in de limosynske is ook nog een plekje over.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:10 schreef Steve het volgende:
Ik zal morgen os Erikske eens even whatsappen of ik het hotel moet bellen. Maar ik had van Takkeook al het aanbod gekregen mee te rijden, dus dat is ook nog een optie.
.
Tuurlijk. Ik ook al zo'n tien minuten.quote:
Ehm, mijn meneer is erbij, dus hou het maar bij smeuiige verhalenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt eraan wat je met loslippig bedoelt
Hihihihihiquote:
12 bierquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, mijn meneer is erbij, dus hou het maar bij smeuiige verhalen
betekent dit dat ik iets als peejees bij me moet hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOHOOOOOOEcht zo tof!
En als ik jou was zou ik blijven slapenWe moeten onze nachtelijke hotelkameropzijnkopopbedfoto2.0 maken!
Oo-er mister.quote:
Done deal! Kost bij Henk toch geen drolquote:
true thatquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Done deal! Kost bij Henk toch geen drol
Steve kom je er bijquote:Aantal nachten: 1
Aantal kamers: 1
Aantal personen per kamer: 3
Kamertype: Driepersoonskamer Douche en Toilet - Standaard Tarief
We hebben die foto toen gemaakt toen de kleren nog aan warenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
betekent dit dat ik iets als peejees bij me moet hebben?
Je wist gewoon dat ik toch zou komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm apart, ik kijk de reservering nog eens door, staat dat er voor 3 personen geboekt is.
[..]
Steve kom je er bij? Ga ik je wakkersnurken.
Neeneneneneneeequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Je wist gewoon dat ik toch zou komen..
.
ze zei Steve komt!quote:
TheaterMaMa zou eerst bij jullie komen tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neeneneneneneee, ik kijk natuurlijk verkeerd.
da's geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben die foto toen gemaakt toen de kleren nog aan waren
Steve in de douchecabine, TheaterMaMa met zijn slaaplapje voor zijn ogen, ik pieste de volgende dag in mijn broek steeds als er weer foto's in de gezamenlijke bucket kwamen
Die dronken hotelfoto's zijn echt briljant.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben die foto toen gemaakt toen de kleren nog aan waren
Steve in de douchecabine, TheaterMaMa met zijn slaaplapje voor zijn ogen, ik pieste de volgende dag in mijn broek steeds als er weer foto's in de gezamenlijke bucket kwamen
Ja, maar dat had ik nog niet geregeld en toen zei hij af dus dat was makkelijk, maar nu keek ik in de verkeerde mailbox en pakte een hotelreservering van Bienvenue van Maart vorig jaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
TheaterMaMa zou eerst bij jullie komen toch
Als je het niet erg vindt om nakend punt en el in de Photobucket te belanden kan je je peejees thuis latenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Die dronken hotelfoto's zijn echt briljant..
Ahquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik nog niet geregeld en toen zei hij af dus dat was makkelijk, maar nu keek ik in de verkeerde mailbox en pakte een hotelreservering van Bienvenue van Maart vorig jaar.
ik neem naast mijn tee, ook wel een joggingbroek mee just in casequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om nakend punt en el in de Photobucket te belanden kan je je peejees thuis laten
De silent polonaise pic is helemaal waanzinnigquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
En jouw douchefoto rocks samen met mijn silent polonaisequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En jouw douchefoto rocks samen met mijn silent polonaise
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:27 schreef Takaiki het volgende:
Ga ik allemaal missn deze keer
Staat tegenover dat ik deze keer mijn meneer heb meegekregen
Steve als ik je nou gewoon de reserveringsmail doorstuur, kan je dan zelf ff bellen voor het extra bed enzo?quote:
Ja dat was ook mijn bedoeling.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve als ik je nou gewoon de reserveringsmail doorstuur, kan je dan zelf ff bellen voor het extra bed enzo?
Want ik haat bellen en morgen ben ik ook heel de dag in de weer.
Dan neem ik aan dat je ook met de limosynske gaat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn bedoeling.. Wil je niet tot last zijn.
.
Die was toch rondom kwart over limoncello hequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Die foto van Steve, Erik en Roger samen vind ik ook echt baas!
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die was toch rondom kwart over limoncello he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |