os Erikske eens even whatsappen of ik het hotel moet bellen. Maar ik had van Takkeook al het aanbod gekregen mee te rijden, dus dat is ook nog een optie.
.
in de limosynske is ook nog een plekje over.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:10 schreef Steve het volgende:
Ik zal morgen os Erikske eens even whatsappen of ik het hotel moet bellen. Maar ik had van Takkeook al het aanbod gekregen mee te rijden, dus dat is ook nog een optie.
.
Tuurlijk. Ik ook al zo'n tien minuten.quote:
Ehm, mijn meneer is erbij, dus hou het maar bij smeuiige verhalenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt eraan wat je met loslippig bedoelt
Hihihihihiquote:
12 bierquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, mijn meneer is erbij, dus hou het maar bij smeuiige verhalen
betekent dit dat ik iets als peejees bij me moet hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOHOOOOOOEcht zo tof!
En als ik jou was zou ik blijven slapenWe moeten onze nachtelijke hotelkameropzijnkopopbedfoto2.0 maken!
Oo-er mister.quote:
Done deal! Kost bij Henk toch geen drolquote:
true thatquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Done deal! Kost bij Henk toch geen drol
Steve kom je er bijquote:Aantal nachten: 1
Aantal kamers: 1
Aantal personen per kamer: 3
Kamertype: Driepersoonskamer Douche en Toilet - Standaard Tarief
We hebben die foto toen gemaakt toen de kleren nog aan warenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
betekent dit dat ik iets als peejees bij me moet hebben?
Je wist gewoon dat ik toch zou komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm apart, ik kijk de reservering nog eens door, staat dat er voor 3 personen geboekt is.
[..]
Steve kom je er bij? Ga ik je wakkersnurken.
Neeneneneneneeequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Je wist gewoon dat ik toch zou komen..
.
ze zei Steve komt!quote:
TheaterMaMa zou eerst bij jullie komen tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neeneneneneneee, ik kijk natuurlijk verkeerd.
da's geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben die foto toen gemaakt toen de kleren nog aan waren
Steve in de douchecabine, TheaterMaMa met zijn slaaplapje voor zijn ogen, ik pieste de volgende dag in mijn broek steeds als er weer foto's in de gezamenlijke bucket kwamen
Die dronken hotelfoto's zijn echt briljant.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben die foto toen gemaakt toen de kleren nog aan waren
Steve in de douchecabine, TheaterMaMa met zijn slaaplapje voor zijn ogen, ik pieste de volgende dag in mijn broek steeds als er weer foto's in de gezamenlijke bucket kwamen
Ja, maar dat had ik nog niet geregeld en toen zei hij af dus dat was makkelijk, maar nu keek ik in de verkeerde mailbox en pakte een hotelreservering van Bienvenue van Maart vorig jaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
TheaterMaMa zou eerst bij jullie komen toch
Als je het niet erg vindt om nakend punt en el in de Photobucket te belanden kan je je peejees thuis latenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Die dronken hotelfoto's zijn echt briljant..
Ahquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik nog niet geregeld en toen zei hij af dus dat was makkelijk, maar nu keek ik in de verkeerde mailbox en pakte een hotelreservering van Bienvenue van Maart vorig jaar.
ik neem naast mijn tee, ook wel een joggingbroek mee just in casequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om nakend punt en el in de Photobucket te belanden kan je je peejees thuis laten
De silent polonaise pic is helemaal waanzinnigquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
En jouw douchefoto rocks samen met mijn silent polonaisequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En jouw douchefoto rocks samen met mijn silent polonaise
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:27 schreef Takaiki het volgende:
Ga ik allemaal missn deze keer
Staat tegenover dat ik deze keer mijn meneer heb meegekregen
Steve als ik je nou gewoon de reserveringsmail doorstuur, kan je dan zelf ff bellen voor het extra bed enzo?quote:
Ja dat was ook mijn bedoeling.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve als ik je nou gewoon de reserveringsmail doorstuur, kan je dan zelf ff bellen voor het extra bed enzo?
Want ik haat bellen en morgen ben ik ook heel de dag in de weer.
Dan neem ik aan dat je ook met de limosynske gaat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn bedoeling.. Wil je niet tot last zijn.
.
Die was toch rondom kwart over limoncello hequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Die foto van Steve, Erik en Roger samen vind ik ook echt baas!
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die was toch rondom kwart over limoncello he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |