Voor haar welquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb verzoek:
[..]
... ligt met griep op bed. Kan de meet een weekje worden uitgesteld?
quote:
Ben ik met je eens hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Er is zowel een zero voor de mensen die geen suiker willen. Voor de goedekopere soorten whiskey haal ik altijd de aldicola in huis. Maar een goede whiskey met een pepsi cola is
Fijnquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn
Geef jij het even door? Dan ga ik met kopjes thee en kruikjes in de weer![]()
En dan ff serieus: Pokkehontas gaat zaterdag haar bed nog niet uit komen, laat staan dat ze gaat feesten. Een afmelding dus
Pffff, diezelfde discussie heb ik hier op kantoor gehad over macaroni met smac/spam. Dat is net als Whiskey met cola een delicatesse die maar echt weinig mensen kunnen waarderen. En dan al die collega's "die van lekker eten houden" tegenstribbelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor.
Maar er zijn voldoende whiskeyliefhebbers die je zouden opknopen.
Jus gaan persenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb verzoek:
[..]
... ligt met griep op bed. Kan de meet een weekje worden uitgesteld?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn
Geef jij het even door? Dan ga ik met kopjes thee en kruikjes in de weer![]()
En dan ff serieus: Pokkehontas gaat zaterdag haar bed nog niet uit komen, laat staan dat ze gaat feesten. Een afmelding dus
Sommige mensen kunnen gewoon niet omgaan met de Ware Geneugtes des Levensquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pffff, diezelfde discussie heb ik hier op kantoor gehad over macaroni met smac/spam. Dat is net als Whiskey met cola een delicatesse die maar echt weinig mensen kunnen waarderen. En dan al die collega's "die van lekker eten houden" tegenstribbelen
Whiskey of whisky. Allebei hetzelfde. Als je daar verschil in proeft spoor je echt nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
Zolang je whisky maar niet verpest met cola. Whiskey mag je van mij dan weer wel verpesten
Precies!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon niet omgaan met de Ware Geneugtes des Levens
Ik ben dan ook geen trein.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Whiskey of whisky. Allebei hetzelfde. Als je daar verschil in proeft spoor je echt niet
Met de brommer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef Takaiki het volgende:
Kusje voor Pokke en beterschap![]()
![]()
Ik kon me vanmorgen ook afmelden als ik verkeerd was terechtgekomenHeb sinds lange tijd het asfalt weer eens van dichtbij mogen bewonderen
![]()
Amstel en heineken, allebeide pils, toch proef je het verschil.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Whiskey of whisky. Allebei hetzelfde. Als je daar verschil in proeft spoor je echt niet
[..]
Precies!
Ze dacht ff een hendig sjieke slip te doenquote:
Sterker nog: zelfde fabriekquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amstel en heineken, allebeide pils, toch proef je het verschil.
Misschien dat Amoxi en Prednisolon het nog zouden doen, maar die sinaasappels kan ik wel latenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef Qwea het volgende:
Jus gaan persenVitamine C tabs halen
Antigriepinne halen
Niks niet uitstellen!
Dat is dan maar zo. Beetje elitair doen over verschil in smakenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef Muis006 het volgende:
Ja vinnie, nu heb je ze boos gemaakt.
Ja, vast.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amstel en heineken, allebeide pils, toch proef je het verschil.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze dacht ff een hendig sjieke slip te doen
In dat geval heb ik twee dagen voorbereiding nodig, dan kan ik buttered-popcorn-infused whisky maken om je in cola te doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
Whiskey meet, tof! Neem ik de cola mee
Heb je dat of moet ik het opsturen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien dat Amoxi en Prednisolon het nog zouden doen, maar die sinaasappels kan ik wel laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |