SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekend probleem! Wij zijn ook hard aan het nadenken over wat we kunnen/willen qua werken na de bevalling. Lijkt me heerlijk om een paar weken samen te hebben na de bevalling, maar om heel eerlijk te zijn lijken een paar dagen per week alleen met de kleine ook wel heel erg lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:
Ohh belle, wat heerlijk, dat is wel ideaal zeg!Mijn vriend is nog aan het uitzoeken hoe het zit met bevallingsverlof en ouderschapsverlof op zijn werk.. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn als hij gewoon de eerste week lekker thuis kan zijn, genieten van ons kindje en wennen met z'n drietjes. Aan de andere kant is het ook fijn als hij vrij heeft zodra de kraamzorg weg is..
Dat vinden wij ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:
Ohh belle, wat heerlijk, dat is wel ideaal zeg!Mijn vriend is nog aan het uitzoeken hoe het zit met bevallingsverlof en ouderschapsverlof op zijn werk.. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn als hij gewoon de eerste week lekker thuis kan zijn, genieten van ons kindje en wennen met z'n drietjes. Aan de andere kant is het ook fijn als hij vrij heeft zodra de kraamzorg weg is..
Sterkte!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Cwen het volgende:
Ik ben echt te moe en te misselijk om uitgebreid te reageren, maar: wat een mooie spullen, en pakjes, en baby's!
Yay voor alle mijlpalen, ook.
En nu weer horizontaal op de bank... Blegh.
Haha, het lijkt mij ook heerlijk hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dat vinden wij ookMaar ik ken ook veel mensen die het, denk ik, niet altijd zouden trekken om zo'n beetje 24/7 op elkaars lip te zitten. (M'n schoonouders bijv, die hebben het er best moeilijk mee dat ze allebei gestopt zijn met werken inmiddels en zo vaak bij elkaar zitten, ze trekken het voor geen meter eigenlijk..) Maar wij gedijen er zeer wel bij! Ik vind het ook fijn dat we straks samen evenveel meekrijgen van het opgroeien van ons kindje enzo
We zijn gewoon een klef stel whehehe
En als een van ons soms even alleen wil zijn, dan gaat ie gewoon weg of stuurt de ander even de hort op. Maar meestal gaan we nog met elkaar mee als we ergens heen moeten ook
Mag ik naar 17 augustus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef bellelena het volgende:
Hier weer verder over kinderwagens en verse babietjes met wollen pakjes
Nog aanpassingen voor de OP?
Ga es werpen, kan ik daarnaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef As1981 het volgende:
Wat naar Cwen dat je er zo last van hebt.
Pessieeindelijk!!!! Ben heel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |