abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121993106
Zwangerschap & geboorte

19 januari: Menicole2 (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
17 augustus: Cwen
17 augustus: Hilzillah
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Hilliebillie
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
16 september: Kleurdoos
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door bellelena op 25-01-2013 18:26:39 ]
pi_121993133
Hier weer verder over kinderwagens en verse babietjes met wollen pakjes O+

Nog aanpassingen voor de OP?
pi_121993198
t pak heb ik nog wel hoor, foto vind ik niet.

en deze heb ik ook nog
pi_121993250
en O+ denk niet dat ik dit eerste pakje ga overtreffen hoor

[/spam]
pi_121993327
en echt de allerlaatste

en Belle, kan je mij in de OP op 16 September zetten? dan hou ik die voorlopig wel aan
pi_121993334
Ik ben zojuist omvergerammeld.
pi_121993377
Nohhhhh KD, het is dat er al een baby in m'n buik zit, maar het liefst maak ik nu meteen alvast een tweede erbij O+
pi_121993381
ik ook. nog een baby jeej
pi_121993423
Jij doet gewoon een derde O+ Wat wordt dat gezellig daar!
pi_121993443
Ik moet er echt niet aan denken! Maar misschien komt dat ook door de woonoppervlakte gedeeld door aantal dieren en mensen hier.
Aan de andere kant. O+ O+
pi_121993583
Haha, ik had het ook niet verwacht, ik dacht vroeger 'Nooit kinderen' en toen opeens 'hmmm ik wil toch wel graag een kindje'... En nu ik zwanger ben vind ik het zo bijzonder en speciaal, opeens rammel ik gewoon al voor een tweede?!?! Heel bizar, had het nooit verwacht, maar ik wil dit echt zoooo nog een keer meemaken O+
pi_121993595
Ik moest er ook nooit aan denken, al niet aan 1 kind :P

en eerlijk, t gaat me zo makkelijk af, en ze zijn ook zo heerlijk makkelijk in omgang..
the more..
pi_121993611
Dat wollen pakje O+ en de inhoud natuurlijk O+ O+
Heb je die ergens gekocht of moet je dat laten breien?
pi_121993668
Van mijn favo merk :+ en walgelijk duur , angorawol en lamswol, maar mijn mup kon zichzelf 3 weken lang nog niet op temp. krijgen, pas na de UD :)
voor de nieuwe baby heb ik al 13 kidscasejes :')
pi_121994072
Hoewel ik op een mega roze wolk zit had ik er liever meteen twee gehad denk ik. Ik vind mezelf wel érg zwanger, moeilijk om nog andere dingen te doen naast zwanger zijn. Dat valt me wel een beetje zwaar, want ik wil wél hel veel andere dingen naast zwanger zijn!
Maar je zult zien, ben ik straks bevallen en dan mis ik natuurlijk het zwanger zijn (op die hummel na dan, daar ben ik wel zo nieuwsgierig naar!)
pi_121994246
En toch vind ik dat bij de tweede anders. Bij de eerste kon ik ook meer zwanger zijn. Daarbij gezegd dat ik niet echt kon stil zitten. Maar als ik wilde kon ik daar wel aan toegeven.
Nu doe ik het erbij zeg maar. Bv leuk je rust pakken maar met een peuter die geen middagslaapjes doet heb je pech.

En daar leg ik me bij neer is prima, maar ben er veel minder mee bezig. Veel meer met het normale. Alhoewel lichamelijk deze daardoor wel een stuk zwaarder valt.
pi_121994341
Soms word ik gek van mezelf.
Maar tegelijk is het ook heel leuk natuurlijk.. zolang ik geen rekening houd met mijn omgeving vind ik het eigenlijk best lekker :@

En As, wat jij zegt over zwanger zijn van een tweede (of derde), dat lijkt mij inderdaad ook echt totaal anders en lichamelijk een stuk slopender!
pi_121994412
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Kleurdoos het volgende:
en echt de allerlaatste
[ afbeelding ]

en Belle, kan je mij in de OP op 16 September zetten? dan hou ik die voorlopig wel aan
Rammel rammel O+ O+
Jammer dat ik nog 7 maanden moet wachten. Wat een droppie zeg! En wat een geweldig pakje! Welk merk is dat?
pi_121994569
En straks kan dat ook lekker suiker want dan heb je verlof. Ik werkte altijd 36 uur soms in combi met een studie en zag op tegen mijn verlof. Maar eigenlijk vond ik het heerlijk.
En nu kan ik best genieten van het thuis zijn, alhoewel ik nog steeds graag op pad ben. Maar dan met kind nu.
pi_121995231
Ik zie er eigenlijk best wel naar uit, maar ik moet er denk ik wel voor oppassen dat ik de 20 uur die ik dan vrij ben van de winkel niet in mijn eigen bedrijf ga steken! Aan de andere kant, mijn lichaam zegt vanzelf dat ik even in bad moet O-)
pi_121995682
Dat kan wel een gevaar zijn ja. Aan de andere kant zou ik nu ook al e.e.a. kunnen investeren omdat ik straks voor mezelf ga beginnen maar heb er totaal geen behoefte aan.
Dus inderdaad goed luisteren naar je behoefte en zo lang je niet hoeft is dat prima lijkt me.
pi_121995760
Oh en dat bad daar moet je straks ook weer uit he. Dat lijkt me hoogzwanger niets maar dat is ook vast persoonlijk.
pi_121995879
Mijn vriend werkt ook thuis, dus ik heb hulp O+
pi_121996141
Mijn vriend is van 04:00 tot 17:30 van huis. Dus ik mag hoogzwanger alleen 3 kinderen verzorgen. Maar maakt niet uit. We zijn er bijna en dan word het als de dame geboren is weer makkelijker.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121997012
Tsja.. ik heb overdag de kinderen en werk dan van 16:00 tot 22:30, ik draai dubbele dagen, maar ik zou geen van twee willen opgeven, (werk/kinderen) en voorheen had ik er zelfs nog een studie naast.
en 3 stuks, heel makkelijk gaat het niet worden, maar ik zie er zeker niet tegenop, ik vind het wel gezellig, zo'n ieniemienieprullie erbij O+
pi_121997040
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn vriend is van 04:00 tot 17:30 van huis. Dus ik mag hoogzwanger alleen 3 kinderen verzorgen. Maar maakt niet uit. We zijn er bijna en dan word het als de dame geboren is weer makkelijker.
Makkelijker? Het is dat je er al drie hebt. HOE doe je dat in hemelsnaam? Ik vind het een heel georganiseer, en ik heb er 'maar' twee.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121997095
Het krijgt altijd wel weer een plek allemaal, tenminste dat vertel ik mezelf :) en Nicole dit wordt dus de vierde! Dat had ik nog niet begrepen! Vind je het gek dat je geen rust krijgt.
T strippen heeft nog steeds niks gedaan?
pi_121997215
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:25 schreef Estrys het volgende:

[..]

Makkelijker? Het is dat je er al drie hebt. HOE doe je dat in hemelsnaam? Ik vind het een heel georganiseer, en ik heb er 'maar' twee.
went snel zat ;)
pi_121997353
Ik denk ook dat een nieuwe samenstelling even tijd nodig heeft. Ik vind het dan ook fijn dat mijn man straks een maand thuis is. Met zijn alle wennen O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:34:23 #30
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121997551
KD doe normaal met je foto's! Ik rammel van de bank af! :(
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:35:06 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121997583
Oh daar kan ik me zó op verheugen O+ het samen thuis zijn na de bevalling, en dat nieuwe wezentje leren kennen! *;

Vriend heeft ouderschapsverlof aangevraagd voor 20u per week geloof ik, 6 weken vanaf de bevalling.
pi_121997708
Heerlijk LB hier dus een maand vanaf de bevalling en de helft betaald. Kunnen we eind van de zomer ook nog lekker op vakantie.
pi_121998048
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

went snel zat ;)
Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet. ;) En ik door sneeuw en kou met een baby van een week of twee moet. Timing is everything. :') dus voortaan hebben wij uit voorzorg nooit meer seks in de maand april.
pi_121998161
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef Estrys het volgende:

[..]

Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet. ;) En ik door sneeuw en kou met een baby van een week of twee moet. Timing is everything. :')
Daar moet ik zelfs aan wennen, niet zozeer omdat je met nummer 2 rondleurt, maar wel omdat je nu op vaste tijden moet halen en brengen. Elin gaat tot half 3, kuttijd. om 2 uur moet ik r gaan halen en lex slaapt van 10 tot 12, heb ik 2 uur om nog even te stadten ofzo
pi_121998231
quote:

[..]

Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet. ;) En ik door sneeuw en kou met een baby van een week of twee moet. Timing is everything. :') dus voortaan hebben wij uit voorzorg nooit meer seks in de maand april.
ik wilde net zeggen voor je edit dat je een zwangerschap niet altijd makkelijk kunt plannen :P

En mensen zeggen vaak dat "de tijd onhandig is", maar ik denk dan: wanneer is het nou wel de juiste tijd om zwanger te worden? Er zijn altijd wel dingen die niet zo handig zijn, maar dat vormt zich wel, daar heb ik althans alle vertrouwen in O+
Sarcasme. Herken het.
pi_121998369
quote:

[..]

Hier idem, lex de miskraam en deze baby, allemaal UD's in September/oktober. en Elin dan in Jan, maar die had er in dec. moeten zijn, ik ben een winterfokker
pi_121998465
Morgen ook zo'n dag, uit bed, kinderen jezussnel aankleden, elin droppen op school, gelijk de bus pakken, lex inenten, naar huis, lex op bed, afwas/was/stofzuigen, lex uit bed, elin ophalen, boodschap, huis, koken werk

eigenlijk voer je geen hol uit, en toch de hele dag druk
pi_121998468
Nou ik moet zeggen het schoot wel door mijn hoofd in april dat we dan in januari uit zouden komen. En dat dat niet handig zou zijn. Met naar school gaan en zo. Maar onder het motto ' ach zo'n vaart zal het niet lopen'

Dat er twee dagen tussen zou zitten dat had ik dan weer niet voorzien...
pi_121998520
Bij de eerste zwangerschap misschien wat voorbarig, maar ik geloof dat mijn vriend op zijn verjaardag reuze vruchtbaar is :Y)
pi_121998668
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Estrys het volgende:
Nou ik moet zeggen het schoot wel door mijn hoofd in april dat we dan in januari uit zouden komen. En dat dat niet handig zou zijn. Met naar school gaan en zo. Maar onder het motto ' ach zo'n vaart zal het niet lopen'

Dat er twee dagen tussen zou zitten dat had ik dan weer niet voorzien...
Hier wordt t ook krapjes, UD 16 sept. ik 23 sept. Lex 28 sept.
eoioieoieoei
pi_121998725
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Suikertante het volgende:
Bij de eerste zwangerschap misschien wat voorbarig, maar ik geloof dat mijn vriend op zijn verjaardag reuze vruchtbaar is :Y)
Jouw eitje lag lekker nog te chillen in de stok toen er ineens zo'n opdringerige zaadcel voor de deur stond?

Volgens vriend is het mijn schuld dat we een meisje krijgen. Volgens hem heb ik kieskeurige eicellen en waren al zijn jongens al gestorven tegen de tijd dat ze een keuze had gemaakt -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_121998811
heheh, nouja die van mij heeft traag zaad, als ik nu zomaar een week word teruggezet en toch zeker weet dat we alleen op die ene dag seks hebben gehad... of een trage innesteling, of beide.
we zijn waarschijnlijk gewoon lui
en vruchtbaar
pi_121998857
Ik ben onschuldig!
En misschien heeft zijn zaad even een extra rondje gezwommen, dan vallen de mannen gauw af!
pi_121998923
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:53 schreef Kleurdoos het volgende:
heheh, nouja die van mij heeft traag zaad, als ik nu zomaar een week word teruggezet en toch zeker weet dat we alleen op die ene dag seks hebben gehad... of een trage innesteling, of beide.
we zijn waarschijnlijk gewoon lui
en vruchtbaar
Jij en je man waren er op tijd bij, jullie skittle is gewoon een luie donder. "Al die celdelingen... *gaap* :O " Wacht maar, die blijft tot oktober zitten 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_121999015
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben onschuldig!
En misschien heeft zijn zaad even een extra rondje gezwommen, dan vallen de mannen gauw af!
ja of de winnaar deed nog even een overwinningsronde idd ;(
pi_121999062
Prestatiedrang tot de dood erop volgt. De vrouwtjes zijn gewoon verstandiger O+ Ik krijg vast een heel slim kind.
Sarcasme. Herken het.
pi_121999351
KD O+ mooi kindje hoor! Poehh!

Ik heb vandaag last van mijn hormonen.. Ik huil de hele dag al en waarom? Omdat ik iets las over een allergie en nu bang ben dat onze baby allergisch is voor Puk. En oh ja, omdat mijn man morgenochtend toch naar kantoor moet :')
E.
pi_121999579
:*
pi_121999611
Ik hoef straks pas de kleine mee te nemen als ze 4 weken. Als ze wakker is dan. Anders laat ik der even thuis in bed bed met babyfoon bij buurvrouw. Dat die ik nu met Matthias ook. En ik hoef in princiepe alleen maandag en woensdagmiddag. Dindsdag neemt meestal mijn moeder Mikael uit school en donderdag en vrijdag zijn vader. Brengen die ik alleen op dinsdag en donderdag. Maandag en woensdag de buurvrouw.
Dus valt allemaal wel mee. En ik heb dubbele buggy!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121999696
Hey Kyara, sterkte! Zoals je weet heeft mijn vrouw ook acht dagen in het ziekenhuis gelegen en is ze ook rond 32 weken met weeenremmers begonnen. Ze zit nu thuis duimen te draaien totdat de zaak op gang komt (vandaag 36 weken). Ziekenhuis is niet leuk, hoop dat je het redt daar!
Jesus saves but death prevails.
pi_121999935
Ik en vriend werken allebei thuis O+ Dus ik kan nu al alle tijd nemen die ik wil/nodig heb en we kunnen straks allebei heerlijk uitgebreid aan ons kleine babytje wennen O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:20:35 #52
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122000486
Kyara, djezus, wat spannend zeg!

KD, een knipper! Als deze ook zo vroeg komt als Lex dan hebbie een augustus kindje, ook leuk!

Iemand nog zwangerschapskleding nodig :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122000592
Ohh belle, wat heerlijk, dat is wel ideaal zeg! O+ Mijn vriend is nog aan het uitzoeken hoe het zit met bevallingsverlof en ouderschapsverlof op zijn werk.. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn als hij gewoon de eerste week lekker thuis kan zijn, genieten van ons kindje en wennen met z'n drietjes. Aan de andere kant is het ook fijn als hij vrij heeft zodra de kraamzorg weg is..
pi_122000773
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:
Ohh belle, wat heerlijk, dat is wel ideaal zeg! O+ Mijn vriend is nog aan het uitzoeken hoe het zit met bevallingsverlof en ouderschapsverlof op zijn werk.. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn als hij gewoon de eerste week lekker thuis kan zijn, genieten van ons kindje en wennen met z'n drietjes. Aan de andere kant is het ook fijn als hij vrij heeft zodra de kraamzorg weg is..
Bekend probleem! Wij zijn ook hard aan het nadenken over wat we kunnen/willen qua werken na de bevalling. Lijkt me heerlijk om een paar weken samen te hebben na de bevalling, maar om heel eerlijk te zijn lijken een paar dagen per week alleen met de kleine ook wel heel erg lekker :@
Sarcasme. Herken het.
pi_122001399
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:
Dat vinden wij ook O+ Maar ik ken ook veel mensen die het, denk ik, niet altijd zouden trekken om zo'n beetje 24/7 op elkaars lip te zitten. (M'n schoonouders bijv, die hebben het er best moeilijk mee dat ze allebei gestopt zijn met werken inmiddels en zo vaak bij elkaar zitten, ze trekken het voor geen meter eigenlijk..) Maar wij gedijen er zeer wel bij! Ik vind het ook fijn dat we straks samen evenveel meekrijgen van het opgroeien van ons kindje enzo O+ We zijn gewoon een klef stel whehehe :P En als een van ons soms even alleen wil zijn, dan gaat ie gewoon weg of stuurt de ander even de hort op. Maar meestal gaan we nog met elkaar mee als we ergens heen moeten ook :D
pi_122001477
Kyara :o Verdorie, wat een schrik! Maar gelukkig wat later ook het nieuws dat de remmers hun werk goed doen. En wat moeilijk dat je nu in het ziekenhuis moet blijven, klote, al is het natuurlijk het beste. Hoe gaat het met de bezoeken van Midas? Sterkte meis! :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_122001495
Mijn vriend is leraar, dus als ik hoogzwanger ben, heeft hij zomervakantie en kan dus erg veel meehelpen met de andere 2. en tegen de tijd dat nummer 3 er is, is t alweer bijna herfst en kerstvakantie :P
pi_122001613
Dus stiekem toch gewoon goed uitgekiend zo KD!
pi_122001741
Ik ben echt te moe en te misselijk om uitgebreid te reageren, maar: wat een mooie spullen, en pakjes, en baby's!

Yay voor alle mijlpalen, ook.

En nu weer horizontaal op de bank... Blegh.
Home is where the O+ is...
pi_122001952
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Cwen het volgende:
Ik ben echt te moe en te misselijk om uitgebreid te reageren, maar: wat een mooie spullen, en pakjes, en baby's!

Yay voor alle mijlpalen, ook.

En nu weer horizontaal op de bank... Blegh.
Sterkte!
Sarcasme. Herken het.
pi_122002057
:* Cwen, hoop dat je je snel weer wat fijner voelt!
pi_122002133
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef bellelena het volgende:

[..]

Dat vinden wij ook O+ Maar ik ken ook veel mensen die het, denk ik, niet altijd zouden trekken om zo'n beetje 24/7 op elkaars lip te zitten. (M'n schoonouders bijv, die hebben het er best moeilijk mee dat ze allebei gestopt zijn met werken inmiddels en zo vaak bij elkaar zitten, ze trekken het voor geen meter eigenlijk..) Maar wij gedijen er zeer wel bij! Ik vind het ook fijn dat we straks samen evenveel meekrijgen van het opgroeien van ons kindje enzo O+ We zijn gewoon een klef stel whehehe :P En als een van ons soms even alleen wil zijn, dan gaat ie gewoon weg of stuurt de ander even de hort op. Maar meestal gaan we nog met elkaar mee als we ergens heen moeten ook :D
Haha, het lijkt mij ook heerlijk hoor O+ Ik wil ook graag dat mijn vriend straks zoveel mogelijk meemaakt van onze dochter. Zou wel zo'n regeling voor vaders willen als in Zweden ofzo :P

Cwen, vervelend hè, nog even doorzetten :*
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:57:32 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122002903
Cwen, arme jij... hopelijk is het snel beter! :*

KD, dat is zeker goeie timing!
pi_122003044
Cwen, je hebt in elk geval gezien waar je t voor over moet hebben! O+ Sterkte!

En ik vind het ook echt súperfijn dat mijn vriend thuis werkt. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik straks in mijn eentje met een baby thuis zou zitten. Zou natuurlijk best lukken, maar hoe leuk is dit! Ik ga ook weer de halve week buiten de deur werken en mijn vriend verheugt zich er al helemaal op dat hij dan lekker thuis is met de kleine O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:22:45 #65
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122004438
Wat betreft vrij nemen van papas, onderscht die eerste week niet. Je hebt net een bevalling achter de rug, bent mega labiel en de kans is grootcdat het echt kei hard werken is, dag en nacht. Manlief ging zn bed in als de kraam binnenkwam zodat hij eventjes kon slapen, daar kwam snachts namelijk niet zoveel van. Hij had geregeld dat hij 2 weken vrij was van de geboorte en uiteindelijk zijn dat volgens mij 7 hele en 6 halve dagen geworden.
pi_122004555
Dat heb ik inderdaad, en het lijkt me zo de ellende waard!

Manlief werkt thuis en heeft veel verlofdagen over, dus die neemt ook ruim vrij wanneer de muppet geboren is - en dat is voor het eerst dat ik zo vooruit durf te kijken :).
Home is where the O+ is...
pi_122005049
Dat inderdaad Pessie. Hier was mijn man bij de eerste de eerste 2,5 week vrij. Ook de eerste week met de kraam. Voor hem was ook alles wennen en nieuw.
Nu hadden we gewoon mazzel dat we deze mogelijkheid hadden. Ook omdat we dan nog een peuter hebben die de nodige aandacht nodig heeft.

Heb er wel steeds meer zin in. Nog een week of 2!!!!
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:34:50 #68
259886 pessie
pi_122005153
Maar ik was even manlief helpen met zn outfit voor morgen, belangrijke dag dus even iets netter dan spijkerbroek en hoodie.

Ik heb vanavond het eerste pakje voor buikbeeb gekocht *O* . Volgens mij ben ik nu eindelijk compleet! *O*

En net chocomilkshake van de mac gehad, jummie. :9
pi_122005201
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef bellelena het volgende:
Hier weer verder over kinderwagens en verse babietjes met wollen pakjes O+

Nog aanpassingen voor de OP?
Mag ik naar 17 augustus? :)

En Cwen, sterkte. Ik merk ook dat de misselijkheid iets meer door de emesafene heenkomt. Gelukkig is de hormoonspiegel nu op zijn hoogst, het kan alleen maar beter worden..
pi_122005586
Wat naar Cwen dat je er zo last van hebt.

Pessie *O* eindelijk!!!! Ben heel benieuwd.
pi_122005624
Mag ik ook op 17 augustus? Zit net naar de echo te kijken en vk vond zonder te overleggen ( :D ) de 17e leuker dan de 15e
pi_122005693
Doe dan maar de 16de Hilzillah, die zijn echt O+
pi_122005701
Ik ben te moe om overal op te reageren, zag veel mijlpalen voorbij komen ondere voor Piekie en mijzelf 28 weken. Ik zag dat ik inmiddels de top 20 in ben gekomen :o , een hele lieve foto van Omentielvo haar meissie O+ en hele mooie kinderwagens.

Ik ga nu proberen te slapen moet morgen vroeg op, heb om 8 uur al een eerste sollicitatie gesprek voor mijn vervanging en om 9 uur de tweede. Welterusten voor iedereen en in het bijzonder voor Kyara.
pi_122005720
Dat klinkt heerlijk Belle!

Mijn man is actuaris voor een grote verzekering en werkt momenteel 2,5 dag op kantoor en 2 dagen thuis. En een halve dag per week vrij. Hij is nu met zijn scriptie bezig en daardoor 1 extra dag thuis. Na de scriptie moet hij weer 1 dag per week naar Amsterdam om te promoveren ofzo iets. Weet ik het :') hoe dan ook, ik ben wel blij met hoe het gaat!

Na de bevalling gaat hij de week dat de kraamzorg er is thuis werken waar mogelijk, daarna 3 weken vakantie. Dat lijkt me heerlijk, 3 weken met ons nieuwe gezin O+ :Y
E.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:45:45 #75
259886 pessie
pi_122005767
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef As1981 het volgende:
Wat naar Cwen dat je er zo last van hebt.

Pessie *O* eindelijk!!!! Ben heel benieuwd.
Ga es werpen, kan ik daarna :P upload ik dan een foto van beeb in het pakje :P

Hilz :D . Ud aangepast dus bij termijnecho?
pi_122005934
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef pessie het volgende:

[..]

We gingen toch voor eind volgende week. Ik heb 1 dag in feb nodig om de maand te borduren dus het mag vanaf volgende week zaterdag.

Of je stuurt me een foto natuurlijk misschien ga ik van je pakje wel baren :D
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:55:23 #77
259886 pessie
pi_122006335
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef As1981 het volgende:

[..]

We gingen toch voor eind volgende week. Ik heb 1 dag in feb nodig om de maand te borduren dus het mag vanaf volgende week zaterdag.

Of je stuurt me een foto natuurlijk misschien ga ik van je pakje wel baren :D
:D de mijne komt echt niet voor half februari denk ik hoor. Tenzij de echo niet goed is maandag natuurlijk maar ik ga er een beetje van uit dat dat los loopt. Best eng weer die echo, zie er echt tegenop.
Oh en ivm peuter ziek kunnen we morgen niet uit eten dus dat wordt dan hopelijk volgende week vrijdag, mits we oppas hebben.

Edit: ik dacht dat de 12de een goede datumtweeling dag was :p
pi_122006974
De 10de was toch de eerste deal dan van er toch iets met de maan :D

Maar verder in feb is voor mij prima ^O^

Balen dat het etentje niet door gaat. Hij is dus nog niet beter.
En die echo komt vast wel goed toch.

Nou ik duik mijn bed in.
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:08:56 #79
259886 pessie
pi_122007076
Oh ja nieuwe maan!

Slaap lekker, wij gaan ook zo.

Ben zo blij met het eerste pakje O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:29:40 #80
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122008327
Slaaplekker!

Ik kruip zo ook mijn bed in, ik kreeg me net een paar venijnige steken in mijn lies toen ik recht ging staan. Hoog tijd om mijn bed in te kruipen, gezien het tijdstip en de steken.

Vriendlief, en over anderhalve week manlief ( ^) ) gaat tegen die tijd kijken of hij een deel van zijn werk ok thuis kan doen. Het werk dat hij doet, kan hij ook makkelijk vanaf zijn laptop thuis doen. Alleen is er nog toestemming van de baas nodig. Dus hopelijk komt die er ook, als hij het vraagt. Ik zou het wel heel fijn vinden.

Zwangerschapslingerie is zo :r . En uit een van de vorige topics had ik de tip van iemand gezien, vraag me niet van wie, die een afbeelding van (heren)boxershorts had gepost als vervanging voor die zwangerschapslingerie.
Dus die heb ik gisteren maar besteld via de wehkamp, samen met een positiebadpak. Ideaal die herenboxershorts, ik ga volgende week in de stad, nog een paar halen. Ze bevallen prima, en er zit nog heel veel rek in, zodat mini nog volop kan groeien de komende maanden.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122008598
Thuis werken is wel nog steeds werken he. Daar vergissen velen zich nog wel eens in. Wij hebben er ook goede afspraken over gemaakt.

Ik moet mijn uren en werkzaamheden wel maken natuurlijk. Nu is onze kleine er nog niet, ik kan 1 en soms 2 dagen thuiswerken maar de basis blijft werken :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:39:13 #82
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122008884
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Thuis werken is wel nog steeds werken he. Daar vergissen velen zich nog wel eens in. Wij hebben er ook goede afspraken over gemaakt.

Ik moet mijn uren en werkzaamheden wel maken natuurlijk. Nu is onze kleine er nog niet, ik kan 1 en soms 2 dagen thuiswerken maar de basis blijft werken :)
Dat spreekt voor zich, maar je hebt dan wel extra morele steun van je partner, en iemand om op terug te vallen als er iets is. En tijdens de werkpauzes ook 'lijfelijke steun'.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122009154
Wij hebben ook een systeem straks. Mijn ouders passen een dag op, die uren werk ik sowieso buitenshuis. Blijven er 12 uren over die ik niet thuis werk en dat de uk wel thuis is, die mijn vriend dus echt voor de kleine inruimt, als het kan werkt hij, zo niet dan niet. De overige uren kan hij gewoon werken, desnoods met koptelefoon, en ben ik er voor de kleine. Als het wat rustiger is doen we meer samen of doet hij meer, en anders hoop ik dat het zo werkt in het begin!
pi_122009413
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:

Dat is idd de reden dat mijn vriend liever niet thuiswerkt als ik er ben.
Nou hebben wij er ook 1 van 2 rondlopen die dan ook naar papa wil enzo, maar ook merk ik dat ik toch makkelijker vraag of hij even dit of even dat kan doen. Gewoon omdat hij in dw buurt is. Terwijl t normaal ook prima zonder gaat :')
pi_122009767
Ik merk dat we elkaar nu juist enorm aanzetten tot hard werken, maar ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat als er straks nog een kleine bij is inderdaad..
pi_122012926
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Ja, stom hè.... Die was 10 januari en ik zag het net pas :D
Over 2 weken nieuwe afspraak dus dan kan het misschien wel een nieuwe datum worden :D
pi_122013940

*O* *O*
pi_122014628
Slaap lekker allemaal, Kyara jij zeker en ik hoop dat Nicole morgen een baby komt showen O+
pi_122014770
Mega mijlpaal suiker! *O*
pi_122015128
Oja jij ook lekker slapen.. :) Zonder kramp!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:56:16 #91
381212 Gulara
From the future
pi_122015707
Sorry voor de verwaarlozing. Ben niet helemaal bijgelezen en had de updates ook nog eens niet meegekregen.

Omentielvo gefeliciteerd met je dochter! *O*

Kyara gebroken vliezen! Hoop dat je dames nog even blijven zitten. :*

Kleurdoos, wat een rammelfoto's! O+

Cwen beterschap! :*

Een mijlpaal voor Suiker! *O*

En logi, ik hoop op een goede nacht voor je. :*

Hier werkt vriend ook veel thuis, gezellig! O+ Ik ben wel klaar met het niet werken. 2013 staat in het tekenen een Baby en een Baan.
Hier geen kraamzorg, dus als er geen familie is, dan is het wel handig als (8> thuis is. Toevallig staan er rond mijn UD allemaal werkafspraken e.d. op de planning. :')
pi_122016132
Suiker dat is een hele mooie mijlpaal!!

Gulara dat lijkt me best lastig om een eerste kindje te krijgen ver weg van familie en dan geen kraamzorg ik hoop dat (8> thuis kan zijn voor jou en de kleine, lijkt me verschrikkelijk om er op dat moment alleen voor te staan.
Zijn daar helemaal geen regels voor?

Even in de spoiler ivm ego zeur post:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door _wolk82_ op 25-01-2013 01:16:31 ]
pi_122016360
Wolk :*
pi_122016696
Hè jij ook wakker, moet jij ook niet slapen?

Ik ga het nog even proberen ik hoop dat jij je rust ook nog even kan pakken.

[ Bericht 50% gewijzigd door _wolk82_ op 25-01-2013 01:40:14 ]
pi_122017126
wolk :*

Suiker, mooie mijlpaal *O*

Ik krijg zo weer een spuit in mij been. En sowieso wennen met slapen.

Heb er nog wel een in de categorie :')
Jezelf maar blijven afdrogen na een douche totdat je beseft dat die druppels aan je benen geen water zijn en dat je dus kan blijven afdrogen...
  vrijdag 25 januari 2013 @ 02:09:23 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_122017292
Kyara nog ff binnenhouden hooor O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 25 januari 2013 @ 03:37:27 #97
381212 Gulara
From the future
pi_122018038
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 01:11 schreef _wolk82_ het volgende:
Suiker dat is een hele mooie mijlpaal!!

Gulara dat lijkt me best lastig om een eerste kindje te krijgen ver weg van familie en dan geen kraamzorg ik hoop dat (8> thuis kan zijn voor jou en de kleine, lijkt me verschrikkelijk om er op dat moment alleen voor te staan.
Zijn daar helemaal geen regels voor?

Even in de spoiler ivm ego zeur post:
SPOILER
Vreemd genoeg schijnen Australiërs wel recht te hebben op home care oid. Vind het zelf ook vreemd dat je nationaliteit dus blijkbaar aangeeft of je wel of geen hulp na je zwangerschap kunt gebruiken. :')
Overigens blijf je hier wel langer in het ziekenhuis. In principe mag ik 72 uur blijven. Daar worden dan ook de eerste onderzoeken gedaan en word je bijgestaan wanneer je borstvoeding wilt geven.
Maar eerlijk gezegd voel ik er weinig voor om zo lang in het ziekenhuis te blijven. Je hebt meestal een gedeelde tweepersoonskamer en je partner blijft niet slapen. Dus ik vind dat eigenlijk maar ongezellig.

Maar ik ben er verder niet heel bang voor hoor. Ik weet dat (8> alles laat vallen als dat nodig is. Als ie überhaupt al bij de baby is weg te krijgen. Daarnaast komt er ook familie rond die tijd over, dus die kunnen ook eea uit handen nemen. Voor praktische zaken hebben we hier wel een dusdanig fijn netwerk van mensen om ons heen.

Vervelend van dat slechte slapen. Ik heb er ook last van. Gelukkig heb ik het voordeel dat ik lange nachten kan maken. Wanneer ik 10 uur in bed lig, heb ik ook met wakkere tussenposes nog wel een acceptabel aantal uur slaap te pakken.
Soms voel ik me er een beetje schuldig over, maar aan de andere kant, ik word moeder God knows wanneer ik weer een beetje fatsoenlijk kan slapen straks. Dus ik geniet er nog maar van. :z

:* voor alle nachtbrakers.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 03:46:41 #98
381212 Gulara
From the future
pi_122018054
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 01:58 schreef Kyara het volgende:
wolk :*

Suiker, mooie mijlpaal *O*

Ik krijg zo weer een spuit in mij been. En sowieso wennen met slapen.

Heb er nog wel een in de categorie :')
Jezelf maar blijven afdrogen na een douche totdat je beseft dat die druppels aan je benen geen water zijn en dat je dus kan blijven afdrogen...
Kyara wat spannend allemaal! Ik ga even je verhaal teruglezen, want dat heb ik even gemist!
Hoe dan ook een dikke :*
  vrijdag 25 januari 2013 @ 03:47:56 #99
381212 Gulara
From the future
pi_122018056
En ik sta officieel in de top 10! *O*

Hoe kan dat nou? :? :o :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')