abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121993106
Zwangerschap & geboorte

19 januari: Menicole2 (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
17 augustus: Cwen
17 augustus: Hilzillah
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Hilliebillie
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
16 september: Kleurdoos
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door bellelena op 25-01-2013 18:26:39 ]
pi_121993133
Hier weer verder over kinderwagens en verse babietjes met wollen pakjes O+

Nog aanpassingen voor de OP?
pi_121993198
t pak heb ik nog wel hoor, foto vind ik niet.

en deze heb ik ook nog
pi_121993250
en O+ denk niet dat ik dit eerste pakje ga overtreffen hoor

[/spam]
pi_121993327
en echt de allerlaatste

en Belle, kan je mij in de OP op 16 September zetten? dan hou ik die voorlopig wel aan
pi_121993334
Ik ben zojuist omvergerammeld.
pi_121993377
Nohhhhh KD, het is dat er al een baby in m'n buik zit, maar het liefst maak ik nu meteen alvast een tweede erbij O+
pi_121993381
ik ook. nog een baby jeej
pi_121993423
Jij doet gewoon een derde O+ Wat wordt dat gezellig daar!
pi_121993443
Ik moet er echt niet aan denken! Maar misschien komt dat ook door de woonoppervlakte gedeeld door aantal dieren en mensen hier.
Aan de andere kant. O+ O+
pi_121993583
Haha, ik had het ook niet verwacht, ik dacht vroeger 'Nooit kinderen' en toen opeens 'hmmm ik wil toch wel graag een kindje'... En nu ik zwanger ben vind ik het zo bijzonder en speciaal, opeens rammel ik gewoon al voor een tweede?!?! Heel bizar, had het nooit verwacht, maar ik wil dit echt zoooo nog een keer meemaken O+
pi_121993595
Ik moest er ook nooit aan denken, al niet aan 1 kind :P

en eerlijk, t gaat me zo makkelijk af, en ze zijn ook zo heerlijk makkelijk in omgang..
the more..
pi_121993611
Dat wollen pakje O+ en de inhoud natuurlijk O+ O+
Heb je die ergens gekocht of moet je dat laten breien?
pi_121993668
Van mijn favo merk :+ en walgelijk duur , angorawol en lamswol, maar mijn mup kon zichzelf 3 weken lang nog niet op temp. krijgen, pas na de UD :)
voor de nieuwe baby heb ik al 13 kidscasejes :')
pi_121994072
Hoewel ik op een mega roze wolk zit had ik er liever meteen twee gehad denk ik. Ik vind mezelf wel érg zwanger, moeilijk om nog andere dingen te doen naast zwanger zijn. Dat valt me wel een beetje zwaar, want ik wil wél hel veel andere dingen naast zwanger zijn!
Maar je zult zien, ben ik straks bevallen en dan mis ik natuurlijk het zwanger zijn (op die hummel na dan, daar ben ik wel zo nieuwsgierig naar!)
pi_121994246
En toch vind ik dat bij de tweede anders. Bij de eerste kon ik ook meer zwanger zijn. Daarbij gezegd dat ik niet echt kon stil zitten. Maar als ik wilde kon ik daar wel aan toegeven.
Nu doe ik het erbij zeg maar. Bv leuk je rust pakken maar met een peuter die geen middagslaapjes doet heb je pech.

En daar leg ik me bij neer is prima, maar ben er veel minder mee bezig. Veel meer met het normale. Alhoewel lichamelijk deze daardoor wel een stuk zwaarder valt.
pi_121994341
Soms word ik gek van mezelf.
Maar tegelijk is het ook heel leuk natuurlijk.. zolang ik geen rekening houd met mijn omgeving vind ik het eigenlijk best lekker :@

En As, wat jij zegt over zwanger zijn van een tweede (of derde), dat lijkt mij inderdaad ook echt totaal anders en lichamelijk een stuk slopender!
pi_121994412
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Kleurdoos het volgende:
en echt de allerlaatste
[ afbeelding ]

en Belle, kan je mij in de OP op 16 September zetten? dan hou ik die voorlopig wel aan
Rammel rammel O+ O+
Jammer dat ik nog 7 maanden moet wachten. Wat een droppie zeg! En wat een geweldig pakje! Welk merk is dat?
pi_121994569
En straks kan dat ook lekker suiker want dan heb je verlof. Ik werkte altijd 36 uur soms in combi met een studie en zag op tegen mijn verlof. Maar eigenlijk vond ik het heerlijk.
En nu kan ik best genieten van het thuis zijn, alhoewel ik nog steeds graag op pad ben. Maar dan met kind nu.
pi_121995231
Ik zie er eigenlijk best wel naar uit, maar ik moet er denk ik wel voor oppassen dat ik de 20 uur die ik dan vrij ben van de winkel niet in mijn eigen bedrijf ga steken! Aan de andere kant, mijn lichaam zegt vanzelf dat ik even in bad moet O-)
pi_121995682
Dat kan wel een gevaar zijn ja. Aan de andere kant zou ik nu ook al e.e.a. kunnen investeren omdat ik straks voor mezelf ga beginnen maar heb er totaal geen behoefte aan.
Dus inderdaad goed luisteren naar je behoefte en zo lang je niet hoeft is dat prima lijkt me.
pi_121995760
Oh en dat bad daar moet je straks ook weer uit he. Dat lijkt me hoogzwanger niets maar dat is ook vast persoonlijk.
pi_121995879
Mijn vriend werkt ook thuis, dus ik heb hulp O+
pi_121996141
Mijn vriend is van 04:00 tot 17:30 van huis. Dus ik mag hoogzwanger alleen 3 kinderen verzorgen. Maar maakt niet uit. We zijn er bijna en dan word het als de dame geboren is weer makkelijker.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121997012
Tsja.. ik heb overdag de kinderen en werk dan van 16:00 tot 22:30, ik draai dubbele dagen, maar ik zou geen van twee willen opgeven, (werk/kinderen) en voorheen had ik er zelfs nog een studie naast.
en 3 stuks, heel makkelijk gaat het niet worden, maar ik zie er zeker niet tegenop, ik vind het wel gezellig, zo'n ieniemienieprullie erbij O+
pi_121997040
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn vriend is van 04:00 tot 17:30 van huis. Dus ik mag hoogzwanger alleen 3 kinderen verzorgen. Maar maakt niet uit. We zijn er bijna en dan word het als de dame geboren is weer makkelijker.
Makkelijker? Het is dat je er al drie hebt. HOE doe je dat in hemelsnaam? Ik vind het een heel georganiseer, en ik heb er 'maar' twee.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121997095
Het krijgt altijd wel weer een plek allemaal, tenminste dat vertel ik mezelf :) en Nicole dit wordt dus de vierde! Dat had ik nog niet begrepen! Vind je het gek dat je geen rust krijgt.
T strippen heeft nog steeds niks gedaan?
pi_121997215
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:25 schreef Estrys het volgende:

[..]

Makkelijker? Het is dat je er al drie hebt. HOE doe je dat in hemelsnaam? Ik vind het een heel georganiseer, en ik heb er 'maar' twee.
went snel zat ;)
pi_121997353
Ik denk ook dat een nieuwe samenstelling even tijd nodig heeft. Ik vind het dan ook fijn dat mijn man straks een maand thuis is. Met zijn alle wennen O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:34:23 #30
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121997551
KD doe normaal met je foto's! Ik rammel van de bank af! :(
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:35:06 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121997583
Oh daar kan ik me zó op verheugen O+ het samen thuis zijn na de bevalling, en dat nieuwe wezentje leren kennen! *;

Vriend heeft ouderschapsverlof aangevraagd voor 20u per week geloof ik, 6 weken vanaf de bevalling.
pi_121997708
Heerlijk LB hier dus een maand vanaf de bevalling en de helft betaald. Kunnen we eind van de zomer ook nog lekker op vakantie.
pi_121998048
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

went snel zat ;)
Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet. ;) En ik door sneeuw en kou met een baby van een week of twee moet. Timing is everything. :') dus voortaan hebben wij uit voorzorg nooit meer seks in de maand april.
pi_121998161
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef Estrys het volgende:

[..]

Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet. ;) En ik door sneeuw en kou met een baby van een week of twee moet. Timing is everything. :')
Daar moet ik zelfs aan wennen, niet zozeer omdat je met nummer 2 rondleurt, maar wel omdat je nu op vaste tijden moet halen en brengen. Elin gaat tot half 3, kuttijd. om 2 uur moet ik r gaan halen en lex slaapt van 10 tot 12, heb ik 2 uur om nog even te stadten ofzo
pi_121998231
quote:

[..]

Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet. ;) En ik door sneeuw en kou met een baby van een week of twee moet. Timing is everything. :') dus voortaan hebben wij uit voorzorg nooit meer seks in de maand april.
ik wilde net zeggen voor je edit dat je een zwangerschap niet altijd makkelijk kunt plannen :P

En mensen zeggen vaak dat "de tijd onhandig is", maar ik denk dan: wanneer is het nou wel de juiste tijd om zwanger te worden? Er zijn altijd wel dingen die niet zo handig zijn, maar dat vormt zich wel, daar heb ik althans alle vertrouwen in O+
Sarcasme. Herken het.
pi_121998369
quote:

[..]

Hier idem, lex de miskraam en deze baby, allemaal UD's in September/oktober. en Elin dan in Jan, maar die had er in dec. moeten zijn, ik ben een winterfokker
pi_121998465
Morgen ook zo'n dag, uit bed, kinderen jezussnel aankleden, elin droppen op school, gelijk de bus pakken, lex inenten, naar huis, lex op bed, afwas/was/stofzuigen, lex uit bed, elin ophalen, boodschap, huis, koken werk

eigenlijk voer je geen hol uit, en toch de hele dag druk
pi_121998468
Nou ik moet zeggen het schoot wel door mijn hoofd in april dat we dan in januari uit zouden komen. En dat dat niet handig zou zijn. Met naar school gaan en zo. Maar onder het motto ' ach zo'n vaart zal het niet lopen'

Dat er twee dagen tussen zou zitten dat had ik dan weer niet voorzien...
pi_121998520
Bij de eerste zwangerschap misschien wat voorbarig, maar ik geloof dat mijn vriend op zijn verjaardag reuze vruchtbaar is :Y)
pi_121998668
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Estrys het volgende:
Nou ik moet zeggen het schoot wel door mijn hoofd in april dat we dan in januari uit zouden komen. En dat dat niet handig zou zijn. Met naar school gaan en zo. Maar onder het motto ' ach zo'n vaart zal het niet lopen'

Dat er twee dagen tussen zou zitten dat had ik dan weer niet voorzien...
Hier wordt t ook krapjes, UD 16 sept. ik 23 sept. Lex 28 sept.
eoioieoieoei
pi_121998725
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Suikertante het volgende:
Bij de eerste zwangerschap misschien wat voorbarig, maar ik geloof dat mijn vriend op zijn verjaardag reuze vruchtbaar is :Y)
Jouw eitje lag lekker nog te chillen in de stok toen er ineens zo'n opdringerige zaadcel voor de deur stond?

Volgens vriend is het mijn schuld dat we een meisje krijgen. Volgens hem heb ik kieskeurige eicellen en waren al zijn jongens al gestorven tegen de tijd dat ze een keuze had gemaakt -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_121998811
heheh, nouja die van mij heeft traag zaad, als ik nu zomaar een week word teruggezet en toch zeker weet dat we alleen op die ene dag seks hebben gehad... of een trage innesteling, of beide.
we zijn waarschijnlijk gewoon lui
en vruchtbaar
pi_121998857
Ik ben onschuldig!
En misschien heeft zijn zaad even een extra rondje gezwommen, dan vallen de mannen gauw af!
pi_121998923
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:53 schreef Kleurdoos het volgende:
heheh, nouja die van mij heeft traag zaad, als ik nu zomaar een week word teruggezet en toch zeker weet dat we alleen op die ene dag seks hebben gehad... of een trage innesteling, of beide.
we zijn waarschijnlijk gewoon lui
en vruchtbaar
Jij en je man waren er op tijd bij, jullie skittle is gewoon een luie donder. "Al die celdelingen... *gaap* :O " Wacht maar, die blijft tot oktober zitten 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_121999015
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben onschuldig!
En misschien heeft zijn zaad even een extra rondje gezwommen, dan vallen de mannen gauw af!
ja of de winnaar deed nog even een overwinningsronde idd ;(
pi_121999062
Prestatiedrang tot de dood erop volgt. De vrouwtjes zijn gewoon verstandiger O+ Ik krijg vast een heel slim kind.
Sarcasme. Herken het.
pi_121999351
KD O+ mooi kindje hoor! Poehh!

Ik heb vandaag last van mijn hormonen.. Ik huil de hele dag al en waarom? Omdat ik iets las over een allergie en nu bang ben dat onze baby allergisch is voor Puk. En oh ja, omdat mijn man morgenochtend toch naar kantoor moet :')
E.
pi_121999579
:*
pi_121999611
Ik hoef straks pas de kleine mee te nemen als ze 4 weken. Als ze wakker is dan. Anders laat ik der even thuis in bed bed met babyfoon bij buurvrouw. Dat die ik nu met Matthias ook. En ik hoef in princiepe alleen maandag en woensdagmiddag. Dindsdag neemt meestal mijn moeder Mikael uit school en donderdag en vrijdag zijn vader. Brengen die ik alleen op dinsdag en donderdag. Maandag en woensdag de buurvrouw.
Dus valt allemaal wel mee. En ik heb dubbele buggy!!
pi_121999696
Hey Kyara, sterkte! Zoals je weet heeft mijn vrouw ook acht dagen in het ziekenhuis gelegen en is ze ook rond 32 weken met weeenremmers begonnen. Ze zit nu thuis duimen te draaien totdat de zaak op gang komt (vandaag 36 weken). Ziekenhuis is niet leuk, hoop dat je het redt daar!
Jesus saves but death prevails.
pi_121999935
Ik en vriend werken allebei thuis O+ Dus ik kan nu al alle tijd nemen die ik wil/nodig heb en we kunnen straks allebei heerlijk uitgebreid aan ons kleine babytje wennen O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:20:35 #52
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122000486
Kyara, djezus, wat spannend zeg!

KD, een knipper! Als deze ook zo vroeg komt als Lex dan hebbie een augustus kindje, ook leuk!

Iemand nog zwangerschapskleding nodig :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122000592
Ohh belle, wat heerlijk, dat is wel ideaal zeg! O+ Mijn vriend is nog aan het uitzoeken hoe het zit met bevallingsverlof en ouderschapsverlof op zijn werk.. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn als hij gewoon de eerste week lekker thuis kan zijn, genieten van ons kindje en wennen met z'n drietjes. Aan de andere kant is het ook fijn als hij vrij heeft zodra de kraamzorg weg is..
pi_122000773
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:
Ohh belle, wat heerlijk, dat is wel ideaal zeg! O+ Mijn vriend is nog aan het uitzoeken hoe het zit met bevallingsverlof en ouderschapsverlof op zijn werk.. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn als hij gewoon de eerste week lekker thuis kan zijn, genieten van ons kindje en wennen met z'n drietjes. Aan de andere kant is het ook fijn als hij vrij heeft zodra de kraamzorg weg is..
Bekend probleem! Wij zijn ook hard aan het nadenken over wat we kunnen/willen qua werken na de bevalling. Lijkt me heerlijk om een paar weken samen te hebben na de bevalling, maar om heel eerlijk te zijn lijken een paar dagen per week alleen met de kleine ook wel heel erg lekker :@
Sarcasme. Herken het.
pi_122001399
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:
Dat vinden wij ook O+ Maar ik ken ook veel mensen die het, denk ik, niet altijd zouden trekken om zo'n beetje 24/7 op elkaars lip te zitten. (M'n schoonouders bijv, die hebben het er best moeilijk mee dat ze allebei gestopt zijn met werken inmiddels en zo vaak bij elkaar zitten, ze trekken het voor geen meter eigenlijk..) Maar wij gedijen er zeer wel bij! Ik vind het ook fijn dat we straks samen evenveel meekrijgen van het opgroeien van ons kindje enzo O+ We zijn gewoon een klef stel whehehe :P En als een van ons soms even alleen wil zijn, dan gaat ie gewoon weg of stuurt de ander even de hort op. Maar meestal gaan we nog met elkaar mee als we ergens heen moeten ook :D
pi_122001477
Kyara :o Verdorie, wat een schrik! Maar gelukkig wat later ook het nieuws dat de remmers hun werk goed doen. En wat moeilijk dat je nu in het ziekenhuis moet blijven, klote, al is het natuurlijk het beste. Hoe gaat het met de bezoeken van Midas? Sterkte meis! :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_122001495
Mijn vriend is leraar, dus als ik hoogzwanger ben, heeft hij zomervakantie en kan dus erg veel meehelpen met de andere 2. en tegen de tijd dat nummer 3 er is, is t alweer bijna herfst en kerstvakantie :P
pi_122001613
Dus stiekem toch gewoon goed uitgekiend zo KD!
pi_122001741
Ik ben echt te moe en te misselijk om uitgebreid te reageren, maar: wat een mooie spullen, en pakjes, en baby's!

Yay voor alle mijlpalen, ook.

En nu weer horizontaal op de bank... Blegh.
Home is where the O+ is...
pi_122001952
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Cwen het volgende:
Ik ben echt te moe en te misselijk om uitgebreid te reageren, maar: wat een mooie spullen, en pakjes, en baby's!

Yay voor alle mijlpalen, ook.

En nu weer horizontaal op de bank... Blegh.
Sterkte!
Sarcasme. Herken het.
pi_122002057
:* Cwen, hoop dat je je snel weer wat fijner voelt!
pi_122002133
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef bellelena het volgende:

[..]

Dat vinden wij ook O+ Maar ik ken ook veel mensen die het, denk ik, niet altijd zouden trekken om zo'n beetje 24/7 op elkaars lip te zitten. (M'n schoonouders bijv, die hebben het er best moeilijk mee dat ze allebei gestopt zijn met werken inmiddels en zo vaak bij elkaar zitten, ze trekken het voor geen meter eigenlijk..) Maar wij gedijen er zeer wel bij! Ik vind het ook fijn dat we straks samen evenveel meekrijgen van het opgroeien van ons kindje enzo O+ We zijn gewoon een klef stel whehehe :P En als een van ons soms even alleen wil zijn, dan gaat ie gewoon weg of stuurt de ander even de hort op. Maar meestal gaan we nog met elkaar mee als we ergens heen moeten ook :D
Haha, het lijkt mij ook heerlijk hoor O+ Ik wil ook graag dat mijn vriend straks zoveel mogelijk meemaakt van onze dochter. Zou wel zo'n regeling voor vaders willen als in Zweden ofzo :P

Cwen, vervelend hè, nog even doorzetten :*
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:57:32 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122002903
Cwen, arme jij... hopelijk is het snel beter! :*

KD, dat is zeker goeie timing!
pi_122003044
Cwen, je hebt in elk geval gezien waar je t voor over moet hebben! O+ Sterkte!

En ik vind het ook echt súperfijn dat mijn vriend thuis werkt. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik straks in mijn eentje met een baby thuis zou zitten. Zou natuurlijk best lukken, maar hoe leuk is dit! Ik ga ook weer de halve week buiten de deur werken en mijn vriend verheugt zich er al helemaal op dat hij dan lekker thuis is met de kleine O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:22:45 #65
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122004438
Wat betreft vrij nemen van papas, onderscht die eerste week niet. Je hebt net een bevalling achter de rug, bent mega labiel en de kans is grootcdat het echt kei hard werken is, dag en nacht. Manlief ging zn bed in als de kraam binnenkwam zodat hij eventjes kon slapen, daar kwam snachts namelijk niet zoveel van. Hij had geregeld dat hij 2 weken vrij was van de geboorte en uiteindelijk zijn dat volgens mij 7 hele en 6 halve dagen geworden.
pi_122004555
Dat heb ik inderdaad, en het lijkt me zo de ellende waard!

Manlief werkt thuis en heeft veel verlofdagen over, dus die neemt ook ruim vrij wanneer de muppet geboren is - en dat is voor het eerst dat ik zo vooruit durf te kijken :).
Home is where the O+ is...
pi_122005049
Dat inderdaad Pessie. Hier was mijn man bij de eerste de eerste 2,5 week vrij. Ook de eerste week met de kraam. Voor hem was ook alles wennen en nieuw.
Nu hadden we gewoon mazzel dat we deze mogelijkheid hadden. Ook omdat we dan nog een peuter hebben die de nodige aandacht nodig heeft.

Heb er wel steeds meer zin in. Nog een week of 2!!!!
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:34:50 #68
259886 pessie
pi_122005153
Maar ik was even manlief helpen met zn outfit voor morgen, belangrijke dag dus even iets netter dan spijkerbroek en hoodie.

Ik heb vanavond het eerste pakje voor buikbeeb gekocht *O* . Volgens mij ben ik nu eindelijk compleet! *O*

En net chocomilkshake van de mac gehad, jummie. :9
pi_122005201
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef bellelena het volgende:
Hier weer verder over kinderwagens en verse babietjes met wollen pakjes O+

Nog aanpassingen voor de OP?
Mag ik naar 17 augustus? :)

En Cwen, sterkte. Ik merk ook dat de misselijkheid iets meer door de emesafene heenkomt. Gelukkig is de hormoonspiegel nu op zijn hoogst, het kan alleen maar beter worden..
pi_122005586
Wat naar Cwen dat je er zo last van hebt.

Pessie *O* eindelijk!!!! Ben heel benieuwd.
pi_122005624
Mag ik ook op 17 augustus? Zit net naar de echo te kijken en vk vond zonder te overleggen ( :D ) de 17e leuker dan de 15e
pi_122005693
Doe dan maar de 16de Hilzillah, die zijn echt O+
pi_122005701
Ik ben te moe om overal op te reageren, zag veel mijlpalen voorbij komen ondere voor Piekie en mijzelf 28 weken. Ik zag dat ik inmiddels de top 20 in ben gekomen :o , een hele lieve foto van Omentielvo haar meissie O+ en hele mooie kinderwagens.

Ik ga nu proberen te slapen moet morgen vroeg op, heb om 8 uur al een eerste sollicitatie gesprek voor mijn vervanging en om 9 uur de tweede. Welterusten voor iedereen en in het bijzonder voor Kyara.
pi_122005720
Dat klinkt heerlijk Belle!

Mijn man is actuaris voor een grote verzekering en werkt momenteel 2,5 dag op kantoor en 2 dagen thuis. En een halve dag per week vrij. Hij is nu met zijn scriptie bezig en daardoor 1 extra dag thuis. Na de scriptie moet hij weer 1 dag per week naar Amsterdam om te promoveren ofzo iets. Weet ik het :') hoe dan ook, ik ben wel blij met hoe het gaat!

Na de bevalling gaat hij de week dat de kraamzorg er is thuis werken waar mogelijk, daarna 3 weken vakantie. Dat lijkt me heerlijk, 3 weken met ons nieuwe gezin O+ :Y
E.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:45:45 #75
259886 pessie
pi_122005767
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef As1981 het volgende:
Wat naar Cwen dat je er zo last van hebt.

Pessie *O* eindelijk!!!! Ben heel benieuwd.
Ga es werpen, kan ik daarna :P upload ik dan een foto van beeb in het pakje :P

Hilz :D . Ud aangepast dus bij termijnecho?
pi_122005934
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef pessie het volgende:

[..]

We gingen toch voor eind volgende week. Ik heb 1 dag in feb nodig om de maand te borduren dus het mag vanaf volgende week zaterdag.

Of je stuurt me een foto natuurlijk misschien ga ik van je pakje wel baren :D
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:55:23 #77
259886 pessie
pi_122006335
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef As1981 het volgende:

[..]

We gingen toch voor eind volgende week. Ik heb 1 dag in feb nodig om de maand te borduren dus het mag vanaf volgende week zaterdag.

Of je stuurt me een foto natuurlijk misschien ga ik van je pakje wel baren :D
:D de mijne komt echt niet voor half februari denk ik hoor. Tenzij de echo niet goed is maandag natuurlijk maar ik ga er een beetje van uit dat dat los loopt. Best eng weer die echo, zie er echt tegenop.
Oh en ivm peuter ziek kunnen we morgen niet uit eten dus dat wordt dan hopelijk volgende week vrijdag, mits we oppas hebben.

Edit: ik dacht dat de 12de een goede datumtweeling dag was :p
pi_122006974
De 10de was toch de eerste deal dan van er toch iets met de maan :D

Maar verder in feb is voor mij prima ^O^

Balen dat het etentje niet door gaat. Hij is dus nog niet beter.
En die echo komt vast wel goed toch.

Nou ik duik mijn bed in.
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:08:56 #79
259886 pessie
pi_122007076
Oh ja nieuwe maan!

Slaap lekker, wij gaan ook zo.

Ben zo blij met het eerste pakje O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:29:40 #80
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122008327
Slaaplekker!

Ik kruip zo ook mijn bed in, ik kreeg me net een paar venijnige steken in mijn lies toen ik recht ging staan. Hoog tijd om mijn bed in te kruipen, gezien het tijdstip en de steken.

Vriendlief, en over anderhalve week manlief ( ^) ) gaat tegen die tijd kijken of hij een deel van zijn werk ok thuis kan doen. Het werk dat hij doet, kan hij ook makkelijk vanaf zijn laptop thuis doen. Alleen is er nog toestemming van de baas nodig. Dus hopelijk komt die er ook, als hij het vraagt. Ik zou het wel heel fijn vinden.

Zwangerschapslingerie is zo :r . En uit een van de vorige topics had ik de tip van iemand gezien, vraag me niet van wie, die een afbeelding van (heren)boxershorts had gepost als vervanging voor die zwangerschapslingerie.
Dus die heb ik gisteren maar besteld via de wehkamp, samen met een positiebadpak. Ideaal die herenboxershorts, ik ga volgende week in de stad, nog een paar halen. Ze bevallen prima, en er zit nog heel veel rek in, zodat mini nog volop kan groeien de komende maanden.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122008598
Thuis werken is wel nog steeds werken he. Daar vergissen velen zich nog wel eens in. Wij hebben er ook goede afspraken over gemaakt.

Ik moet mijn uren en werkzaamheden wel maken natuurlijk. Nu is onze kleine er nog niet, ik kan 1 en soms 2 dagen thuiswerken maar de basis blijft werken :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:39:13 #82
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122008884
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Thuis werken is wel nog steeds werken he. Daar vergissen velen zich nog wel eens in. Wij hebben er ook goede afspraken over gemaakt.

Ik moet mijn uren en werkzaamheden wel maken natuurlijk. Nu is onze kleine er nog niet, ik kan 1 en soms 2 dagen thuiswerken maar de basis blijft werken :)
Dat spreekt voor zich, maar je hebt dan wel extra morele steun van je partner, en iemand om op terug te vallen als er iets is. En tijdens de werkpauzes ook 'lijfelijke steun'.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122009154
Wij hebben ook een systeem straks. Mijn ouders passen een dag op, die uren werk ik sowieso buitenshuis. Blijven er 12 uren over die ik niet thuis werk en dat de uk wel thuis is, die mijn vriend dus echt voor de kleine inruimt, als het kan werkt hij, zo niet dan niet. De overige uren kan hij gewoon werken, desnoods met koptelefoon, en ben ik er voor de kleine. Als het wat rustiger is doen we meer samen of doet hij meer, en anders hoop ik dat het zo werkt in het begin!
pi_122009413
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:

Dat is idd de reden dat mijn vriend liever niet thuiswerkt als ik er ben.
Nou hebben wij er ook 1 van 2 rondlopen die dan ook naar papa wil enzo, maar ook merk ik dat ik toch makkelijker vraag of hij even dit of even dat kan doen. Gewoon omdat hij in dw buurt is. Terwijl t normaal ook prima zonder gaat :')
pi_122009767
Ik merk dat we elkaar nu juist enorm aanzetten tot hard werken, maar ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat als er straks nog een kleine bij is inderdaad..
pi_122012926
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Ja, stom hè.... Die was 10 januari en ik zag het net pas :D
Over 2 weken nieuwe afspraak dus dan kan het misschien wel een nieuwe datum worden :D
pi_122013940

*O* *O*
pi_122014628
Slaap lekker allemaal, Kyara jij zeker en ik hoop dat Nicole morgen een baby komt showen O+
pi_122014770
Mega mijlpaal suiker! *O*
pi_122015128
Oja jij ook lekker slapen.. :) Zonder kramp!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:56:16 #91
381212 Gulara
From the future
pi_122015707
Sorry voor de verwaarlozing. Ben niet helemaal bijgelezen en had de updates ook nog eens niet meegekregen.

Omentielvo gefeliciteerd met je dochter! *O*

Kyara gebroken vliezen! Hoop dat je dames nog even blijven zitten. :*

Kleurdoos, wat een rammelfoto's! O+

Cwen beterschap! :*

Een mijlpaal voor Suiker! *O*

En logi, ik hoop op een goede nacht voor je. :*

Hier werkt vriend ook veel thuis, gezellig! O+ Ik ben wel klaar met het niet werken. 2013 staat in het tekenen een Baby en een Baan.
Hier geen kraamzorg, dus als er geen familie is, dan is het wel handig als (8> thuis is. Toevallig staan er rond mijn UD allemaal werkafspraken e.d. op de planning. :')
pi_122016132
Suiker dat is een hele mooie mijlpaal!!

Gulara dat lijkt me best lastig om een eerste kindje te krijgen ver weg van familie en dan geen kraamzorg ik hoop dat (8> thuis kan zijn voor jou en de kleine, lijkt me verschrikkelijk om er op dat moment alleen voor te staan.
Zijn daar helemaal geen regels voor?

Even in de spoiler ivm ego zeur post:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door _wolk82_ op 25-01-2013 01:16:31 ]
pi_122016360
Wolk :*
pi_122016696
Hè jij ook wakker, moet jij ook niet slapen?

Ik ga het nog even proberen ik hoop dat jij je rust ook nog even kan pakken.

[ Bericht 50% gewijzigd door _wolk82_ op 25-01-2013 01:40:14 ]
pi_122017126
wolk :*

Suiker, mooie mijlpaal *O*

Ik krijg zo weer een spuit in mij been. En sowieso wennen met slapen.

Heb er nog wel een in de categorie :')
Jezelf maar blijven afdrogen na een douche totdat je beseft dat die druppels aan je benen geen water zijn en dat je dus kan blijven afdrogen...
  vrijdag 25 januari 2013 @ 02:09:23 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_122017292
Kyara nog ff binnenhouden hooor O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 25 januari 2013 @ 03:37:27 #97
381212 Gulara
From the future
pi_122018038
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 01:11 schreef _wolk82_ het volgende:
Suiker dat is een hele mooie mijlpaal!!

Gulara dat lijkt me best lastig om een eerste kindje te krijgen ver weg van familie en dan geen kraamzorg ik hoop dat (8> thuis kan zijn voor jou en de kleine, lijkt me verschrikkelijk om er op dat moment alleen voor te staan.
Zijn daar helemaal geen regels voor?

Even in de spoiler ivm ego zeur post:
SPOILER
Vreemd genoeg schijnen Australiërs wel recht te hebben op home care oid. Vind het zelf ook vreemd dat je nationaliteit dus blijkbaar aangeeft of je wel of geen hulp na je zwangerschap kunt gebruiken. :')
Overigens blijf je hier wel langer in het ziekenhuis. In principe mag ik 72 uur blijven. Daar worden dan ook de eerste onderzoeken gedaan en word je bijgestaan wanneer je borstvoeding wilt geven.
Maar eerlijk gezegd voel ik er weinig voor om zo lang in het ziekenhuis te blijven. Je hebt meestal een gedeelde tweepersoonskamer en je partner blijft niet slapen. Dus ik vind dat eigenlijk maar ongezellig.

Maar ik ben er verder niet heel bang voor hoor. Ik weet dat (8> alles laat vallen als dat nodig is. Als ie überhaupt al bij de baby is weg te krijgen. Daarnaast komt er ook familie rond die tijd over, dus die kunnen ook eea uit handen nemen. Voor praktische zaken hebben we hier wel een dusdanig fijn netwerk van mensen om ons heen.

Vervelend van dat slechte slapen. Ik heb er ook last van. Gelukkig heb ik het voordeel dat ik lange nachten kan maken. Wanneer ik 10 uur in bed lig, heb ik ook met wakkere tussenposes nog wel een acceptabel aantal uur slaap te pakken.
Soms voel ik me er een beetje schuldig over, maar aan de andere kant, ik word moeder God knows wanneer ik weer een beetje fatsoenlijk kan slapen straks. Dus ik geniet er nog maar van. :z

:* voor alle nachtbrakers.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 03:46:41 #98
381212 Gulara
From the future
pi_122018054
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 01:58 schreef Kyara het volgende:
wolk :*

Suiker, mooie mijlpaal *O*

Ik krijg zo weer een spuit in mij been. En sowieso wennen met slapen.

Heb er nog wel een in de categorie :')
Jezelf maar blijven afdrogen na een douche totdat je beseft dat die druppels aan je benen geen water zijn en dat je dus kan blijven afdrogen...
Kyara wat spannend allemaal! Ik ga even je verhaal teruglezen, want dat heb ik even gemist!
Hoe dan ook een dikke :*
  vrijdag 25 januari 2013 @ 03:47:56 #99
381212 Gulara
From the future
pi_122018056
En ik sta officieel in de top 10! *O*

Hoe kan dat nou? :? :o :X
pi_122018059
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef Suikertante het volgende:
Slaap lekker allemaal, Kyara jij zeker en ik hoop dat Nicole morgen een baby komt showen O+
Haha ga er maar niet vanuit. Rond middaguur komt vlos weer strippen, kindjes gaan naar opa en oma. Dus als ik iets kon showen zal het laat op de avond zijn.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 04:47:39 #101
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122018121
Hee wakkere bollies. Ga eens slapen! ;)

Haha kyara, ik zie het al voor me! Afdrogen en nog eens en nog eens en nog eens en dan.... Oja! 8)7

Menicole ik ben benieuwd of het vanmiddag dan wel wat op gang brengt. Succes iig!

Gulara hopelijk heb je tzt genoeg hulp met je verse babietje! En praktische hulp, niet alleen maar mensen om je heen waar je knettergek van wordt!
:*

Blergh, ik schrok net wakker omdat ik had gedroomd dat T aan 't verdrinken was in het zwembad. ;(
Hopelijk kan ik zo nog een paar uur slapen zonder rare fratsen!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122018134
Gulara wij zitten hier in de VS ook ver van alles en iedereen. We wonen in een 'hoefijzer' straat met hele lieve buren die voor ons klaar staan. Wel gek om er geen familie bij te hebben.
Jesus saves but death prevails.
pi_122018151
Wat zijn er veel nachtbrakers, hier niet heel veel meer kunnen slapen :( .

Gulara vreemd dat er onderscheidt gemaakt wordt tussen Australiërs en buitenlanders, wel dijn dat er tegen die tijd familie komt en dat je terug kan vallen op je netwerk daar. Want het ziekenhuis is niet de plek waar je lang wilt blijven als je net een kindje hebt gehad.

Kyara ;) .

Elmo nog een beetje kunnen slapen na je nachtmerrie?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 07:42:39 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122018492
Goedemorgen!

Suiker, feli met je mooie mijlpaal :)

Nog 2 dagen beurs. *aftelt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122018720
Gulara wat vreemd is dat .. :?

Kyara heel veel sterkte :*

Elmo nare dromen zijn dat :{

XM succes vandaag! :*

Hier vannacht 2 koliekaanvallen gehad waarvan 1 zo erg dat ik niet eens uit bed kon komen voor de medicatie.
En ik kreeg spen gewoon niet wakker :(

Vandaag 36wk voor Fieder en mij, I made it! *O*

Voor alle andere nachtbrakers en dames die het kunnen gebruiken :*

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 08:10:39 ]
pi_122018743
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen!

Suiker, feli met je mooie mijlpaal :)

Nog 2 dagen beurs. *aftelt
Respect. Ik ben net twee dagen als bezoeker geweest en je kunt me opvegen.
pi_122018760
hahah Kyara, lekdoos O+

enne jeej voor suikertante!
Ik sta in de top 50 jeej :P
  vrijdag 25 januari 2013 @ 08:15:14 #108
381212 Gulara
From the future
pi_122018780
quote:
1s.gif [b]Op vrijdag 25 januari 2013 08:07 schreef Logician het volgende:

Hier vannacht 2 koliekaanvallen gehad waarvan 1 zo erg dat ik niet eens uit bed kon komen voor de medicatie.
En ik kreeg spen gewoon niet wakker :(

Vandaag 36wk voor Fieder en mij, I made it! *O*

Voor alle andere nachtbrakers en dames die het kunnen gebruiken :*
Wat ellendig logi! -O- Maar het einde is in zicht. En 36 weken! *O*

Ook voor Fieder! *O*
pi_122018785
Meisjes wat een activiteit vannacht! Logi arme jij, maar nog steeds kort genoeg om het thuis af te kunnen?

Elmo, nog even een fijne droom gehad om het goed te maken?

Nicole, ben heel benieuwd! En als er weer niets gebeurt, is er dan al een volgende stap?

Je loopt te lekken Kyara!! Liggend afdrogen lijkt me ook niet handig, ingewikkelde kwesties daar ;)
pi_122018814
Morning!

Wij gaan naar de SEO, daarna gesprek met gyn. Ik vind het stiekem ineens heel spannend, huuh!
pi_122018828
Als er vandaag niks gebeurd zondag weer strippen, gebeurd er dan weer niks dinsdag controle ziekenhuis en weer strippen en dan eventueel donderdag of vrijdag inleiden.
Maar hoop echt dat vandaag de druppel word. Kindjes gaan zo naar mijn ouders dus heb de hele dag niks en niemand met wie ik bezig hoef te zijn.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 08:21:31 #112
381212 Gulara
From the future
pi_122018839
Elmo, zo naar zo'n enge droom. Ik word dan opgelucht wakker maar het duurt dan nog even voordat het gevoel weg is of zo. Hoop dat je nog lekker geslapen hebt.

Shivo, inderdaad raar zonder familie. Hoewel het is de eerste en ik weet niet beter. Van onze buren hoeven we niet veel te verwachten. Maar genoeg fijne mensen in de buurt.

XM succes met je laatste twee dagen beurs. Lijkt me vervelend zo lang staan, of niet?

Kleurdoos, goeie mijlpaal! :7

Hier regent het al twee dagen vrijwel onafgebroken, en ik kan niet fatsoenlijk zitten (word helemaal beurs geschopt, lekker actief kind die graag de ruimte wil) dus een wandeling zou wel fijn zijn. Nou ja, het koelt wel lekker af zo. :)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 08:22:57 #113
381212 Gulara
From the future
pi_122018854
L-E spannend! Maar ook leuk spannend toch? *O*

MeNicole, ze heeft het naar d'r zin of niet? Fijn dat je even wat tijd voor jezelf hebt.
pi_122018958
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:22 schreef Gulara het volgende:
L-E spannend! Maar ook leuk spannend toch? *O*

MeNicole, ze heeft het naar d'r zin of niet? Fijn dat je even wat tijd voor jezelf hebt.
Ja al begin ik nu wel te twijfelen aan het termijn dat ik zwanger ben. Volgens eerste echo is de dame van 14 april terwijl ik 30 april nog ongesteld was en paar weken later een positieve test had. En de hele zwangerschap is ze al achter op de groei. Misschien ben ik wel gewoon nog niet eens zover :s
  vrijdag 25 januari 2013 @ 08:50:27 #115
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122019242
L-E succes bij de SEO. Ik duim dat alles oké is! :*

Mijlpalen *O* (ben weer vergeten van wie :@ )

Ik heb gelukkig nog wel geslapen tot half 9. Heb wel bijna 2 uur wakker gelegen na die droom en ik heb geen goede droom gehad om te compenseren. Maar toen ik net wakker werd, hoorde ik T. roepen: " mamaaaa, kom je m'n deken oprollen?" O+ dus dat maakt het ook al weer goed!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:00:25 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122019404
Het is wel pittig ja, 5 dagen beurs. Gister niet echt in de stand gestaan, maar wel bezig geweest. Vandaag en morgen zijn ook de drukste dagen schijnt. Dus weinig tijd om ff te zitten. Zondag ook geen tijd om uit te rusten helaas. Het is ff niet anders! Enniewee, we gaan die kant weer op. Tot later dames! :W
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:01:53 #117
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122019425
Sterkte XM en ook veel plezier!
pi_122019429
*O* Hele mooie 36 weken mijlpaal voor Logi! Je meisje heeft het goed volgehouden! En nu mag ze bijna ongeveer wel komen :*

*O* 36 weken voor Fieder! Het aftellen kan echt beginnen!

:* MeNicole, hoop dat een rustig dagje misschien net is wat je meisje nodig heeft om te durven komen spieken!

L-E Succes!!

Laiveneertiekje en Hilzillah staan beide op 17 augustus, samen met Cwen!

XM, succes met de laatste dagen op de beurs!

Hmm, ik dacht dat er nog een mijlpaal was, maar die ben ik even kwijt...

*O* Voor alle andere mijlpalen :D
pi_122019864
Succes bij de SEO L-E! Hopelijk wordt het een leuke echo :)

Succes vandaag MeNicole, laat deze rust nu misschien net zijn wat je nodig hebt om de bevalling op gang te laten komen.. :*

Logi 36 weken! *O* Wel heeeeel fijn dat je dat gehaald hebt idd, ook al was de weg er naartoe behoorlijk klote.. :* Ook een *O* voor de 36 weken van Fieder natuurlijk!

Suiker, levensvatbaarheid, mooie mijlpaal! *O*

XM, succes vandaag!

Wij gaan vandaag maar weer eens fröbelen aan het kamertje, we zijn al een heel eind op weg O+
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:25:03 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122019904
Goeiemorgen dames!

Suiker, Fieder en Logi, mooie mijlpalen! *O*
Logi, hou je het nog uit thuis? En Fieder, vandaag je laatste werkdag of je eerste dag verlof??

Hier prima nacht gehad, maar ik was heel vroeg wakker uit mezelf :? só unlike me :')
Denk dat de 2 uur slaap van gistermiddag daar aan bij hebben gedragen, en wel een fijn teken want dan gaat het misschien eindelijk wat beter. Heb gisteren wel in overleg met mn werk besloten om vandaag ook nog thuis te blijven om helemaal op te knappen, dus dat is een fijn rustig idee O+
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:25:33 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122019920
Leuk L0t! Zet je ook foto's in het kamertjestopic? :9
pi_122020000
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:25 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk L0t! Zet je ook foto's in het kamertjestopic? :9
Ja dat moet ik eigenlijk wel eens doen hè, zal eens kijken of ik het een beetje leuk op de foto krijg straks :)

Lekker dat je nog even thuis blijft, weekend ook vrij?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:31:19 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122020042
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:29 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja dat moet ik eigenlijk wel eens doen hè, zal eens kijken of ik het een beetje leuk op de foto krijg straks :)

Lekker dat je nog even thuis blijft, weekend ook vrij?
:Y

Helemaal geen plannen O+ heerlijk!
pi_122020060
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:31 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:Y

Helemaal geen plannen O+ heerlijk!
O+ Geniet ervan!
pi_122020325
Ja, lekker hoor!!
Ik heb wel veel te doen maar toch voelt het als een heerlijk thuisdagje. Mag mijn joggingbroek aanhouden dus ^O^
pi_122020335
Nicole nog wel een heel traject te gaan dus. Tis maar afwachten, als het tijd is is het tijd!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:51:47 #127
259886 pessie
pi_122020540
Fieder en logi 36 weken! Laatste werkdag voor fieder *O*

Xm, succes vandaag op de beurs.

Nicole, wat apart, lijkt me dat strippen niet zoveel zin heeft bij omgerekend 37 weken.

Le, seo *O* succes!

Suiker weer een dag in joggingbroek :P

Peuter is koortsvrij en heeft ontbijt gehad! Paar dagen uitzieken nu. Verwacht alleen tegen het einde van de ochtend een stervende zwaan thuis, die voelde zich knap beroerd maar heeft een hele belangrijke ochtend dus kon niet thuis blijven. Vrees dat er van rusten weinig terecht komt dit weekend.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:52:57 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122020573
Nou daar ben je mooi klaar mee pessie!

En strippen doen ze toch alleen als er al wel wat ontsluiting is? Dus zover is je lijf er iig klaar voor Nicole!
pi_122020613
Oh sorry, ik ben nog niet zover ;)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:55:49 #130
259886 pessie
pi_122020646
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Oh sorry, ik ben nog niet zover ;)
:P pyjamabroek?
pi_122020671
Succes bij de seo L-E

LB lekker van genieten :Y

L0t foto's O+

Suiker ook lekker thuis ^O^

MeNicole misschien dat de rust idd wat goeds doet :*

En ja hou het wel vol, had gister alleen echt dat ik iedereen zijn kop er wel af kon bijten was er zo klaar mee ik kon niet eens meer omdraaien of opstaan en niemand die wakker wou worden terwijl ik huilend half aan het smeken was of spen de medicatie wou pakken voor me ... Spen vanmorgen behoorlijk de wind van voren gegeven :@

Maar nog maar 5dgn dus nog even de tanden op elkaar en gaat vast goedkomen! :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 09:59:46 ]
pi_122020720
Pessie fijn dat je peuter weer wat beter is!
En succes met de stervende zwaan straks :X :*
pi_122020824
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:55 schreef pessie het volgende:

[..]

:P pyjamabroek?
Haha ik bedoelde dat ik nog niet weet hoe het werkt met strippen enzo!! :D
pi_122020860
Logi dit klinkt wel supersip zeg, misschien toch een bakje water met een washand klaarzetten. Werkt heerlijk verkoelend! (lees: drijfnat in zijn gezicht gooien moét toch een reactie teweeg brengen!)
pi_122020944
Er is nog geen ontsluiting, wel wat verweekt. Maar mijn bbm ligt niet mooi recht dus ze kan er telkens net niet,nmet wel bij. Alleen woensdag kon het ineens goed. Dus misschien straks ook weer.
pi_122020967
Even snel: SEO was supergoed, kindje is mooi op termijn, buikje loopt zelfs een week voor dus vermoedelijk wordt deze wat dikker dan de eerste, erg fijn. Gyn kan niets maken van de krampen, vindt het in ieder geval niets om ons zorgen over te maken. Dus, dat is zoals het is :)

Nu even spelletjes doen met Kleuter, die is vrij vandaag. Later wat minder ego hoor!
pi_122020980
Ja ik heb al een paar keer eerder gehad dat hij gewoon doorsliep, na te snauwen :') maar toen kon ik nog met wat moeite zelf de meds pakken en mijzelf er over heen zetten.

Alleen na vannacht ook aangegeven dat ik een kop water naast 't bed ga zetten, moet er niet aan denken dat ik hem straks niet wakker krijg als het toch ineens snachts begint. -O-
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:08:17 #138
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122021028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:06 schreef L-E het volgende:
Even snel: SEO was supergoed, kindje is mooi op termijn, buikje loopt zelfs een week voor dus vermoedelijk wordt deze wat dikker dan de eerste, erg fijn. Gyn kan niets maken van de krampen, vindt het in ieder geval niets om ons zorgen over te maken. Dus, dat is zoals het is :)

Nu even spelletjes doen met Kleuter, die is vrij vandaag. Later wat minder ego hoor!
Fijn LE!

Heel vervelend dat je dan nog steeds met die krampen zit, maar als je kindje het iig maar goed doet he!
pi_122021035
*O* L-E super!!
En fijn dat ze idd niets hebben gevonden, aan de andere kant zou duidelijkheid natuurlijk nog fijner zijn...
Ik hooooop zo erg voor je dat het minder word!

Menicole blijf het spannend voor je vinden, succes straks :*

* Logician gaat dr stinkende lijf naar de douche slepen :7

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 10:10:17 ]
pi_122021156
*O* Een goede seo voor L-E!

Een glas water lijkt me een goed idee Logi!

LB, lekker vandaag nog opknappen en van het weekend relaxen, ben je er volgende week weer klaar voor!

Suiker ook een relaxed dagje, in joggingbroek :D

MeNicole, succes straks!

Ik heb zojuist mijn allerallerallereerste babywasje in de wasmachine gedaan O+ Wiegenlakentjes, spuugdoekjes en omslagdoeken die ik van mijn mama heb gekregen!
pi_122021214
L-E balen van de krampen maar hé, je hebt een gezond kindeke! *O*

Bellelena O+ Ik stel het maar uit, omdat ik me erop verheug (OMG die hormonen!)..
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:24:04 #142
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122021452
Oh, wat heerlijk babywasjes, ik kan me er nu al op verheugen en dan de waslijn vol met al dat kleine spul.

Ik heb me voorgenomen om alle kleding uit te zoeken na de echo met 16 weken en dan te kijken wat ik bewaar en wat weg kan.
Alles wat weg kan verkoop ik/geef ik weg en de rest ga ik wassen en schoon opbergen. Ik heb van die plastic kratten met deksel. ^O^

@Kyara, hoe is de nacht verlopen, is er nog nieuws?
pi_122021584
26 weken vandaag *O* Officieel half jaar zwanger O+ Werd vanochtend alleen wakker met het gevoel alsof ik helemaal niet zwanger was, dat was zo bizar! Ik heb zelfs nog voor de spiegel gestaan om te kijken of mn buik er echt nog wel wat. Dat duurde tot kruimel weer rond begon te schoppen onder de douche, toen was alles weer goed O+

LE, fijn dat de SEO goed was!! We willen wel nog foto's hoor!!

Logi, wat balen dat je vent zo vast slaapt (hoewel het voor hem heerlijk is). Wellicht dat het kopjewaterdreigement al voldoende is :P Nog maar heeeeeeel eventjes volhouden, je bent er bijna O+

Succes voor MeNicole met de strippoging. Misschien dat het nu beter helpt nu je lekker rust en tijd voor jezelf hebt :)

En nog een *O* voor de mijlpalen die ik vergeten ben.
Sarcasme. Herken het.
pi_122021623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:15 schreef Suikertante het volgende:
L-E balen van de krampen maar hé, je hebt een gezond kindeke! *O*

Bellelena O+ Ik stel het maar uit, omdat ik me erop verheug (OMG die hormonen!)..
Jaaaa dat! Ik trek wel heel vaak de lades van de commode open om naar al die lieve spulletjes te kijken O+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:34:38 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122021775
Spirit ook een halfjaar zwanger *O*

Wel flauw van je mini om zich dan zo stil te houden 's ochtends :')
pi_122021958
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jaaaa dat! Ik trek wel heel vaak de lades van de commode open om naar al die lieve spulletjes te kijken O+
Spirit! Levensvatbaarheidsgrens, half jaar zwanger enzo, jeeeeee! *O*

En ja, ik rommel ook vaak in de tassen. Heb een scheiding gemaakt: tot maat 60 en vanaf maat 60. Maar de maten kloppen vaak voor geen meter dus ik heb geen idee of ik het goed heb gedaan. Ben ook bang als ik nu ga wassen dat het alweer vies is tegen de tijd dat ik ga bevallen..

Heb trouwens wel een setje kleine kleerhangertjes gekocht en een paar leuke dingen aan het ledikant gehangen O+ OMG ik ben zó zwanger! :@
pi_122022078
Ik whatsapp iedereen foto's van de leuke dingetjes die ik koop :')

Die maten zijn raar he? Ik heb ook rompers maat 50/56 die echt enorm verschillen in grootte! Maarja, we gaan het wel zien. Ik heb eigenlijk alles hetzelfde opgevouwen en dan obv grootte gestapeld. Wassen weersta ik ook omdat het dan straks allemaal opnieuw moet. En als er nu per ongeluk een vlekje ergens op komt, gaat het er straks makkelijker uit met de eerste was doordat dat fabriekspapje er nog in zit (althans, dat zei mn moeder altijd).

Ik ben wel een fool voor aanbiedingen. Zag zwitsal billendoekjes in de aanbieding bij kruidvat en moet mezelf echt tegenhouden :')
Sarcasme. Herken het.
pi_122022113
Zo kindjes zijn weg. Ik ben gedouched maar in mijn hoofd zo druk. Nu de kids weg zijn kan ik wel ff snel dit of dat doen. Maar doe het niet!!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:49:46 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122022213
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben wel een fool voor aanbiedingen. Zag zwitsal billendoekjes in de aanbieding bij kruidvat en moet mezelf echt tegenhouden :')
Sja, je hebt die doekjes straks toch nodig...? oO<

Als je er nu gelukkig van wordt om ze te kopen, en ze zijn in de aanbieding, zou ik gewoon een pakje gaan halen!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:50:06 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122022224
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Zo kindjes zijn weg. Ik ben gedouched maar in mijn hoofd zo druk. Nu de kids weg zijn kan ik wel ff snel dit of dat doen. Maar doe het niet!!
Heel goed, met een tijdschriftje op de bank jij!! ^O^
pi_122022339
Fieder en Logi 36 weken *O*

Spirit een half jaar *O*

Ik 21 weken *O*

Hoe is het met Kyara?
pi_122022352
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Oooh dat is zo moeilijk. Inderdaad, op de een of andere manier moet je denken dat het niet mogelijk is dat je dingen doet, dan is het makkelijker..
pi_122022401
Ik heb ondertussen al de was gedaan. Nu eten en dan in bed tv kijken.
pi_122022431
Nicole! o|O
In bed eten terwijl je tv kijkt jij!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:01:13 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122022536
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb ondertussen al de was gedaan. Nu eten en dan in bed tv kijken.
Zou het misschien zo kunnen zijn dat je er gewoon nog niet "klaar" voor bent en je daarom nog druk bent? ik merkte juist heel erg dat gevoel van onder een struik willen kruipen en geen gedoe. :@ geen idee hoor, maar dat dacht ik zomaar ineens.

Dat die rust om te gaan liggen vanzelf komt als je lichaam klaar is om te bevallen bedoel ik... :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_122022609
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Zou het misschien zo kunnen zijn dat je er gewoon nog niet "klaar" voor bent en je daarom nog druk bent? ik merkte juist heel erg dat gevoel van onder een struik willen kruipen en geen gedoe. :@ geen idee hoor, maar dat dacht ik zomaar ineens.

Dat die rust om te gaan liggen vanzelf komt als je lichaam klaar is om te bevallen bedoel ik... :@
Baby's komen als ze klaar zijn. Soms eerder, soms later. Maar blijkbaar als je nog niet klaar bent, dan helpen ook tig strippogingen niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122022654
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Baby's komen als ze klaar zijn. Soms eerder, soms later. Maar blijkbaar als je nog niet klaar bent, dan helpen ook tig strippogingen niet.
Tico! Is Bram weer thuis?? Heb het niet helemaal meegekregen, sorry :@
Sarcasme. Herken het.
pi_122022666
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tico! Is Bram weer thuis?? Heb het niet helemaal meegekregen, sorry :@
Nope.
pi_122022676
G*dver. Gaat het wel beter?
pi_122022705
Oh Spirit, echo's mag je via pm/dm wel zien. Wil ze niet hier plaatsen.
pi_122022779
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:05 schreef Suikertante het volgende:
G*dver. Gaat het wel beter?
Ik update z'n Facebook. ;)
Als het goed is staat het linkje in m'n ondertitel.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:10:36 #162
259886 pessie
pi_122022810
Nicole, je zult niet de eerste zijn die bevalt na een aanval van nesteldrang :P .

Le, g gefeliciteerd met je goede seo *O* .

Tico wat rot!! Ik hoop dat ie snel opknapt :*

Vanochtend flinke indalingskrampen gehad :X . Elk nadeel heb ze voordeel: ik heb meet lucht dus lekker wat schoonmaken. Zometeen de koelkast maar even een beurt geven nu peuter tv kijkt op de bank. Maar eerst c_/
pi_122022848
ik ben gewoon net inelkaar gezakt onder de douche -O- trok de hitte ineens niet meer denk ik .. terug naar bed.
pi_122022855
Ohja, er is een regeltje bijgekomen Tico, had ik niet gezien!
Ik ga t bijhouden, hopelijk slaat de nieuwe medicatie aan! En ik besef nu pas dat hij tegelijk jarig is met mijn moeder O+
pi_122022884
quote:
18s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:12 schreef Logician het volgende:
ik ben gewoon net inelkaar gezakt onder de douche -O- trok de hitte ineens niet meer denk ik .. terug naar bed.
kon je nog dubbelvouwen ?

:* trustuh
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_122022885
Jemig Logi, doe nou es rustig aan! Niet te heet douchen, zoals Tico eens wijs heeft uitgelegd, je rosbiefje mag niet verkleuren (of was het anders?). :+
Ik moet er nog steeds elke keer aan denken als ik in bad ga :')
pi_122022911
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:13 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Logi, doe nou es rustig aan! Niet te heet douchen, zoals Tico eens wijs heeft uitgelegd, je rosbiefje mag niet verkleuren (of was het anders?). :+
Ik moet er nog steeds elke keer aan denken als ik in bad ga :')
je checkt nu telkens als je eruit gaat of je rosbief bruin is geworden ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:17:33 #168
259886 pessie
pi_122023007
Logi -O- das rot!
pi_122023152
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:13 schreef Joene het volgende:

[..]

je checkt nu telkens als je eruit gaat of je rosbief bruin is geworden ?
Nee als ik erin ga denk ik even aan mijn rosbiefje O+
En dan aan het idee dat hij bruin wordt en dat vind ik vies.
pi_122023179
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nee als ik erin ga denk ik even aan mijn rosbiefje O+
En dan aan het idee dat hij bruin wordt en dat vind ik vies.
Dan wordt het ook tijd om even langs de dokter te gaan denk ik.
Sarcasme. Herken het.
pi_122023408
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dan wordt het ook tijd om even langs de dokter te gaan denk ik.
Dokter ik denk dat ik m'n rosbief heb laten verbranden.
pi_122023998
Ja nu kom ik er nooit meer vanaf :(
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:51:57 #173
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_122024196
Logi, 36 weken, wat een bijzondere mijlpaal voor jou! *O* en rustigaan nu tante :*

LE, goede SEO! *O*

En Kyara, woah, wat heftig!! :* ik duim voor zo veel mogelijk tijd voor je dames :*
3!
pi_122024239
Ik zal nooit meer rosbief eten. Bedankt jullie. ;(
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:54:22 #175
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_122024283
Ik zit stiekem altijd mee te lezen, omdat ik al die verhalen zo leuk vind, maar rosbief _O-
pi_122024448
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef L-E het volgende:
Ik zal nooit meer rosbief eten. Bedankt jullie. ;(
eet dan ook geen kipfilets en maak nooit je tosti open om er ketchup op te doen :P
pi_122024663
Mignonne moet echt een die gehechte kipfilet posten!
pi_122024742
Hahaha ik was dat tostiverhaal al vergeten! En nu wéér krijg ik er zin in!
Of wacht, dat ging over nog iets anders }:|
pi_122025190
*O* Spirit een half jaar zwanger!

*O* L-E 21 weken!

Rosbiefje :D
Ik ga normaal altijd in een vrij warm bad, maar merk sinds een paar weken dat ik dat nu echt te heet vind. Dus een paar graden kouder nu, in ieder geval fijn voor m'n rosbiefje O+

En nu weer verder aan m'n babywasjes en zulks O+
pi_122025714
Rosbiefje kan ik nog wel hebben, maar je "babywasje" bellelena? :{w
pi_122025817
Zo weer gestript. Nu last van slijmerig bloedverlies. Lekker in bed dus.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:43:09 #182
259886 pessie
pi_122025877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Zo weer gestript. Nu last van slijmerig bloedverlies. Lekker in bed dus.
*O* klinkt als goed teken!
pi_122026018
Kijk, nu moét je wel in bed blijven Nicole, laat die kleine maar komen! ^O^
pi_122026143
Word er een beetje emotioneel van, gewoon het idee dat we ons meisje misschien vandaag gaan ontmoeten <3
pi_122026928
Dat heb ik al als ik denk aan over drie maanden.. dus ik kan het me helemaal voorstellen :)
Begin je al wat te voelen?
pi_122026979
slijmerig bloedverlies kan ook gewoon komen door het gewroet in je petoet toch..

Ik heb het 4 weken lang gehad na al het getoucheer enzo, maar dat was verder niets.
Niet om vervelend te doen hoor, maar nu zit je je lekker te maken over een baby vandaag, terwijl t nog dagen kan duren :P
pi_122027038
Mooi *stil* proza gewroet in je petoet O+
pi_122027045
Ik ga nog nergens van uit. Voel verder ook helemaal niks.
pi_122027135
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik ga nog nergens van uit. Voel verder ook helemaal niks.
je zegt net dat je emotioneel wordt van de gedachte je meisje misschien vandaag vast te kunnen houden en zulks :P
pi_122027227
Hormooooooonen!
pi_122027429
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:16 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

je zegt net dat je emotioneel wordt van de gedachte je meisje misschien vandaag vast te kunnen houden en zulks :P
Ja net als de afgelopen week. En het zal elke dag wel iets erger worden;)
pi_122027543
Ja zeg zit je ons een beetje lekker te maken met een baby. :( schiet nou toch eens op. Eruit met die handel.
pi_122028751
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:37 schreef Suikertante het volgende:
Rosbiefje kan ik nog wel hebben, maar je "babywasje" bellelena? :{w
Ja boh, strijken }:| :X :{w Dat was eens en nooit weer hoop ik....
pi_122029045
Gaan wandelen MeNicole... Bij.mij hielp dat..

Passief gaan liggen wachten.of er wat gaat komen is ook geen.opschieter
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:58:15 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122031030
Dan moet wandelen wel nog lukken ;)

Ik kom even jompelen voor mezelf, of eigenlijk mijn vriendje: vandaag bevestiging gekregen dat zn contract voor 4 (!!) jaar is verlengd!! *O*

Als de regering nou ook meewerkt kunnen we dan misschien wel naar een net zo ruime benedenwoning gaan zoeken O+ :9
pi_122031107
Ik heb net zo heerlijk mn huis gepoetst O+ Het moest ineens, NU. En nu heb ik pijn, auw :')
Sarcasme. Herken het.
pi_122031188
MeNicole spannend hoor :Y

LB *O* goed nieuws!!

Ik heb net via MP deze gekocht O+ O+ O+
(Heeft Spen vanaaf weer wat te rijden :') )

SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 15:16:08 ]
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:04:21 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122031262
Haha, wauw! Da's nog eens een prinsessenbadje O+
pi_122031302
Vond hem in de winkel ook al zooooo mooi, maar verdamt wat zijn die dingen duur :{
En nu toevallig stond er eentje binnen 3km *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 15:07:13 ]
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:13:18 #200
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122031602
haai, totaal niet bijgelezen want na een heftige ochtend zijn vanmorgen J o l i j n en D a p h n e geboren dmv een spoedks. J had een moeilijke start maar doet het nu prima, D had meteen al een apgar van 9. nu nog veel pijn van ks.
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 15:14:23 #201
5428 crew  miss_sly
pi_122031639
Wow Kyara, je meisjes, ze zijn er al :o *O*
Gefeliciteerd met jullie meisjes. Ik hoop dat je snel fysiek opknapt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_122031659
*O* O+ *O* O+

Kyara, gefeliciteerd! Wat een heftigheid zeg!
pi_122031667
Gefeliciteerd *O* Wat een mooie namen O+
pi_122031713
Kyara! Gefeliciteerd met je meiden!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:16:02 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122031714
Oooooh Kyara!!!! *O*

Gefeliciteerd met je meiden!!! Wat fijn dat ze het goed doen!! O+
Nu jij nog, sterkte met je herstel van de keizersnede!! :*
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:16:24 #206
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_122031734
Gefeliciteerd Kyara! Mooie namen hebben je meisjes! Nu ben je moeder van drie! O+

Sterkte met je herstel en ik hoop dat je meisjes de komende periode super doorkomen. :*

Mocht je vragen hebben over couveuseachtige zaken dan weet je me te vinden!
A grand adventure has begun.
pi_122031751
Gefeliciteerd !!!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:17:06 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122031772
Kyara je dochters zijn er *O* een goed herstel voor allemaal en straks samen enorm genieten !
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_122031779
Gefeliciteerd! *O* O+
Dat ze maar snel groot en sterk genoeg mogen zijn om mee naar huis te gaan!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:17:55 #210
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_122031806
Gefeliciteerd! *O* *O*
Mooie namen! O+

Hopelijk herstel je goed van de ks en gaan je kindjes zo snel mogelijk uit de couveuze. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:17:56 #211
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122031807
Wow!!
Gefeliciteerd Kyara! *O*
Rust maar goed uit, 't is niet niks wat je ff hebt meegemaakt! :*
pi_122031816
Jemig Kyara, dat is onverwacht!
(Vanwaar de spoedkeizersnede?).

En natuurlijk *O* van harte met je 2 meisjes, en wat een leuke namen idd O+ O+

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 15:18:24 ]
pi_122031849
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:13 schreef Kyara het volgende:
haai, totaal niet bijgelezen want na een heftige ochtend zijn vanmorgen J o l i j n en D a p h n e geboren dmv een spoedks. J had een moeilijke start maar doet het nu prima, D had meteen al een apgar van 9. nu nog veel pijn van ks.
Oh wauw Kyara O+ O+ je dames zijn er! Eerder dan verwacht, wat zal het toch spannend zijn geweest.. Fijn dat ze het zo goed doen! Mooie namen ;). Veel sterkte met herstellen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:18:46 #214
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122031852
ik dacht, ff spieken of er een update is!
Van harte gefeliciteerd met jullie meiden *O*
Nu maar genieten en opknappen! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:19:50 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122031896
Gefeliciteerd Kyara met je dochters. hopelijk knap je snel weer op. het klinkt als een enorme achtbaan waar je in terecht bent gekomen.
Veel sterkte daarmee.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:19:58 #216
386633 Adnap
I love Life !
pi_122031908
quote:
Van harte !!! Wat een prachtige namen ! Hopelijk is de pijn snel voorbij en doen je meiden het goed !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:20:08 #217
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122031915
quote:
Dat heb je alsnog snel gedaan zeg. Van harte gefeliciteerd, nu met z'n 3tjes aansterken en dan hopelijk mogen jullie dan samen gauw naar huis :*
Be happy with the little things in life
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:20:16 #218
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_122031918
Oh Kyara, wat heftig dat er een spoed KS nodig was maar je meisjes, ze zijn er! Wat een prachtige namen. Van harte gefeliciteerd met jullie dochters en zusjes voor Midas *O* *O*

Ik wens je een voorspoedig herstel dame :*
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2013 @ 15:20:59 #219
43556 miss_dynastie
pi_122031952
Kyara, je meisjes O+ O+ O+
Fijn dat ze het nu allebei goed doen, hopelijk herstel je zelf snel :*
En gefeliciteerd voor het hele gezin, wat een rijkdom *O*
pi_122031975
Gefeliciteerd Kyara!!! *O* *O*
Wat een mooie namen! En wat super fijn dat het goed met ze gaat!
Met een meidenkwartet
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:22:48 #221
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122032033
quote:
Kyara! Gefeliciteerd! *O* Ook voor de rest van het gezin.
pi_122032098
Omgz, gefeliciteerd met je meisjes! en nu eerst 5 minuten uitrusten en dan 100 foto's, dank. :*
pi_122032122
Kyara, gefeliciteerd met je dochters! Wat een prachtige namen hebben ze O+. Hopelijk gaat het goed met ze (en met jou) :*.
pi_122032129
Gefeliciteerd kyara met de geboorte van je dochters!!! Midas is nu grote broer O+

*O* *O*

Hoop dat je snel opknapt! Geniet geniet geniet!
Tralalalaaa
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:26:09 #225
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122032188
Van harte Kyara! Geweldig dat ze het goed doen. Klinkt als een heel heftige dag, hopelijk snel minder pijn en kun je volop gaan genieten van je dochters (en zoon)! :*
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:27:23 #226
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_122032244
Kyara, gefeliciteerd!!!!
pi_122032318
Kyara, veel te vroeg, maar stiekem ook zo mooi dat ze er zijn O+ O+ Doe rustig aan, snel beter worden en foto's plaatsen van die mooie dametjes O+
Sarcasme. Herken het.
pi_122032353
Kyara, wat een mooie namen! Gefeliciteerd!
pi_122032466
quote:
Ik vind het lullig dat je niet ff bij gelezen hebt:D

Gefeliciteerd mama van 3! mooie namen en sterk goed aan!!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:32:59 #230
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_122032468
Oh Kyara, ze zijn er al! Gefeliciteerd, wat een mooie namen O+ O+

Maar jeetje meid, wat een heftige tijd zo!
Fijn dat ze het goed doen, al hebben ze nog wel wat ziekenhuisweekjes voor de boeg waarschijnlijk. Hoop dat jij je ook snel beter voelt! :*

Als je mij je adres PM't dan stuur ik je asap een pakketje prematuur-kleertjes (hoef er niets voor te hebben).
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:33:16 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_122032477
Jemig Kyara, de meiden zijn er al! Gefeliciteerd voor jou, je lief en M! :* Ik duim voor een hele goede start en een spoedig herstel.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:34:21 #232
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_122032517
Van harte met je twee meisjes, Kyara! Ontzettend mooie namen O+ . En jeetje, wat een heftige ochtend moet dat zijn geweest.... Spoedkeizersnee ook nog. Dikke knuffel. Ik hoop dat je een voorspoedig herstel hebt en dat jullie gauw met het hele gezin kunnen gaan genieten. :*
pi_122032573
Wow Kyara, dat is snel gegaan! Van harte gefeliciteerd met je meisjes, wat fijn dat ze het zo goed doen O+ Ik hoop dat je ondanks de heftigheid lekker kunt genieten en voorspoedig herstelt :*
Mooie namen ook!
pi_122032669
Jeetje Kyara, wat heftig dat het ineens zo snel is gegaan.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochters *O* O+ *O*
pi_122032685
Ik zag het net op FB! :o Zonder info over spoedkeizersnee enzo, het klinkt reuzeheftig, maar wat een prachtnamen en wat fijn dat ze het zo goed doen! O+ Gefeliciteerd!!
pi_122032986
Kyara, gefeliciteerd! Dat is even schrikken dus, met een spoed ks.
En fijn dat ze het nu goed doen!
pi_122033071
*O* *O* Kyara dubbel van harte! *O* *O*
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:46:43 #238
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122033081
Oh jee daar zijn ze al! Super gefeliciteerd met de geboorte van je dochters. Dat ze maar snel groot en sterk genoeg mogen zijn om mee naar huis te gaan.
pi_122033242
Wow Kyara! Proficiat met je dames. M. proficiat met je zusjes!
Wat een prachtige namen O+.

Jullie zijn met z'n vijven!! *O* O+
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_122033294
Wow Kyara, gefeliciteerd, heftig allemaal! Hopelijk herstel je voorspoedig :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:52:18 #241
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122033307
@Kyara, daar zijn ze dan zo opeens, van harte gefeliciteerd met je twee meisjes, met mooie namen! *O*

Wat fijn dat het nu goed met ze gaat. Krijg jij morfine tegen de pijn?
Met een paar dagen voel je je echt een stukje beter, komt goed! :*
pi_122033348
Jeetje Kyara... Wat een snelheid ineens...

Van.harte gefeliciteerd met je 2 meisjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_122033420
Kyara gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 dochters. Ik hoop dat je snel herstelt en kan gaan genieten van jullie 3 kids.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:58:38 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_122033556
Kyara!!

meisjes van 25 januari zijn zooo leuk! O+
en jij krijgt er gewoon 2!

gefeliciteerd!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:03:49 #245
259886 pessie
pi_122033772
Kyara je meisjes zijn er al! Van harte gefeliciteerd met je dochters *O* *O* .
Fijn dat ze het zo goed doen.
Nu lekker herstellen en ik hoop dat jullie snel naar huis kunnen :*
pi_122033848
Kyara, gefeliciteerd. Wat fijn dat alles nu goed gaat... :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:06:04 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_122033856
Gefeliciteerd Kyara! Balen van die pijn, hopelijk voel je je snel beter :*
pi_122033911
Lieve Kyara ik hoop op een speodig herstel voor jou en je meiden!! :*
En gefeliciteerd natuurlijk!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_122033920
Kyara gefeliciteerd met jullie dochters! Wel gek, een medemaart mama die nu al bevallen is ( duh, wel van een tweeling maar toch) Nu maar snel opknappen en hopelijk mogen je dochters over een paar weken ook naar huis.

menicole, ik snap iets niet, wanneer je op 30 april nog ongesteld was kun je toch wel op je vingers natellen dat de baby niet gemaakt is op 14 april? Dus dan ben je nog niet uitgerekend. Denk ik nu zo kort door de bocht?
pi_122033935
*O* *O* Kyara, man en M, van hart gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters en zusjes O+ Ik hoop dat alles goed met ze gaat! En op een spoedig herstel van de keizersnede :*
pi_122033952
Van harte gefeliciteerd Kyara met de geboorte van jullie dochters en zusjes! Een voorspoedig herstel voor jou en een megagoede groei en ontwikkeling voor de dames gewenst!
pi_122033977
Jeetje ze zijn er al :o
*O* Kyara, Argento en Midas gefeliciteerd met jullie dochters en zusjes! *O* Mooie namen O+
Fijn dat ze het nu goed doen!
pi_122034367
Kyara, gefeliciteerd met jullie dochters! *O*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:21:46 #254
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122034446
:o Gefeliciteerd Kyara *O* *O* *O*
Wat een ontzettend leuke namen O+

En wat een opluchting dat ze het allebei goed doen!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:22:30 #255
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_122034478
Daar zijn ze! Kyara, Argento en M.idas, van harte met jullie meisjes!!!
pi_122034574
quote:
Gefeliciteerd! *O* *O* dubbele jompel!
Mooie namen O+
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:25:37 #257
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122034608
nog ff een kort verslagje: werd vannacht wakker met rugpijn, ten de ochtend trok dat door naar mijn buik, half 7 aan de ctg gelegd. Niks te zien maar wel flink puffen. Toen ze dat zagen toch maar naar de verloskamer. Daar werd het echt heftig, ondanks de weeen remmers. In 2 uur tijd van 1,5 naar 5 cm (dat duurde bij M dus zo'n uurtje of b, incl. Oxi). Mocht alleen maar liggen icm de ctg dus opvangen gung moeizaam. Bij de laatste x toucheren bleek de navelstreng naast de billen te zitten en dus meteen naar de ok. Megateam daar, waaronder 2 teams van 4 mensen van neo om de meiden op te vangen.

vanavond mogen we buidelen en ik heb mij 1e kolfsessie erop zitten met als resultaat 1 druppel maar dat komt vast wel goed...
pi_122034628
*O* *O* Van harte gefeliciteerd Kyara, Argento en M i d a s met jullie dochters en zusjes *O* *O* Geniet en probeer ook een beetje bij te komen!

Wat een heftig verhaal en wat is het snel gegaan! Wat heerlijk dat ze het beide nu goed doen!
pi_122034678
Jeetje heftig zeg Kyara!
Dat is wel heel snel gegaan.
Geniet vanavond van het buidelen :*
pi_122034729
Kyara gefeliciteerd!! Heftige tijd nu hopen op spoedig herstel en dubbel knuffelen! Super leuke namen! Geniet er van en rust lekker uit!
pi_122034748
Jeetje Kyara, wat een achtbaan ineens een dan ben je mama van 3! Gefeliciteerd met je meisjes, met erg leuke namen. Het zal een heftige periode zijn, met de bevalling, couveusetijd en je eigen herstel. Hier helaas ook ervaringsdeskundig. Kom nu rustig bij van alles en geniet vooral ook van je meisjes!
pi_122034870
gefeliciteerd kyara *O* *O* *O*

dat je dames het maar goed mogen blijven doen! is m al wezen kijken? veel plezier met buidelen vanavond. mogen ze samen buidelen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_122034963
Jemig, dat klinkt echt als een achtbaan Kyara! Gefeliciteerd met je meisjes, geniet van het buidelen vanavond en hopelijk knap je zelf snel op en mogen je meiden snel mee naar huis.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:35:30 #264
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_122035032
Wat enórm heftig Kyara! Maar wel heel erg gefeliciteerd met je meiden :*
3!
pi_122035151
Gefeliciteerd kyara!
pi_122035399
Kyara en Argento, van harte gefeliciteerd! *O* :*
pi_122035425
Geniet van ze vanavond Kyara!!
en een druppel is fantastisch *; *O* *O* heel veel geluk met zo'n 5en!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_122035537
heftig kyara en gefeliciteerd met de meiden O+
pi_122035623
Kyara :o
Wat klinkt het heftig, maar wat onwijs fijn dat ze het zo goed doen.
Geniet straks van het buidelen en bovenal gefeliciteerd!!!!!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:48:34 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122035632
Poe hee, wat zal dat bijzonder zijn vanavond O+

En al een kolfsessie achter de rug! Een druppel is een druppel he, kan alleen maar meer worden :* Succes!!
pi_122035633
Van harte gefeliciteerd met de meisjes Kyara, Midas is grote broer geworden haha *O*. Succes met kolven, hoop dat de bv wil lukken deze keer :)

Geniet ervan!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:48:48 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_122035649
Gefeliciteerd Kyara, met je uitgebreide gezinnetje O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122035816
Jemig Kyara, ze zijn er al :o dat is snel gegaan. Van harte gefeliciteerd met jullie meisjes! En geniet van het buidelen vanavond! :*
E.
pi_122036209
Klinkt heftig zeg! :*
Geniet van het buidelen vanavond! O+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 17:00:50 ]
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:04:59 #275
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122036440
Kyara, gefeliciteerd met je meisjes!!!!!! *O*

Geniet van het buidelen vanavond!!
pi_122036464
quote:
Gefeliciteerd!!! Wat hebben Destiny en Cherony mooie namen gekregen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:08:42 #277
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_122036607
*O* kyara, argento en m van harte met jullie dochters en zusjes O+
nu lekker bijkomen ik wens je een voorspoedig herstel en dat de druppels melk maar rijkelijk mogen vloeien
en een fijne kraamtijd *O*
W
Z
E
pi_122036634
Wat een verhaal Kyara!! Van harte met je meisjes, kom lekker bij en geniet van je rijkdom! Goed om te lezen dat ze het goed doen! :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_122036797
DrPhil :X
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:17:18 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122036973
Heftig Kyara, maar van harte met je meiden en wat een leuke namen! *O* veeel beter dan de voorlopige namen :+.
Hoop dat je snel opknapt en je meiden het goed blijven doen :Y.
pi_122037188
Pfff heftig allemaal kyara
maar ze zijn er en doen het goed!
Van harte gefeliciteerd!
Op naar goed herstel
buidel ze...

Omen jij ook gefeliciteerd!
pi_122037816
Ik moest buidelen even googlen maar je meisjes knuffelen klinkt als een hele mooie avond O+
Hoop dat je een beetje gedrogeerd wordt zodat je buik niet opspeelt, geniet ervan!
pi_122038022
Kyara enorm gefeliciteerd! Wens je een spoedig herstel toe. Lekker knuffelen met je meiden vanavond. En M grote broer!
pi_122038215
Kyara argento en M.idas van harte met de geboorte van de meisjes!
S. 2014
J. 2016
pi_122039548
Wow, nu sta ik opeens al 15e in de OP! Maar dat betekend dus dat er eerst nog een stuk of 15 verse babytjes geboren gaan worden voordat de mijne zich aandient, heb ik nog even om me verder voor te bereiden O+
pi_122039652
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:28 schreef bellelena het volgende:
Wow, nu sta ik opeens al 15e in de OP! Maar dat betekend dus dat er eerst nog een stuk of 15 verse babytjes geboren gaan worden voordat de mijne zich aandient, heb ik nog even om me verder voor te bereiden O+
15 :o De dag dat we tegelijk positief testten lijkt nog als gisteren :D
pi_122039676
Raar he hoe snel dat gaat?
5e plek hier, maag draait een beetje van de zenuwen :D
pi_122039736
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:31 schreef Logician het volgende:
Raar he hoe snel dat gaat?
5e plek hier, maag draait een beetje van de zenuwen :D
Ja, jij gaat helemaal als een speer! :D

Maar van mij kan de tijd niet snel genoeg gaan hoor, ik heb er zo'n zin in O+
pi_122039783
L0t, jaaaa, het voelt inderdaad precies nog als de dag van gisteren, die positieve testen! En dan voel ik nu van die hikjes onderin m'n buik O+

Logi en jij gaat er nog wel wat inhalen waarschijnlijk ook :o Spannend, nog 5 nachtjes toch?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:34:59 #290
30252 Soempie
Procreating
pi_122039793
Kyara, Argento en M.idas, van harte gefeliciteerd! *O* *O* Wat fijn dat de meisjes het zo goed doen. Hoe gaat het nu verder? Ik neem aan dat ze nog een aantal weken moeten blijven?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_122039795
Heb er ook enorm zin in, zo'n zin om te gaan genieten (en fysiek me weer goed te voelen) maar begin ook steeds banger te worden voor de bevalling :@
pi_122039813
Misschien gaat t nog wel sneller dan je denkt.. MeNicole alles goed daar??
pi_122039879
Belle ja als ik woensdag inleidbaar ben wel idd. :X

Maar anders kan het dus ook nog een weekje langer duren, daar ga ik voor de zekerheid gewoon vanuit. :)
Als dat gebeurt ben ik trouwens verder dan ooit qua termijn en dat zou voor mini natuurlijk heel gunstig zijn ook al is het voor mij k** :Y

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 18:38:28 ]
pi_122039904
Logi, hoe zijn jouw vorige bevallingen verlopen eigenlijk?
pi_122039986
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:37 schreef Logician het volgende:
Belle ja als ik woensdag inleidbaar ben wel idd. :X

Maar anders kan het dus ook nog een weekje langer duren, daar ga ik voor de zekerheid gewoon vanuit. :)
Als dat gebeurt ben ik trouwens verder dan ooit qua termijn en dat zou voor mini natuurlijk heel gunstig zijn ook al is het voor mij k** :Y
Ja, dat is ook zo, maar toch, alvast een eerste datum om naar uit te kijken zo! En gezien je vorige bevallingen en het gerommel deze zwangerschap, heb ik stiekem al een beetje hoop dat je lichaam er misschien al wel een beetje klaar voor is :* Ik duim in ieder geval, jij en je dochter hebben het toch al wel maar mooi tot nu uitgehouden!
pi_122040050
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:37 schreef L0t.. het volgende:
Logi, hoe zijn jouw vorige bevallingen verlopen eigenlijk?
Bij de eerste braken mijn vliezen en duurde het 18u voor ik echte weeen kreeg en ging het toen heel erg snel.

Bij de 2e was het rond de 2,5u volgens mij) na de eerste wee. Begon met verliezen slijmprop en binnen 5min daarna de eerste weeen.

Bij de 3e braken mijn vliezen en begonnen meteen daarna de weeen en na 1u en 50min had ik een baby :X

Dus enorm snel elke keer, maar het is nu 10jr verder en ben er na de rest van deze zwangerschap echt wel bang voor dat het nu niet zo makkelijk zal gaan allemaal + ik had tijdens de laatste zwangerschappen natuurljjk al behoorlijke ontsluiting ... vind het gewoon echt dood eng, raar he?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 18:45:58 ]
pi_122040113
Belle O+ thx
pi_122040129
Ben trouwens erg benieuwd naar MeNic :Y
pi_122040182
Ja, ik ben ook benieuwd hoe het bij MeNicole is!
pi_122040251
Ik kom me hier ook melden. Vandaag 2x getest en zwanger *O*.

+/- 4w 4d. ben ik nu. We zijn erg blij natuurlijk maar ook nog erg onwerkelijk!
pi_122040268
Gefeliciteerd en welkom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')