We gingen toch voor eind volgende week. Ik heb 1 dag in feb nodig om de maand te borduren dus het mag vanaf volgende week zaterdag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Ga es werpen, kan ik daarnaupload ik dan een foto van beeb in het pakje
![]()
Hilz. Ud aangepast dus bij termijnecho?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef As1981 het volgende:
[..]
We gingen toch voor eind volgende week. Ik heb 1 dag in feb nodig om de maand te borduren dus het mag vanaf volgende week zaterdag.
Of je stuurt me een foto natuurlijk misschien ga ik van je pakje wel baren
Dat spreekt voor zich, maar je hebt dan wel extra morele steun van je partner, en iemand om op terug te vallen als er iets is. En tijdens de werkpauzes ook 'lijfelijke steun'.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Thuis werken is wel nog steeds werken he. Daar vergissen velen zich nog wel eens in. Wij hebben er ook goede afspraken over gemaakt.
Ik moet mijn uren en werkzaamheden wel maken natuurlijk. Nu is onze kleine er nog niet, ik kan 1 en soms 2 dagen thuiswerken maar de basis blijft werken
Dat is idd de reden dat mijn vriend liever niet thuiswerkt als ik er ben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Thuis werken is wel nog steeds werken he. Daar vergissen velen zich nog wel eens in. Wij hebben er ook goede afspraken over gemaakt.
Ik moet mijn uren en werkzaamheden wel maken natuurlijk. Nu is onze kleine er nog niet, ik kan 1 en soms 2 dagen thuiswerken maar de basis blijft werken
Ja, stom hè.... Die was 10 januari en ik zag het net pasquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Ga es werpen, kan ik daarnaupload ik dan een foto van beeb in het pakje
![]()
Hilz. Ud aangepast dus bij termijnecho?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door _wolk82_ op 25-01-2013 01:16:31 ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:11 schreef _wolk82_ het volgende:
Suiker dat is een hele mooie mijlpaal!!
Gulara dat lijkt me best lastig om een eerste kindje te krijgen ver weg van familie en dan geen kraamzorg ik hoop datthuis kan zijn voor jou en de kleine, lijkt me verschrikkelijk om er op dat moment alleen voor te staan.
Zijn daar helemaal geen regels voor?
Even in de spoiler ivm ego zeur post:Vreemd genoeg schijnen Australiërs wel recht te hebben op home care oid. Vind het zelf ook vreemd dat je nationaliteit dus blijkbaar aangeeft of je wel of geen hulp na je zwangerschap kunt gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens blijf je hier wel langer in het ziekenhuis. In principe mag ik 72 uur blijven. Daar worden dan ook de eerste onderzoeken gedaan en word je bijgestaan wanneer je borstvoeding wilt geven.
Maar eerlijk gezegd voel ik er weinig voor om zo lang in het ziekenhuis te blijven. Je hebt meestal een gedeelde tweepersoonskamer en je partner blijft niet slapen. Dus ik vind dat eigenlijk maar ongezellig.
Maar ik ben er verder niet heel bang voor hoor. Ik weet datalles laat vallen als dat nodig is. Als ie überhaupt al bij de baby is weg te krijgen. Daarnaast komt er ook familie rond die tijd over, dus die kunnen ook eea uit handen nemen. Voor praktische zaken hebben we hier wel een dusdanig fijn netwerk van mensen om ons heen.
Vervelend van dat slechte slapen. Ik heb er ook last van. Gelukkig heb ik het voordeel dat ik lange nachten kan maken. Wanneer ik 10 uur in bed lig, heb ik ook met wakkere tussenposes nog wel een acceptabel aantal uur slaap te pakken.
Soms voel ik me er een beetje schuldig over, maar aan de andere kant, ik word moeder God knows wanneer ik weer een beetje fatsoenlijk kan slapen straks. Dus ik geniet er nog maar van.![]()
voor alle nachtbrakers.
Kyara wat spannend allemaal! Ik ga even je verhaal teruglezen, want dat heb ik even gemist!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:58 schreef Kyara het volgende:
wolk
Suiker, mooie mijlpaal
Ik krijg zo weer een spuit in mij been. En sowieso wennen met slapen.
Heb er nog wel een in de categorie
Jezelf maar blijven afdrogen na een douche totdat je beseft dat die druppels aan je benen geen water zijn en dat je dus kan blijven afdrogen...
Haha ga er maar niet vanuit. Rond middaguur komt vlos weer strippen, kindjes gaan naar opa en oma. Dus als ik iets kon showen zal het laat op de avond zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef Suikertante het volgende:
Slaap lekker allemaal, Kyara jij zeker en ik hoop dat Nicole morgen een baby komt showen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |