Makkelijker? Het is dat je er al drie hebt. HOE doe je dat in hemelsnaam? Ik vind het een heel georganiseer, en ik heb er 'maar' twee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn vriend is van 04:00 tot 17:30 van huis. Dus ik mag hoogzwanger alleen 3 kinderen verzorgen. Maar maakt niet uit. We zijn er bijna en dan word het als de dame geboren is weer makkelijker.
went snel zatquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
Makkelijker? Het is dat je er al drie hebt. HOE doe je dat in hemelsnaam? Ik vind het een heel georganiseer, en ik heb er 'maar' twee.
Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet.quote:
Daar moet ik zelfs aan wennen, niet zozeer omdat je met nummer 2 rondleurt, maar wel omdat je nu op vaste tijden moet halen en brengen. Elin gaat tot half 3, kuttijd. om 2 uur moet ik r gaan halen en lex slaapt van 10 tot 12, heb ik 2 uur om nog even te stadten ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet.En ik door sneeuw en kou met een baby van een week of twee moet. Timing is everything.
ik wilde net zeggen voor je edit dat je een zwangerschap niet altijd makkelijk kunt plannenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook te maken met een oudste die drie dagen na de geboorte naar de basisschool ging en weggebracht en opgehaald moet.En ik door sneeuw en kou met een baby van een week of twee moet. Timing is everything.
dus voortaan hebben wij uit voorzorg nooit meer seks in de maand april.
Hier idem, lex de miskraam en deze baby, allemaal UD's in September/oktober. en Elin dan in Jan, maar die had er in dec. moeten zijn, ik ben een winterfokkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
dus voortaan hebben wij uit voorzorg nooit meer seks in de maand april.
Hier wordt t ook krapjes, UD 16 sept. ik 23 sept. Lex 28 sept.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Estrys het volgende:
Nou ik moet zeggen het schoot wel door mijn hoofd in april dat we dan in januari uit zouden komen. En dat dat niet handig zou zijn. Met naar school gaan en zo. Maar onder het motto ' ach zo'n vaart zal het niet lopen'
Dat er twee dagen tussen zou zitten dat had ik dan weer niet voorzien...
Jouw eitje lag lekker nog te chillen in de stok toen er ineens zo'n opdringerige zaadcel voor de deur stond?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Suikertante het volgende:
Bij de eerste zwangerschap misschien wat voorbarig, maar ik geloof dat mijn vriend op zijn verjaardag reuze vruchtbaar is
Jij en je man waren er op tijd bij, jullie skittle is gewoon een luie donder. "Al die celdelingen... *gaap*quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:53 schreef Kleurdoos het volgende:
heheh, nouja die van mij heeft traag zaad, als ik nu zomaar een week word teruggezet en toch zeker weet dat we alleen op die ene dag seks hebben gehad... of een trage innesteling, of beide.
we zijn waarschijnlijk gewoon lui
en vruchtbaar
ja of de winnaar deed nog even een overwinningsronde iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben onschuldig!
En misschien heeft zijn zaad even een extra rondje gezwommen, dan vallen de mannen gauw af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |