abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122020335
Nicole nog wel een heel traject te gaan dus. Tis maar afwachten, als het tijd is is het tijd!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:51:47 #127
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122020540
Fieder en logi 36 weken! Laatste werkdag voor fieder *O*

Xm, succes vandaag op de beurs.

Nicole, wat apart, lijkt me dat strippen niet zoveel zin heeft bij omgerekend 37 weken.

Le, seo *O* succes!

Suiker weer een dag in joggingbroek :P

Peuter is koortsvrij en heeft ontbijt gehad! Paar dagen uitzieken nu. Verwacht alleen tegen het einde van de ochtend een stervende zwaan thuis, die voelde zich knap beroerd maar heeft een hele belangrijke ochtend dus kon niet thuis blijven. Vrees dat er van rusten weinig terecht komt dit weekend.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:52:57 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122020573
Nou daar ben je mooi klaar mee pessie!

En strippen doen ze toch alleen als er al wel wat ontsluiting is? Dus zover is je lijf er iig klaar voor Nicole!
pi_122020613
Oh sorry, ik ben nog niet zover ;)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:55:49 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122020646
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Oh sorry, ik ben nog niet zover ;)
:P pyjamabroek?
pi_122020671
Succes bij de seo L-E

LB lekker van genieten :Y

L0t foto's O+

Suiker ook lekker thuis ^O^

MeNicole misschien dat de rust idd wat goeds doet :*

En ja hou het wel vol, had gister alleen echt dat ik iedereen zijn kop er wel af kon bijten was er zo klaar mee ik kon niet eens meer omdraaien of opstaan en niemand die wakker wou worden terwijl ik huilend half aan het smeken was of spen de medicatie wou pakken voor me ... Spen vanmorgen behoorlijk de wind van voren gegeven :@

Maar nog maar 5dgn dus nog even de tanden op elkaar en gaat vast goedkomen! :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 09:59:46 ]
pi_122020720
Pessie fijn dat je peuter weer wat beter is!
En succes met de stervende zwaan straks :X :*
pi_122020824
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:55 schreef pessie het volgende:

[..]

:P pyjamabroek?
Haha ik bedoelde dat ik nog niet weet hoe het werkt met strippen enzo!! :D
pi_122020860
Logi dit klinkt wel supersip zeg, misschien toch een bakje water met een washand klaarzetten. Werkt heerlijk verkoelend! (lees: drijfnat in zijn gezicht gooien moét toch een reactie teweeg brengen!)
pi_122020944
Er is nog geen ontsluiting, wel wat verweekt. Maar mijn bbm ligt niet mooi recht dus ze kan er telkens net niet,nmet wel bij. Alleen woensdag kon het ineens goed. Dus misschien straks ook weer.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_122020967
Even snel: SEO was supergoed, kindje is mooi op termijn, buikje loopt zelfs een week voor dus vermoedelijk wordt deze wat dikker dan de eerste, erg fijn. Gyn kan niets maken van de krampen, vindt het in ieder geval niets om ons zorgen over te maken. Dus, dat is zoals het is :)

Nu even spelletjes doen met Kleuter, die is vrij vandaag. Later wat minder ego hoor!
pi_122020980
Ja ik heb al een paar keer eerder gehad dat hij gewoon doorsliep, na te snauwen :') maar toen kon ik nog met wat moeite zelf de meds pakken en mijzelf er over heen zetten.

Alleen na vannacht ook aangegeven dat ik een kop water naast 't bed ga zetten, moet er niet aan denken dat ik hem straks niet wakker krijg als het toch ineens snachts begint. -O-
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:08:17 #138
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122021028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:06 schreef L-E het volgende:
Even snel: SEO was supergoed, kindje is mooi op termijn, buikje loopt zelfs een week voor dus vermoedelijk wordt deze wat dikker dan de eerste, erg fijn. Gyn kan niets maken van de krampen, vindt het in ieder geval niets om ons zorgen over te maken. Dus, dat is zoals het is :)

Nu even spelletjes doen met Kleuter, die is vrij vandaag. Later wat minder ego hoor!
Fijn LE!

Heel vervelend dat je dan nog steeds met die krampen zit, maar als je kindje het iig maar goed doet he!
pi_122021035
*O* L-E super!!
En fijn dat ze idd niets hebben gevonden, aan de andere kant zou duidelijkheid natuurlijk nog fijner zijn...
Ik hooooop zo erg voor je dat het minder word!

Menicole blijf het spannend voor je vinden, succes straks :*

* Logician gaat dr stinkende lijf naar de douche slepen :7

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 10:10:17 ]
pi_122021156
*O* Een goede seo voor L-E!

Een glas water lijkt me een goed idee Logi!

LB, lekker vandaag nog opknappen en van het weekend relaxen, ben je er volgende week weer klaar voor!

Suiker ook een relaxed dagje, in joggingbroek :D

MeNicole, succes straks!

Ik heb zojuist mijn allerallerallereerste babywasje in de wasmachine gedaan O+ Wiegenlakentjes, spuugdoekjes en omslagdoeken die ik van mijn mama heb gekregen!
pi_122021214
L-E balen van de krampen maar hé, je hebt een gezond kindeke! *O*

Bellelena O+ Ik stel het maar uit, omdat ik me erop verheug (OMG die hormonen!)..
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:24:04 #142
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122021452
Oh, wat heerlijk babywasjes, ik kan me er nu al op verheugen en dan de waslijn vol met al dat kleine spul.

Ik heb me voorgenomen om alle kleding uit te zoeken na de echo met 16 weken en dan te kijken wat ik bewaar en wat weg kan.
Alles wat weg kan verkoop ik/geef ik weg en de rest ga ik wassen en schoon opbergen. Ik heb van die plastic kratten met deksel. ^O^

@Kyara, hoe is de nacht verlopen, is er nog nieuws?
pi_122021584
26 weken vandaag *O* Officieel half jaar zwanger O+ Werd vanochtend alleen wakker met het gevoel alsof ik helemaal niet zwanger was, dat was zo bizar! Ik heb zelfs nog voor de spiegel gestaan om te kijken of mn buik er echt nog wel wat. Dat duurde tot kruimel weer rond begon te schoppen onder de douche, toen was alles weer goed O+

LE, fijn dat de SEO goed was!! We willen wel nog foto's hoor!!

Logi, wat balen dat je vent zo vast slaapt (hoewel het voor hem heerlijk is). Wellicht dat het kopjewaterdreigement al voldoende is :P Nog maar heeeeeeel eventjes volhouden, je bent er bijna O+

Succes voor MeNicole met de strippoging. Misschien dat het nu beter helpt nu je lekker rust en tijd voor jezelf hebt :)

En nog een *O* voor de mijlpalen die ik vergeten ben.
Sarcasme. Herken het.
pi_122021623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:15 schreef Suikertante het volgende:
L-E balen van de krampen maar hé, je hebt een gezond kindeke! *O*

Bellelena O+ Ik stel het maar uit, omdat ik me erop verheug (OMG die hormonen!)..
Jaaaa dat! Ik trek wel heel vaak de lades van de commode open om naar al die lieve spulletjes te kijken O+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:34:38 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122021775
Spirit ook een halfjaar zwanger *O*

Wel flauw van je mini om zich dan zo stil te houden 's ochtends :')
pi_122021958
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jaaaa dat! Ik trek wel heel vaak de lades van de commode open om naar al die lieve spulletjes te kijken O+
Spirit! Levensvatbaarheidsgrens, half jaar zwanger enzo, jeeeeee! *O*

En ja, ik rommel ook vaak in de tassen. Heb een scheiding gemaakt: tot maat 60 en vanaf maat 60. Maar de maten kloppen vaak voor geen meter dus ik heb geen idee of ik het goed heb gedaan. Ben ook bang als ik nu ga wassen dat het alweer vies is tegen de tijd dat ik ga bevallen..

Heb trouwens wel een setje kleine kleerhangertjes gekocht en een paar leuke dingen aan het ledikant gehangen O+ OMG ik ben zó zwanger! :@
pi_122022078
Ik whatsapp iedereen foto's van de leuke dingetjes die ik koop :')

Die maten zijn raar he? Ik heb ook rompers maat 50/56 die echt enorm verschillen in grootte! Maarja, we gaan het wel zien. Ik heb eigenlijk alles hetzelfde opgevouwen en dan obv grootte gestapeld. Wassen weersta ik ook omdat het dan straks allemaal opnieuw moet. En als er nu per ongeluk een vlekje ergens op komt, gaat het er straks makkelijker uit met de eerste was doordat dat fabriekspapje er nog in zit (althans, dat zei mn moeder altijd).

Ik ben wel een fool voor aanbiedingen. Zag zwitsal billendoekjes in de aanbieding bij kruidvat en moet mezelf echt tegenhouden :')
Sarcasme. Herken het.
pi_122022113
Zo kindjes zijn weg. Ik ben gedouched maar in mijn hoofd zo druk. Nu de kids weg zijn kan ik wel ff snel dit of dat doen. Maar doe het niet!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:49:46 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122022213
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben wel een fool voor aanbiedingen. Zag zwitsal billendoekjes in de aanbieding bij kruidvat en moet mezelf echt tegenhouden :')
Sja, je hebt die doekjes straks toch nodig...? oO<

Als je er nu gelukkig van wordt om ze te kopen, en ze zijn in de aanbieding, zou ik gewoon een pakje gaan halen!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:50:06 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122022224
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Zo kindjes zijn weg. Ik ben gedouched maar in mijn hoofd zo druk. Nu de kids weg zijn kan ik wel ff snel dit of dat doen. Maar doe het niet!!
Heel goed, met een tijdschriftje op de bank jij!! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')