Fijn LE!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:06 schreef L-E het volgende:
Even snel: SEO was supergoed, kindje is mooi op termijn, buikje loopt zelfs een week voor dus vermoedelijk wordt deze wat dikker dan de eerste, erg fijn. Gyn kan niets maken van de krampen, vindt het in ieder geval niets om ons zorgen over te maken. Dus, dat is zoals het is
Nu even spelletjes doen met Kleuter, die is vrij vandaag. Later wat minder ego hoor!
Jaaaa dat! Ik trek wel heel vaak de lades van de commode open om naar al die lieve spulletjes te kijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:15 schreef Suikertante het volgende:
L-E balen van de krampen maar hé, je hebt een gezond kindeke!![]()
BellelenaIk stel het maar uit, omdat ik me erop verheug (OMG die hormonen!)..
Spirit! Levensvatbaarheidsgrens, half jaar zwanger enzo, jeeeeee!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaa dat! Ik trek wel heel vaak de lades van de commode open om naar al die lieve spulletjes te kijken
Sja, je hebt die doekjes straks toch nodig...?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben wel een fool voor aanbiedingen. Zag zwitsal billendoekjes in de aanbieding bij kruidvat en moet mezelf echt tegenhouden
Heel goed, met een tijdschriftje op de bank jij!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Zo kindjes zijn weg. Ik ben gedouched maar in mijn hoofd zo druk. Nu de kids weg zijn kan ik wel ff snel dit of dat doen. Maar doe het niet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |