de helft is gewoon stomquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit wist ik, maar die zijn ook altijd leuk!
Ook al snapt de helft het niet
Die tweede zal ik eens voor je overtypenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew, dat klinkt lekker!
Receptje?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multitierarchitectuurquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkah![]()
Doe je ook tiers? (Schrijf je dat zo?)
Vast ook op taarten van toepassingquote:Tier vs. laag
De termen tier en laag worden vaak door elkaar gebruikt. Een belangrijk onderscheid dat gemaakt kan worden tussen een tier en een laag is dat iedere tier feitelijk op een apart systeem kan draaien, als een afzonderlijk proces. In het voorbeeld van de 3-tierarchitectuur van hierboven, zal de presentatielaag (bijvoorbeeld een Windows-venster) op een client draaien, terwijl de businesslogica en de datatoegang als middelste tier op een server draaien. Tenslotte zal de datatier weer op een aparte databaseserver draaien.
Lagen die men aanbrengt in softwaretoepassingen zijn vooral logische opdelingen in de software zelf. Ondanks dat iedere laag afzonderlijk in een pakket of bibliotheek gecompileerd zou kunnen worden, zullen de lagen (vaak) als één proces op dezelfde client draaien.
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Die carrot cake is een beetje veel eng geworden
die lachen ook niet om hun eigen grapjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, dat is de foute helft, daarin gaat altijd alles verkeerd!
vast!quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multitierarchitectuur
[..]
Vast ook op taarten van toepassing.
bloody 25th birthdayquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef sp3c het volgende:
echt zo mwoehahahahwaahahahahaHAHAHA*lachteriemand?*HAAAAAAAaaaaaaaaaahaaaaaaa
...
haaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn baas doe dat ook altijd, ik heb gemerkt dat als je het goed timed en precies als hij *lachteriemand?* doet heel opzichtig van je koffie gaat slurpen zijn telefoon ineens iets interessants gaat doenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn baas doe dat ook altijd, ik heb gemerkt dat als je het goed timed en precies als hij *lachteriemand?* doet heel opzichtig van je koffie gaat slurpen zijn telefoon ineens iets interessants gaat doen
strangest thing
Whehehequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn baas doe dat ook altijd, ik heb gemerkt dat als je het goed timed en precies als hij *lachteriemand?* doet heel opzichtig van je koffie gaat slurpen zijn telefoon ineens iets interessants gaat doen
strangest thing
+1 voorspelbaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgenmiddag toch nog maar even shoppen
Want heb net jurkie weer even aan gehad en dat is een gegarandeerde longontsteking waiting to happen
Ik heb mn jurkjes nog niet retour gestuurd, dus je kunt komen passen of ik kan ze meenemen naar Rotterdam, doen we een passessie in het hotelquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgenmiddag toch nog maar even shoppen
Want heb net jurkie weer even aan gehad en dat is een gegarandeerde longontsteking waiting to happen
Jammerquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:06 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet helaas afzeggenIk verheugde me op de bitterballen en de te winnen prijzen
De beste vriend van mijn lief viert zijn verjaardag...en dat schijnt voor bingo en bitterballen te gaan
Superjammer! Ik wist het al, want ik had het viavia (HPKWquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:06 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet helaas afzeggenIk verheugde me op de bitterballen en de te winnen prijzen
De beste vriend van mijn lief viert zijn verjaardag...en dat schijnt voor bingo en bitterballen te gaan
Dankjequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en Muis, die taarten!!Mooi!!!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:12 schreef _aurum_ het volgende:
Volgende keer beter idd! En anders kom ik wel een keer alleen een drankje doen en bitterballen eten
Ja!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:12 schreef _aurum_ het volgende:
Volgende keer beter idd! En anders kom ik wel een keer alleen een drankje doen en bitterballen eten
hij gaat zaterdag dus niet mee? Hij denkt teveel onbekende mensen. Met mijn lief kan hij het volgens mij wel vinden, dus dan sleep ik die ook wel meequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja!!
Misschien wil die vent van mij dan ook wel mee.
Die moet sowieso niet miepen, want die kent er al een paar en is zelfs al paar keer in die kroeg geweestquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja!!
Misschien wil die vent van mij dan ook wel mee.
Opluchting!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje
In other news: de naamstickerts zijn binnen
Hij zei dat ie geen zin had. Owja, en dat ie wel met een vriend naar de film ging.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hij gaat zaterdag dus niet mee? Hij denkt teveel onbekende mensen. Met mijn lief kan hij het volgens mij wel vinden, dus dan sleep ik die ook wel mee
Mannen....quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moet sowieso niet miepen, want die kent er al een paar en is zelfs al paar keer in die kroeg geweestHij had gewoon mee moeten komen! Kan nog!
Nopequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Opluchting!![]()
Hopelijk komt Takke ook nog melden dat haar bestelling binnen is en dan kan iedereen rustig gaan slapen.
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Kijkrecept aardbeientaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
ENENEN?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wordt dus een schotse kilt?
Ik had afgezegd wegens in buitenland zijn deze week voor mn werk, dus ik check nog even m'n weekend verder, maar ik kan volgens mij toch! Ik ken dan wel niemand van gezicht, maar Kano fietst ook, en zeker als er wat songfestival geklept kan worden, moet het volgens mij best leuk worden!
Alleen, als ik morgen met speod het geld overmaak, kan ik dan nog meeeten?
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet het bingocadeautje trouwens ingepakt zijn? Want dan moet ik dat morgen even doen voordat ik hier vertrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |