in de limosynske is ook nog een plekje over.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:10 schreef Steve het volgende:
Ik zal morgen os Erikske eens even whatsappen of ik het hotel moet bellen. Maar ik had van Takkeook al het aanbod gekregen mee te rijden, dus dat is ook nog een optie.
.
Tuurlijk. Ik ook al zo'n tien minuten.quote:
Ehm, mijn meneer is erbij, dus hou het maar bij smeuiige verhalenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt eraan wat je met loslippig bedoelt
Hihihihihiquote:
12 bierquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, mijn meneer is erbij, dus hou het maar bij smeuiige verhalen
betekent dit dat ik iets als peejees bij me moet hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOHOOOOOOEcht zo tof!
En als ik jou was zou ik blijven slapenWe moeten onze nachtelijke hotelkameropzijnkopopbedfoto2.0 maken!
Oo-er mister.quote:
Done deal! Kost bij Henk toch geen drolquote:
true thatquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Done deal! Kost bij Henk toch geen drol
Steve kom je er bijquote:Aantal nachten: 1
Aantal kamers: 1
Aantal personen per kamer: 3
Kamertype: Driepersoonskamer Douche en Toilet - Standaard Tarief
We hebben die foto toen gemaakt toen de kleren nog aan warenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
betekent dit dat ik iets als peejees bij me moet hebben?
Je wist gewoon dat ik toch zou komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm apart, ik kijk de reservering nog eens door, staat dat er voor 3 personen geboekt is.
[..]
Steve kom je er bij? Ga ik je wakkersnurken.
Neeneneneneneeequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Je wist gewoon dat ik toch zou komen..
.
ze zei Steve komt!quote:
TheaterMaMa zou eerst bij jullie komen tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neeneneneneneee, ik kijk natuurlijk verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |