Respect. Ik ben net twee dagen als bezoeker geweest en je kunt me opvegen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen!
Suiker, feli met je mooie mijlpaal
Nog 2 dagen beurs. *aftelt
Wat ellendig logi!quote:[b]Op vrijdag 25 januari 2013 08:07 schreef Logician het volgende:
Hier vannacht 2 koliekaanvallen gehad waarvan 1 zo erg dat ik niet eens uit bed kon komen voor de medicatie.
En ik kreeg spen gewoon niet wakker
Vandaag 36wk voor Fieder en mij, I made it!![]()
Voor alle andere nachtbrakers en dames die het kunnen gebruiken
Ja al begin ik nu wel te twijfelen aan het termijn dat ik zwanger ben. Volgens eerste echo is de dame van 14 april terwijl ik 30 april nog ongesteld was en paar weken later een positieve test had. En de hele zwangerschap is ze al achter op de groei. Misschien ben ik wel gewoon nog niet eens zover :squote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:22 schreef Gulara het volgende:
L-E spannend! Maar ook leuk spannend toch?
MeNicole, ze heeft het naar d'r zin of niet? Fijn dat je even wat tijd voor jezelf hebt.
Ja dat moet ik eigenlijk wel eens doen hè, zal eens kijken of ik het een beetje leuk op de foto krijg straksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:25 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk L0t! Zet je ook foto's in het kamertjestopic?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat moet ik eigenlijk wel eens doen hè, zal eens kijken of ik het een beetje leuk op de foto krijg straks
Lekker dat je nog even thuis blijft, weekend ook vrij?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Helemaal geen plannenheerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |