SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ja dat is goed. Vanavond een scheut hazelnootlikeur er in, langzaam opbouwen.quote:
Topquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja dat is goed. Vanavond een scheut hazelnootlikeur er in, langzaam opbouwen. :p
Frangelico. Nectar van de goden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik wist niet dat dit bestond, maar even opzoeken dan
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Frangelico. Nectar van de goden.
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 24 januari 2013 08:59 schreef robdriessen het volgende:
Ziet Muis' ondertitel. Mmmmmm Single Malts.... Vertel eens over je favorieten?
Spijtig. Kom in november naar het Whisky Festival in Den Haag, dan zal ik je eens opvoedenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Islay is lekker maar mijn ondertitel is een verwijzing naar Greys Anatomy
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Spijtig. Kom in november naar het Whisky Festival in Den Haag, dan zal ik je eens opvoeden
Zou daar interesse voor zijn? Ik zou wel een Whisky voor Beginners meet kunnen organiseren.quote:
... ligt met griep op bed. Kan de meet een weekje worden uitgesteld?quote:
Heldquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
Whiskey meet, tof! Neem ik de cola mee
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb verzoek:
[..]
... ligt met griep op bed. Kan de meet een weekje worden uitgesteld?
Ik hou heel veel van je,quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb verzoek:
[..]
Voor haar welquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb verzoek:
[..]
quote:
Ben ik met je eens hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Er is zowel een zero voor de mensen die geen suiker willen. Voor de goedekopere soorten whiskey haal ik altijd de aldicola in huis. Maar een goede whiskey met een pepsi cola is
Fijnquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn
Geef jij het even door? Dan ga ik met kopjes thee en kruikjes in de weer![]()
En dan ff serieus: Pokkehontas gaat zaterdag haar bed nog niet uit komen, laat staan dat ze gaat feesten. Een afmelding dus
Pffff, diezelfde discussie heb ik hier op kantoor gehad over macaroni met smac/spam. Dat is net als Whiskey met cola een delicatesse die maar echt weinig mensen kunnen waarderen. En dan al die collega's "die van lekker eten houden" tegenstribbelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor.
Maar er zijn voldoende whiskeyliefhebbers die je zouden opknopen.
Jus gaan persenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb verzoek:
[..]
[..]
Fijn
En dan ff serieus: Pokkehontas gaat zaterdag haar bed nog niet uit komen, laat staan dat ze gaat feesten. Een afmelding dus
Sommige mensen kunnen gewoon niet omgaan met de Ware Geneugtes des Levensquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pffff, diezelfde discussie heb ik hier op kantoor gehad over macaroni met smac/spam. Dat is net als Whiskey met cola een delicatesse die maar echt weinig mensen kunnen waarderen. En dan al die collega's "die van lekker eten houden" tegenstribbelen
Whiskey of whisky. Allebei hetzelfde. Als je daar verschil in proeft spoor je echt nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
Zolang je whisky maar niet verpest met cola. Whiskey mag je van mij dan weer wel verpesten
Precies!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon niet omgaan met de Ware Geneugtes des Levens
Ik ben dan ook geen trein.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Whiskey of whisky. Allebei hetzelfde. Als je daar verschil in proeft spoor je echt niet
Met de brommer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef Takaiki het volgende:
Kusje voor Pokke en beterschap![]()
![]()
Ik kon me vanmorgen ook afmelden als ik verkeerd was terechtgekomenHeb sinds lange tijd het asfalt weer eens van dichtbij mogen bewonderen
![]()
Amstel en heineken, allebeide pils, toch proef je het verschil.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Whiskey of whisky. Allebei hetzelfde. Als je daar verschil in proeft spoor je echt niet
[..]
Precies!
Ze dacht ff een hendig sjieke slip te doenquote:
Sterker nog: zelfde fabriekquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amstel en heineken, allebeide pils, toch proef je het verschil.
Misschien dat Amoxi en Prednisolon het nog zouden doen, maar die sinaasappels kan ik wel latenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef Qwea het volgende:
Jus gaan persenVitamine C tabs halen
Antigriepinne halen
Niks niet uitstellen!
Dat is dan maar zo. Beetje elitair doen over verschil in smakenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef Muis006 het volgende:
Ja vinnie, nu heb je ze boos gemaakt.
Ja, vast.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze dacht ff een hendig sjieke slip te doen
In dat geval heb ik twee dagen voorbereiding nodig, dan kan ik buttered-popcorn-infused whisky maken om je in cola te doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
Heb je dat of moet ik het opsturen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien dat Amoxi en Prednisolon het nog zouden doen, maar die sinaasappels kan ik wel laten
NOESSSSSSSSquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn
Nee, fietsquote:
Serieus. Ik lul niet. Ik heb een blinde proeverij gedaan tussen de pilsen. Asmstel -> Heineken proef je prima.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo. Beetje elitair doen over verschil in smaken
[..]
Ja, vast.
Amoxi hebben we standaard in huis. Prednisolon nietquote:
Hohoquote:
Da's mijn schuld, want ik moest iedereen PMen en om die namenlijst voor de PM te maken moest ik er een aantal aanpassenquote:
Oh, vooruit!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's mijn schuld, want ik moest iedereen PMen en om die namenlijst voor de PM te maken moest ik er een aantal aanpassen![]()
Brandquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik schrijf me gelijk in bij jequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zou daar interesse voor zijn? Ik zou wel een Whisky voor Beginners meet kunnen organiseren.
* Hoe wordt whisky gemaakt?
* Verschil tussen Bourbon, Schotse en Ierse Whisky
* Verschil tussen blends en Single Malts
* Belangrijkste Schotse regio's (Highlands, Islay, Lowlands, Speyside, etc.)
* Proeverij met 5 a 6 whisky's.
Live fast die young bruddaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, iedereen hier hapt wel snel zeg :
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, sowieso.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zou daar interesse voor zijn? Ik zou wel een Whisky voor Beginners meet kunnen organiseren.
* Hoe wordt whisky gemaakt?
* Verschil tussen Bourbon, Schotse en Ierse Whisky
* Verschil tussen blends en Single Malts
* Belangrijkste Schotse regio's (Highlands, Islay, Lowlands, Speyside, etc.)
* Proeverij met 5 a 6 whisky's.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef BrandX het volgende:
[..]Cola en ijsklontjes zijn de dood voor whisk(e)y.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, iedereen hier hapt wel snel zeg :
IJs in de whiskyquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef BrandX het volgende:
[..]Cola en ijsklontjes zijn de dood voor whisk(e)y.
[..]
Fijn
quote:
Het ging over pilsquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Magneet het volgende:
Ik drink amper bier, thuis heel zeldzaam een palmpje maar het liefst is van een Rochefort of een Achelse kluis ofzo liefst de 10 varianten
Oh wow! De Thor is een eenmalige botteling. Da's er wel eentje om op speciale momenten van te genietenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn vader zoeen Highland Park Thor dinges gegeven vorig jaar en sindsdien is ie in dubio of ie hem opdrinkt of langer laat staan
Karmelietquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
pils doe ik niet aan bier is bier het ene is alleen wat lekkerder dan het andere.
samenwoner?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef Greys het volgende:
Een whisky meet is de enige FOK! meet waar mijn samenwoner ooit wellicht naar toe zou gaan
Er staat hier een heel arsenaal en er is ook een heuse administratie van wat ie allemaal wel en niet heeft en wel en niet ooit heeft gedronken enzo.
quote:
Die ene die ook in haar flamoesje mag. True storyquote:
moet ik zaterdag morgen nog ff naar de Achelse Kluis rijden voor je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Karmeliet
Ik heb hier een http://www.beerplanet.eu/index.php?cnt=6&UBID=1145006 "T smisje speciaal" staan. Durf hem niet te drinken want zonde.
En ik had op mijn verjaardag zaterdag een Petrus Speciale, dat was gewoon echt pure azijn
Is dat niet vet ver weg voor je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet ik zaterdag morgen nog ff naar de Achelse Kluis rijden voor je?
Raar woord, samenwoner. Klinkt als een huisgenoot die ze toevallig ook wel eens neukt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ene die ook in haar flamoesje mag. True story
Hoezo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij valt Bart's hele fantasiewereld nu in duigen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
ergens tussen de 5 en 10 minuten rijden afhankelijk van hoe die belgen doorrijden.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ene die ook in haar flamoesje mag. True story
Allebei foutquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Raar woord, samenwoner. Klinkt als een huisgenoot die ze toevallig ook wel eens neukt.
Ik zou deze man keihard raken (nohommo) [/promotie-voor-rob]quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Dames, ik ben nog beschikbaar *poseert*
Mot ik wachten tot vanmiddag of wil je het nu al horen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, fiets![]()
Als Cat dit leest zal ik wel wat te horen krijgen op de terugweg straks
Meteen ondertitel aangepast!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou deze man keihard raken (nohommo) [/promotie-voor-rob]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Meteen ondertitel aangepast!
met sauce Andalouse? Piripiri-saus? Of echte Belse masjenès?quote:
Geen idee.quote:
Oké, schoenmaat, inkomen, woonplaats en houd je van katten en dan praten we verder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Dames, ik ben nog beschikbaar *poseert*
Van verdriet kan ik niet goed meer tiepenquote:
43, 2*.***, via pm, nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, schoenmaat, inkomen, woonplaats en houd je van katten en dan praten we verder.![]()
Dat LH je wil doen spreekt wel al ontzettend voor je.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriehietquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van verdriet kan ik niet goed meer tiepen
38, veel, weet je al, neequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, schoenmaat, inkomen, woonplaats en houd je van katten en dan praten we verder.![]()
Ik ga wel samen met Bart ons verdriet wegdrinkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Droog je tranen ook al heb je veel verdriehiet
Je kan treuren net als Bart maar Greys wil niehiet
Erik Jezus Klaasquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot zo ver het spannende leven van Erik Jezus Klaas.
41.5 / ja / 010 / ja, ondanks allergie. Nu jij. Oogkleur, favo cup-a-soup, rijbewijs en houd je van stand-up comedy?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben oprecht jaloers op jequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
Feitelijk is België dichterbij dan die andere grens hier in de buurt, die met Limburg.
Jouw feestjequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mot ik wachten tot vanmiddag of wil je het nu al horen?![]()
En PokkeWens haar beterschap van me!
Deel twee "Mijn veter is stuk" binnenkort in de boekhandel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot zo ver het spannende leven van Erik Jezus Klaas.
mocht je ooit aan oerbier kunnen komen kan ik je dat ook aanraden. Ooit een rondleiding gehad daar met andere FOK!kers.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt hoor, als mijn biografie later geschreven wordt omdat ik natuurlijk een beroemd figuur ben geworden dan gaat dat zo tegenvallen.
Oerbier of oerbeer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
mocht je ooit aan oerbier kunnen komen kan ik je dat ook aanraden. Ooit een rondleiding gehad daar met andere FOK!kers.
[ afbeelding ]
Sssst, het is een strikvraagquote:
Ik ga mijn kerel eens lief aankijken. Ik wilde toch nog binnenkort een hotel doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
mocht je ooit aan oerbier kunnen komen kan ik je dat ook aanraden. Ooit een rondleiding gehad daar met andere FOK!kers.
[ afbeelding ]
quote:
dat we hebben ook nog Budels bier hier in het dorp maar de meeste vinden dat kattezeik ( ik vind het matig drinkbaar)quote:
Ooohh sorryquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sssst, het is een strikvraag
Aan oerbeer komenquote:
En o zo productief.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
Nu pas naar je werk?Ik ben hier al vanaf half 8 ofzo
eerst ff goed informeren rondleiding zijn niet ieder weekend geloof ik en ze brouwen maar 1 keer per maand als ik het goed heb.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga mijn kerel eens lief aankijken. Ik wilde toch nog binnenkort een hotel doen
Nee, budels heb ik gehad. Dat vind ik niet lekker. Judasquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
dat we hebben ook nog Budels bier hier in het dorp maar de meeste vinden dat kattezeik ( ik vind het matig drinkbaar)
quote:
check!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
eerst ff goed informeren rondleiding zijn niet ieder weekend geloof ik en ze brouwen maar 1 keer per maand als ik het goed heb.
en neem yvonne mee, ze heeft het toen georganiseerd maar kwam uiteindelijk zelf pas later die dagquote:
Blauw én bruin/chinese tomaat/ja (sinds een paar jaar zelfs geen keuring meer nodig!)/jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
41.5 / ja / 010 / ja, ondanks allergie. Nu jij. Oogkleur, favo cup-a-soup, rijbewijs en houd je van stand-up comedy?
WAAROM NAM JE MIJN AANBOD VAN EEN LIFT NIET AAN EN MOEST JE PER SE OP DAT FIETSJE KLIMMEN?quote:
Nasty!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sssst, het is een strikvraag
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WAAROM NAM JE MIJN AANBOD VAN EEN LIFT NIET AAN EN MOEST JE PER SE OP DAT FIETSJE KLIMMEN?![]()
WAT?quote:
Geen reet te doen....quote:
Neuh, maar wel aan de 30quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:23 schreef Muis006 het volgende:
Zouden we nog aan de 100 topics komen voor zaterdag?
Dat kan ik wel regelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:23 schreef Muis006 het volgende:
Zouden we nog aan de 100 topics komen voor zaterdag?
Uitloggen? Wat is dat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga toch wel maar weer wat doen en preventief uitloggen.
Gewoon, baggeren, zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
JA, hoe wil je dat gaan doen dan?
Als er een raampje openstaat en ik van tevoren een anti-histamine pilletje heb genomen kan ik prima een middagje met katten overweg. Ik heb zelfs vijf weken tussen cheetahs gewoondquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:17 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen die maar antwoord geeft op mijn vraag aan rob
[..]
Blauw én bruin/chinese tomaat/ja (sinds een paar jaar zelfs geen keuring meer nodig!)/ja
Damn, allergisch![]()
In je eentje 9000 posts maken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon, baggeren, zo moeilijk is dat niet.
Kan ook met een botje, maar dat telt niet echt natuurlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In je eentje 9000 posts maken?
Chinese tomaat reken ik goed. Ik woon tegenover een chinees dus ik haal daar gewoon voor 2,25 een emmerquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nasty!![]()
Mag ik mijn antwoord nog aanpassen?
Bier hebben we gehad, tieten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:32 schreef Muis006 het volgende:
Woop woop
Waar zullen we het over hebben?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ik heb toch niets te doen. Dus lets go!
quote:
Jezus, zelfs ik heb er 100k.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
Zou ik dan vandaag 50k posts halen?
Anders kom je naakt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoop maar dat de stad morgen mijn outfit klaar heeft hangen.
Tsjah, wat zal ik daar op zeggen.quote:
Zelden is niet nooit!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kom zelden als ik mijn kleren nog aan heb.
Kwaliteits user, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, wat zal ik daar op zeggen.
quote:
ergerquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ben er ondertussen wel achter dat vrouwen net zulke vuige taal uitslaan als kerels. Of misschien nog wel erger.
Notes zeggen niets he!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Vdnaar dat je 3 keer zoveel notes als mij hebt
Ik ben binnen mijn relatie de havensjouwer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ben er ondertussen wel achter dat vrouwen net zulke vuige taal uitslaan als kerels. Of misschien nog wel erger.
Dat zeg ik, kwaliteits user!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Vdnaar dat je 3 keer zoveel notes als mij hebt
Leugens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
Blijkbaar ja!quote:
Ik heb alleen postieve notesquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben binnen mijn relatie de havensjouwer.
*trots is*
Een maat waarbij je altijd achter een karretje aanloopt waar ze op kunnen steunen, dat is het beeld wat ik daarbij heb.quote:
Gas?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik hoor je niet, er zit iets in m'n oor.
Blijkbaar niet!quote:
*kraskras*quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Jareth het volgende:
[..]
Een maat waarbij je altijd achter een karretje aanloopt waar ze op kunnen steunen, dat is het beeld wat ik daarbij heb.
Dat komt door al die banaanvragen in het vorige topic.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of je worst lustquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat komt door al die banaanvragen in het vorige topic.
Lekker! Alle soorten wel! En eindelijk nog iemand die deze wel eens gebruikt:quote:
Dikke tetten zijn goed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*kraskras*
Jij noemt mijn tetten dik![]()
rukquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]scherp!
[..]
Lekker! Alle soorten wel! En eindelijk nog iemand die deze wel eens gebruikt: [ afbeelding ]
Nou, 1 van die moeders bij de sportvereniging heeft neppers, ziet er niet verkeerd uit. Maar das dan ook een MILFquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Wel echte dan. Neppers
20u!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Qweee hoelaat ga je vanavond naar ZDT?
Eckte - checkquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, 1 van die moeders bij de sportvereniging heeft neppers, ziet er niet verkeerd uit. Maar das dan ook een MILF
Vieslakje!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zal ik nu dan een flauwe grap over worsten waar geen harde stukjes uitkomen maken?
Als je het lang genoeg laat zitten wordt het vanzelf hard.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zal ik nu dan een flauwe grap over worsten waar geen harde stukjes uitkomen maken?
Sorrymevrouwmuisquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vieslakje!
Hou het even netjes ja
Wat niet is kan nog komenquote:
Ervaring?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat zitten wordt het vanzelf hard.
True story.
Ja, ze gaan vanzelf hangenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorrymevrouwmuis![]()
[..]
Wat niet is kan nog komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Bahquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben een MILF
Ik heb genoeg geesteskinderen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef robdriessen het volgende:
Wat heeft een oude vrouw tussen haar borsten dat een jonge vrouw niet heeft?Hihaho!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef robdriessen het volgende:
Wat heeft een oude vrouw tussen haar borsten dat een jonge vrouw niet heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef LompeHork het volgende:
In groep acht van de basisschool zitten een rood-, bruin- en blondharig meisje. Wie heeft de grootste borsten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In groep acht van de basisschool zitten een rood-, bruin- en blondharig meisje. Wie heeft de grootste borsten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
In groep acht van de basisschool zitten een rood-, bruin- en blondharig meisje. Wie heeft de grootste borsten?En ik maar denken: de juf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
*proest*quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef Qwea het volgende:
Girl : "Forgive me father for I have sinned."
Priest : "What have you done my child?"
Girl : "I called a man a son of a bitch."
Priest : "Why did you call him a son of a
bitch?"
Girl : "Because he touched my hand."
Priest : "Like this?" (as he touches her hand)
Girl : "Yes father."
Priest : "That's no reason to call a man a son
of a bitch."
Girl : "Then he touched my breast."
Priest : "Like this?" (as he touched her breast)
Priest : "That's no reason to call him a son of a
bitch."
Girl : "Then he took off my clothes, father."
Priest : "Like this?" (as he takes off her
clothes)
bitch."
Girl : "Then he stuck his you know what into
my you know where."
Priest : "Like this?" (as he stuck his you know
what into her you know where)
Girl : "YES FATHER, YES FATHER, YES
FATHER!!!"
(after a few minutes)
bitch."
Girl : "But father,he had AIDS!"
Priest : "THAT SON OF A BITCH!!!"
Nee toch?quote:
Ik ben slimmer dan Qweaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ben je maar half dom. Een geverfd blondje is erger: Kunstmatige domheid
In groep acht van de basisschool zitten een rood-, bruin- en blondharig meisje. Wie heeft de grootste borsten?Das er 1 voor in de pauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Oud.quote:
Zorg je maar voor. Heb je al naamstickers gemaakt, godverdomme?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga zo niet al jullie namen meekrijgen zaterdag
Wat nou gemaakt!? Gekocht jongen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zorg je maar voor. Heb je al naamstickers gemaakt, godverdomme?
Ik ben nog een jong bloempjequote:
Ben je kaal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
Noem mij maar kano, dat doet iedereen.
Noem mij maar stoicijnse gehaktbalsnijdsterquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
Noem mij maar kano, dat doet iedereen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
Noem mij maar Hork, doet m'n moeder ook al
Ahahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
Noem mij maar Hork, doet m'n moeder ook al
Neen.quote:
Muis dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noem mij maar stoicijnse gehaktbalsnijdster
Gewoon hoer is toch ook goed?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of hee meisje
HEE MEISJE
MEISJE
..nou laat maar dan
Die naam heb ik al voor jouquote:
Stoep hoer ook goedquote:
Hoiquote:
Ik had je toch ouder geschat dan 17quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef Magneet het volgende:
Noem mij maar Magneet, luister daar al 17 jaar nar dus dat werkt heus wel.
ben ik ook maar heb die bijnaam rond mijn 17de gekregenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had je toch ouder geschat dan 17.
Ik heb al drie katten en die bevallen me prima, tenkjoeverriemuts.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als er een raampje openstaat en ik van tevoren een anti-histamine pilletje heb genomen kan ik prima een middagje met katten overweg. Ik heb zelfs vijf weken tussen cheetahs gewoondEn anders nemen we toch sfinxen als we besluiten te gaan samenwonen?
Oh is het een bijnaamquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ben ik ook maar heb die bijnaam rond mijn 17de gekregen
25 is nog niet eens volquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Muis006 het volgende:
Bijna topic 28!
We zijn er bijna jongens
Precies. Nieuw topic openen terwijl de andere nog open isquote:
Deze ook niet trouwens.quote:
Raar volk hier.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies. Nieuw topic openen terwijl de andere nog open is
En wat was je conclusie?quote:
Ja schijnbaar. Nergens voor nodig toch? Verspilling van topicruimte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
Gaan ze nu weer een nieuwe openen?
Precies. Als Danny dit hoort!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja schijnbaar. Nergens voor nodig toch? Verspilling van topicruimte.
Dat is ook zonde van de ruimte in topicsquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja schijnbaar. Nergens voor nodig toch? Verspilling van topicruimte.
Ruimte zat in dit topic, en dan ga je een nieuwe openen. Ik snap dat niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is ook zonde van de ruimte in topics
Precies, het is niet alsof een topic ineens dicht is ofzo, beter gaat men weer hier posten!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ruimte zat in dit topic, en dan ga je een nieuwe openen. Ik snap dat niet.
C22 en MB, vier stuks tiet in totaal.quote:
Absoluut.quote:
Dan post je hier pics?quote:
Of je smartphone!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Ik neem mijn laptop mee naar die meet
JA haahahaha!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Of je smartphone!
Oh nee die heb je niet.
quote:
Nee.quote:
quote:
oja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef Cat22 het volgende:
Enige vrouw die hier kan posten op dit moment.
6 tieten alquote:
Dan sta ik in het café man, ga ik toch geen foto's plaatsenquote:
Ik wil ze wel plaatsen hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan sta ik in het café man, ga ik toch geen foto's plaatsen
Oke.quote:
En maken.quote:
Ik weet niet of Re dat leuk vindt..quote:
Die hoeft dat toch niet te weten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet niet of Re dat leuk vindt..
Hij is er bij.quote:
Oh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |