SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ja dat is goed. Vanavond een scheut hazelnootlikeur er in, langzaam opbouwen.quote:
Topquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja dat is goed. Vanavond een scheut hazelnootlikeur er in, langzaam opbouwen. :p
Frangelico. Nectar van de goden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik wist niet dat dit bestond, maar even opzoeken dan
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Frangelico. Nectar van de goden.
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 24 januari 2013 08:59 schreef robdriessen het volgende:
Ziet Muis' ondertitel. Mmmmmm Single Malts.... Vertel eens over je favorieten?
Spijtig. Kom in november naar het Whisky Festival in Den Haag, dan zal ik je eens opvoedenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Islay is lekker maar mijn ondertitel is een verwijzing naar Greys Anatomy
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Spijtig. Kom in november naar het Whisky Festival in Den Haag, dan zal ik je eens opvoeden
Zou daar interesse voor zijn? Ik zou wel een Whisky voor Beginners meet kunnen organiseren.quote:
... ligt met griep op bed. Kan de meet een weekje worden uitgesteld?quote:
Heldquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
Whiskey meet, tof! Neem ik de cola mee
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb verzoek:
[..]
... ligt met griep op bed. Kan de meet een weekje worden uitgesteld?
Ik hou heel veel van je,quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb verzoek:
[..]
Voor haar welquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb verzoek:
[..]
quote:
Ben ik met je eens hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Er is zowel een zero voor de mensen die geen suiker willen. Voor de goedekopere soorten whiskey haal ik altijd de aldicola in huis. Maar een goede whiskey met een pepsi cola is
Fijnquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn
Geef jij het even door? Dan ga ik met kopjes thee en kruikjes in de weer![]()
En dan ff serieus: Pokkehontas gaat zaterdag haar bed nog niet uit komen, laat staan dat ze gaat feesten. Een afmelding dus
Pffff, diezelfde discussie heb ik hier op kantoor gehad over macaroni met smac/spam. Dat is net als Whiskey met cola een delicatesse die maar echt weinig mensen kunnen waarderen. En dan al die collega's "die van lekker eten houden" tegenstribbelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor.
Maar er zijn voldoende whiskeyliefhebbers die je zouden opknopen.
Jus gaan persenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb verzoek:
[..]
[..]
Fijn
En dan ff serieus: Pokkehontas gaat zaterdag haar bed nog niet uit komen, laat staan dat ze gaat feesten. Een afmelding dus
Sommige mensen kunnen gewoon niet omgaan met de Ware Geneugtes des Levensquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pffff, diezelfde discussie heb ik hier op kantoor gehad over macaroni met smac/spam. Dat is net als Whiskey met cola een delicatesse die maar echt weinig mensen kunnen waarderen. En dan al die collega's "die van lekker eten houden" tegenstribbelen
Whiskey of whisky. Allebei hetzelfde. Als je daar verschil in proeft spoor je echt nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
Zolang je whisky maar niet verpest met cola. Whiskey mag je van mij dan weer wel verpesten
Precies!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon niet omgaan met de Ware Geneugtes des Levens
Ik ben dan ook geen trein.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Whiskey of whisky. Allebei hetzelfde. Als je daar verschil in proeft spoor je echt niet
Met de brommer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef Takaiki het volgende:
Kusje voor Pokke en beterschap![]()
![]()
Ik kon me vanmorgen ook afmelden als ik verkeerd was terechtgekomenHeb sinds lange tijd het asfalt weer eens van dichtbij mogen bewonderen
![]()
Amstel en heineken, allebeide pils, toch proef je het verschil.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Whiskey of whisky. Allebei hetzelfde. Als je daar verschil in proeft spoor je echt niet
[..]
Precies!
Ze dacht ff een hendig sjieke slip te doenquote:
Sterker nog: zelfde fabriekquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amstel en heineken, allebeide pils, toch proef je het verschil.
Misschien dat Amoxi en Prednisolon het nog zouden doen, maar die sinaasappels kan ik wel latenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef Qwea het volgende:
Jus gaan persenVitamine C tabs halen
Antigriepinne halen
Niks niet uitstellen!
Dat is dan maar zo. Beetje elitair doen over verschil in smakenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef Muis006 het volgende:
Ja vinnie, nu heb je ze boos gemaakt.
Ja, vast.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze dacht ff een hendig sjieke slip te doen
In dat geval heb ik twee dagen voorbereiding nodig, dan kan ik buttered-popcorn-infused whisky maken om je in cola te doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
Heb je dat of moet ik het opsturen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien dat Amoxi en Prednisolon het nog zouden doen, maar die sinaasappels kan ik wel laten
NOESSSSSSSSquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn
Nee, fietsquote:
Serieus. Ik lul niet. Ik heb een blinde proeverij gedaan tussen de pilsen. Asmstel -> Heineken proef je prima.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo. Beetje elitair doen over verschil in smaken
[..]
Ja, vast.
Amoxi hebben we standaard in huis. Prednisolon nietquote:
Hohoquote:
Da's mijn schuld, want ik moest iedereen PMen en om die namenlijst voor de PM te maken moest ik er een aantal aanpassenquote:
Oh, vooruit!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's mijn schuld, want ik moest iedereen PMen en om die namenlijst voor de PM te maken moest ik er een aantal aanpassen![]()
Brandquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik schrijf me gelijk in bij jequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zou daar interesse voor zijn? Ik zou wel een Whisky voor Beginners meet kunnen organiseren.
* Hoe wordt whisky gemaakt?
* Verschil tussen Bourbon, Schotse en Ierse Whisky
* Verschil tussen blends en Single Malts
* Belangrijkste Schotse regio's (Highlands, Islay, Lowlands, Speyside, etc.)
* Proeverij met 5 a 6 whisky's.
Live fast die young bruddaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, iedereen hier hapt wel snel zeg :
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, sowieso.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zou daar interesse voor zijn? Ik zou wel een Whisky voor Beginners meet kunnen organiseren.
* Hoe wordt whisky gemaakt?
* Verschil tussen Bourbon, Schotse en Ierse Whisky
* Verschil tussen blends en Single Malts
* Belangrijkste Schotse regio's (Highlands, Islay, Lowlands, Speyside, etc.)
* Proeverij met 5 a 6 whisky's.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef BrandX het volgende:
[..]Cola en ijsklontjes zijn de dood voor whisk(e)y.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, iedereen hier hapt wel snel zeg :
IJs in de whiskyquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef BrandX het volgende:
[..]Cola en ijsklontjes zijn de dood voor whisk(e)y.
[..]
Fijn
quote:
Het ging over pilsquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Magneet het volgende:
Ik drink amper bier, thuis heel zeldzaam een palmpje maar het liefst is van een Rochefort of een Achelse kluis ofzo liefst de 10 varianten
Oh wow! De Thor is een eenmalige botteling. Da's er wel eentje om op speciale momenten van te genietenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn vader zoeen Highland Park Thor dinges gegeven vorig jaar en sindsdien is ie in dubio of ie hem opdrinkt of langer laat staan
Karmelietquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
pils doe ik niet aan bier is bier het ene is alleen wat lekkerder dan het andere.
samenwoner?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef Greys het volgende:
Een whisky meet is de enige FOK! meet waar mijn samenwoner ooit wellicht naar toe zou gaan
Er staat hier een heel arsenaal en er is ook een heuse administratie van wat ie allemaal wel en niet heeft en wel en niet ooit heeft gedronken enzo.
quote:
Die ene die ook in haar flamoesje mag. True storyquote:
moet ik zaterdag morgen nog ff naar de Achelse Kluis rijden voor je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Karmeliet
Ik heb hier een http://www.beerplanet.eu/index.php?cnt=6&UBID=1145006 "T smisje speciaal" staan. Durf hem niet te drinken want zonde.
En ik had op mijn verjaardag zaterdag een Petrus Speciale, dat was gewoon echt pure azijn
Is dat niet vet ver weg voor je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet ik zaterdag morgen nog ff naar de Achelse Kluis rijden voor je?
Raar woord, samenwoner. Klinkt als een huisgenoot die ze toevallig ook wel eens neukt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ene die ook in haar flamoesje mag. True story
Hoezo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij valt Bart's hele fantasiewereld nu in duigen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
ergens tussen de 5 en 10 minuten rijden afhankelijk van hoe die belgen doorrijden.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ene die ook in haar flamoesje mag. True story
Allebei foutquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Raar woord, samenwoner. Klinkt als een huisgenoot die ze toevallig ook wel eens neukt.
Ik zou deze man keihard raken (nohommo) [/promotie-voor-rob]quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Dames, ik ben nog beschikbaar *poseert*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |