De meneer zegt: goede filmquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Papillon op tv
Da's van voor jullie tijd denk ik
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij was 0 toen die film uitkwam, kan je je ook niet echt meer herinneren gok ik zo.
Hoho, jij bent maar 1 jaar ouder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even stil de grote mensen zijn aan het praten
Ik werd als kind altijd dood gegooid met mijn vaders favorieten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij was 0 toen die film uitkwam, kan je je ook niet echt meer herinneren gok ik zo.
En hoe jong was jij ook alweer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even stil de grote mensen zijn aan het praten
*kwijl uit mondhoek veegt*quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik drink warme chocolademelk gemaakt van chocoladepasta en melk met chilipeper en kaneel.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik werd als kind altijd dood gegooid met mijn vaders favorieten.
Dus ken ik One Flew Over The Cuckoo's Nest uit mijn hoofd, Papillon meerdere keren gezien en daarom ben ik Herman van Veen fan
Ik ben kalend.quote:
Doe es pic van de derdequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Muis, van de 15 jurkjes hou ik er 3.
Je doet toch wel weer je indianenjurk aan hequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Oh bugger, vergeten een maatje kleiner te bestellen van de jurk.
Veiligheidsspeldjes it will be!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Scheutje Stroh 80 erin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Teringjantje ik geniet van deze chocolademelk![]()
. Perfect ook voor de kou
.
Domme koequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Deze 2 nog:quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe es pic van de derde!
Ik moet morgen nog outfit shoppen.
Ohhhh die blauwequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deze 2 nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kun je het geen chocolademelk meer noemen he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee man, puur, kom op, even doorbijten!
Of je dat jurkje even aan wil doen.quote:
Oh tuurlijk! niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Of je dat jurkje even aan wil doen.
Ja!quote:
Is ie er nogquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja!Die is echt heel tof!
Was een beetje bang voor de kleur, want wel heel knal, maar staat geweldig.
Ach, dan ben je tenminste herkenbaar, ik moet je nog de groeten doen van iemand namelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja!Die is echt heel tof!
Was een beetje bang voor de kleur, want wel heel knal, maar staat geweldig.
Nee! Uitverkocht.quote:
Okee, ik houd het in de gatenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee! Uitverkocht.
Maar Esprit is nog net geen H&M, maar ze vullen wel regelmatig aan.
Hmmm... ik weet nog niet wat ik aandoe hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, dan ben je tenminste herkenbaar, ik moet je nog de groeten doen van iemand namelijk
Shitquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hmmm... ik weet nog niet wat ik aandoe hoor.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gekookt en de dame wast af. Wat heb ik het vanavond toch goed voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet gewoon Kriek? Of is dat van kersen?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zaterdag harde realiteit dat ik weer moederziel alleen in een kroeg met onbekende zit en Bart weer zijn verhaal vertelt over die keer dat hij de liefde bedreef met een circusbeeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je aan mijn drankmadam yvonne vragenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Kriek? Of is dat van kersen?
Nee hoor want ik ben er ook!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zaterdag harde realiteit dat ik weer moederziel alleen in een kroeg met onbekende zit en Bart weer zijn verhaal vertelt over die keer dat hij de liefde bedreef met een circusbeeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |