abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121999935
Ik en vriend werken allebei thuis O+ Dus ik kan nu al alle tijd nemen die ik wil/nodig heb en we kunnen straks allebei heerlijk uitgebreid aan ons kleine babytje wennen O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:20:35 #52
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122000486
Kyara, djezus, wat spannend zeg!

KD, een knipper! Als deze ook zo vroeg komt als Lex dan hebbie een augustus kindje, ook leuk!

Iemand nog zwangerschapskleding nodig :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122000592
Ohh belle, wat heerlijk, dat is wel ideaal zeg! O+ Mijn vriend is nog aan het uitzoeken hoe het zit met bevallingsverlof en ouderschapsverlof op zijn werk.. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn als hij gewoon de eerste week lekker thuis kan zijn, genieten van ons kindje en wennen met z'n drietjes. Aan de andere kant is het ook fijn als hij vrij heeft zodra de kraamzorg weg is..
pi_122000773
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:
Ohh belle, wat heerlijk, dat is wel ideaal zeg! O+ Mijn vriend is nog aan het uitzoeken hoe het zit met bevallingsverlof en ouderschapsverlof op zijn werk.. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn als hij gewoon de eerste week lekker thuis kan zijn, genieten van ons kindje en wennen met z'n drietjes. Aan de andere kant is het ook fijn als hij vrij heeft zodra de kraamzorg weg is..
Bekend probleem! Wij zijn ook hard aan het nadenken over wat we kunnen/willen qua werken na de bevalling. Lijkt me heerlijk om een paar weken samen te hebben na de bevalling, maar om heel eerlijk te zijn lijken een paar dagen per week alleen met de kleine ook wel heel erg lekker :@
Sarcasme. Herken het.
pi_122001399
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:
Dat vinden wij ook O+ Maar ik ken ook veel mensen die het, denk ik, niet altijd zouden trekken om zo'n beetje 24/7 op elkaars lip te zitten. (M'n schoonouders bijv, die hebben het er best moeilijk mee dat ze allebei gestopt zijn met werken inmiddels en zo vaak bij elkaar zitten, ze trekken het voor geen meter eigenlijk..) Maar wij gedijen er zeer wel bij! Ik vind het ook fijn dat we straks samen evenveel meekrijgen van het opgroeien van ons kindje enzo O+ We zijn gewoon een klef stel whehehe :P En als een van ons soms even alleen wil zijn, dan gaat ie gewoon weg of stuurt de ander even de hort op. Maar meestal gaan we nog met elkaar mee als we ergens heen moeten ook :D
pi_122001477
Kyara :o Verdorie, wat een schrik! Maar gelukkig wat later ook het nieuws dat de remmers hun werk goed doen. En wat moeilijk dat je nu in het ziekenhuis moet blijven, klote, al is het natuurlijk het beste. Hoe gaat het met de bezoeken van Midas? Sterkte meis! :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_122001495
Mijn vriend is leraar, dus als ik hoogzwanger ben, heeft hij zomervakantie en kan dus erg veel meehelpen met de andere 2. en tegen de tijd dat nummer 3 er is, is t alweer bijna herfst en kerstvakantie :P
pi_122001613
Dus stiekem toch gewoon goed uitgekiend zo KD!
pi_122001741
Ik ben echt te moe en te misselijk om uitgebreid te reageren, maar: wat een mooie spullen, en pakjes, en baby's!

Yay voor alle mijlpalen, ook.

En nu weer horizontaal op de bank... Blegh.
Home is where the O+ is...
pi_122001952
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Cwen het volgende:
Ik ben echt te moe en te misselijk om uitgebreid te reageren, maar: wat een mooie spullen, en pakjes, en baby's!

Yay voor alle mijlpalen, ook.

En nu weer horizontaal op de bank... Blegh.
Sterkte!
Sarcasme. Herken het.
pi_122002057
:* Cwen, hoop dat je je snel weer wat fijner voelt!
pi_122002133
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef bellelena het volgende:

[..]

Dat vinden wij ook O+ Maar ik ken ook veel mensen die het, denk ik, niet altijd zouden trekken om zo'n beetje 24/7 op elkaars lip te zitten. (M'n schoonouders bijv, die hebben het er best moeilijk mee dat ze allebei gestopt zijn met werken inmiddels en zo vaak bij elkaar zitten, ze trekken het voor geen meter eigenlijk..) Maar wij gedijen er zeer wel bij! Ik vind het ook fijn dat we straks samen evenveel meekrijgen van het opgroeien van ons kindje enzo O+ We zijn gewoon een klef stel whehehe :P En als een van ons soms even alleen wil zijn, dan gaat ie gewoon weg of stuurt de ander even de hort op. Maar meestal gaan we nog met elkaar mee als we ergens heen moeten ook :D
Haha, het lijkt mij ook heerlijk hoor O+ Ik wil ook graag dat mijn vriend straks zoveel mogelijk meemaakt van onze dochter. Zou wel zo'n regeling voor vaders willen als in Zweden ofzo :P

Cwen, vervelend hè, nog even doorzetten :*
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:57:32 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122002903
Cwen, arme jij... hopelijk is het snel beter! :*

KD, dat is zeker goeie timing!
pi_122003044
Cwen, je hebt in elk geval gezien waar je t voor over moet hebben! O+ Sterkte!

En ik vind het ook echt súperfijn dat mijn vriend thuis werkt. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik straks in mijn eentje met een baby thuis zou zitten. Zou natuurlijk best lukken, maar hoe leuk is dit! Ik ga ook weer de halve week buiten de deur werken en mijn vriend verheugt zich er al helemaal op dat hij dan lekker thuis is met de kleine O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:22:45 #65
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122004438
Wat betreft vrij nemen van papas, onderscht die eerste week niet. Je hebt net een bevalling achter de rug, bent mega labiel en de kans is grootcdat het echt kei hard werken is, dag en nacht. Manlief ging zn bed in als de kraam binnenkwam zodat hij eventjes kon slapen, daar kwam snachts namelijk niet zoveel van. Hij had geregeld dat hij 2 weken vrij was van de geboorte en uiteindelijk zijn dat volgens mij 7 hele en 6 halve dagen geworden.
pi_122004555
Dat heb ik inderdaad, en het lijkt me zo de ellende waard!

Manlief werkt thuis en heeft veel verlofdagen over, dus die neemt ook ruim vrij wanneer de muppet geboren is - en dat is voor het eerst dat ik zo vooruit durf te kijken :).
Home is where the O+ is...
pi_122005049
Dat inderdaad Pessie. Hier was mijn man bij de eerste de eerste 2,5 week vrij. Ook de eerste week met de kraam. Voor hem was ook alles wennen en nieuw.
Nu hadden we gewoon mazzel dat we deze mogelijkheid hadden. Ook omdat we dan nog een peuter hebben die de nodige aandacht nodig heeft.

Heb er wel steeds meer zin in. Nog een week of 2!!!!
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:34:50 #68
259886 pessie
pi_122005153
Maar ik was even manlief helpen met zn outfit voor morgen, belangrijke dag dus even iets netter dan spijkerbroek en hoodie.

Ik heb vanavond het eerste pakje voor buikbeeb gekocht *O* . Volgens mij ben ik nu eindelijk compleet! *O*

En net chocomilkshake van de mac gehad, jummie. :9
pi_122005201
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef bellelena het volgende:
Hier weer verder over kinderwagens en verse babietjes met wollen pakjes O+

Nog aanpassingen voor de OP?
Mag ik naar 17 augustus? :)

En Cwen, sterkte. Ik merk ook dat de misselijkheid iets meer door de emesafene heenkomt. Gelukkig is de hormoonspiegel nu op zijn hoogst, het kan alleen maar beter worden..
pi_122005586
Wat naar Cwen dat je er zo last van hebt.

Pessie *O* eindelijk!!!! Ben heel benieuwd.
pi_122005624
Mag ik ook op 17 augustus? Zit net naar de echo te kijken en vk vond zonder te overleggen ( :D ) de 17e leuker dan de 15e
pi_122005693
Doe dan maar de 16de Hilzillah, die zijn echt O+
pi_122005701
Ik ben te moe om overal op te reageren, zag veel mijlpalen voorbij komen ondere voor Piekie en mijzelf 28 weken. Ik zag dat ik inmiddels de top 20 in ben gekomen :o , een hele lieve foto van Omentielvo haar meissie O+ en hele mooie kinderwagens.

Ik ga nu proberen te slapen moet morgen vroeg op, heb om 8 uur al een eerste sollicitatie gesprek voor mijn vervanging en om 9 uur de tweede. Welterusten voor iedereen en in het bijzonder voor Kyara.
pi_122005720
Dat klinkt heerlijk Belle!

Mijn man is actuaris voor een grote verzekering en werkt momenteel 2,5 dag op kantoor en 2 dagen thuis. En een halve dag per week vrij. Hij is nu met zijn scriptie bezig en daardoor 1 extra dag thuis. Na de scriptie moet hij weer 1 dag per week naar Amsterdam om te promoveren ofzo iets. Weet ik het :') hoe dan ook, ik ben wel blij met hoe het gaat!

Na de bevalling gaat hij de week dat de kraamzorg er is thuis werken waar mogelijk, daarna 3 weken vakantie. Dat lijkt me heerlijk, 3 weken met ons nieuwe gezin O+ :Y
E.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:45:45 #75
259886 pessie
pi_122005767
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef As1981 het volgende:
Wat naar Cwen dat je er zo last van hebt.

Pessie *O* eindelijk!!!! Ben heel benieuwd.
Ga es werpen, kan ik daarna :P upload ik dan een foto van beeb in het pakje :P

Hilz :D . Ud aangepast dus bij termijnecho?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')