abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121997040
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn vriend is van 04:00 tot 17:30 van huis. Dus ik mag hoogzwanger alleen 3 kinderen verzorgen. Maar maakt niet uit. We zijn er bijna en dan word het als de dame geboren is weer makkelijker.
Makkelijker? Het is dat je er al drie hebt. HOE doe je dat in hemelsnaam? Ik vind het een heel georganiseer, en ik heb er 'maar' twee.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121997095
Het krijgt altijd wel weer een plek allemaal, tenminste dat vertel ik mezelf :) en Nicole dit wordt dus de vierde! Dat had ik nog niet begrepen! Vind je het gek dat je geen rust krijgt.
T strippen heeft nog steeds niks gedaan?
pi_121997215
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:25 schreef Estrys het volgende:

[..]

Makkelijker? Het is dat je er al drie hebt. HOE doe je dat in hemelsnaam? Ik vind het een heel georganiseer, en ik heb er 'maar' twee.
went snel zat ;)
pi_121997353
Ik denk ook dat een nieuwe samenstelling even tijd nodig heeft. Ik vind het dan ook fijn dat mijn man straks een maand thuis is. Met zijn alle wennen O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:34:23 #30
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121997551
KD doe normaal met je foto's! Ik rammel van de bank af! :(
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:35:06 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121997583
Oh daar kan ik me zó op verheugen O+ het samen thuis zijn na de bevalling, en dat nieuwe wezentje leren kennen! *;

Vriend heeft ouderschapsverlof aangevraagd voor 20u per week geloof ik, 6 weken vanaf de bevalling.
pi_121997708
Heerlijk LB hier dus een maand vanaf de bevalling en de helft betaald. Kunnen we eind van de zomer ook nog lekker op vakantie.
pi_121998048
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

went snel zat ;)
Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet. ;) En ik door sneeuw en kou met een baby van een week of twee moet. Timing is everything. :') dus voortaan hebben wij uit voorzorg nooit meer seks in de maand april.
pi_121998161
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef Estrys het volgende:

[..]

Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet. ;) En ik door sneeuw en kou met een baby van een week of twee moet. Timing is everything. :')
Daar moet ik zelfs aan wennen, niet zozeer omdat je met nummer 2 rondleurt, maar wel omdat je nu op vaste tijden moet halen en brengen. Elin gaat tot half 3, kuttijd. om 2 uur moet ik r gaan halen en lex slaapt van 10 tot 12, heb ik 2 uur om nog even te stadten ofzo
pi_121998231
quote:

[..]

Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet. ;) En ik door sneeuw en kou met een baby van een week of twee moet. Timing is everything. :') dus voortaan hebben wij uit voorzorg nooit meer seks in de maand april.
ik wilde net zeggen voor je edit dat je een zwangerschap niet altijd makkelijk kunt plannen :P

En mensen zeggen vaak dat "de tijd onhandig is", maar ik denk dan: wanneer is het nou wel de juiste tijd om zwanger te worden? Er zijn altijd wel dingen die niet zo handig zijn, maar dat vormt zich wel, daar heb ik althans alle vertrouwen in O+
Sarcasme. Herken het.
pi_121998369
quote:

[..]

Hier idem, lex de miskraam en deze baby, allemaal UD's in September/oktober. en Elin dan in Jan, maar die had er in dec. moeten zijn, ik ben een winterfokker
pi_121998465
Morgen ook zo'n dag, uit bed, kinderen jezussnel aankleden, elin droppen op school, gelijk de bus pakken, lex inenten, naar huis, lex op bed, afwas/was/stofzuigen, lex uit bed, elin ophalen, boodschap, huis, koken werk

eigenlijk voer je geen hol uit, en toch de hele dag druk
pi_121998468
Nou ik moet zeggen het schoot wel door mijn hoofd in april dat we dan in januari uit zouden komen. En dat dat niet handig zou zijn. Met naar school gaan en zo. Maar onder het motto ' ach zo'n vaart zal het niet lopen'

Dat er twee dagen tussen zou zitten dat had ik dan weer niet voorzien...
pi_121998520
Bij de eerste zwangerschap misschien wat voorbarig, maar ik geloof dat mijn vriend op zijn verjaardag reuze vruchtbaar is :Y)
pi_121998668
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Estrys het volgende:
Nou ik moet zeggen het schoot wel door mijn hoofd in april dat we dan in januari uit zouden komen. En dat dat niet handig zou zijn. Met naar school gaan en zo. Maar onder het motto ' ach zo'n vaart zal het niet lopen'

Dat er twee dagen tussen zou zitten dat had ik dan weer niet voorzien...
Hier wordt t ook krapjes, UD 16 sept. ik 23 sept. Lex 28 sept.
eoioieoieoei
pi_121998725
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Suikertante het volgende:
Bij de eerste zwangerschap misschien wat voorbarig, maar ik geloof dat mijn vriend op zijn verjaardag reuze vruchtbaar is :Y)
Jouw eitje lag lekker nog te chillen in de stok toen er ineens zo'n opdringerige zaadcel voor de deur stond?

Volgens vriend is het mijn schuld dat we een meisje krijgen. Volgens hem heb ik kieskeurige eicellen en waren al zijn jongens al gestorven tegen de tijd dat ze een keuze had gemaakt -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_121998811
heheh, nouja die van mij heeft traag zaad, als ik nu zomaar een week word teruggezet en toch zeker weet dat we alleen op die ene dag seks hebben gehad... of een trage innesteling, of beide.
we zijn waarschijnlijk gewoon lui
en vruchtbaar
pi_121998857
Ik ben onschuldig!
En misschien heeft zijn zaad even een extra rondje gezwommen, dan vallen de mannen gauw af!
pi_121998923
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:53 schreef Kleurdoos het volgende:
heheh, nouja die van mij heeft traag zaad, als ik nu zomaar een week word teruggezet en toch zeker weet dat we alleen op die ene dag seks hebben gehad... of een trage innesteling, of beide.
we zijn waarschijnlijk gewoon lui
en vruchtbaar
Jij en je man waren er op tijd bij, jullie skittle is gewoon een luie donder. "Al die celdelingen... *gaap* :O " Wacht maar, die blijft tot oktober zitten 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_121999015
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben onschuldig!
En misschien heeft zijn zaad even een extra rondje gezwommen, dan vallen de mannen gauw af!
ja of de winnaar deed nog even een overwinningsronde idd ;(
pi_121999062
Prestatiedrang tot de dood erop volgt. De vrouwtjes zijn gewoon verstandiger O+ Ik krijg vast een heel slim kind.
Sarcasme. Herken het.
pi_121999351
KD O+ mooi kindje hoor! Poehh!

Ik heb vandaag last van mijn hormonen.. Ik huil de hele dag al en waarom? Omdat ik iets las over een allergie en nu bang ben dat onze baby allergisch is voor Puk. En oh ja, omdat mijn man morgenochtend toch naar kantoor moet :')
E.
pi_121999579
:*
pi_121999611
Ik hoef straks pas de kleine mee te nemen als ze 4 weken. Als ze wakker is dan. Anders laat ik der even thuis in bed bed met babyfoon bij buurvrouw. Dat die ik nu met Matthias ook. En ik hoef in princiepe alleen maandag en woensdagmiddag. Dindsdag neemt meestal mijn moeder Mikael uit school en donderdag en vrijdag zijn vader. Brengen die ik alleen op dinsdag en donderdag. Maandag en woensdag de buurvrouw.
Dus valt allemaal wel mee. En ik heb dubbele buggy!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121999696
Hey Kyara, sterkte! Zoals je weet heeft mijn vrouw ook acht dagen in het ziekenhuis gelegen en is ze ook rond 32 weken met weeenremmers begonnen. Ze zit nu thuis duimen te draaien totdat de zaak op gang komt (vandaag 36 weken). Ziekenhuis is niet leuk, hoop dat je het redt daar!
Jesus saves but death prevails.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')