abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122005934
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Ga es werpen, kan ik daarna :P upload ik dan een foto van beeb in het pakje :P

Hilz :D . Ud aangepast dus bij termijnecho?
We gingen toch voor eind volgende week. Ik heb 1 dag in feb nodig om de maand te borduren dus het mag vanaf volgende week zaterdag.

Of je stuurt me een foto natuurlijk misschien ga ik van je pakje wel baren :D
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:55:23 #77
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122006335
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef As1981 het volgende:

[..]

We gingen toch voor eind volgende week. Ik heb 1 dag in feb nodig om de maand te borduren dus het mag vanaf volgende week zaterdag.

Of je stuurt me een foto natuurlijk misschien ga ik van je pakje wel baren :D
:D de mijne komt echt niet voor half februari denk ik hoor. Tenzij de echo niet goed is maandag natuurlijk maar ik ga er een beetje van uit dat dat los loopt. Best eng weer die echo, zie er echt tegenop.
Oh en ivm peuter ziek kunnen we morgen niet uit eten dus dat wordt dan hopelijk volgende week vrijdag, mits we oppas hebben.

Edit: ik dacht dat de 12de een goede datumtweeling dag was :p
pi_122006974
De 10de was toch de eerste deal dan van er toch iets met de maan :D

Maar verder in feb is voor mij prima ^O^

Balen dat het etentje niet door gaat. Hij is dus nog niet beter.
En die echo komt vast wel goed toch.

Nou ik duik mijn bed in.
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:08:56 #79
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122007076
Oh ja nieuwe maan!

Slaap lekker, wij gaan ook zo.

Ben zo blij met het eerste pakje O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:29:40 #80
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122008327
Slaaplekker!

Ik kruip zo ook mijn bed in, ik kreeg me net een paar venijnige steken in mijn lies toen ik recht ging staan. Hoog tijd om mijn bed in te kruipen, gezien het tijdstip en de steken.

Vriendlief, en over anderhalve week manlief ( ^) ) gaat tegen die tijd kijken of hij een deel van zijn werk ok thuis kan doen. Het werk dat hij doet, kan hij ook makkelijk vanaf zijn laptop thuis doen. Alleen is er nog toestemming van de baas nodig. Dus hopelijk komt die er ook, als hij het vraagt. Ik zou het wel heel fijn vinden.

Zwangerschapslingerie is zo :r . En uit een van de vorige topics had ik de tip van iemand gezien, vraag me niet van wie, die een afbeelding van (heren)boxershorts had gepost als vervanging voor die zwangerschapslingerie.
Dus die heb ik gisteren maar besteld via de wehkamp, samen met een positiebadpak. Ideaal die herenboxershorts, ik ga volgende week in de stad, nog een paar halen. Ze bevallen prima, en er zit nog heel veel rek in, zodat mini nog volop kan groeien de komende maanden.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122008598
Thuis werken is wel nog steeds werken he. Daar vergissen velen zich nog wel eens in. Wij hebben er ook goede afspraken over gemaakt.

Ik moet mijn uren en werkzaamheden wel maken natuurlijk. Nu is onze kleine er nog niet, ik kan 1 en soms 2 dagen thuiswerken maar de basis blijft werken :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:39:13 #82
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122008884
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Thuis werken is wel nog steeds werken he. Daar vergissen velen zich nog wel eens in. Wij hebben er ook goede afspraken over gemaakt.

Ik moet mijn uren en werkzaamheden wel maken natuurlijk. Nu is onze kleine er nog niet, ik kan 1 en soms 2 dagen thuiswerken maar de basis blijft werken :)
Dat spreekt voor zich, maar je hebt dan wel extra morele steun van je partner, en iemand om op terug te vallen als er iets is. En tijdens de werkpauzes ook 'lijfelijke steun'.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122009154
Wij hebben ook een systeem straks. Mijn ouders passen een dag op, die uren werk ik sowieso buitenshuis. Blijven er 12 uren over die ik niet thuis werk en dat de uk wel thuis is, die mijn vriend dus echt voor de kleine inruimt, als het kan werkt hij, zo niet dan niet. De overige uren kan hij gewoon werken, desnoods met koptelefoon, en ben ik er voor de kleine. Als het wat rustiger is doen we meer samen of doet hij meer, en anders hoop ik dat het zo werkt in het begin!
pi_122009413
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:

Dat is idd de reden dat mijn vriend liever niet thuiswerkt als ik er ben.
Nou hebben wij er ook 1 van 2 rondlopen die dan ook naar papa wil enzo, maar ook merk ik dat ik toch makkelijker vraag of hij even dit of even dat kan doen. Gewoon omdat hij in dw buurt is. Terwijl t normaal ook prima zonder gaat :')
pi_122009767
Ik merk dat we elkaar nu juist enorm aanzetten tot hard werken, maar ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat als er straks nog een kleine bij is inderdaad..
pi_122012926
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Ga es werpen, kan ik daarna :P upload ik dan een foto van beeb in het pakje :P

Hilz :D . Ud aangepast dus bij termijnecho?
Ja, stom hè.... Die was 10 januari en ik zag het net pas :D
Over 2 weken nieuwe afspraak dus dan kan het misschien wel een nieuwe datum worden :D
pi_122013940

*O* *O*
pi_122014628
Slaap lekker allemaal, Kyara jij zeker en ik hoop dat Nicole morgen een baby komt showen O+
pi_122014770
Mega mijlpaal suiker! *O*
pi_122015128
Oja jij ook lekker slapen.. :) Zonder kramp!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:56:16 #91
381212 Gulara
From the future
pi_122015707
Sorry voor de verwaarlozing. Ben niet helemaal bijgelezen en had de updates ook nog eens niet meegekregen.

Omentielvo gefeliciteerd met je dochter! *O*

Kyara gebroken vliezen! Hoop dat je dames nog even blijven zitten. :*

Kleurdoos, wat een rammelfoto's! O+

Cwen beterschap! :*

Een mijlpaal voor Suiker! *O*

En logi, ik hoop op een goede nacht voor je. :*

Hier werkt vriend ook veel thuis, gezellig! O+ Ik ben wel klaar met het niet werken. 2013 staat in het tekenen een Baby en een Baan.
Hier geen kraamzorg, dus als er geen familie is, dan is het wel handig als (8> thuis is. Toevallig staan er rond mijn UD allemaal werkafspraken e.d. op de planning. :')
pi_122016132
Suiker dat is een hele mooie mijlpaal!!

Gulara dat lijkt me best lastig om een eerste kindje te krijgen ver weg van familie en dan geen kraamzorg ik hoop dat (8> thuis kan zijn voor jou en de kleine, lijkt me verschrikkelijk om er op dat moment alleen voor te staan.
Zijn daar helemaal geen regels voor?

Even in de spoiler ivm ego zeur post:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door _wolk82_ op 25-01-2013 01:16:31 ]
pi_122016360
Wolk :*
pi_122016696
Hè jij ook wakker, moet jij ook niet slapen?

Ik ga het nog even proberen ik hoop dat jij je rust ook nog even kan pakken.

[ Bericht 50% gewijzigd door _wolk82_ op 25-01-2013 01:40:14 ]
pi_122017126
wolk :*

Suiker, mooie mijlpaal *O*

Ik krijg zo weer een spuit in mij been. En sowieso wennen met slapen.

Heb er nog wel een in de categorie :')
Jezelf maar blijven afdrogen na een douche totdat je beseft dat die druppels aan je benen geen water zijn en dat je dus kan blijven afdrogen...
  vrijdag 25 januari 2013 @ 02:09:23 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_122017292
Kyara nog ff binnenhouden hooor O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 25 januari 2013 @ 03:37:27 #97
381212 Gulara
From the future
pi_122018038
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 01:11 schreef _wolk82_ het volgende:
Suiker dat is een hele mooie mijlpaal!!

Gulara dat lijkt me best lastig om een eerste kindje te krijgen ver weg van familie en dan geen kraamzorg ik hoop dat (8> thuis kan zijn voor jou en de kleine, lijkt me verschrikkelijk om er op dat moment alleen voor te staan.
Zijn daar helemaal geen regels voor?

Even in de spoiler ivm ego zeur post:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd genoeg schijnen Australiërs wel recht te hebben op home care oid. Vind het zelf ook vreemd dat je nationaliteit dus blijkbaar aangeeft of je wel of geen hulp na je zwangerschap kunt gebruiken. :')
Overigens blijf je hier wel langer in het ziekenhuis. In principe mag ik 72 uur blijven. Daar worden dan ook de eerste onderzoeken gedaan en word je bijgestaan wanneer je borstvoeding wilt geven.
Maar eerlijk gezegd voel ik er weinig voor om zo lang in het ziekenhuis te blijven. Je hebt meestal een gedeelde tweepersoonskamer en je partner blijft niet slapen. Dus ik vind dat eigenlijk maar ongezellig.

Maar ik ben er verder niet heel bang voor hoor. Ik weet dat (8> alles laat vallen als dat nodig is. Als ie überhaupt al bij de baby is weg te krijgen. Daarnaast komt er ook familie rond die tijd over, dus die kunnen ook eea uit handen nemen. Voor praktische zaken hebben we hier wel een dusdanig fijn netwerk van mensen om ons heen.

Vervelend van dat slechte slapen. Ik heb er ook last van. Gelukkig heb ik het voordeel dat ik lange nachten kan maken. Wanneer ik 10 uur in bed lig, heb ik ook met wakkere tussenposes nog wel een acceptabel aantal uur slaap te pakken.
Soms voel ik me er een beetje schuldig over, maar aan de andere kant, ik word moeder God knows wanneer ik weer een beetje fatsoenlijk kan slapen straks. Dus ik geniet er nog maar van. :z

:* voor alle nachtbrakers.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 03:46:41 #98
381212 Gulara
From the future
pi_122018054
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 01:58 schreef Kyara het volgende:
wolk :*

Suiker, mooie mijlpaal *O*

Ik krijg zo weer een spuit in mij been. En sowieso wennen met slapen.

Heb er nog wel een in de categorie :')
Jezelf maar blijven afdrogen na een douche totdat je beseft dat die druppels aan je benen geen water zijn en dat je dus kan blijven afdrogen...
Kyara wat spannend allemaal! Ik ga even je verhaal teruglezen, want dat heb ik even gemist!
Hoe dan ook een dikke :*
  vrijdag 25 januari 2013 @ 03:47:56 #99
381212 Gulara
From the future
pi_122018056
En ik sta officieel in de top 10! *O*

Hoe kan dat nou? :? :o :X
pi_122018059
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef Suikertante het volgende:
Slaap lekker allemaal, Kyara jij zeker en ik hoop dat Nicole morgen een baby komt showen O+
Haha ga er maar niet vanuit. Rond middaguur komt vlos weer strippen, kindjes gaan naar opa en oma. Dus als ik iets kon showen zal het laat op de avond zijn.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')